AT s příznaky zapečené mezinápravy
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
AT s příznaky zapečené mezinápravy
Když vytočím kola do rejdu zařadím R tak musím přidat plyn . Je to O.K. nebo něco mě přibržduje?
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19176
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: AT s příznaky zapečené mezinápravy
obecne je treba pro rozjezd pridat plyn i kdyz ona vetsinou trochu tlaci ... pokud ne, pridas plyn a jedes, ne?
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
Re: AT s příznaky zapečené mezinápravy
Vím že mi někdo psal, že musím přidat plyn při rozjezdu, ale když je nemám v rejdu pustím brzdu, tak se auto začne pomalu rozjíždět s volnoběžnými otáčkami. Jakmile vytočím kola do rejdu nemají volnoběžné otáčky dost síly, aby stále pohybovaly autem a musím přidat plyn. To to jede v poho,ale i tak mi přijde ten odpor zbytečně velký.
Re: AT s příznaky zapečené mezinápravy
Irmaty: To může způsobovat zapečená mezináprava. Resp. teď mě nenapadá nic jiného. Zkus se někde na volném prostoru rozjet cca 10-15 km/h, vyřadit na N a zatočit. Podle mě se ti to auto zastaví a začne se jakoby hrbit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Ano přesně tak to dělá jako by se hrbilo nebo šlo ztěžka, dá se to nějakým způsobem bez demontáže rozhýbat? Prostě diferenciál pořád ma cca 50/50 díky, že na to někdo kápnul a pochopil, co popisuji
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49239
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Bez demontáže se to rozhodně rozhýbat nedá. Musí se to vyměnit.
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
mezinápravový diferenciál se musí vyměnit? Nebo je možné že se to rozhýbe auto několik měsáců stálo. A mohu s tím jezdit nebo něco krom gum oddělám?
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
To se asi nerozhýbe . Snadno si tím odděláš např. převodovku, poloosy atd.
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Fesaci, prosim vas nelakujte toho nestastnika. Vzdyt zadnej mezinapravovej diferencial nema! Jestli to chapu spravne, jedna se o Outback 2.5 AT z roku 2004 a tam byla pokud vim vzdy uz jen MPT spojka.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Tak jak to tedy opravdu je? při zatáčení a otáčení v plném rejdu mi přijde jako by opravdu byla uzavřená mezináprava a nejede to lehce, co mám vyzkoušet vyřadit na N a pustit to z menšího kopce a zatočit? Mělo by to přeci volně zatočit ne?
Jinak správně AT, rok 04 :bp:
Jinak správně AT, rok 04 :bp:
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Aha, tak to se omlouvám. Čtu toho tady nějak moc a už z toho blbnu a míchá se mi to :713: :839:
A hlavně ty mezinápravy u manuálů a VTD převodovek jsou docela časté a (vždy se stejným scénářem) to tu už mnohokrát proběhlo. MPT se ještě neřešilo, ne? :655:
Každopádně si myslím, že u jakékoli takovéto Subaru "specialitky" se vyplatí zajet navštívit nějaký schopný servis, a ne to řešit doma na koleně. Vadná převodovka není prasklá manžeta . V nejhorším budeš za přecitlivělého blbce :845:
A hlavně ty mezinápravy u manuálů a VTD převodovek jsou docela časté a (vždy se stejným scénářem) to tu už mnohokrát proběhlo. MPT se ještě neřešilo, ne? :655:
Každopádně si myslím, že u jakékoli takovéto Subaru "specialitky" se vyplatí zajet navštívit nějaký schopný servis, a ne to řešit doma na koleně. Vadná převodovka není prasklá manžeta . V nejhorším budeš za přecitlivělého blbce :845:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Tak neni nic jednodussiho nez vyradit na N, vypnout motor, dat plny rejd na jednu a druhou stranu a zkusit do auta trochu strcit (ne moc z kopce, aby ti neujelo) ::-DD:
Ja si myslim, ze muze v rejdu klidne drhnout brzdovej trmen.
Ja si myslim, ze muze v rejdu klidne drhnout brzdovej trmen.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
OK, taky uznávám, že jsem nějak nepřemýšlel, co tam vlastně má, ale "mezináprava" může být i ta spojka, ne? Každopádně jsem se s tímhle problémem už setkal na Legu 2. generace. Nevím, jak to ale dopadlo. Buďto jsou tam spečené lamely nebo může být problém v ovládací hydraulice, případně elektronice...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
No tak přibržďující třmen s vyrezlými nebo zatuhlými pístky by nebyla žádná novinka. Já už mám oba přední měněné (150.000 km). Nicméně, že by brzdil jenom v rejdu? Irmaty, nesahals na ráfky nebo brzdové kotouče po nějaké delší jízdě, kdy jsi před zastavením delší dobu moc nebrzdil? Ráfky i kotouče by měly být studené. Pokud je některý zahřátý (resp. spíš vařící), je to jasné :850:
Tuhle ta H6 co jsem ji obhlížel měla takhle v háji 3 ze 4 brzd :713:
Tuhle ta H6 co jsem ji obhlížel měla takhle v háji 3 ze 4 brzd :713:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
brzdy jsou v pohode, kola jsou po zastavení studená. Abychom se v tom neztratili uzávěrku dif, mezinápravového ani zadního to tedy nemá. Co krom brzd to může v rejdu takto trápit?