Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Tome u CVT bych asi manuálně neřadil, ale určitě bez tempomatu .
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: pát čer 02, 2023 8:38 am
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Olomouc
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
@outback co máš za verzi ActiveOBD? Já mám 3.7.1 (build 136) a třeba "Battery Remaining%" ani "Battery charge" tam nemám.
Díky
Díky
Naposledy upravil(a) Mong93 dne čtv pro 14, 2023 9:23 am, celkem upraveno 1 x.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1427
- Registrován: pon kvě 28, 2018 11:07 am
- Jméno a příjmení: Petr Gobernac
- Bydliště: Pardubice
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
pokud zlobí jen parkovací aretace, zkusil bych to prošťouchnout z druhé strany, manuálním uvolňovákem, to je asi to nejmenší, co může uživatek sám vyzkoušet
Forester SJ 2.0iCVT 2016
X-Trail T31 2.0Dci 2010
X-Trail T31 2.0Dci 2010
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49524
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Jasný, nemám s tím zkušenost, nemůžu radit. Jen jsem tím chtěl říct, že je důležitý tu převodovku trošku šetřit, aby tu káru utáhla i příště.outback píše: Tome u CVT bych asi manuálně neřadil, ale určitě bez tempomatu .
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Vyzkoušel jsem aplikaci Car Scanner Pro, vyhledal všechny senzory s teplotou a našel jsem funkční:
Teplota převodovkové kapaliny v.2
ID11990117
Profil připojení nastaven na "Subaru 2010-n.d CVT/AT with CAN"
Předpokládám, že by to mohla být teplota CVT.
Sám jsem v létě hledal teplotu CVT v Torque Pro, když teploty byly na dálnici nad 35 st..
Měl jsem totiž podobný problém, že auto při takovém režimu úplně vadlo, akorát ty problémy u režimu "P" naštěstí nenastaly, co se zde popisují.
Ještě bych k tomu dodal, že za stejných teplot jsem rychlejší přesuny na stejné trase, prováděl s boxerdieslem, kde by člověk čekal kolaps, ale nestalo se.
Včetně zaparkování na tempomatu 140 km/hod, klasický, ne adaptivní, ten je k ničemu u CVT při této rychlosti.
S CVT ten propad výkonu byl takový, jako bych táhl vozík.
Tak jsem taky přemýšlel, jestli je to CVTčkem a proto ten dotaz níže.
V autorizáku mi k tomu nedokázali nic říci.
Psal jsem v létě:
romik píše: ↑úte srp 01, 2023 10:36 am Měl bych dotaz na specialisty, co rozumí olejům.
Existuje něco jako "provozní předpis" pro CVT, kde je napsáno, jaké teploty a jak dlouho snese CVT při větší zátěži?
Vzhledem k tomu, že letošní teploty se při přesunu po dálnici dlouhodobě pohybovaly okolo 40 st. a teplota oleje mi ukazovala 120 st., tak by mne zajímalo, jestli je to ještě v nějaké toleranci.
V manuálu je kontrolka AT OIL Temp, ta se rozsvítí při jaké teplotě?
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Mám aplikaci ActiveOBD, placenou full verzi, proto víc funkcí jako třeba stav baterie. Je tu někde vlákno kde se píše o vhodných adaptérech atd.
U převodovky, ať už CVT, nebo klasického automatu, se při vysoké teplotě bojím jako první o "olej". Do 100°C jsem úplně v klidu, nad 120°C jsem snad doufám nikdy nebyl a nikdy nebudu, protože pak ATF silně degraduje a velmi rychle stárne. Viděl jsem kdysi nějakou tabulku jak se krátí interval výměny s maximální dosaženou teplotou a nebylo to pěkný, bohužel jí nemám staženou, ale vím že jsem na to koukal a říkal si 120°C fakt nechci.
Starý Outback BH při teplotě ATF nad 110 a otevřeném měniči už vypíná VDC, takže ani 110 nebude moc košer.
Výrobci převodovek, aut a ATF se obvykle nevyjadřují.
Kontrolku ATF OIL jsem nikdy svítit neviděl a doufám neuvidím.
U převodovky, ať už CVT, nebo klasického automatu, se při vysoké teplotě bojím jako první o "olej". Do 100°C jsem úplně v klidu, nad 120°C jsem snad doufám nikdy nebyl a nikdy nebudu, protože pak ATF silně degraduje a velmi rychle stárne. Viděl jsem kdysi nějakou tabulku jak se krátí interval výměny s maximální dosaženou teplotou a nebylo to pěkný, bohužel jí nemám staženou, ale vím že jsem na to koukal a říkal si 120°C fakt nechci.
Starý Outback BH při teplotě ATF nad 110 a otevřeném měniči už vypíná VDC, takže ani 110 nebude moc košer.
Výrobci převodovek, aut a ATF se obvykle nevyjadřují.
Kontrolku ATF OIL jsem nikdy svítit neviděl a doufám neuvidím.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Tak jsem si zagooglil, a podívejte se: https://www.colvoss.com.au/blog/2019/12 ... mperatures
Je to takový hodně laický a hodně zjednodušený, ta kilometráž je podstřelená, ale základní orientaci to poskytne.
Je to takový hodně laický a hodně zjednodušený, ta kilometráž je podstřelená, ale základní orientaci to poskytne.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19571
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
dohaje .. tak koukam, ze kdyz si stěžuju, ze se mi to v lete pri trochu dynamicke jizde nad 200 občas omezi, zebych mel mlcet ...
(pripavny chladic se mi davat uz nechce)
(pripavny chladic se mi davat uz nechce)
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23006
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
H6 ne... tech 120 jsem tam myslim chvili mel a vdc off nesvitilo. Kontrolka funguje a pri prehrati vody se rozsvecioutback píše: Starý Outback BH při teplotě ATF nad 110 a otevřeném měniči už vypíná VDC, takže ani 110 nebude moc košer.
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49524
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Nevypíná ani při 131°
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4044
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Už asi chápu, proč BRZ nemá automat s CVT... Kurňa, to mi štve, čím novější auto, tím chatrnější. A ještě pomalu se musí jezdit do speciálek, člověk si na něm skoro nic neudělá. A cenově jsou auta pořád dražší. Všude reklamy na příves za autem a pak člověk zjistí, že to auto to nevydrží, když od něj něco chce.
Bude mi to fungovat hlídání kapaliny v Torque Pro a bt ELM 321? Kdysi sem to koupil a nikdy nevyužil, teď by mi to zajímalo.
Není problém s vybíjením baterie, když tam nechám zapojenou krabičku nastálo do OBD2?
Bude mi to fungovat hlídání kapaliny v Torque Pro a bt ELM 321? Kdysi sem to koupil a nikdy nevyužil, teď by mi to zajímalo.
Není problém s vybíjením baterie, když tam nechám zapojenou krabičku nastálo do OBD2?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1330
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Když to tady tak čtu, tak dostávám skoro strach že novej otík bude horší než ten co momentálně prodávám S vozíkem jezdím občas, s menším do 130ti a s velkým 1-2tuny max 100-110 a nikdy jsem vadnutí nepozoroval. Stejně tak cesty po dálnicích v cizině, sice bez vozíku, ale 130-180 a CVT taky v poho.
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
No ja koli tym problemom co som si nacital s BT ci uz tu alebo inde, si hovorim zlate BS, ale mozno ma niekto vyvedie z omylu. Ak bude dalsie auto Outback, tak urcite az nova verzia, isto nie tato aktualna. Bol som sa na tom previezt ale moj pocity z tolko vychvalovaneho podvozka a ze vraj to nebucha. No neviem. Jedine co mi prislo fajn su sedacky oproti BSku.
Subaru Outback 2019 (Comfort)
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Na Twitteru je napsáno "Od 1. listopadu bude PLNÁ verze dočasně nedostupná pro nové nákupy. Omluvám se za nepříjemnost"
https://x.com/ActiveObd/status/1581239266323013632?s=20
Ty BT OBD jsou vypsány i na G Play, vyzkouším.
Na APK mirror jsem to nenašel.
Re: Spolehlivost CVT (Lineartronic)
Pozor, ne vše co tam je napsáno funguje dobře. Viz viewtopic.php?p=644087#p644087
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)