Moje auto po Subaru
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Nema cvt i bez virtualnich stupnu nejakou manualni moznost razeni?
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Nevím Štěpáne, brzdíš před zatáčkou a slapeš na plyn? To asi u těchhle aut s elektronickejma plynama moc nefunguje.
Když chceš jet rychle, tak tam ten převod musíš mít předtím. A žádná převodovka určitě neví co chceš dělat a kam pojedeš.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
To asi nemá, když nemá virtuální stupně
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Moje auto po Subaru
To se začínalo vyvíjet už před patnácti lety, spojení automatické převodovky s navigací, dnes to má velmi vychytané třeba Mercedes. Auto ví kde začíná obec a přizpůsobí režim jízdy. Samozřejmě to není pro sportovní jízdu.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22740
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Bych cekal ze je to dost potreba uz jenom na to, abys to ubrzdil nekde z prudkyho kopce...námořník píše: To asi nemá, když nemá virtuální stupně
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14859
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Pravda, Jirko, že jedinou svižnější jízdu s CVT jsem absolvoval s Justy, tam bude to chování plynu asi jiné. Nicméně co se mne týče, žádný automat není pro sportovní jízdu (svižná jízda se nevylučuje). Ani ta možnost manuálního řazení u automatické převodovky (Outback H6) mi na okresky nesedí. Ale samozřejmě sto lidí, sto chutí.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Tohle samozřejmě vím, na tempomat si upravuje rychlost podle cesty a počasí, ale my jsme na Subaru fóru a Subaru nemá ani zavírání oken přes dálku Láďo.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Asi se neshodneme v tom, co je sportovní jízda, tak nemá cenu to dále rozebírat.Tapan píše: ↑sob lis 19, 2022 1:21 pm Pravda, Jirko, že jedinou svižnější jízdu s CVT jsem absolvoval s Justy, tam bude to chování plynu asi jiné. Nicméně co se mne týče, žádný automat není pro sportovní jízdu (svižná jízda se nevylučuje). Ani ta možnost manuálního řazení u automatické převodovky (Outback H6) mi na okresky nesedí. Ale samozřejmě sto lidí, sto chutí.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2217
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Moje auto po Subaru
Moje XT má režim S#, který "řadí" 8 virtuálních stupňů automaticky nebo pádly pod volantem a zvolený stupeň ukazuje na displeji. Jako správný dědek jsem tento režim použil jen když jsem zkoumal co a jak po koupi. V obou ostatních režimech (I a S) sice převodovka volí převod plynule a na displeji se neukazuje žádný stupeň, ale kdykoliv jí můžu pomocí pádel pod volantem říct, že na chvíli bych chtěl, aby "přeřadila" - nahoru i dolů, pokud je kam.
Ona na chvíli ty virtuální stupně zapne a zobrazí, podřadí a nějakou dobu to tak nechá, takže si můžu řadit jak potřebuju. Pokud nechci nesmysl (à la 1 stupeň v 90km/h), tak drží stupeň, který chci. Když si ale pádel nějakou dobu nevšímám (dost dlouhou dobu na projetí nějaké té zatáčky), tak zase přejde do standardního nevirtuálního chování. Řekl bych, že je to ideální kompromis.
Ani tuhle fíčuru ale ve skutečnosti nepoužívám, protože v normálním provozu (jezdím skoro pořád na S) stačí přidat plyn a auto akceleruje jak potřebuju. Když dám podlahu, tak točí co to jde a na nějaké to hbité předjetí nebo vyklouznutí z ošidné situace to zatím vždycky stačilo. Jak říkám, dědek, no
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
I SJ s mixérem má pádla a při podřazování se na displeji zobrazuje stupeň (SJ myslím mělo max 6). Při automatice se zobrazovalo D, pokud se dalo M, tak byl vidět zařazený stupeň. Virtuální stupně jsou znát při zrychlování .
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Metuzalem: virtuální "citelné" stupně na CVT jsou myslím znát na BS poFL, možná SK, možná SJ poFL. Když přidáváš, tak cítíš přeřazování mezi virtuálními stupni.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2217
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Moje auto po Subaru
Já tam na I a S nic takového nemám, je to naprosto nevirtuálně plynulé. Nebo jsem možná necitlivý jedinec
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Moje auto po Subaru
Ono je to individuální, jak si tu převodovku naučíš.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Metuzalem má predFL, kdy má necitlive virtuální stupně
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm