Moje auto po Subaru
Re: Moje auto po Subaru
a už někdo naučil hyundai dělat ty podvozky? Dva roky zpět jsem nějakou měl a neprojelo to kruháč. Z Kia aut zas není nic vidět...jinak hyundaje jsou hodně star trek auta, to jo, jen podvozek i motor chybí...to druhý teda evropským subaru taky.
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1310
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Tak jak Hyundai fakt nemusím, tak musím uznat, že na tohle jsem zvědavý od prvního letmého představení. Pokud někdo takovou obludu fakt potřebuje/chce, tak to je asi docela zajímavá nabídka. Stejně jako třeba ta Staria. Ale ta omezená motorizace ten potenciál, myslím, bude poměrně srážet. A k tomu je ještě právě otazník ten podvozek. Tohle si samozřejmě nikdo nebude kupovat na vymetání zatáček, ale pokud v tomhle ohledu nebude u automobilky aspoň nějaký posun (jakožto mají bez pochyb třeba v kvalitě interiérů), tak to pak bude o ničem. Matrix světla, "simply clever", ani nappa kůže to už pak fakt nezachrání. Teda aspoň ne u řidičů, kteří nejsou pouhými majiteli řidičského oprávnění....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Moje auto po Subaru
Nevím co čekáte od podvozku takovýho auta. Jako Alfa to nebude, ale to od toho asi nikdo nečeká. Když budu chtít vymetat zatáčky s Hyundai tak si koupím i30N, ne velký SUV. Co jsem viděl testy Santa Fe z Koreje tak s podvozkem rozhodně problém není, spíš to chválí. Testy z USA jsem nesledoval, tam předpokládám jiný naladění než pro Koreu a Evropu. Výhled z KIA nevím, Ceed (2017) i Sportage jsou s výhledem v pohodě, tam není problém. A není ani s podvozkem. Občas mi přijde, že se hodnotí auta podle jiných modelů, ještě 20 let starých. Podívejte se někdy na testy aut jako XCeed nebo ProCeed.
A motorizace? V Evropě HEV a PHEV. Jo, kdyby jel nový Outback alespoň tak jako ta Sportage HEV co mám, tak se asi nebylo moc o čem bavit.
A motorizace? V Evropě HEV a PHEV. Jo, kdyby jel nový Outback alespoň tak jako ta Sportage HEV co mám, tak se asi nebylo moc o čem bavit.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Moje auto po Subaru
no presne a ja som dnes od Subaru dostal info ze Outback facelift je len zmena SW ovladacieho panelu. Forester 2024 ziadny vykonovy rozdiel len par prkotin v interieri. A aj ked je Outback pecka auto je strasne motoricky poddimenzovane. Neviem ako Santa FE ale tych par Tucsonov co sme mali vo firme urcite nemali problem s podvozkom. Oproti tomu buchotu co ide od Oubacka BS alebo BT to bolo o level inde. Na druhu stranu, prejazd v zatackach je v Outbacku uplne inde ako pri tych Tucsonoch. Ale zase pri SUV krabici nejdes tak rezko ako pri kombiku
X-TRAIL je zatial moj favorit. Dokaze chodit normalnym stylom pod 7. Ale ked mu splapnes si na 8-9. Ale mas VYKON aspon ako taky. Mam za sebou par stoviek km - presvedcil som sefa aby mi ho pozical na sluzobku. Outback sa s tym neda zrovnat. X-Trail je o poznanie lepsi a podvozkom by som povedal ze je aj pred Outbackom alebo na jeho urovni ale ovela tichsi a kludnejsi. Keby do toho dali o 10-15 litrov vacsiu nadrz vobec nevaham.
Outback bol dobre auto ked stal 34.000 v plnke. 50.000 zan jednoducho nedam. Kecy o symetrical all wheel drive si mozu nechat. Mozno kedysi to bola pecka, teraz je to plus minus rovnake s inymi znackami co som mal tu cest. A extrem neriesim, lebo tam je to uz o svetlej vyske a gumach primarne ...
