Zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14827
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Pěkná SPZ...a pěkný blátošpric...a i na plyn to má náklady na km jak tank
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Verny
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon pro 09, 2019 9:33 pm
- Jméno a příjmení: Robert Verner
- Bydliště: Malé Svatoňovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Ahoj, před pár dny jsem si koupil dalšího miláčka. Do teď jsem měl po sobě tři Forestry v naftě s celkovým nájezdem 550 tis a s jejich spotřebou jsem nic neřešil
ale teď se mi do rukou dostal Forester 2,5 XT z rokuk 2008, motor pokud dobře koukám je H9 (EJ25) s výkonem 169 kW a to už je o něco jiné kafe a vzhledem k tomu že za rok najedu kolem 50 tis km. Tak přemýšlím o plynu. Koukal jsem na zkušenosti jak na tomto vláknu tak na dalších a určitě bych šel do něčeho vyzkoušeného a s co nejšetrnější variantou pro motor ( plyn + přístřik +domazávání ).
Tohle vlákno je o trošku jiném motoru, ale s nejbližším výkonem tak se zeptám zde máte někdo s tímto motorem a LPG zkušenost?????
díky za odpověď
ale teď se mi do rukou dostal Forester 2,5 XT z rokuk 2008, motor pokud dobře koukám je H9 (EJ25) s výkonem 169 kW a to už je o něco jiné kafe a vzhledem k tomu že za rok najedu kolem 50 tis km. Tak přemýšlím o plynu. Koukal jsem na zkušenosti jak na tomto vláknu tak na dalších a určitě bych šel do něčeho vyzkoušeného a s co nejšetrnější variantou pro motor ( plyn + přístřik +domazávání ).
Tohle vlákno je o trošku jiném motoru, ale s nejbližším výkonem tak se zeptám zde máte někdo s tímto motorem a LPG zkušenost?????
díky za odpověď
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Asi by ses tu dočetl, že tenhle motor ne. Ještě tak 2.0 XT, to tu pár lidí má.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
- Verny
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon pro 09, 2019 9:33 pm
- Jméno a příjmení: Robert Verner
- Bydliště: Malé Svatoňovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Ahoj, vím že je tu někde psáno že to není vhodná motorizace to řeknou třeba i v servise ale druhým dechem řeknou že jim tam 2,5xt s tímhle motorem a plynem jezdí. Viz Auto Vero že Sedlčan. A nikdo neřekne proč to neudělat. Není vhodný je široký pojem pokud to znamená vyšší údržbu, vyšší přístroj nebo to že je jistota že něco odejde pak je to ještě o tom zda se to vyplatí.
Na internetu najdeš hudbě důvodů proč nebrat ojeteho Forestera 2.0 TD hlavně z první generace ale měl jsem teď tři po sobě.
První byla funglovka prodával jsem ho v 98 tis s dělaným motorem v záruce. Druhý jsem nakonec musel prodat po 200 tis s nájezdem 235 nic mu nebylo. A poslední 235 tis se mnou a celkový 360 s prvním motorem. Za celou dobu jsem jednou vyměnil EGR a vypral PDF. Oprava za 9000.
Je to o tom sečíst ty ryzika a nálady a zda se to vyplatí. A určitě i tady se najde dost lidí kteří řeknu že ten diesel není vhodná motorizace.
Vím že někde ty novější 2,5xt v plynu jsou ale rád bych se dozvěděl zkušenosti nebo ryzika ještě od někoho jiného než jen z autorizovaneho servisu.
Na internetu najdeš hudbě důvodů proč nebrat ojeteho Forestera 2.0 TD hlavně z první generace ale měl jsem teď tři po sobě.
První byla funglovka prodával jsem ho v 98 tis s dělaným motorem v záruce. Druhý jsem nakonec musel prodat po 200 tis s nájezdem 235 nic mu nebylo. A poslední 235 tis se mnou a celkový 360 s prvním motorem. Za celou dobu jsem jednou vyměnil EGR a vypral PDF. Oprava za 9000.
Je to o tom sečíst ty ryzika a nálady a zda se to vyplatí. A určitě i tady se najde dost lidí kteří řeknu že ten diesel není vhodná motorizace.
