romik píše:Bylo by dobré založit nějaké "téma" třeba "Moje auta před subaru" a tam se rozepišme o rozdílech a o tom, co nás překvapilo, mile i nemile, při přesednutí do nové značky. Podávám tedy námět na výběrovou tabulku, jako jsou třeba "typy telefonů". Výběr by byl VW, Skoda, Ford, Mazda atd., mohlo by to být zajímavé, od které značky se nejvíce přešlo k Subaru.
Moje auta před subaru
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16182
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Moje auta před subaru
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16182
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auta před subaru
Já jsem před forestíkem v dehtu jezdil ve feldě 1.3 MPI a koktávce 1.9 TDI. Obě dvě v kombi. Je jasné, že koktávka měla např. větší kufr, ale mám devítiletá dvojčata a v koktávce mi z podsedáků dost kopali do sedadel. To třeba ve forestíkovi MY09 nehrozí. Potom je zde spotřeba. S koktávku jsem jezdil cca za 4.8 l/100 km nafty (podle PP). Nyní jezdím za 6.6 l/100 km (přepočet na nádrž). Když ale porovnám pohodlí a hlavně bezpečnost, které mi forestík dává, tak ten rozdíl 2 l je neporovnatelný ! Forestík je hlavně moje pracovní auto a na 100% splňuje mé požadavky na ježdění (a třeba do kufru se mi vejde 13 pytlů kůry po 60 l). A musím taky přiznat, že se mi jeho design moc líbí, takže jsem pyšný vlastník SUBARU :657:
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: Moje auta před subaru
tak já první jo? ::-DDD:
takže
Š1203(později TAZ) - tátova služební - učil mně na ní řídit - takže jen cca nějakých 200 kiláků celkem
Š100 - fantastická kára - připadal jsem si jako v letadle - páčky na středovým tunelu - topení a sytič(pamatuji si to dobře? - zažila moje osychání řidičáku - cca 20000km
Lada 1500 - proti škodovce silná káva - opravdu závoďák - cca 10000km
Škoda Favorit 136L? - bílá bez katu - lítalo to jako drak - 50000km
Fiat Croma 2.0 i.e - 25000 - super sporťák po škodovkách
Škoda Felicia Combi 1,9D- služební - 120000 km- bílá - co ta toho zažila :686:
Opel astra 1,7D - služební - 60000km - na to, že to byl opel - nemůžu si stěžovat....
Daewoo Nexia 1,5 benzín - já trubka - 30000km
Citroen Xantia 1,9TD - 110000km - nádherné a pohodlné auto - držák a jediný člen rodiny s pravidelnou ranní erekcí
Škoda Octavia 1,9 TDi 81kW - služební - 140000km - luftmengemesser probleme und turbo vorsprung durch technik....
Audi A4 1,6 benzín - služební - 46000km - těžký na předek jako kráva, ale lidi čumí jen na ty čtyři kruhy ::-DDD:
Škoda Superb 1,9 TDi 96 kW - 95000km - pohodlný na rychlý přesuny - spousty místa a bez problému
Škoda Octavia Combi 1,8T - služební - 20000km - porsche chudých
Ford Mondeo 2.0 TDCi - 140000km - služební -výborný podvozek a nemůžu říct ani ň proti - jednou zazlobil vstřik
VW Passat 1,8benál sedan AT - 30000km - r.v. 1998
Ford Mondeo 2.0 TDCi - nová generace - služební jen 14000km -
Ford Focus 1,6 TDCI combi - služební - no jo no jiná práce jinej pool :839: - 70000km
Hyundai Santa Fé 2,7 ATbenzin - 39000 km
Nissan Patrol 2,8 TD rv1998 - 15000km
Ford Fiesta 2006 1,4 TDCI - 11000km
Subaru Forester 2,5 XT AT - zatím 55 000km
nepočítám různá náhradní auta, na kterých jsem najel míň jak 1000km - to nestojí za řeč, ale byla jich přehršel :4690:
takže
Š1203(později TAZ) - tátova služební - učil mně na ní řídit - takže jen cca nějakých 200 kiláků celkem
Š100 - fantastická kára - připadal jsem si jako v letadle - páčky na středovým tunelu - topení a sytič(pamatuji si to dobře? - zažila moje osychání řidičáku - cca 20000km
Lada 1500 - proti škodovce silná káva - opravdu závoďák - cca 10000km
Škoda Favorit 136L? - bílá bez katu - lítalo to jako drak - 50000km
Fiat Croma 2.0 i.e - 25000 - super sporťák po škodovkách
Škoda Felicia Combi 1,9D- služební - 120000 km- bílá - co ta toho zažila :686:
Opel astra 1,7D - služební - 60000km - na to, že to byl opel - nemůžu si stěžovat....
Daewoo Nexia 1,5 benzín - já trubka - 30000km
Citroen Xantia 1,9TD - 110000km - nádherné a pohodlné auto - držák a jediný člen rodiny s pravidelnou ranní erekcí
Škoda Octavia 1,9 TDi 81kW - služební - 140000km - luftmengemesser probleme und turbo vorsprung durch technik....
