LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Uživatelský avatar
garmont
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1510
Registrován: ned říj 09, 2011 4:11 pm
Bydliště: Ostrava

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od garmont »

Als: Ty tvrzené ventily jsou pouze u forestera 115kw nebo jsi to viděl i u něčeho jiného?
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od Slavek_xxx »

yohn> uz to vidim, vcera jsem videl trochu rozmazane... :1824:
als> diky. Asi zacnu verit na jednorozce... :845:
OK, tak ted jeste zjistit, jak se ty F a neF motory vlastne lisej.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
als
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 538
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Aleš
Bydliště: Merklín
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od als »

garmont píše:Als: Ty tvrzené ventily jsou pouze u forestera 115kw nebo jsi to viděl i u něčeho jiného?
No v podstatě jsem to viděl pouze u motorů 2.0 DOHC od roku výroby cca 2005, ale co přesně tam je jinak s určitostí nevím, ale vypadá to opravdu na lepší sedla ventilů. Každopádně rozdíl je celkem značný. I tady ale hodně záleží na způsobu používání auta - při častém dálničním provozu auta, ventilové vůle vydrží někde okolo 100 000km, ale pokud se s autem jezdí po okreskách atd., tak i mnohem déle. Ted mám v práci Forestra s tímto motorem , který má na LPG najeto přez 200 000km a ventilové vůle jsou ještě v limitu. Stejným autům bez toho Fka vydrží ventilové vůle při provozu na LPG sotva třetinu kilometrů.
Jinak co jsem zatím viděl, tak tyto motory byli vždy zastavěny LPGčkem přímo od dovozce, tudíž vstřikováním kapalné fáze plynu (LPi) Vialle.
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od Slavek_xxx »

als> az budes mit na stole Fkovej motor, podivej se prosim na zabrus ventilu. Jestli ma 45stupnu nebo mensi.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
als
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 538
Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Aleš
Bydliště: Merklín
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od als »

JJ, taky mě to zajímá, ale zatím jsem neměl tu čest - hold zas tak často ty motory nepadají, ale oni začnou ::-DD:
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od johyyy »

SCOOTER píše:Osobně by jsem do Turba LPG nedával...já ho sice mám v mém STurbu,ale vím o čem mluvim(více starosti než zatim radosti :845: )...

Jaký starosti máš na mysli ? Já jen abych věděl co mě čeká pokud mě něco čeká... Zatím za sebe u ojetin mohu říct že jsem do Subar nasypal několik desítek tisíc na podvozku a ložiskách, kvůli plynu jsem ještě nikdy(kromě instalace) investice neměl... Njn, Ten plyn to bude věčný téma :839:
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od SCOOTER »

Co se týče LPG u STurba...zkrácené intervaly výměny svíček(nejsou nejlacinější 350kč-400kč 1ks.),kontrola vůlí ventilů cca.po 40tis.km...kontrola na autě možná,nastavení nikoliv takže motor ven(podložky pod ventilama) a náklady s tím spojené...cca.4000kč.když se nebude dělat nic jiného a to se většinou nestane :850: .Pořizovací cena vestavby LPG byla 39tis.kč v roce 2011to je taky ranec :655: ...no a co se týče funkčnosti systému tak na benál to jede opravdu lépe :850:..LPG občas pocukává a neni tak hladký chod motoru.Jelikož nepotřebuji jezdit jen na LPG tak vyjedu nádrž na plyn a manualně přepnu režim na benzín a užiju si třeba 100km.na benzín,lépe se to promaže a mám s toho celkově lepší pocit.
Proto říkám za sebe kdyby tam LPG nebylo tak ho tam nedávám :1774: nejsem přesvědčen o jeho úspoře...jen ty starosti.
Ale třeba jiní jsou spokojenější...do Subaru všeobecně patří benzín :826:
Miloš
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od johyyy »

Mám na svíčkách už 40 000km (denso iridium power) a bez problému, přestavba za 21 000kč, jede uplně stejně (z 0-100km/h jsem rozdíl nenaměřil ani na GT/outbacku/XT) a ventilový interval není zase taková hrůza oproti uspoře... navíc na mém posledním turbo motoru vůle nikdo 100 000km nedělal takže jednou za 80 000km by nemusel být úplný problém... PS: neřekl bych že benzín něco promaže, maximálně ochladí sedla...
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od yohn »

SCOOTER píše:Co se týče LPG u STurba...zkrácené intervaly výměny svíček(nejsou nejlacinější 350kč-400kč 1ks.),kontrola vůlí ventilů cca.po 40tis.km...kontrola na autě možná,nastavení nikoliv takže motor ven(podložky pod ventilama) a náklady s tím spojené...cca.4000kč.když se nebude dělat nic jiného a to se většinou nestane :850: .Pořizovací cena vestavby LPG byla 39tis.kč v roce 2011to je taky ranec :655: ...no a co se týče funkčnosti systému tak na benál to jede opravdu lépe :850:..LPG občas pocukává a neni tak hladký chod motoru.Jelikož nepotřebuji jezdit jen na LPG tak vyjedu nádrž na plyn a manualně přepnu režim na benzín a užiju si třeba 100km.na benzín,lépe se to promaže a mám s toho celkově lepší pocit.
Proto říkám za sebe kdyby tam LPG nebylo tak ho tam nedávám :1774: nejsem přesvědčen o jeho úspoře...jen ty starosti.
Ale třeba jiní jsou spokojenější...do Subaru všeobecně patří benzín :826:
Miloš
Tobě někdo vyndá motor a udělá ventily za 4kkč??? Já platil za to samý nedávno 12t !! Dej mi kontakt do SZ prosim :-)


iPhone@Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od Slavek_xxx »

yohn> kolik z toho byl material? Mne mechanik na H6 kontroloval ventily a menil svicky za 4 hodiny = asi 700. Je fakt, ze motor zustal v aute.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od yohn »

material : brousily se podlozky a menily se dve gufera, novy olej, filtr a vzduchovy filtr. k tomu motor dovnitr a ven. auto tam bylo tyden a platil jsem rovnych 11t, ted na to koukam na spritmonitoru
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od yohn »

Jen pro poradek - tim nechci rozpoutat nejakou debatu, byl jsem s praci i s pridtupem velmi spokojen, jen me zarazila cena obdobneho servisu za 4k, tak premyslim v cem je ten rozdil


iPhone@Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od SCOOTER »

Jak píší...v ceně servisu 4700,-(1700,- materiál,3000,- práce + flaška Balantines :1824: ) je demontáž motoru,změření vent.vůlí,demontáž podložek,broušení,výměna spojky,nové těsnění u Turba,montáž podložek,osazení komponentů a motoru zpět,nalití provozních kapalin,zprovoznění Forestra a zkušební jízda z odvozem domů.Dělal mi to kámoš...jeden druhému pomáháme. :supeer:
Naposledy upravil(a) SCOOTER dne pon říj 06, 2014 8:07 pm, celkem upraveno 1 x.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Uživatelský avatar
filippek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2310
Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
Jméno a příjmení: Filip Pecka
Bydliště: Jablonecko

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od filippek »

Tak máš fajn kámoše. Já mám zkušenost že kamarádi jsou většinou nejdražší. Jinak jen za výměnu spojky jsem já na XT dával dvojku za práci, takže tvoje cena je fakt k závidění:-)
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG do 2.5XT a kdy dělat rovzody

Příspěvek od yohn »

Dvojka za praci je ok na spojku myslim.


iPhone@Tapatalk
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Odpovědět

Zpět na „Forester“