Vím že někde ty novější 2,5xt v plynu jsou ale rád bych se dozvěděl zkušenosti nebo ryzika ještě od někoho jiného než jen z autorizovaneho servisu.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
2.5 XT je poměrně choulostivej motor i na benzín a plynem tu choulostivost ještě zvýšíš. To samozřejmě neznamená, že nejsou lidi, kteří to na plyn mají.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Verny
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon pro 09, 2019 9:33 pm
- Jméno a příjmení: Robert Verner
- Bydliště: Malé Svatoňovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Mohu proprosit to trochu rozvést??? Pokud je choulostivý i na benálu tak co se nejčastěji u něj po... případně co by tě napadlo u provozu na plyn.
mě nejspíše po všech diskuzích tady i jinde ventili a sedla, případně katalizítor. Pokud by to byly tyhle varianty tak teď jde o to zda to při seřízení vúli
kdy je motor stejně venku nerozdělat a něco nevyměnit ( ventil, miska) nejhoprší práce je už stejně hotová dostat to ven a dovnitř a pokud vemu info z dalších vláken
že seřízení vůli venku stojí cca 15 + materiál na tohle - úspora na plynu 1 -1,2 Kč/km při nájezdu 60-70 tis tak je tam stále rozdíl který by mohl stát za to.
Co tedy vidíte že by na tom motoru pokud by tam bylo LPG mohlo trpět, odejít případně při jaké nájezdu??? díky za reakce
mě nejspíše po všech diskuzích tady i jinde ventili a sedla, případně katalizítor. Pokud by to byly tyhle varianty tak teď jde o to zda to při seřízení vúli
kdy je motor stejně venku nerozdělat a něco nevyměnit ( ventil, miska) nejhoprší práce je už stejně hotová dostat to ven a dovnitř a pokud vemu info z dalších vláken
že seřízení vůli venku stojí cca 15 + materiál na tohle - úspora na plynu 1 -1,2 Kč/km při nájezdu 60-70 tis tak je tam stále rozdíl který by mohl stát za to.
Co tedy vidíte že by na tom motoru pokud by tam bylo LPG mohlo trpět, odejít případně při jaké nájezdu??? díky za reakce
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Mě xt nejelo na 95tku spalování bylo detonacni kouřilo to mlátilo.
Lpg si v tom neumím představit
Ale Marek Miech má xt na plyn. Teď zrovna s fouklym těsněním pod hlavama
nasmrdlany v NOTE 9
Lpg si v tom neumím představit
Ale Marek Miech má xt na plyn. Teď zrovna s fouklym těsněním pod hlavama
nasmrdlany v NOTE 9
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- Verny
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon pro 09, 2019 9:33 pm
- Jméno a příjmení: Robert Verner
- Bydliště: Malé Svatoňovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
musím říct, že po týdnu co ho mám tak jsem najel cca 1200 km a od všeho něco, jak dálnice. město i mezi
ze za čátku bylo vidět že to auto dost dlouho stálo, spotřeba kolem 10 a teď je již na 8,8 ( na displeji talže pokud to bude
jako u dieselu tak + půl litru a bude to skutečnost) a jak se rozjíždí tak to jde všechno lehčeji. Dnes jsem tomu dal ještě nový olej do motoru
a motor na 95tku jde krásně potichu. Zatím se po těch ropákách do něj zaposlouchávám, ale zvuk motoru se mi líbí.
Marek Miech má motor H6 nebo H9? díky
ze za čátku bylo vidět že to auto dost dlouho stálo, spotřeba kolem 10 a teď je již na 8,8 ( na displeji talže pokud to bude
jako u dieselu tak + půl litru a bude to skutečnost) a jak se rozjíždí tak to jde všechno lehčeji. Dnes jsem tomu dal ještě nový olej do motoru
a motor na 95tku jde krásně potichu. Zatím se po těch ropákách do něj zaposlouchávám, ale zvuk motoru se mi líbí.
Marek Miech má motor H6 nebo H9? díky
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
má Festra SG 2,5XT
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Marek Miech má 2.5 XT na plyn.Verny píše:musím říct, že po týdnu co ho mám tak jsem najel cca 1200 km a od všeho něco, jak dálnice. město i mezi
ze za čátku bylo vidět že to auto dost dlouho stálo, spotřeba kolem 10 a teď je již na 8,8 ( na displeji talže pokud to bude
jako u dieselu tak + půl litru a bude to skutečnost) a jak se rozjíždí tak to jde všechno lehčeji. Dnes jsem tomu dal ještě nový olej do motoru
a motor na 95tku jde krásně potichu. Zatím se po těch ropákách do něj zaposlouchávám, ale zvuk motoru se mi líbí.
…
Jestli jsi s XT schopnej jezdit do 10, tak nemá smysl řešit zástavbu plynu. Jinak motor 2.5 je převrtanej dvoulitr a všechny motory, co mají starší základ jsou choulostivější. Pokud do toho dáš plyn a budeš si užívat potenciál toho motoru, tak tě bude záhy čekat těsnění pod hlavou, ale taky by tě mohly čekat propálený písty.
Teoreticky si umím představit, mít plyn nastavenej opravdu jen na ježdění kolem komína, to jest brzké přepínání zpět do benzínu a přívstřik benzínu. Ale já bych do toho teda nešel a to jsem plynař.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
kazdy sveho stesti strujcem, clovek zvykly na naftu, chce u turbobenzinu stejne naklady na palivo. On nechce slyset nic o tom, ze motor je naprosto nevhodny na LPG prestavbu. On je rozhodnuty tam LPG dat a chce to ba foru potvrdit. Ja mu tu radost udelam. NEVAHEJ A BEZ DO TE PRESTAVBY !!!
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Bushman ted prodal za 30 hezke atmosfericke lego, byl jsem zvedavy a tak koukl na vlakno o aute, tak si dovolim ocitovat, at je to rozhodovani tezsi
..
A take tam byl od zacatku plyn, coz je z dnesniho meho pohledu vrazda tak pekneho auta.
Sice ekonomicky to dava velky smysl, ale pro nekoho, kdo nebere auto jen jako spotrebak, to neni to prave.
Me uz do dalsich aut plyn nesmi.
..
A take tam byl od zacatku plyn, coz je z dnesniho meho pohledu vrazda tak pekneho auta.
Sice ekonomicky to dava velky smysl, ale pro nekoho, kdo nebere auto jen jako spotrebak, to neni to prave.
Me uz do dalsich aut plyn nesmi.
- Verny
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon pro 09, 2019 9:33 pm
- Jméno a příjmení: Robert Verner
- Bydliště: Malé Svatoňovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Díky Tome, tohle je argument který dokáži pochopit, kde by mohla být jeho slabina a proč do toho nejít
měli sme doma kolem r2000 imprézu WRX, ta taky byla převrtávaná pokud si dobře pamatuji z 1,6 a ještě pak navýšený výkon
a v záruce sme měnili dva motory pokud si výkon chtěl a mi tehdá chtěli tak to nepřežil. Pak nám motor dělal někdo v plzni
vím že stavěl soutěžáky a ten nám vydržel cca 300 než šla z baráku.
Není to tak že bych byl rozhodnutý ho tam dát, jen sbírám informace. Samozřejmě že po třech dieslech by se mi líbili náklady stejný ale...
vždy když je A je i B. A Tomáš řekl pádný argumet proč ne. Pokud by to nevydržel spodek tak to je už věc co nevyváží plyn.
z domu jsem zvyklý i na 9 l benzínu, máme doma ještě jednoho forestra 2,0i z roku 2002 - první generace a jezdí za podminek kde se
plyn nevyplatí tak jsem tam o něm ani nikdy neuvažoval.
měli sme doma kolem r2000 imprézu WRX, ta taky byla převrtávaná pokud si dobře pamatuji z 1,6 a ještě pak navýšený výkon
a v záruce sme měnili dva motory pokud si výkon chtěl a mi tehdá chtěli tak to nepřežil. Pak nám motor dělal někdo v plzni
vím že stavěl soutěžáky a ten nám vydržel cca 300 než šla z baráku.
