Nafta bez bioslozky
Re: Nafta bez bioslozky
Ono taky jde o to, aby nezačala klíčit ŘEPKA v nádrži. ::-DD: Třeba servis AWD nabízí >>"nechte si od nás každých 30 či 60 tisíc km vyčistit nádrž" << . No a po analýze paliva mohu říci, že to není potřeba. I přesto, že jezdím poměrně málo.
Jinak foto filtru je na tématu, "Nejen nafta je u nás špinavá". V každém případě budu měnit filtr každý rok.
Jinak foto filtru je na tématu, "Nejen nafta je u nás špinavá". V každém případě budu měnit filtr každý rok.
SUBARU Impreza 2.0D MT MY 2010
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Nafta bez bioslozky
jj... spalit to co nejdrive urcite taky pomuze. Nekde jsem tady nebo jinde na diskuzi o palivu cetl, jak borcovi odesel po Verve ve 120k motor...ale kdovi jak to bylo...drzim palce at mas motor po verve jak detskou prdelku o)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: Nafta bez bioslozky
Story typu "odešel mi po Vervě motor" miluju. Asi takhle. Minulý ro bylo řešeno několik desítek reklamací typu "po Vašem palivu mi odešel motor". Sekačkou počínaje a auty samozřejmě konče. Zkuste si tipnout výsledky..... Asi takhle... Kontrolní nedovolí pustit produkt, když jsou ve vzorku rezidua po čištění nádrží. Ale samo...může se stát..Netvrdím, že ne.... Jen si pak nesmí někdo vzpomenout, že bral kanystr od Franty...nebo, že palivo v sekačce , ten litr, co bral u nás, tam nechal od října do dubna stát...
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Nafta bez bioslozky
Dulezite je, ze vis co si z toho vybrat...o)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nafta bez bioslozky
Přečti si to znovu, rozhodně jsem nedával do souvislosti výměnu motoru (v zásadě preventivní, nezadřel se, jezdil, byť byl prasklý blok) a tankování vervy. Co jsem psal, že ani tankování aditivované a nacetanované vervy nezachránilo vstřiky...pavelotb2016 píše:jj... spalit to co nejdrive urcite taky pomuze. Nekde jsem tady nebo jinde na diskuzi o palivu cetl, jak borcovi odesel po Verve ve 120k motor...ale kdovi jak to bylo...drzim palce at mas motor po verve jak detskou prdelku o)
Teď jsem po delší době, co jsem skoro výhradně jezdil na EO bez bio + aditiva, natankoval plnou Vervy a po ní prémiovou naftu ÖMV v Rakousku. Ne že bych čekal "zázrak", ale spíš pozoruju vyšší hlučnost než s EO a aditivy MO.
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Nafta bez bioslozky
Npeter: mas pravdu, nepamatoval jsem si detaily a nebyl jsem schopen to znovu dohledat. Diky za pripomenuti. Jinak s EO optimal plus jsem naprosto spokojen a nepridavam uz tam nic...o)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nafta bez bioslozky
Jezdím s dieselovými Imprezami skoro 4 roky. obě jsem koupil od prvního majitele. tankuju obyčejnou naftu u EuroOilu. vždycky plnou. do každé druhé nádrže liju aditiva. mám pocit, to oběma Rézám zlepšilo jízdní projev. a doufám, že i prodloužilo životnost.
dan
dan
Re: Nafta bez bioslozky
..já taky tankuju vždycky do plný, je to efektivní a člověk se vyvaruje tankovat jinou naftu když mu zrovna dojde někde cestou. Vždycky vim, že když mám plnou EuroOilu, tak mám na cca 1000km vystaráno a nemusim nikde hledat EO pumpu...Aditiva zatím nedávám, ale beru Optimal Plus..a super :supeer:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Nafta bez bioslozky
Subaru70: stejna spokojenost s EO Optimal Plus bez aditiv. Jen beru cca 20 litru a jsem u pumpy ve Strelicich (paterni rozvod) casteji. Motor si doslova vrni o)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nafta bez bioslozky
1000 km? Jak velkou ma forestr nadrz?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11915
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Nafta bez bioslozky
60l. A 60l/5-6l/100km dá hravě dojezd 1.000+km. :657: :657:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Nafta bez bioslozky
..přesně tak 60l. Mám průměr na plnou nádrž podle PP cca 1050km. V zimě to klesá díky o něco málo větší spotřebě. I při velmi svižné a zatížení jízdě jsem se snad nikdy nedostal pod cca 900km a to ani při cestě do Chorvatska v plném obsazení.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Nafta bez bioslozky
Hezke, ja mam u ropaka nadrz dokonce 64l, ale nad 700 se nedostanu. Ted jsem ujel cca 430 po praze v prumeru za 9.8l/100km. Bezne jezdim v prumeru za cca 8.5, takze kdybych jel na vypary, tak se pres 700 mozna prehoupnu ::-DDD:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Nafta bez bioslozky
..tak jestli s tim cukáš v kolonách po Praze, tak chápu že tam máš takovou spotřebu. Já jezdim taky po Praze,ale moc nestojim až na jeden semafor na Kobyl.náměstí...pak sjedu na Holešovičky, do tunelu a tradá až do práce..Teď přes léto mám spotřebu na trase cca 22km do práce max.4,5 - 5,5l/100 jak je prázdno...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Nafta bez bioslozky
Tak cukeni je asi nejhorsi, ale na dalnici jezdim za 8-8.5, takze ani tam to neni zadna ekojizda
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98