Nafta bez bioslozky
Re: Nafta bez bioslozky
Nemam na to zadny nazor, ale zjistil jsem, ze relativne nove ted (mozna jen nektere) pumpy EO nabizi Diesel Optima PLUS, coz dle sdeleni obsluhy cerpadla (i dle infa na webu) je aditiovany diesel bez biozlozky. Tak jsem ho ted prvne zkusil
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Nafta bez bioslozky
..já tankuju roky jen EuroOil a vždy super. Dokonce i Subaru mechanici mi sami řekli abych jí tankoval páč zbytek naft je většinou plnej řepky a případně aby to zachránili se spoustou aditiv, takže takovej koktejl. Motor je prý dělanej na čistou naftu a nutno sdělit že v japanu asi moc řepky do dieselů nedávaj.... Co naplat že bio bude líp mazat když to ulepí vstřiky...takže za mě bez bio.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: Nafta bez bioslozky
Do původního motoru jsem tankoval skoro výhradně Vervu a vstřiky šly kolem 120 tkm do háje. Motor ostatně také, ale to není věc nafty.emve píše:Otázka je, jestli ta normovaná mazivost skutečně reálně prezentuje skutečně opotřebení vstřiků při dlouhodobém používání jedné, či druhé nafty. Každopádně moje subjektivní dojmy, Verva Diesel nikdy moc pocitově a z hlediska spotřeby nepřinesla, OMV Maxxmotion a Aral/BP Ultimate ano.
Nový krmím prakticky od začátku EO bez bio a po 30tkm už byly vstřiky slyšet (!), začal jsem přidávat aditiva od MO a zklidnilo se to.
Takže za mě nafta ze stojanu bez bio a bez aditiv.
FORESTER 2.0X AT MY07
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
FORESTER e-boxer MY21
ex OUTBACK 2.0D MY09
ex OUTBACK 2.5i MY07
dále doma OUTBACK 2.5i MY19
Re: Nafta bez bioslozky
...já tedy po 60 tis km nikdy vstřiky neslyšel..vyjma občasné automatické kalibrace, kterou si jednotka provádí sama např. na semaforech nebo při jiném chvilkovém stání..Pravidelně vypaluju DPF, snažim se nepřerušovat regenerace. Někomu to komplikuje život,ale mě to nevadí, páč po 5-10 minutách je vše zase Ok. Kontrolku na to nepotřebuju páč to mám naposlouchaný....
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Nafta bez bioslozky
Nechci s sebou vozit pixlu VIFu, zda se mi to nepohodlne, na druhou stranu rad dopreji motoru drazsi premiove palivo. Kdyz si zkalkuluji vsechny +/- vcetne subjektivniho pocitu z chodu motoru, zda se mi Verva nejlepsi z u nas nabizenych alternativ. Vysoke cetanove cislo, dobra mazivost, mega aditiv. K tomu rychle spotrebovani paliva z nadrze, svizne otacky motoru a do budoucna pravidelne vycisteni nadrze. Diky vsem za nazory, idealni nafta jednoduse u nas k dostani neni.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5166
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Nafta bez bioslozky
já jsem tak rád že mám stařičký diesel a je mu uplně jedno co do něj naleju za naftu nebo olej snad ho ještě pár let udržím v provozu a projdu přes tu přiblblou stk
Re: Nafta bez bioslozky
..podle diskuze s mechaniky je prý nejlepší opravdu Euro Oil, který dělaj dokonce ve dvou verzích a to klasická čistá nafta bez bio a klasická čistá nafta bez bio + aditiva, která je o korunu dražší. Pak následuje Verva a tuším Maxxmotion.....
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Nafta bez bioslozky
Subaru70, aditiva u EO maji pozitivni vliv na mazani nebo zvysuji cetanove cislo ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Nafta bez bioslozky
Co třeba takto?!? :845:
https://www.ceproas.cz/optimal-diesel
https://www.ceproas.cz/optimal-diesel-plus
https://www.ceproas.cz/optimal-diesel
https://www.ceproas.cz/optimal-diesel-plus
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Nafta bez bioslozky
Traveller dekuji, jeste by mne zajimalo jak je to se soucasnym cetanovym cislem a mnozstvim aditiv u aditivovaneho EO oproti 60 u Vervy. Na netu jsem nasel historicka cisla 2010 v nejake diskuzi: Verva 62, EO (jeste bez aditiv verze Plus) 51,7. A aditiva Verva 1470, EO (jeste bez aditiv verze Plus) 230
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nafta bez bioslozky
..tady další doplnění k EuroOilu - Hodnota cetanového čísla u Optima Diesel bez biosložky se pohybuje zpravidla na úrovni 51 až 52 jednotek.
Hodnota CČ Optima Diesel Plus bez biosložky, se pohybuje zpravidla na úrovni cca 52 - 53 jednotek.
Hodnota CČ Optima Diesel Plus bez biosložky, se pohybuje zpravidla na úrovni cca 52 - 53 jednotek.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Nafta bez bioslozky
Subaru70, diky za info. Pristi pulka nadrze bude EO Plus. Pokud to bude vyznamne linejsi vratim se k Verve...o)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Nafta bez bioslozky
....já jezdim na EO plus a plná spokojennost..
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Nafta bez bioslozky
MOL jste zkoušeli? Sice to není bez bio, zato díky jejich aditivaci dosahuju zajímavých spotřeb (kromě nich u pracovního ropáka tankuju jen u Benzina a EuroOil).
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- pavelotb2016
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 201
- Registrován: čtv kvě 12, 2016 9:59 pm
Re: Nafta bez bioslozky
Nikde jsem u MOL diskuzi nenasel cetanove cislo. A pokud MOL nafta obsahuje bio slozku, tak se mi zda uz lepsi alternativou Verva s tim peknym cetanovym cislem a mega aditivy. Nekde jsem nasel, ze v Brne Strelicich EO Plus cerpaji primo ze stanice Cepra. To je prima alternativa.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk