Forester 90Kw cuká

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Váhu to nemá.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
alesgsxr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 349
Registrován: čtv říj 30, 2014 7:03 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od alesgsxr »

budger píše:Váhu to nemá.
dobře jinak vzduch to měřit musí takže se zeptam jinak

Snímač průtoku vzduchu
Přílohy
35.JPG
35.JPG (3.32 KiB) Zobrazeno 1181 x
fear of silence
Baja , Forester SF s turbo , Forester SG US 2.5 non turbo , avalanche
ex reza 03 2.0 92kw ,
ex outback 05
ex Reza 96 GT
ex Impreza 03 wrx
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od Slavek_xxx »

alesgsxr> tak tohle je zrovna cidlo teploty nasavaneho vzduchu a navic mam dojem, ze je z novejsiho modelu.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21978
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

Váhu vzduchu, resp. měřič hmotnosti nasávaného vzduchu nemá zdaleka každej motor... Pak to ECU počítá z teploty a tlaku v sání.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
alesgsxr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 349
Registrován: čtv říj 30, 2014 7:03 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od alesgsxr »

Buď ma maf senzor nebo map senzor jedno z toho to mít mu.... ale diť jeto jedno prostě cuká

OK vzdavam to
fear of silence
Baja , Forester SF s turbo , Forester SG US 2.5 non turbo , avalanche
ex reza 03 2.0 92kw ,
ex outback 05
ex Reza 96 GT
ex Impreza 03 wrx
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Ano tlak a teplota sání to mám já. A to je vše.
Pak je tam obtokovej ventil na volnoběh a na škrtící klapku čidlo. vše
Naposledy upravil(a) budger dne ned lis 30, 2014 8:57 pm, celkem upraveno 1 x.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21978
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

alesgsxr: Ano, MAF = Manifold Air Flow - tedy měřič průtoku vzduchu v sání = lidově váha vzduchu, odborně měřič hmotnosti nasávaného vzduchu; pracuje často na principu na konstantní teplotu vyhřívaného kovového elementu a měřením velikosti proudu, který je k tomu potřeba určujeme průtok vzduchu.

Nebo MAP = Manifold Air Pressure - tedy měřič tlaku v sání = měřič tlaku v sání, tedy žádná váha. Ovšem tlak nestačí, protože objem vzduchu je silně závislý na teplotě, tak je potřeba zkombinovat s měřičem teploty. Údaje naměřené tímto senzorem nestačí k určení množství nasávaného vzduchu.

Takže jednoduše: motor, který má MAP, tak nemá váhu.

Jestli chceš polemizovat nad tím, že skupina částí tvořených snímačem tlaku, teploty a řídící jednotky dohromady dokáže změřit množství nasávaného vzduchu, tak prosím :-)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
alesgsxr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 349
Registrován: čtv říj 30, 2014 7:03 am
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od alesgsxr »

HonzaCZ píše:alesgsxr: Ano, MAF = Manifold Air Flow - tedy měřič průtoku vzduchu v sání = lidově váha vzduchu, odborně měřič hmotnosti nasávaného vzduchu; pracuje často na principu na konstantní teplotu vyhřívaného kovového elementu a měřením velikosti proudu, který je k tomu potřeba určujeme průtok vzduchu.

Nebo MAP = Manifold Air …

Auuuuuuuu jasný co jde do jednotky , kolik to žere vzduchu ne , je uplně šumak jestli maf nebo map vysledek informaci je stejny a pokud jednotka dostane ne uplne ok data ale přitom vnějaké toleranci tak to chybu nehodí ale nejede jak ma
a timhle směrem bych se udaval ja mnohokrat se mi to vyplatilo
jinak se omlouvam chtěl jsem jen pomoct HAUU :657:
fear of silence
Baja , Forester SF s turbo , Forester SG US 2.5 non turbo , avalanche
ex reza 03 2.0 92kw ,
ex outback 05
ex Reza 96 GT
ex Impreza 03 wrx
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