Audi A4 1,6 benzín - služební - 46000km - těžký na předek jako kráva, ale lidi čumí jen na ty čtyři kruhy ::-DDD:
Škoda Superb 1,9 TDi 96 kW - 95000km - pohodlný na rychlý přesuny - spousty místa a bez problému
Škoda Octavia Combi 1,8T - služební - 20000km - porsche chudých
Ford Mondeo 2.0 TDCi - 140000km - služební -výborný podvozek a nemůžu říct ani ň proti - jednou zazlobil vstřik
VW Passat 1,8benál sedan AT - 30000km - r.v. 1998
Ford Mondeo 2.0 TDCi - nová generace - služební jen 14000km -
Ford Focus 1,6 TDCI combi - služební - no jo no jiná práce jinej pool :839: - 70000km
Hyundai Santa Fé 2,7 ATbenzin - 39000 km
Nissan Patrol 2,8 TD rv1998 - 15000km
Ford Fiesta 2006 1,4 TDCI - 11000km
Subaru Forester 2,5 XT AT - zatím 55 000km
nepočítám různá náhradní auta, na kterých jsem najel míň jak 1000km - to nestojí za řeč, ale byla jich přehršel :4690:
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4040
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auta před subaru
Opel Tigra 1.4 16v koupeno v AAA po 30 000km radeji prodano
Seat ibiza 1.9 TDi r.2001 super auticko,mam s nim spoustu zazitku :850:
Mazda 121 1.3 Klobouk ...spise manzelky,ale jezdilo super ::-DD:
Bmw 328i e36 coupe r98...krasne svezeni,silny motor,perfektni jizdni vlastnosti
Forester 2.5 XT pozvolna si na sebe zvykame,je to vztah na delsi dobu :845:
Subaru impreza 2l combi 2005 ..manzelky,ale jezdim ss nim ponejvice ja :drive: :3gears:
Seat ibiza 1.9 TDi r.2001 super auticko,mam s nim spoustu zazitku :850:
Mazda 121 1.3 Klobouk ...spise manzelky,ale jezdilo super ::-DD:
Bmw 328i e36 coupe r98...krasne svezeni,silny motor,perfektni jizdni vlastnosti
Forester 2.5 XT pozvolna si na sebe zvykame,je to vztah na delsi dobu :845:
Subaru impreza 2l combi 2005 ..manzelky,ale jezdim ss nim ponejvice ja :drive: :3gears:
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4047
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auta před subaru
Teda, já to měl asi úplně jiné, než ostatní... pojezdil sem ve škoduli 105 a ve Felicii 1,3 něco s meganem 1,6, aj. které jsme měli v rodině, semtam v něčem jiném v práci. Svoje vlastní sem si koupil až nedávno a po těžkém rozhodování (to u mě trvalo myslím asi 2 roky). Vybíral jsem nakonec mezi koktáfkou 4x4 (jednu jsme měli v práci a 2x tam skoro upadlo zadní kolo, když prasklo rameno - konstrukční nedokonalost, ale ani to mě neodradilo) a imprezou kombi. Chtěl jsem hl. pracanta na vození, nic extra, hl. aby tam vlezlo i 5m éro a vybavení na letiště.
Vybral jsem imprezu 2.0 MT 2001 combi a nikdy nelitoval - super auto a bez jediné poruchy, měl jsem ji 1,5 roku
Pak sem se nechal ukecat/přesvědčit/dotlačit klukama se subaruklubu a vyměnil to za Forestera 2.0 MT2003 a toho už opečovávám 2,5 roku, tj. 3. zimu. Forester byl špatně vybraný od fašisty, který úplně sral na servis LPG - pokec je vedle na SC, vždy se při tom rozčílím . Dále se mi už podruhé rozsypal zadní diferák - odšroubovaly se v něm šrouby ze soukolí a dif. šel do kytek - od nikoho sem nic podobného neslyšel....no ale co, je to jenom auto. Po boračce, co mě jeden :gunhim: sejmul, jsem zase utratil na opravách. Na druhou stranu, forest už odvedl sakra kus práce a nejsem si jistý, zda by to jiné auto odvedlo stejně. Pořád mě něčím překvapuje, ale měnit bych už nechtěl.
No a od r. 2006 jsem se tedy k našemu statku dostal se subárkem každou zimu, bez ohledu na množství sněhukup a že to občas byly saka masakry. Bez řetězů se dostanu i na chalupu na Soláni a kdo tam byl se mnou, ví, co je to za kopec, skoro nikdo si běz řetězů nahoru ani dolů netroufne :690: :690: :690:
No teď místo felcky přibyla justy....vyjede a projede hodně, jenže je fakt moc nízká, tak se asi bude muset vyměnit za něco vyššího nebo o kus zvednout :666:
Ještě můžu připsat, že když sem si dal za den celkem přes 1000 km na otočku (přes celou republiku a zase zpět domů), měl jsem hned druhý den nutkání se jen tak projet. Nebyl jsem znechucený dlouhým řízením a únavou..... a i to je věc, která se v jiném autě jen tak nestává
:subaru:
Vybral jsem imprezu 2.0 MT 2001 combi a nikdy nelitoval - super auto a bez jediné poruchy, měl jsem ji 1,5 roku
Pak sem se nechal ukecat/přesvědčit/dotlačit klukama se subaruklubu a vyměnil to za Forestera 2.0 MT2003 a toho už opečovávám 2,5 roku, tj. 3. zimu. Forester byl špatně vybraný od fašisty, který úplně sral na servis LPG - pokec je vedle na SC, vždy se při tom rozčílím . Dále se mi už podruhé rozsypal zadní diferák - odšroubovaly se v něm šrouby ze soukolí a dif. šel do kytek - od nikoho sem nic podobného neslyšel....no ale co, je to jenom auto. Po boračce, co mě jeden :gunhim: sejmul, jsem zase utratil na opravách. Na druhou stranu, forest už odvedl sakra kus práce a nejsem si jistý, zda by to jiné auto odvedlo stejně. Pořád mě něčím překvapuje, ale měnit bych už nechtěl.
No a od r. 2006 jsem se tedy k našemu statku dostal se subárkem každou zimu, bez ohledu na množství sněhukup a že to občas byly saka masakry. Bez řetězů se dostanu i na chalupu na Soláni a kdo tam byl se mnou, ví, co je to za kopec, skoro nikdo si běz řetězů nahoru ani dolů netroufne :690: :690: :690:
No teď místo felcky přibyla justy....vyjede a projede hodně, jenže je fakt moc nízká, tak se asi bude muset vyměnit za něco vyššího nebo o kus zvednout :666:
Ještě můžu připsat, že když sem si dal za den celkem přes 1000 km na otočku (přes celou republiku a zase zpět domů), měl jsem hned druhý den nutkání se jen tak projet. Nebyl jsem znechucený dlouhým řízením a únavou..... a i to je věc, která se v jiném autě jen tak nestává
:subaru:
Naposledy upravil(a) Doro dne ned úno 14, 2010 1:05 am, celkem upraveno 5 x.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Moje auta před subaru
Tak když to vezmu popořádku, tak Škoda Forman MPI, Felicie 1,3, Ford Escort 1,8i kombi, Ford Mondeo 2,0 benzín sedan, Ford Mondeo 2,0 benzín kombi, Ford Mondeo 2,0 diesel. Všechno byla buď pracovní auta, nebo soukromá a seděl jsem v nich každý den.
Předem upozorňuji, že porovnáváme střední třídu s autem o třídu níže "SUV", i když to slovo nemám rád.
Pokud se soustředím na poslední Modeo, tak mohu přímo porovnat diesel TDCi a boxer:
Motor subaru je živější, točivější, tišší, nižší spotřeba.
Motor TDCi šel lépe z nižších otáček, větší zátah.
Převodovka Mondea co do lehkosti řazení o třídu výše.
Podvozek Forester lépe filtruje příčné nerovnosti, zadní náprava odskakuje na nerovnostech, na mne až moc měkký
Podvozek Modea vyrovnaný, drží stopu i ve vysokých rychlostech, na dálnici i okrskách skvělý
Interiér Foresteru praktický, kufr samozřejmě menší, ale už nepotřebuji vozit dva kočárky, tak jako kdysi.
U Modea pohodlnější, rozměrově skoro stejné, nejsou výraznější rozdíly.
A teď co mne zklamalo, spíše co bylo značně rozdílné, vyberu pět plusů a mínusů:
Sedáky, ty jsou odbyté, opravdu i v Escortu rok 1992 byly sedáky se skvělým bočním vedením.
Zpětné zrcátko, na výšku malé, není stmívatelné, hlavně na dálnici bolí oči.
Topení a ventilace, velmi špatně regulovatelné.
Přítlak stěračů a stírání velmi špatné, možná je to jenom originálními stěrači.
Zavírání pátých dveří, stačí najet na nerovný terén a nejdou zavřít, malá tuhost karoserie v místě 5-tých dveří.
Jo a taky mi silně rezne výfuk, ale to asi všem s novým Foresterem.
a teď plusy:
Překvapila mne spotřeba, je nižší než v Mondeu.
Celková robustnost podvozku, oplastování a konstrukčních detailů, zdá se že se ještě všechno nešidí jak jinde.
Stabilita podvozku a celého auta i při kratším rozvoru na dálnici, to jsem fakt nečekal, vyjedu prostě všude a v klidu, pro ten pocit jistoty už nikdy "dvojkolku".
Úložné prostory v kufru, co jsem dříve vozil v bedně v kufru, a nebylo toho málo, mám krásně vyskládané pod podlážkou v přihrádkách.
Servis a jeho přístup, provozní náklady zatím srovnatelné, měl jsem z toho trochu obavy.
Samozřejmě je toho na psaní více, něco jsem již psal o mých zkušenostech se vstřiky a čerpadlem.
Na zavěr, zatím mé nejlepší auto, dělá mi jen radost.
Předem upozorňuji, že porovnáváme střední třídu s autem o třídu níže "SUV", i když to slovo nemám rád.
Pokud se soustředím na poslední Modeo, tak mohu přímo porovnat diesel TDCi a boxer:
Motor subaru je živější, točivější, tišší, nižší spotřeba.
Motor TDCi šel lépe z nižších otáček, větší zátah.
Převodovka Mondea co do lehkosti řazení o třídu výše.
Podvozek Forester lépe filtruje příčné nerovnosti, zadní náprava odskakuje na nerovnostech, na mne až moc měkký
Podvozek Modea vyrovnaný, drží stopu i ve vysokých rychlostech, na dálnici i okrskách skvělý
Interiér Foresteru praktický, kufr samozřejmě menší, ale už nepotřebuji vozit dva kočárky, tak jako kdysi.
U Modea pohodlnější, rozměrově skoro stejné, nejsou výraznější rozdíly.
A teď co mne zklamalo, spíše co bylo značně rozdílné, vyberu pět plusů a mínusů:
Sedáky, ty jsou odbyté, opravdu i v Escortu rok 1992 byly sedáky se skvělým bočním vedením.
Zpětné zrcátko, na výšku malé, není stmívatelné, hlavně na dálnici bolí oči.
Topení a ventilace, velmi špatně regulovatelné.
Přítlak stěračů a stírání velmi špatné, možná je to jenom originálními stěrači.
Zavírání pátých dveří, stačí najet na nerovný terén a nejdou zavřít, malá tuhost karoserie v místě 5-tých dveří.
Jo a taky mi silně rezne výfuk, ale to asi všem s novým Foresterem.
a teď plusy:
Překvapila mne spotřeba, je nižší než v Mondeu.
Celková robustnost podvozku, oplastování a konstrukčních detailů, zdá se že se ještě všechno nešidí jak jinde.
Stabilita podvozku a celého auta i při kratším rozvoru na dálnici, to jsem fakt nečekal, vyjedu prostě všude a v klidu, pro ten pocit jistoty už nikdy "dvojkolku".
Úložné prostory v kufru, co jsem dříve vozil v bedně v kufru, a nebylo toho málo, mám krásně vyskládané pod podlážkou v přihrádkách.
Servis a jeho přístup, provozní náklady zatím srovnatelné, měl jsem z toho trochu obavy.
Samozřejmě je toho na psaní více, něco jsem již psal o mých zkušenostech se vstřiky a čerpadlem.
Na zavěr, zatím mé nejlepší auto, dělá mi jen radost.
Re: Moje auta před subaru
Lada 1300 alias VAZ 2105 48 kW 1987 - cca 15 tisíc km
Narozdíl od starších žigulíků to byl hroznej krám. Rozvod řemenem, papírová kastle, podvozek z bláta, jízdní vlastnosti nic moc. Levný díly, "naučil" jsem se na něm opravovat si vlastní auto sám a nebát se toho. Asi 1 rok.
Ford Sierra 2.0i DOHC 88 kW 1991 - cca 45 tisíc km
První auto, který jsem sám řídil, pak jsem s ním nějakou dobu jezdil, pak přestávka a výše zmíněný žigulík a pak zase dlouhá léta Sierrka. Dal jsem do ní spousta času, peněz, práce. Horkotěžko jsem se s ní po 6 letech řízení (a 11 letech v rodině) loučil. Šla z domu bezvadná za 15 - doufám, že si jí nový majitel váží :686: Jinak dělo. I když už jsem začal být vyježděný, tak stále mi výkon 88kW na lehkym zadku stačil (samozřejmě čím víc, tím líp, ale stačil). Auto, díky kterému umím zcela podvědomě vybírat přetáčivé smyky. Spousta lidí řikala, že jezdím jak vrah, ale já se jen bavil. Nikdy jsem v ní nedostal pokutu - snad jen jednou za parkování 200 Kč Jezdila 195 km/h GPS. Jízdní vlastnosti dobré, na střední třídu nadprůměrné, ovšem na sportovní jízdu příliš komfortní (měkký) podvozek. O jejích krásách a technice bych tady mohl psát hodiny a hodiny a hodiny :blabla: Ale kdo by to četl, že. Prodáno, protože už začaly odcházet takové věci jako ložisko kardanu, kladky na mikrořemenu a podobně a výměny/opravy už značně prodražovaly provoz i když jsem je dělal sám. V mém srdci ale zůstává navždy a žádné jíné auto jí asi nikdy nevytlačí :love:
Suaru Outback 2.5 AT 115 kW 2001 - cca 7 tisíc km
Klasika, ne? ::-DD: Kdo zná, ví. Kdo nezná, nepochopí :811: Požadavek bylo 4x4, vyšší podvozek, >100 kW, <150tis. Kč, r.v. min. 2000, rozumný nájezd.
Pak jsem ještě najezdil nějaký ty tisíce v (tátovy služebáky:
Ford Escort 1.6 66kW? 96, 97?
Na 1.6 slušný zátah, i když bylo třeba trochu točit. Tvrdý podvozek, solidní na blbnutí, předvídatelné jízdní vlastnosti. Rozbité ABS ::-DD:
Škoda Octávia 1.9TDi 81 kW (1. gen, rotačka) +/-2003
Kamzík jak vyšitej. První generace se zadní nápravou v podobně ohnutý trubky a krátkej rozvor. Hrozivý. Výkon docela ušel. Na rozjezd Sierru dala, ale pak smůla. V zatáčkách nepoužitelný, když odskočil zadek, tak to bylo vodržku. Ale dojeli jsme s tim do Černý hory Bez stabilizace - jen ASR.
