Zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Verny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: pon pro 09, 2019 9:33 pm
Jméno a příjmení: Robert Verner
Bydliště: Malé Svatoňovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od Verny »

vrgada píše:LPG ne, howg
Chápu tvůj postoj, pokud máš tyhle auta pro radost, pak tohle neřešíš. Navíc s tím autem pak jezdíš jiným stylem, člověk si chce tu jízdu jinak užít.
častejc tomu dáš zabrat. Pokud seš s tím na silnici furt, ten styl je taky jiný a řešíš jiný věci na autě. Já to mám jako druhý domov.
A samozřejmě u toho řeším náklady, to že se mi s tím dobře jezdí ale i to abych se dostal domu, k tomu potřebuju dostkrát do roka dobrou čtyřkolku :-)

další věcí proč tenhle Forester je to že mám doma Forestra v dieslu ze sjtejného roku s 360 tis s prvním motorem, teď mu odešlo PDF a jsou potřeba vyměnit tlunmiče. Takže dobrý tak akorát naprodání někomu kdo potřebuje dobrou kastli. A na to abych si z toho vzal pohony světěl to tohohle :-) což je asi jeho nejlepší zpeněžení
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od vrgada »

http://dfens-cz.com/proc-uz-nikdy-nechci-lpg/
...
ale financne mu to i pres drobne patalie vyslo.
...
mimochodem mel jsem 6 aut na LPG, ale nektere zkusenosti primo vidim, teda az na ventily, stare motory mely hydrostely
Uživatelský avatar
Verny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: pon pro 09, 2019 9:33 pm
Jméno a příjmení: Robert Verner
Bydliště: Malé Svatoňovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od Verny »

Vždy se najdou případy kdy je to všechno blbě, strašně moc dělá servis, co je tam za Frantu Vomáčku
někdy i co se s čím potká. Po zkušenostech na naftě kdy na jednom z forestrů mi tři autorizovaný servisy
po sobě a 4 měsících stání nedokázali odhalit nefunkční EGR a díky tomu zaspaný PDF. Náklady bych radši ani nepočítal
nehledě na to že mi auto málem díky tomu chytlo. Chybu mi pak našli kluci v malém servisu a auto od té doby bylo v pořádku a
jezdilo jak mělo. A to bylo auto s palivem na to stěvným. Na druho stranu je i dost aut který na LPG mají vysoké nájezdy.
Podle jednoho názoru se nerozhodnu ani pro ani proti.
A jak jsem psal, pokud se nakonec rozhodnu pro tak to nebude někdo z malé garáže na konci vesnice, ale bude to někdo kdo s
plynem v Subaru má zkušenosti a nejen podle něho. Např. někdo jako Vaněk o kterém je zde dost informací
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od vrgada »

nemam nic proti Vankovi ani LPG obecne, jen si myslim, ze doba LPG je uz pryc. A to jsem taky provozoval motory ne uplne vhodne pro nasavany plyn-velky objem nastesti litinoveho a ne plastoveho sani. Pod clankem je 100 diskusnich prispevku, nekdo chvali, nekdo se spalil. Doporucuji precist. Radim se do tabora spokojenych a zkusenych uzivatelu. Jen bych to proste do noveho sloziteho motoru nedal. A mechanici meho plynare byli neuveritelni patlalove ale majitele jsem mel rad.
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od vrgada »

a tohle byl nejlepsi LPG system, BRC BLOS, bohuzel objevil jsem to pozde ( mel jsem i dve sekvencni vstrikovani)
...
https://m.youtube.com/watch?v=s0fqD24RFkQ
...
spolu s atmo radovym sestivalcem s hydrostely. Na plyn to jezdilo pocitove lip nez na benzin, ta doba je pryc, nasavany se montovat nesmi, aut nastaveni vuli se zrusilo a pochybuji, ze se jeste pouzivaji sodikem chlazene ventily. Cele je to nakladove optimalizovano a materialove osizeno a emisne vyladeno slozitou elektronikou.
...
Kdezto, driv LPG jednotka odpojila vstriky a z auta se stalo karburatorovy vuz. BLOS mel podtlakovou regulaci bohatosti smesi zdvihanim soupete podtlakem a nezuzoval prurez sani jako klasicky nasavany plyn. Jinak na videu to instaloval taky nejaky LPG matla, ma to byt svisle. Nevim, proc to u nas nebylo rozsirene, asi by to snizovalo zisky plynaru, nereulovatelny hlinikovy krouzek s dirkama byl asi levnejsi
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od vrgada »

takhle jsem mel sekvenci na turbosubaru-profiprace plynaru
...
https://www.subaruclub.cz/graphics/owne ... 406279.jpg
...
a takhe vypadal BLOS, ktery jsem si nainstaloval sam
...
https://www.subaruclub.cz/graphics/owne ... cf5185.jpg
...
fungovaly obe, ale esteticky dojem a servisovatelnost je krapet jinde
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3627
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od bushman1 »

vrgada píše:http://dfens-cz.com/proc-uz-nikdy-nechci-lpg/
...
ale financne mu to i pres drobne patalie vyslo.
...
mimochodem mel jsem 6 aut na LPG, ale nektere zkusenosti primo vidim, teda az na ventily, stare motory mely hydrostely
Ty jo, take mi přijdou některé ty situace dost povědomé. Například ty rozhovory s plynaři.

Za mě už LPG také ne. Radši zaplatím víc za provoz a budu mít víc klidu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Uživatelský avatar
Jackylle
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2070
Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Jméno a příjmení: Lucka
Bydliště: Ostrava

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od Jackylle »

Ty jo, proč tak striktně ne?
Když se na to motor hodí, systém namontuje někdo, kdo tomu rozumí a umí servisovat a člověk se o to trochu stará, tak proč ne...
Akorát s tím ekonomickým aspektem se trochu míjím... neušetřím ve výsledku ani korunu, bo akorát více a zcela bez zábran najezdím :-DDD
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3627
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od bushman1 »

Moje auto nalítalo na LPG 270 tisíc km, což není úplně obvyklá hodnota, takže ke konci životního cyklu už se ty problémy docela kupily.

Prostě už mě nebaví mít každé 3 měsíce auto kvůli něčemu v servisu. A v mnoha případech to zjevně mělo souvislost s LPG.
Ne vše jsem tady na fóru ventiloval.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od vrgada »

jojo, presne, kdyz jsem cetl ty diskusni prispevky, tak se mi zpetne vybavovaly zazitky s plynari, misty to opravdu bylo jak s Ctvrtnickem v autobazaru MonteCarlo :-)
...
Fungovat to bude, pri trosce stesti, kvalitni montazi, kvalitnim LPG a zachovalem jednoduchem motoru vhodnem pro LPG. A nove motory to nesplnuji. Neni nahodou, ze se oficialni instalace primo z fabriky z nabidky vytratily
...
Fungovat to samozrejme muze, ale pravdepodobnost, ze budou problemy je u novych motoru proste prilis velka. Proste uspora za ty komplikace nestoji
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od vrgada »

ja zacal nejdrive sekvenci na veckovy sestivalec za tenkrat silenych 45 litru na zachovalou beckovou omegu, tehdy nejnovejsi vykrik techniky. Objednal jsem jiny system nez namontovali a nekolik mesicu jsem byl bez auta. Az jsem plynari, rekl, ze jsem se rozhodl ho dat k soudu, tak se konecne rozhoupal to odvezt jinam, kde to zprovoznili. Vstriky namontovali tak, ze se proklubaly skrz filc a rezonovaly s plechem kapoty + zalamana kabelaz (musela se pak vymenit) nesmyslne umistena jednotka plynu, ze nesel vymenit akumulator atd, proste profi prace v cene mych 3 platu
...
A pak se sralo bud auto nebo plyn a v servise to hazeli na plynare a plynari na servis. Pripadne za to pry mohl spatny plyn. A pak fouklo tesneni-pry za to mohl plyn.
...
No poucil jsem se, zacal jsem kupovat stare ackove omegy na dojeti s poctivymi radovymi sestivalci a nasavanym plynem a bylo po problemech. Teda az na obcasny vybuch v sani, ale to uz jsem mel nacviceny, kupodivu i manzelka si zvykla. Co to bylo? Ale trisklo to... :-), vydrzi dost
...
Druha sekvence bylo to turbosubaru, v tom byl puvodne nasavany, ale to se pry nedalo a puvodni majitel to predelal na sekvenci. Vymontoval ho pred prodejem. Nechtel jsem po zkusenostech sekvenci ani videt, ale kdyz mne ujistil, ze s tim problem nebyl, nechal jsem ho tam dat znovu a fungovalo to. Samozrejme pri vyssim zatizeni a otackach to plynule prechazelo do benzinu
...
Zkusenosti jsou neprenosne, ale zvazte to, zda to stoji za to.
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od vrgada »

