Zdravím našince subarysty.
Především veliké poděkování Harrymu. Když jsem vyrazil z těhlice náboj kola, tak jsem zůstal v šoku. Venkovní kroužek ložiska, co zûstal v těhlici, je tak kónický, že nebylo za co zachytit, aby se dal kroužek v domácích podmínkách vyrazit. A tak jsem pročetl všechno tady na klubu, ale nic jsem nenašel. Napadlo mě zavolat Harrymu a to byla trefa! Harry poradil, že mám navařit COčkem do kroužku svár a po schládnutí, že to půjde. ŠLO a docela lechce! No a syn našel postup na vídeu. Tady je. http://youtu.be/kaswqeD8HZw
Výměna předního ložiska
Re: Výměna předního ložiska
Lozisek uz mam vymenenych docela dost a vzdycky to stary slo vybouchat kladivem ven.
Co se tyka toho videa, videl sem poprve nalisovavat novy lozisko po castech, nejak nechapu proc si komplikovat takhle praci. Jak by to delal u auta, ktery ma chraneny lozisko?
Co se tyka toho videa, videl sem poprve nalisovavat novy lozisko po castech, nejak nechapu proc si komplikovat takhle praci. Jak by to delal u auta, ktery ma chraneny lozisko?
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: Výměna předního ložiska
já zrovna řeším výměnu zadního ložiska na Foresterovi a nevím, jaké gufero přijde na kterou stranu a jak ho natočit, protože mi v balíku přišly krom ložiska celkem 3 ks gufer, takže zřejmě na stranu od poloosy přijdou 2, když už máš za sebou několik výměn, můžeš mi poradit, jak nato?? díky
Re: Výměna předního ložiska
a co zadní ložisko Forester, už si měnil?
Re: Výměna předního ložiska
Jo, je to uplně stejný systém. Je potřeba tam dá ty gufera správně. Jedno přijde ze strany kola a druhý plus to tenký ze strany poloosy. Takže postup, nalisovat ložisko do těhlice, dat segrovku, dat gufero, nalisovat náboj do ložiska, dat gufero, dat to tenký gufero - tady pozor patří tam jakoby obráceně, tím pérkem ven. Zkontrolovat kloub poloosy v místě dotyku s tím tenkým guferem, očistit, vyleštit, když te tam bordel nebo rez tak to tu gumku brzo prodře. Já ještě při montáži všechno lehce mažu vazelínou, aby to líp vklouzlo do sebe, ložisko z výroby namazaný je, tam přidám jen trochu pod ty gufera.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?