Není to tak že bych byl rozhodnutý ho tam dát, jen sbírám informace. Samozřejmě že po třech dieslech by se mi líbili náklady stejný ale...
vždy když je A je i B. A Tomáš řekl pádný argumet proč ne. Pokud by to nevydržel spodek tak to je už věc co nevyváží plyn.
z domu jsem zvyklý i na 9 l benzínu, máme doma ještě jednoho forestra 2,0i z roku 2002 - první generace a jezdí za podminek kde se
plyn nevyplatí tak jsem tam o něm ani nikdy neuvažoval.
- Verny
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: pon pro 09, 2019 9:33 pm
- Jméno a příjmení: Robert Verner
- Bydliště: Malé Svatoňovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
je to pravda že auta jsou pro mě dost spotřební, od r 2005 od kdy jezdím dost jsem na nich nalítal přes 1 milion km takže ono se to pak stane do jisté míry
dost spotřební. Jediné auto které sme si s tátou nechali ze série subaru je impréza WRX STI prodrive 2,0 z roku 2002 a to za tu dobu sme měli nebo ještě máme doma 9 Subaru. V mezičase i jiné ale Subaru mám rád pro jejich jízdní vlastnosti, ty podvozky jsou suprové. I tohohle krasavce co jsem teď koupil jsem s podmínkou, že cestování dám za rozumné náklady. Počítám do toho vše, hodnotu auta, provozní náklady a ostatní. Podařilo se mi ho od jedné dokrorky koupit za 140 s nájezdem 100 tis za 11 let a servisované celou dobu v autorizovaném servisu takže i na benzín se vejdu do únosné míry. A le na plyn by to bylo samozřejmě jiné kafe. Počítám tak jak u posledního že nájezd bude nejspíš takový že už ho dál prodávat nebudu.
dost spotřební. Jediné auto které sme si s tátou nechali ze série subaru je impréza WRX STI prodrive 2,0 z roku 2002 a to za tu dobu sme měli nebo ještě máme doma 9 Subaru. V mezičase i jiné ale Subaru mám rád pro jejich jízdní vlastnosti, ty podvozky jsou suprové. I tohohle krasavce co jsem teď koupil jsem s podmínkou, že cestování dám za rozumné náklady. Počítám do toho vše, hodnotu auta, provozní náklady a ostatní. Podařilo se mi ho od jedné dokrorky koupit za 140 s nájezdem 100 tis za 11 let a servisované celou dobu v autorizovaném servisu takže i na benzín se vejdu do únosné míry. A le na plyn by to bylo samozřejmě jiné kafe. Počítám tak jak u posledního že nájezd bude nejspíš takový že už ho dál prodávat nebudu.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 180kW H6 na LPG - zástavba od LPG Vaněk. Má někdo?
Jediné turbo motory, které plyn dlouhodobě snáší, řekněme v pohodě, jsou staré dvoulitry S-turbo. Znám spoustu lidí, co na takových motorech natočili statisíce.
Ale je tu spousta lidí, co dělala 2.5 T motory, ačkoliv je provozujou na benzín. Pravda většinou ve WRX a STI. Ale znám i lidi, co je dělali ve Forestru. Prostě ten motor je trošku slečinka a je třeba se tak k němu chovat.
A nevím opravdu o nikom, kdo by tenhle motor dlouhodobě provozoval na plyn.
Moje stará H6 plyn snáší dobře a přesto mám nastavené přepínání do plynu až při 40°, aby mi na to neběžel studenej motor a od 4000 otáček zase přepínám do benzínu. A po těch 100 tisících kilometrech jsem přesvědčenej, že tak je to dobře.
Ale je tu spousta lidí, co dělala 2.5 T motory, ačkoliv je provozujou na benzín. Pravda většinou ve WRX a STI. Ale znám i lidi, co je dělali ve Forestru. Prostě ten motor je trošku slečinka a je třeba se tak k němu chovat.
A nevím opravdu o nikom, kdo by tenhle motor dlouhodobě provozoval na plyn.
Moje stará H6 plyn snáší dobře a přesto mám nastavené přepínání do plynu až při 40°, aby mi na to neběžel studenej motor a od 4000 otáček zase přepínám do benzínu. A po těch 100 tisících kilometrech jsem přesvědčenej, že tak je to dobře.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97