X-TRAIL je zatial moj favorit. Dokaze chodit normalnym stylom pod 7. Ale ked mu splapnes si na 8-9. Ale mas VYKON aspon ako taky. Mam za sebou par stoviek km - presvedcil som sefa aby mi ho pozical na sluzobku. Outback sa s tym neda zrovnat. X-Trail je o poznanie lepsi a podvozkom by som povedal ze je aj pred Outbackom alebo na jeho urovni ale ovela tichsi a kludnejsi. Keby do toho dali o 10-15 litrov vacsiu nadrz vobec nevaham.
Outback bol dobre auto ked stal 34.000 v plnke. 50.000 zan jednoducho nedam. Kecy o symetrical all wheel drive si mozu nechat. Mozno kedysi to bola pecka, teraz je to plus minus rovnake s inymi znackami co som mal tu cest. A extrem neriesim, lebo tam je to uz o svetlej vyske a gumach primarne ...
Subaru Outback 2019 (Comfort)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Moje auto po Subaru
V čem je X-TRAIL co se týče podvozku dle tebe nejspíš o fous lepší? V tichosti, nemlácení, nebo držení v zatáčce? Tomu poslednímu se mě nechce věřit a ani té tichosti moc ne, vždyť tu a nejen tu všichni opěvují komfort a obecně výtečnou akustickou pohodu outbacku.
Vlastně nevím co jsi tím lepším opravdu konkrétně myslel, kde jsi poznal rozdíl, jak se to přesně projevuje...tak se ptám.
Vlastně nevím co jsi tím lepším opravdu konkrétně myslel, kde jsi poznal rozdíl, jak se to přesně projevuje...tak se ptám.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Moje auto po Subaru
Co máš konkrétně? Sestra jezdí s X6, najeto něco kolem 100tis km a bude se toho zbavovat, protože bude končit ten předplacený servis a nedávno odešel nějaký kompresor k podvozku a 120k jen to fiklo.
Mě se třeba líbí celkem 5, GT6, ale zkušenost žádná, a vlastně všude slyším jak se to sere.
Líbí se mi i A6 Allroad, ale tam zase je buď vražda jednou motor, jednou automat. Vždy je buď to, nebo to, takže taky úžasný. Nový model údajně odfláknutý.
Brw to Santa Fe se mi líbí už jak jsem někde zahlédnul první foto z představení v Korei. Moc pěkný.
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Re: Moje auto po Subaru
Já mám prcka M135i F40, ale uvažuju, že to vyměním za 330i G21. Hodí se víc prostoru a potenciál té M135i stejně neumím naplno využít. BMW mělo slabší období co se kvality týče v generaci cca mezi 2010-2020. Naopak poslední generace jsou celkem chváleny a třeba poslední M3 skončila v testu Autobildu na 100000km jako úplně nejlepší auto co tam zatím měli, což je o to překvapivější, že je to ryzí sporťák, kde takovou výdrž úplně nečekáš.Stekem píše: ↑úte bře 19, 2024 8:02 pm Co máš konkrétně? Sestra jezdí s X6, najeto něco kolem 100tis km a bude se toho zbavovat, protože bude končit ten předplacený servis a nedávno odešel nějaký kompresor k podvozku a 120k jen to fiklo.
Mě se třeba líbí celkem 5, GT6, ale zkušenost žádná, a vlastně všude slyším jak se to sere.
Jinak obecně platí, že modely 1-4 jsou technicky jednodušší a spolehlivější, 5-8 už jsou napěchované technickýma vychytávkama, což bohužel často ovlivňuje spolehlivost.
Re: Moje auto po Subaru
Na rovnakych cestach je dost tichsi hlave pri prejazde nerovnosti a mostoviek - proste tak nebuchoce. Ked prebehnes cez hrbol jamu - nikdy som nepocul buchnutie dorazu ako na BS, BT. V zatacke drzi podla mna ok - subjektivny nazor, lebo nikdy nechodim na hranu ale len dost svizne je s Outbackom vyrovnany uplne v pohode.sima píše: ↑úte bře 19, 2024 7:57 pm V čem je X-TRAIL co se týče podvozku dle tebe nejspíš o fous lepší? V tichosti, nemlácení, nebo držení v zatáčce? Tomu poslednímu se mě nechce věřit a ani té tichosti moc ne, vždyť tu a nejen tu všichni opěvují komfort a obecně výtečnou akustickou pohodu outbacku.