Ford Mondeo 2.2TDCi 114 kW 2007
Hodně povedený podvozek. Hezky sedí. ESP nastupuje na můj vkus příliš brzo. Trochu tupý brzdy. 114kW/360Nm = brutální zátah, akorát při silné akceleraci tahá za volant. Jediné auto, které delší dobu řídím, co je schopné jet konstantně přes 200 GPS (Mnichov -> hranice). Jednou mi za jízdy odešel EGR ventil a přestalo regulovat turbo - v tý chvíli z toho bylo 2.2 bez turba Nic moc... Stačilo chcípnout a nastartovat a jelo to dál, ale bylo potřeba ten EGR opravit. Teď kolem 100tis. km a cvaká jedna poloosa, problémy s přední nápravou, něco tam ťuká. Jinak parádní auto. Akorát trochu neútulnej interiér. Tuhý řazení. Pěkně se řadí s meziplynem. 7 nafty na sto. Jeli jsme v něm 1000 km v pěti dospělejch v kuse a docela dobrý. Krátký sedáky vzadu.
No mohl bych o každym tom autě napsat pár stránek, ale o tom to tady asi není, co? ::-DD:
Narozdíl od starších žigulíků to byl hroznej krám. Rozvod řemenem, papírová kastle, podvozek z bláta, jízdní vlastnosti nic moc. Levný díly, "naučil" jsem se na něm opravovat si vlastní auto sám a nebát se toho. Asi 1 rok.
Ford Sierra 2.0i DOHC 88 kW 1991 - cca 45 tisíc km
První auto, který jsem sám řídil, pak jsem s ním nějakou dobu jezdil, pak přestávka a výše zmíněný žigulík a pak zase dlouhá léta Sierrka. Dal jsem do ní spousta času, peněz, práce. Horkotěžko jsem se s ní po 6 letech řízení (a 11 letech v rodině) loučil. Šla z domu bezvadná za 15 - doufám, že si jí nový majitel váží :686: Jinak dělo. I když už jsem začal být vyježděný, tak stále mi výkon 88kW na lehkym zadku stačil (samozřejmě čím víc, tím líp, ale stačil). Auto, díky kterému umím zcela podvědomě vybírat přetáčivé smyky. Spousta lidí řikala, že jezdím jak vrah, ale já se jen bavil. Nikdy jsem v ní nedostal pokutu - snad jen jednou za parkování 200 Kč Jezdila 195 km/h GPS. Jízdní vlastnosti dobré, na střední třídu nadprůměrné, ovšem na sportovní jízdu příliš komfortní (měkký) podvozek. O jejích krásách a technice bych tady mohl psát hodiny a hodiny a hodiny :blabla: Ale kdo by to četl, že. Prodáno, protože už začaly odcházet takové věci jako ložisko kardanu, kladky na mikrořemenu a podobně a výměny/opravy už značně prodražovaly provoz i když jsem je dělal sám. V mém srdci ale zůstává navždy a žádné jíné auto jí asi nikdy nevytlačí :love:
Suaru Outback 2.5 AT 115 kW 2001 - cca 7 tisíc km
Klasika, ne? ::-DD: Kdo zná, ví. Kdo nezná, nepochopí :811: Požadavek bylo 4x4, vyšší podvozek, >100 kW, <150tis. Kč, r.v. min. 2000, rozumný nájezd.
Pak jsem ještě najezdil nějaký ty tisíce v (tátovy služebáky:
Ford Escort 1.6 66kW? 96, 97?
Na 1.6 slušný zátah, i když bylo třeba trochu točit. Tvrdý podvozek, solidní na blbnutí, předvídatelné jízdní vlastnosti. Rozbité ABS ::-DD:
Škoda Octávia 1.9TDi 81 kW (1. gen, rotačka) +/-2003
Kamzík jak vyšitej. První generace se zadní nápravou v podobně ohnutý trubky a krátkej rozvor. Hrozivý. Výkon docela ušel. Na rozjezd Sierru dala, ale pak smůla. V zatáčkách nepoužitelný, když odskočil zadek, tak to bylo vodržku. Ale dojeli jsme s tim do Černý hory Bez stabilizace - jen ASR.
Ford Mondeo 2.2TDCi 114 kW 2007
Hodně povedený podvozek. Hezky sedí. ESP nastupuje na můj vkus příliš brzo. Trochu tupý brzdy. 114kW/360Nm = brutální zátah, akorát při silné akceleraci tahá za volant. Jediné auto, které delší dobu řídím, co je schopné jet konstantně přes 200 GPS (Mnichov -> hranice). Jednou mi za jízdy odešel EGR ventil a přestalo regulovat turbo - v tý chvíli z toho bylo 2.2 bez turba Nic moc... Stačilo chcípnout a nastartovat a jelo to dál, ale bylo potřeba ten EGR opravit. Teď kolem 100tis. km a cvaká jedna poloosa, problémy s přední nápravou, něco tam ťuká. Jinak parádní auto. Akorát trochu neútulnej interiér. Tuhý řazení. Pěkně se řadí s meziplynem. 7 nafty na sto. Jeli jsme v něm 1000 km v pěti dospělejch v kuse a docela dobrý. Krátký sedáky vzadu.