a muj BLOS? To byl muj posledni nasavany, necekal jsem zradu. Plynari objevili zlepsovak-stavebni penu. Aby nemuseli sundat benzinovou nadrz, tak plynovou prilepili do prostoru rezervy PUR penou
...
Kdyz mi to predali, tak to zralo to 20 litru LPG na sto a vsude smrdel plyn a taky to delali mesic asi nejaci ucni.
...
Neupozornili mne, ze se jim to nepodarilo ozivit a ze odpojili kablik od vahy vzduchu a ani ho neprichytli Spaskou, takze ho prebrousil klinak a vsechny sponky nasazene a nedotazene. Skoncilo to znicenim prakticky nesehnatelne vahy vzduchu, nakonec jsem ji sehnal na ebay v Nemecku.
...
Predelal jsem to doma na BLOS z aukra a bez jakehokoliv nastavovani bylo po problemech, spotreba polovicni a z auta se stala zavodni raketa, ztracelo to dech jen pri vysokych otackach, pac reduktor nestihal
...
Plynare jsem nemohl ani videt a nedoresil jsem LPG papiry na STK, nicmene, abych neprisel o auto musel jsem se tam vratit po dvou letech jeste jednou. I po te, co jsem vse podotahoval, to neproslo onuchavaci zkouskou (uz to davno nesmrdelo), prej kdo to delal. Protoze jsem potreboval stempl, polkl jsem, ze je to jejich prace
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od vrgada »

zmenil jsem plynare a jel na revizi se subaru jinam. A opravdu jak zarlive milenky. Mel jsem vse, dokumety, protokoly a bezproblemove auto, necekal jsem zradu. A vypadalo to, ze jsem dojezdil. Starik nemohl precist a zkontrolovat cislo na LPG nadrzi a bez teto kontroly pry nelze dat stempla, nakonec nejaky cisla nekompletne precetl a uznal, ze jsem si nadrz, ke ktere jsem tam mel papiry svevolne nevymenil.
...
Nasledovala prohlidka motoroveho prostoru. Pry se to musi predelat. Reduktor musi byt svisle a ne naplacato, protoze takhle nelze zarucit funkci. Namitl jsem, ze to jezdi bez zaskobrtnuti uz dva roky. No nakonec (bylo to domluvene po znamosti) razitko s frflanim dal, pripadal jsem si jak peskovany zacek
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od vrgada »

muj puvodni plynar zemrel a tak jsem se rozhodl, ze treba naslednici to povedou lepe, vzdyt je to u nich montovane a nebudu ze sebe delat zase debila pred tim zlucovitym starikem. Chyba, nevysly emise, pry se musi vymenit vstriky. Pri instalaci mi tam dal raily po 3, protoze nemel listy po dvou a okomentoval, ze aspon budu mit nahradni.
...
pretlumocil jsem mechanikum neboztikovu vetu. Ne musi se vymenit vsechny, protoze nelze zjistit, ktery je vadny. Tak jsem se stavil za kamosem mechanikem, zvedl kapotu a behem 5 minut odpojovanim vstriku urcil vadny kus. Tak jsem se otocil a za pul hodiny jsem stal znovu v LPG dilne s fungujicimi vstriky.
...
Kdyby se jejich oci mohly promenit v laserove paprsky, byl by ze mne meteor. Nicmene uz bylo jasne, ze i kdybych zatancil kozacek a delal pukrlata, tak emise uz nikdy nevyjdou a stejne jsem musel jinam. Nastesti ne k dedkovi, pac revizi uz jsem mel
...
Je to jak z Hrabala: Nudite se, kupte si medvidka myvala (predelejte auto na LPG) good luck
Uživatelský avatar
Verny
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: pon pro 09, 2019 9:33 pm
Jméno a příjmení: Robert Verner
Bydliště: Malé Svatoňovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?

Příspěvek od Verny »

hodně o tom co z toho tady a nejen tady čtu je o tom kdo co dělal a co uměl, nebo spíš neuměl. A co je ještě horší je
že to bude čím dál horší. Chlapů který dokážou používat selský rozum a umí diagnostiovat příčiny problémů je čím dál méně.
Vidím to na technologiích co vyrábíme, montujeme a servisujeme. Chlapa na servis který bude smostatný je nesehnatelný.
S auty je to podobný ve firmě jich je několik a o zkušenostech se servisy by vydalo na knihu. O tom kolikrát jsem se kde hádal,
že to co říkají je blbost a měl jsem pak pravdu s tím co jsem tvrdil já. Tak i to by bylo na dlouhý článek.
Kéžby se špatná diagnostika motala jen kolem LPG.
Odpovědět

Zpět na „Palivo“