Vlastně nevím co jsi tím lepším opravdu konkrétně myslel, kde jsi poznal rozdíl, jak se to přesně projevuje...tak se ptám.
Ako ja nahovorim ze Outback je zly - inak by som si ich predsa nekupil . BT je na tom o kus lepsie ako BS.
Subaru Outback 2019 (Comfort)
Re: Moje auto po Subaru
Problém velké části hybridů nebo elektromobilů je, že mají často omezenou max. rychlost mezi 160-180 km/h. Pak jim může být třeba těch 300 koní k ničemu. V krajní nouzi, např . v ohrožení života, může jet člověk rychleji. Je jasný, že se do takové situace z 99% člověk nedostane, ale vždy je dobrý mít pro případ tuto možnost...
Subaru Impreza WRX MY 2008
Re: Moje auto po Subaru
Moja rec. Ja jazdim tiez viac menej na pohodu. Ale musel som si dlho zvykat ze nemozem predbiehat ked chcem. Napr. hore kopcom stupakmi s plnym autom ostavam radsej v pravom pruhu, lebo viem ze ma presti aj Oktavia a to nie RS ...
Subaru Outback 2019 (Comfort)
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
To mě fascinuje. V nornálním provozu v ČR snad (doufám) 160-180 km/h nikdo rozumný nejezdí, ani na dálnici. Pak se tu vytáhne žolík německé dálnice, což dle mých zkušeností z posledních let je neomezených úseků minimum, bo všude něco opravujou. Spotřeba při 150 nebo 180 kór u krabice je diametrálně vyšší, i když čistě teoreticky na trase Rozvadov-Frankfurt ušetříš nějakých 25 minut (realně tak polovinu).Cheza píše: ↑stř bře 20, 2024 7:18 am Problém velké části hybridů nebo elektromobilů je, že mají často omezenou max. rychlost mezi 160-180 km/h. Pak jim může být třeba těch 300 koní k ničemu. V krajní nouzi, např . v ohrožení života, může jet člověk rychleji. Je jasný, že se do takové situace z 99% člověk nedostane, ale vždy je dobrý mít pro případ tuto možnost...
Výkon zásadně potřebuju při předjíždění a tedy pružném zrychlení. Abych manévr stihl co nejrychleji a tedy nejbezpečněji. A i při ohrožení života když budeš kličkovat mezi auty bude využívat hlavně pružnost a nad 150 se dostaneš málokdy. Takže klidně ať to jede 160 max, ale má to 300 koní s dobrým průběhem.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2918
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
Je vidět, že nemáš služební auto
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Re: Moje auto po Subaru
Asi jsi moc nepochopil o čem píšu, takže jeden příklad. V krajní nouzi můžeš třeba zavolat policii (a že těch případů už bylo dost) a ta ti třeba na dálnici těmi 200 km/h udělá cestu.Cliffer píše: ↑stř bře 20, 2024 8:28 am To mě fascinuje. V nornálním provozu v ČR snad (doufám) 160-180 km/h nikdo rozumný nejezdí, ani na dálnici. Pak se tu vytáhne žolík německé dálnice, což dle mých zkušeností z posledních let je neomezených úseků minimum, bo všude něco opravujou. Spotřeba při 150 nebo 180 kór u krabice je diametrálně vyšší, i když čistě teoreticky na trase Rozvadov-Frankfurt ušetříš nějakých 25 minut (realně tak polovinu).
Výkon zásadně potřebuju při předjíždění a tedy pružném zrychlení. Abych manévr stihl co nejrychleji a tedy nejbezpečněji. A i při ohrožení života když budeš kličkovat mezi auty bude využívat hlavně pružnost a nad 150 se dostaneš málokdy. Takže klidně ať to jede 160 max, ale má to 300 koní s dobrým průběhem.
Subaru Impreza WRX MY 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14891
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
A přesně podle téhle hypotetické situace, ke které asi u někoho dochází dnes a denně, si vybírám auto. Tvl...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12