LPG nastavení svépomocí
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: LPG nastavení svépomocí
dethroned> mne to delali taky na motoru. Spon je minimum...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: LPG nastavení svépomocí
to nemyslíte vážně...??
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: LPG nastavení svépomocí
Děkuji za radu a určitě vyzkouším. Bude to však asi chvilku trvat, protože menší trysky asi budu muset nějak udělat s těch větších. Mám tu několik sad trysek, ale nevím zda jsou některé ještě nepřevrtané. Je pravda, že cestu menších trysek jsem ještě nezkoušel.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: LPG nastavení svépomocí
Vrtání sání na autě bych neřešil. To se tak prostě dělá. Já pokud bych si to dělal sám, tak to neudělám, ale pokud to dám do dílny na přestavbu, tak s tím počítám. Je to je hliník, do motoru se toho moc nedostane a to co jo, tak v pohodě "schroupne". ::-DD:
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: LPG nastavení svépomocí
Jen mám ještě dotaz k tomuto bodu. Já tam mám korekci -9%? To je taky špatně?RallyCAD píše:Nestíhám, ale mám první postřehy:
4) Korekce o 9% je moc. Pokud je to nutné, značí to poškozený vstřik.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: LPG nastavení svépomocí
schroupne :670:
... v tom případě nemám dalších komentářů.
... v tom případě nemám dalších komentářů.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: LPG nastavení svépomocí
To ty boží hovádka to fakt vrtaj na motoru a Vám to nevadí?
Tak tohle mě definitivně utvrdilo v tom, že plyn pouze do trouby, ne do auta.
Tak tohle mě definitivně utvrdilo v tom, že plyn pouze do trouby, ne do auta.
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: LPG nastavení svépomocí
dethroned> nedelej si iluze. Odhadem 9 z 10ti prestaveb je vrtanych primo na aute a neznam nikoho, kdo by kvuli tomu mel problem. Pravda, do motoru na pist a hlavu se moc lidi nediva ::-DD:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: LPG nastavení svépomocí
Mira> pri normalnim vrtani do sani nic nepada. Muj kamarad mechanik jednou zapomnel v EGR ventilu kus papirovyho kapesniku jako ucpavku a tos teprve mel videt ten mazec ::-DDD:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: LPG nastavení svépomocí
dethroned píše:schroupne :670:
... v tom případě nemám dalších komentářů.
Já si dělal montáž sám, pod dohledem zkušeného montážníka. Dělá se to v pohodě na autě.
Samozřejmě ale záleží na zhovadilosti montéra. Debil to udělá na sucho a je mu jedno, co
jde do válce. Inteligent si namaže vrták a závitník vazelínou - špony se nalepí a do válce
nic nejde... :friend:
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: LPG nastavení svépomocí
mnov píše: Jen mám ještě dotaz k tomuto bodu. Já tam mám korekci -9%? To je taky špatně?
Jo - rozhodně je to hrozně velký rozdíl. To jsis nastavil sám, nebo to udělala jednotka v rámci autokalibrace?
Počítej s tím, že při velkých tryskách stojí autokalibrace za prd...
A ještě další věc - až provedeš kalibraci, musíš auto pořádně projet ve všech režimech a nasbírat si body
jak na benzín tak na LPG. Terpve podle rozdílů skutečně nasbíraných dat potom můžeš dobře nastavit auto.
U některých aut jde kalibrace blbě - např. u Forestera:) Některá auta jdou v pohodě (Jeep, Hummer H3, apod.)
Mám pocit, že velký objemy motorů se mi vždycky dařilo seřídit hned, ale od dvou litrů dolu to dala zabrat.
Hodně taky záleží na stavu elektriky = lambdasonda, kabely ke svíčkám, svíčky. A nejvíc záleží na stavu filtrů LPG.
Pokud maj najeto víc než 10.000km tak nemá smysl se snažit auto kalibrovat...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: LPG nastavení svépomocí
Těch -9% si nastavila jednotka sama pomoci testu vstřikovačů. Já jsem s tím spokojen, protože před tím než jsem převrtal trysky do sání, tak si to jednotka vůbec nedokázala určit.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: LPG nastavení svépomocí
Jinak stav elektriky mám asi OK. Na benzín to nedělá žádný problém. Kontrolováno i přes diagnostiku. Lambda sonda je tam nová.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: LPG nastavení svépomocí
Pokud má jednotka potřebu téhle korekce, tak je na tom válci něco špatně.
Buď je vada ve vstřiku LPG, nebo tam váš větší díru v trysce, nebo je špatná svíčka nebo kabel.
Každopádně si uvědom, že jednotka "jenom machruje", když si tam hází tyhle korekce.
Jo pokud by měla na každým válci lambdasondu, čidlo klepání a průtokoměr paliva, to bych
pak bral tyhle korekce vážně. Ale jednotka to nastavuje metodou pokus/omyl. Během jízdy
nebo kalibrace si zkouší přidávat a ubírat. Podle změny otáček a délky vstřiku benzínu pak
odvozuje co je dobře a co ne. Ale není žádné přesné měření, takže to ber s velikánskou rezervou...
Každopádně ty autokalibrace já vůbec nepoužívám - maximálně jen na první nástřel.
Buď je vada ve vstřiku LPG, nebo tam váš větší díru v trysce, nebo je špatná svíčka nebo kabel.
Každopádně si uvědom, že jednotka "jenom machruje", když si tam hází tyhle korekce.
Jo pokud by měla na každým válci lambdasondu, čidlo klepání a průtokoměr paliva, to bych
pak bral tyhle korekce vážně. Ale jednotka to nastavuje metodou pokus/omyl. Během jízdy
nebo kalibrace si zkouší přidávat a ubírat. Podle změny otáček a délky vstřiku benzínu pak
odvozuje co je dobře a co ne. Ale není žádné přesné měření, takže to ber s velikánskou rezervou...
Každopádně ty autokalibrace já vůbec nepoužívám - maximálně jen na první nástřel.
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Re: LPG nastavení svépomocí
A ta lambda je originál, nebo náhrada? U tohodle motoru je problém s jakoukoliv náhradou při provozu na LPG.mnov píše:Jinak stav elektriky mám asi OK. Na benzín to nedělá žádný problém. Kontrolováno i přes diagnostiku. Lambda sonda je tam nová.
Zkusil jsem tři různé lambdy a lepší je si sehnat starou originální funkční, než novou náhradu. Někde jsem to tady
rozebíral a psal jsem ty typy. I když jsem použil náhradu od DENSO (jako od prvovýrobce), tak to nejelo tak dobře
a hladce jako s originálem. Někde jsem našel parametry jak originální, tak aftermarketové lambdy a rozhodně to není
identická sonda. Na jednom fóru v austrálii to někdo dobře rozpitval a napsal i adekvátní náhradu, ale už netuším kde...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...