Forester H6
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester H6
:conf89: tohle auto nutně potřebuju !!
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1862
- Registrován: pon srp 10, 2015 3:37 pm
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Forester H6
To se asi kvůli naším debilním zákonům budeme muset přestěhovat :4690:
Forejs SG, 11/03, 2.0 92kW + nové LPG.
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester H6
Ona se prej chysta nejaka zmena v oblasti tuningu...
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24509
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forester H6
Sakra tj mokrý sen tohle :850: :826: A není to nakonec ani tak narvané,ještě tam zbylo docela dost místa,s výfuky dokázali zdá se taky rozumně vyjít,paráda :850:
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19532
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Forester H6
na jezdeni v primce super ... a na co jiného?? :655: ok, ještě super kroutak ... ale bude to tezke celkove - to netusim, co to udela v terenu ... a na cestách to bude tezke na predek ... a o to vic nedotacive ... :666:
poladte si XT ... bude to MNOHEM lepsi volba ... :826:
ale jako rarita a technicky pocin urcite parada :supeer:
poladte si XT ... bude to MNOHEM lepsi volba ... :826:
ale jako rarita a technicky pocin urcite parada :supeer:
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49469
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester H6
Petře to je jasný, že na silnici je agilnější turbo. Ale právě do terénu a na tahání by to byla výhra. Objem ničím nenahradíš. To bude platit vždycky, i když dnešní doba se snaží tvrdit opak...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19532
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Forester H6
ja kroutaku při pomale jizde rozumim ... i velkym objemum .. mel jsem doma v automatu R6 a pak i V8 (bmw)
jde mi o to, jestli pak tezsi predek nevadi v terenu (dřív zapadnu nebo nekde nevyjedu apod ... ) ... mi se na tech starsich foresterech libi to, jak mala a lehka to jsou auta ...
jde mi o to, jestli pak tezsi predek nevadi v terenu (dřív zapadnu nebo nekde nevyjedu apod ... ) ... mi se na tech starsich foresterech libi to, jak mala a lehka to jsou auta ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49469
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester H6
To, že se s ten motor má koně od volnoběhu, je podstatnější, než to, že je těžší. Tím spíš, jestli to je manuál. Ale určitě by bylo zajímavý srovnání turbo versus h6 ve spojení s automatem. Třeba bych byl překvapenej...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Forester H6
Ten rozdíl v hmotnosti je asi dvacet kilo oproti EJ20 turbo. EJ25 vs EZ30 bude podobnej rozdíl.
Tedy když u H6ky použijete nějaké lehké svody (sériové EJ20 turbo svody váží tak dvacet kilo minimálně), dost možná to bude na předek i lehčí. Nezapomínejte na to, že EZ30 patřil k nejlehčím motorům ve své třídě!
Nevím, jak ten 154kw EZ30, ale ten upgradovanej o AVCS (180kw) do terénu dobrej není. Je to točivě, sportovně laděnej motor. Vrchol krouťáku je až někde za hranicí 4k rpm. Síly to má dole o poznání víc, než NA dvouapůla, nebo než dvoulitrové turbo, ovšem ve srovnání s dvouapůlou v turbu rozhodně pokulhává, ten 169kw EJ25 má totiž ve svých posledních iteracích 80% krouťáku dostupného již od nějakých 1800 otáček. Což je něco, o čem si H6ka může nechat jen zdát.
Stejně bych měl ale raději ve Foresteru (a vlastně v jakémkoliv Subárku) právě tu H6ku. Je to nejlepší motor, který kdy vyrobili.
Tedy když u H6ky použijete nějaké lehké svody (sériové EJ20 turbo svody váží tak dvacet kilo minimálně), dost možná to bude na předek i lehčí. Nezapomínejte na to, že EZ30 patřil k nejlehčím motorům ve své třídě!
Nevím, jak ten 154kw EZ30, ale ten upgradovanej o AVCS (180kw) do terénu dobrej není. Je to točivě, sportovně laděnej motor. Vrchol krouťáku je až někde za hranicí 4k rpm. Síly to má dole o poznání víc, než NA dvouapůla, nebo než dvoulitrové turbo, ovšem ve srovnání s dvouapůlou v turbu rozhodně pokulhává, ten 169kw EJ25 má totiž ve svých posledních iteracích 80% krouťáku dostupného již od nějakých 1800 otáček. Což je něco, o čem si H6ka může nechat jen zdát.
Stejně bych měl ale raději ve Foresteru (a vlastně v jakémkoliv Subárku) právě tu H6ku. Je to nejlepší motor, který kdy vyrobili.
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
Re: Forester H6
Jo, můžu potvrdit, že na rozdíl od 154 kW má 180 kW průběh krouťáku hodně posunutej k výším otáčkám. Tím pádem i výkon je dostupný až dál. A aby to jelo, je nutný to točit. Neříkám, že to v nízkých otáčkách je lemra, absolutní výkon tam je, ale relativně je potřeba na to koukat tak, že je to točivej motor (taky má omezovač až v 7 tisících). Nejenom 2.5 169 kW turbo má lepší průběh, ale i 2.0 160 kW turbo z Imprezy GT. To je zcela nesrovnatelnej zátah. Jisté závody, co jsme kdysi pořádali to jasně dokázaly. H6 by možná tak dala nějaký turbo na maximální rychlost a ujela by mu. Ale na rozjezd z nuly, nebo dokonce dynamickou akceleraci nope...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester H6
Však na tu H6 patří ješte dvě turba, na každou stranu jedno. Jinak mi to nedává smysl.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Re: Forester H6
Jo, to pak jo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- j3rry
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1024
- Registrován: pon dub 16, 2012 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš H.
- Bydliště: Brno/Karviná/Pržno
Re: Forester H6
Z N/A EJ25 lze vydolovat i 250 kobylek. Nasadíte šneka a to nutný harampádí (vstřiky, palivová pumpa, ŘJ atd...) okolo, naladíte a máte 500+ koní easily. Takže ta H6ka půjde atmosféricky udělat klidně i na tři sta koní, možná více. Ovšem daleko, daleko levněji vyjde dát tam buď kompresor od Raptor superchargers, nebo to zbiturbovat, jak píše PetrC. Nejlevnější řešení je v současné době ale ten kompresor. á 150kkč. Nicméně to už se bavíme o nějakých čtyřech, pěti stovkách koní NA KOLECH (!) Biturbo bude stát minimálně kilo jen na šnecích (a jedno jsem někde viděl, vytáhli z toho á 1200 koní), no a atmosféra - jo, kdybych vyhrál ve sportce, hnedka si pořídím do sbírky jedno Spec.B v manuálu, co bude ječet se svými třemi stovkami koní až někam k devíti tisícím otáčkám :845:
1999 SF Subaru Forester 2.0 5MT
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.
1995 GC8 Subaru Impreza WRX STi - sold
1996 Mazda MX-5 NA 1.6 66kw - R.I.P.
2005 Subaru Legacy 3.0R 6MT Spec.B Sedan - R.I.P. (ale resurrected a teď kdesi stále spokojeně vrčí)
2004 Subaru Legacy 2.5 5MT Sedan - R.I.P.