Já myslím že u mě už je každá rada drahá. Zkusím tu cívku koupím nové těsnění ke vstřikům a pod klapku a ventil nasávaného vzduchu a hotovo.
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21978
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od HonzaCZ »

alesgsxr píše:Auuuuuuuu jasný co jde do jednotky , kolik to žere vzduchu ne , je uplně šumak jestli maf nebo map vysledek informaci je stejny a pokud jednotka dostane ne uplne ok data ale přitom vnějaké toleranci tak to chybu nehodí ale nejede jak ma
a timhle směrem bych se …
Já jen reagoval na tvoje
alesgsxr píše:
dobře jinak vzduch to měřit musí takže se zeptam jinak

Snímač průtoku vzduchu
Tak to nepřevracej. Jedno to není. Snímač průtoku vzduchu tam prostě není a basta fidli :-)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
budger
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 85
Registrován: pon říj 27, 2014 9:05 am
Jméno a příjmení: Tůma Jiří
Bydliště: Chomutov

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od budger »

V mládí jsem si nechal poradit teď už zkoumám sám a všechny rady jsou krátké tento týden dorazí cívka zapalování tak se uvidí. Mě už se zdá že to dělá různorodě. Za tepla, za studena všelijak. jěště zkusím čidlo teploty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Apak už jsem v :zachod:
Jo a ještě rozvody zkouknu ,ale nejde mi povolit řemenice.Ale rysky na vačkách jsou stejné tak jen na klice?????????????????? :chlastslast:
Legacy combi 1,8 76KW r.v 1993 - prošlo sběrnou surovin:-(
Legacy combi 2,0 85 kw r.v 1997
Forester 2,0 90KW r.v. 1998
Jawa 250 r.v. 1968
Uživatelský avatar
macasubaru
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 921
Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Jablonecko

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od macasubaru »

budger. jestli jsis odkryl vačky a rysky máš v pořádku obě na hoře,,tak kliku zjistíš i bez toho abys to rozebral. v řemenici jsou čtyři díry,,a když je klika OK tak musí být jedna díra kolmo nahoře a druhá dole, a rovně nahoru skrz středový šroub. pokud to lehce letí ze šikma,tak máš skočeno o zub nebo dva.nemuže to být uplně šejdrem,jinak by ti to nejelo,zakopávalo a střílelo.kdybys to nepochopil tak cinkni. jinak si při rozvodech dělám automaticky rysku at pak vidím po sundání bočních krytu jestli je skočeny.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: :-/ ) stříbrná metal
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3033
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od yeti »

Budger. Nech to chvíli uležet a mrkni se na to znova. Od těch nejjednodušších věcí a když do něčeho hrábneš tak tomu dej čas. Takhle měníš kde co, nacpal jsi do toho prachy a čas a auto tě sere furt.
Na začátku jsi psal, že to nedělá bez lambdy. Je to opravdu tak? Pak jsi vyměnil kde co, počistil, seřídil, chvíli to vypadalo OK, pak se to objevilo zase. To přece nebudou rozvody.
Tuhle už to vypadalo na zasranej kat. Jak to dopadlo? Udělal jsi s tím něco? Opravdu to nechceš nahrát na mobil a hodit to sem?
Nakonec budeš mít připosranej jeden vstřik...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od mnov »

budger píše:Má to check engine ale nesvítí i bez lambdy.
Tak tady bych začal s řešením problému.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forester 90Kw cuká

Příspěvek od mnov »

macasubaru píše: alesgsxr píše: když odpojíš lambdu tak to padne do nouzaku a prd poznaš
do nouzáku to nepadne.jezdím uplně bez lambdy.nemám kat a mám tam rouru.a jezdí to normálně jen svítí chek
To je blbost. Jede to v nouzovém režimu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Odpovědět

Zpět na „Motor“