No mohl bych o každym tom autě napsat pár stránek, ale o tom to tady asi není, co? ::-DD:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auta před subaru
Me prvni auto,ktere sem vlastnil byl vaz kombi-uz nevim jake je oznaceni.Byl to dric,pouze nutne investice jinak sem donej vubec nevrazel.Nakonec to skoncilo tak,ze ten kdo jel u spolujezdce,tak delal flinxtounovi ::-DD: ::-DD: .
Pri odtahu na vrakoviste se auto upne rozpulilo ::-DDD: ::-DDD: .Motor slapal porad,jednou jel dokonce i na vodku,kdyz mi dosel benzin :826: -
Jako druhe sem mel renaulta-no to byl sit :725: :725: :839: :839: .Stim sem si uzil.
Pak prisla mazdicka 323 kupe,sice to byla 1,3 ale skvely motor a jizdni vlastnosti.Dodneska nani vzpominam.
Poprve vzivote sem si koupil nove auto-fobii skvely podvozek,ta prvni generace se povedla.
Dale prislo Mitschubisi Pajero.Mel sem ho udelane jedine co chybelo byl navijak a pevnostni narazniky.Byl to pracant,vecne v lese a tahal a tahal.Skvele auto :supeer: :supeer: :supeer: :supeer: .
Pak prislo me prvni lego 95.Mel sem ho zvedle o 4 cm,Taky stravilo more casu v lese.Nekteri ho znali osobne :657: :657:
No a ted je H6 154 kw,zatim sem nad miru spokojeny a jediny co muzu proti auti rici je jen to,ze by mohlo byt silnejsi ::-DDD: ::-DDD: .
Pri odtahu na vrakoviste se auto upne rozpulilo ::-DDD: ::-DDD: .Motor slapal porad,jednou jel dokonce i na vodku,kdyz mi dosel benzin :826: -
Jako druhe sem mel renaulta-no to byl sit :725: :725: :839: :839: .Stim sem si uzil.
Pak prisla mazdicka 323 kupe,sice to byla 1,3 ale skvely motor a jizdni vlastnosti.Dodneska nani vzpominam.
Poprve vzivote sem si koupil nove auto-fobii skvely podvozek,ta prvni generace se povedla.
Dale prislo Mitschubisi Pajero.Mel sem ho udelane jedine co chybelo byl navijak a pevnostni narazniky.Byl to pracant,vecne v lese a tahal a tahal.Skvele auto :supeer: :supeer: :supeer: :supeer: .
Pak prislo me prvni lego 95.Mel sem ho zvedle o 4 cm,Taky stravilo more casu v lese.Nekteri ho znali osobne :657: :657:
No a ted je H6 154 kw,zatim sem nad miru spokojeny a jediny co muzu proti auti rici je jen to,ze by mohlo byt silnejsi ::-DDD: ::-DDD: .
WRX 08
- bubo
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:17 pm
- Jméno a příjmení: Dušan
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auta před subaru
ŠKODA 100, ŠKODA 120
RENAULT 12 v podstatě originál Dacie 1300
ŠKODA 1203 TAZ 1500cm ,služební hupcuk, najel jsem na něm 130tis.km :725:
BMW 318i r.v 1985
BMW 520i r.v.1975 :supeer:
OPEL KADET 1.6 r.v 1986
RENAULT LAGUNA 2.0i r.v. 1996 plyňák. Na to taky dojezdil,pořád problémy :839:
MERCEDES VANEO 1.9i r.v 2003 dobrý autí :811:
FORESTER 2.5XT bez komentáře :love:
IMPREZA 2.0R :love:
RENAULT 12 v podstatě originál Dacie 1300
ŠKODA 1203 TAZ 1500cm ,služební hupcuk, najel jsem na něm 130tis.km :725:
BMW 318i r.v 1985
BMW 520i r.v.1975 :supeer:
OPEL KADET 1.6 r.v 1986
RENAULT LAGUNA 2.0i r.v. 1996 plyňák. Na to taky dojezdil,pořád problémy :839:
MERCEDES VANEO 1.9i r.v 2003 dobrý autí :811:
FORESTER 2.5XT bez komentáře :love:
IMPREZA 2.0R :love:
Subaru Forester 2022
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
Re: Moje auta před subaru
Tak asi takhle.
Fiat 125 15ctistovka (moje první letadlo)
Dacia 1310 (strašnej křáp)
Škoda 1203 (kdo nepojezdil nepochopí)
Lada 2102 combi (pracant z ruska)
Lada 2105-7 17ctistovka (neuvěřitelný auto.Jelo to 190)
Hyundai H 100 (mám stále)
Dacia pickup 4x4 (tam to začalo)
Škoda Felda combi 16ctistovka (používá manželka)
SUBARU Festr 08 (není co dodat)
Jo a jednou sem jel s Trabantem.
:826:
Fiat 125 15ctistovka (moje první letadlo)
Dacia 1310 (strašnej křáp)
Škoda 1203 (kdo nepojezdil nepochopí)
Lada 2102 combi (pracant z ruska)
Lada 2105-7 17ctistovka (neuvěřitelný auto.Jelo to 190)
Hyundai H 100 (mám stále)
Dacia pickup 4x4 (tam to začalo)
Škoda Felda combi 16ctistovka (používá manželka)
SUBARU Festr 08 (není co dodat)
Jo a jednou sem jel s Trabantem.
:826:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Re: Moje auta před subaru
Řidičák jsem dělal ve Š Favorit, doma mi půjčovali Š125 - 5qaltů - tu nám nějaký ha*zl za*raý ukradl (kéž by mu mráz přirození spálil). Pak jsem se po té čórce projel ve sieře, kterou nám na delší čas zapůjčil kamarád - 2l (to nebylo auto, to bylo letadlo) a naši pak zakoupili fiestu 1,8D ( fajn traktor - v zimě měl problémy se startem) no před pěti rocky se u nás objevila první 4kolka - suzuki ignis - (příjemná krabička, která vyjela, kde jsme chtěli)
Já sám jsem 6 rocků jezdil ve své první káře - Š120L 4qalt !!!- MY 1984 - přes 60000km, koupeno za 8t Kč, prodáno za 500Kč + nějá ta slza, různé problémy, ale nic moc závažného, i tak jsem musel v zimě při cestě domů z práce často potupně nasazovat řetázky:-( no a loni v dubnu jsem začal řídit lesníka dovezeného z Germánie (měl 18OOOkm, servisku pečlivě vedenou, jen byl malinko pomuchlaný a mám s ním ujeto něco přes 20000km. Dojmy? Luxusní auto, perfekni nasedání, vysedání. Neřeším tu bílou hmotu, spotřeba je nižší než u 120ky, topí to, má to rádio s CD , vyhřívání zad. skla, zrcátek, nastavitelný volant, dálkový centrál, redukce a mrťě dalších vychytávek:-))). Negativa? Musel jsem se učit jezdit dle otáčkoměru. Důvod? Motor není slyšet a musel jsem si zopakovat fyziku - hlavně před zatáčkama. Výsledek - Nadšení. PS: Děkuju všem, kteří na webu za rohem přispívali - i podle jejich zkušenosti jsem se rozhodoval a dobře jsem se rozhodl. Chlapi, dík.
Já sám jsem 6 rocků jezdil ve své první káře - Š120L 4qalt !!!- MY 1984 - přes 60000km, koupeno za 8t Kč, prodáno za 500Kč + nějá ta slza, různé problémy, ale nic moc závažného, i tak jsem musel v zimě při cestě domů z práce často potupně nasazovat řetázky:-( no a loni v dubnu jsem začal řídit lesníka dovezeného z Germánie (měl 18OOOkm, servisku pečlivě vedenou, jen byl malinko pomuchlaný a mám s ním ujeto něco přes 20000km. Dojmy? Luxusní auto, perfekni nasedání, vysedání. Neřeším tu bílou hmotu, spotřeba je nižší než u 120ky, topí to, má to rádio s CD , vyhřívání zad. skla, zrcátek, nastavitelný volant, dálkový centrál, redukce a mrťě dalších vychytávek:-))). Negativa? Musel jsem se učit jezdit dle otáčkoměru. Důvod? Motor není slyšet a musel jsem si zopakovat fyziku - hlavně před zatáčkama. Výsledek - Nadšení. PS: Děkuju všem, kteří na webu za rohem přispívali - i podle jejich zkušenosti jsem se rozhodoval a dobře jsem se rozhodl. Chlapi, dík.
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 650
- Registrován: úte zář 08, 2009 3:20 pm
- Bydliště: Rusava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auta před subaru
Škoda 120 LS
Škoda 105 L
Lancia Y 1,1
Mitsubishi Lancer kombi 1,6 GLXI 83 kw - 1993 - jezdil jak střela najel jsem 100 000 km
Mitsubishi Colt 1,5 AT US verze - 20 000 km - manželka
Audi 100 Quattro 2,2 turbo Avant - doutník - 40 000 km
Škoda Rapid LPG - 15 000 km
Opel Corsa 1,0 - 80 000 km
Škoda Felicia Fun Pickup 1,6 LPG - 120 000 km
Subaru Forester r. 2000, 2,0 92 kw MT - 60 000 km
Subaru Legacy sedan r. 1996, 85 kw, MT - stále v provozu - 25 000 km - manželka
Subaru Forester r.2006, 116 kw, AT - stále v provozu - 43 000 km
a při tom jsem odjezdil skoro do mrtva služební Favorit 1990, Favorit 1994, Felicia 1998.
Nejlepší auta 1 - Forester 2006
2 - Forester 2000
3 - Lancer
Škoda 105 L
Lancia Y 1,1
Mitsubishi Lancer kombi 1,6 GLXI 83 kw - 1993 - jezdil jak střela najel jsem 100 000 km
Mitsubishi Colt 1,5 AT US verze - 20 000 km - manželka
Audi 100 Quattro 2,2 turbo Avant - doutník - 40 000 km
Škoda Rapid LPG - 15 000 km
Opel Corsa 1,0 - 80 000 km
Škoda Felicia Fun Pickup 1,6 LPG - 120 000 km
Subaru Forester r. 2000, 2,0 92 kw MT - 60 000 km
Subaru Legacy sedan r. 1996, 85 kw, MT - stále v provozu - 25 000 km - manželka
Subaru Forester r.2006, 116 kw, AT - stále v provozu - 43 000 km
a při tom jsem odjezdil skoro do mrtva služební Favorit 1990, Favorit 1994, Felicia 1998.
Nejlepší auta 1 - Forester 2006
2 - Forester 2000
3 - Lancer
Subaru Outback II gen.
MB Vito - služební
MB Vito - služební
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: Moje auta před subaru
kluci k tý 1203ce - nebylo to nakonec kouzelný auto? Já tedy nevím, jestli to není "závoj mládí", ale vzpomínám na to auto docela rád - spíš jsem se v něm teda vozil vedle táty, ale bylo fakt úžasný :3gears:
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
- bubo
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:17 pm
- Jméno a příjmení: Dušan
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auta před subaru
Když si vzpomenu jak jsem jezdil v zimě 2x ýdně z Brna do Berouna po dálnici, v Praze před Barandovákem když napadl sníh tak jsem se modlil :690: :690: , abych nezůstal stát někde v kopci za kamionem. Párkrát se to stalo a pak by ste nevěřili jak 1203 umí driftovat ::-DD: . Předek v pravým pruhu a zadek v levým a celej kopec až nahoru :3gears: :sick: ::-DDD: . Bylo to hodně měkký auto. Nerovnosti nebylo cítit, ale větší houpák hrozil proražením střechy hlavou. Kategorie sama pro sebe byly jízdy v létě při vyšších teplotách :839: . 1203 se svinsky přehřívala a zachránil to jedinej fígl od starejch saniťáků, mít sebou pet flašku plnou vody a vždycky polít karburátor a jeho okolí. Když to pak člověk zvládal i za jízdy, otevřít dekl motoru a chrstnout tam vodu tak to pak pro ostatní kolemjedoucí řidiče musel být dobrej šok. Dekl od motoru přes půlku okna a celá kabina zavalena párou ::-DDD: ::-DDD: . Bylo umění se naučit odhadnou kdy zařadit kterej kvalt a jak ho zařadit. :815: . Obzvlášť 3rych. to byla chuťovka . Bylo to kvedlání jak když se vaří guláš a hrrr na to ::-DDD: . A když se náhodou potkali dva kvalty současně tak to bylo na :sibenice: . Co naplat, taky se tak muselo jezdit. Jiná doba jiný auta. Teď už na to vzpomínám jenou s úsměvem .ozawasan píše:kluci k tý 1203ce - nebylo to nakonec kouzelný auto? Já tedy nevím, jestli to není "závoj mládí", ale vzpomínám na to auto docela rád - spíš jsem se v něm teda vozil vedle táty, ale bylo fakt úžasný :3gears:
Subaru Forester 2022
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
- RunningRunner
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1259
- Registrován: pon srp 31, 2009 1:26 pm
- Jméno a příjmení: Petr Sklenář
- Bydliště: Hradec Králové, Velké Svatoňovice :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auta před subaru
Š120 (tátovo, s tím jsem se učil řídit)
Š Felicie (tátovo, s tím jsem jezdil celkem hodně a pak jí pohřbil)
Š Favorit (odkoupený služebák po generálce včetně nový kastle z krachlýho s.p.)
Š Favorit (služebák - zabavený vytuněný leasing )
Š Forman (služebák)
Š Favorit nebo Forman Pickup (služebák)
Lada 2105 (dar nedar od tchána)
Peugeot 206 SW (první moje koupený)
Sůbo
No když to proberu, tak až doteď ať jsem jezdil s čímkoli, tak jsem to s předchozím ani následujícím nesrovnával. Teď to bude horší ... hlavně kvůli tomu, že mne jezdění teď baví ...
Je zajímavý, že jsem si třeba na ty Favority / Formana napoprvý vůbec nevzpoměl, přitom jsem s nima kromě pracovního popojíždění jezdil na výlety do skal a podobný "divočiny". Asi byly tenkrát jiný zážitky než řízení auta
Š Felicie (tátovo, s tím jsem jezdil celkem hodně a pak jí pohřbil)
Š Favorit (odkoupený služebák po generálce včetně nový kastle z krachlýho s.p.)
Š Favorit (služebák - zabavený vytuněný leasing )
Š Forman (služebák)
Š Favorit nebo Forman Pickup (služebák)
Lada 2105 (dar nedar od tchána)
Peugeot 206 SW (první moje koupený)
Sůbo
No když to proberu, tak až doteď ať jsem jezdil s čímkoli, tak jsem to s předchozím ani následujícím nesrovnával. Teď to bude horší ... hlavně kvůli tomu, že mne jezdění teď baví ...
Je zajímavý, že jsem si třeba na ty Favority / Formana napoprvý vůbec nevzpoměl, přitom jsem s nima kromě pracovního popojíždění jezdil na výlety do skal a podobný "divočiny". Asi byly tenkrát jiný zážitky než řízení auta
Naposledy upravil(a) RunningRunner dne ned úno 14, 2010 12:49 pm, celkem upraveno 2 x.