AT s příznaky zapečené mezinápravy
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Nevím jestli to tu už padlo,možná by vyšlo levněji přestavba na manuál. :idea:
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Zajímavá je ta informace o ventilu ovládaném PWM. Podle toho mi to připadá, že se ventil musí neustále udržovat v nějak otevřeném stavu a pokud není otevřen, tak se mezináprava uzamkne.?
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
mnov: Pokud vím, tak je to tak. I u VTD.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Ahoj všichni co se zapojili
Zítra to nechám napíchnout v Subaru, motor mi napíchne kdokoli, ale do převodovky se jen tak někdo bez originál věcí nedostane. Tak uvidím co budu řešit dál. S autem se snážím nejezdit, kfyž to mohu pořešit jinak zatím cca 100 km
Objednají mi specielně třeba z Japonska solenoid nebo ne?
A o nějaké náhradě nevíte?
Zítra to nechám napíchnout v Subaru, motor mi napíchne kdokoli, ale do převodovky se jen tak někdo bez originál věcí nedostane. Tak uvidím co budu řešit dál. S autem se snážím nejezdit, kfyž to mohu pořešit jinak zatím cca 100 km
Objednají mi specielně třeba z Japonska solenoid nebo ne?
A o nějaké náhradě nevíte?
- als
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 538
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: Merklín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
No já si tím nejsem jistý na 100%, ale nenapadá mě jak jinak by to mohli regulovat. Ono totiž jakékoli informace tohoto typu je celkem nadlidský výkon získat :655: Navíc jak píše Honza už to párkrát ve spojení se čtyřkolkou použily (VTD, DCCD).
Je to tak jak píšeš - bez proudu je spojka "zamčená", při plným proudu je z toho předokolka (když vložíš pojistku FWD).
Je to tak jak píšeš - bez proudu je spojka "zamčená", při plným proudu je z toho předokolka (když vložíš pojistku FWD).
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Dostat se tam bez "originál věcí" znamená mít vybavení asi tak za 400 Kč a jeden program, který je volně ke stažení na netu :845:lrmaty píše:...ale do převodovky se jen tak někdo bez originál věcí nedostane.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Tak pak není problém připojit PWM regulátor přímo na ventil a testovat? PWM regl. na 12V mám třeba na ovládání stěračového motorku pro gril.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
No dovolím si oponovat - u DCCD se ta spojka přeci ovládá elektromagneticky, tam hydraulika není :655:als píše:No já si tím nejsem jistý na 100%, ale nenapadá mě jak jinak by to mohli regulovat. Ono totiž jakékoli informace tohoto typu je celkem nadlidský výkon získat :655: Navíc jak píše Honza už to párkrát ve spojení se čtyřkolkou použily (VTD, DCCD).
Je to tak jak píšeš - bez proudu je spojka "zamčená", při plným proudu je z toho předokolka (když vložíš pojistku FWD).
Ale zbytek je podle mě tak. Prostě se tam tlačí olej volně z okruhu převodovky a tím ventilem se případně odpouští. Jak u ATS/MPT, tak u VTD. Tuším, že je to tak popsané v materiálech o převodovkách.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Z vlastní zkušenosti bych se zrovna Subaru Sokolov vyhýbal jak jen to je možné, jsou tam sice milý ale Subaru není zrovna jejich šálek kávy...lrmaty píše:Děkuji, jinak převodovka nová podle win v Origo. Subaru Sokolov prý 16 tis bez daně tak nevím, ale chtěl bych to pořešit laciněji .
Třeba kdyby někdo měl rozbitej auták,automat a solenoid dobrej.....
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- als
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 538
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: Merklín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
no hydraulika tam sice není, ale ta cívka elektromagnetu je podle mně regulovaná právě frekvenčně.HonzaCZ píše:No dovolím si oponovat - u DCCD se ta spojka přeci ovládá elektromagneticky, tam hydraulika není :655:
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Tak mi doporučte někoho jiného, jinak sám nevím. Do převodovky se přeci v origo. musí dostat.
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Aha, tak to asi jo. Blbě jsem to pochopil :826:als píše:no hydraulika tam sice není, ale ta cívka elektromagnetu je podle mně regulovaná právě frekvenčně.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
Re: AT s příznaky zapečené mezinápravy
chyby P631 jestli si pamatuji, opravdu nejspise solenoid, ale ridici jednotka ho ovlada spravne dle kontroly , akorat nevime zda-li funguje servisovat bych to tam nenechal, moc tomu jinak nerozumi ale zmacknout enter na klavesnici a najit zasuvku zvladli...
Re: AT s příznaky zapečené mezinápravy
P0631 asi spíš ne.
Jak provedli kontrolu, že ho TCU ovládá správně?
Jak provedli kontrolu, že ho TCU ovládá správně?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 67
- Registrován: čtv úno 02, 2012 7:15 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Karlovarsko
Re: AT s příznaky zapečené mezinápravy
vecer podivam do protokolu vysvetlim