LPG nastavení svépomocí

Pohonné hmoty, spotřeby, alternativní paliva, čerpací stanice, kvalita, modifikace motorů, aditiva.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: LPG nastavení svépomocí

Příspěvek od mnov »

Tak to je na nové vstřiky. Když to správně funguje, tak to drží tlak stále.
Tlak tam máš 1,5 bar (dle těch fotek) což je normální. Záleží na vstřikovačích. Já mám nyní nastaven tlak na 0,8 bar.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3147
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: LPG nastavení svépomocí

Příspěvek od dracekvo »

Ale jaké tam dát? Přímo Magic FX v nabídce nevidím. ( viz viewtopic.php?f=41&t=3942&start=180#p480226 )
Ale je tam Magic Jet. https://www.lpgprofi.cz/vstrikovac-lpg- ... 49725-1231

To by mohlo být schůdné řešení. Reduktor počítám by mohl zůstat, jen by se mu třeba natočil menší tlak, pokud je to možné nějak štelovat.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: LPG nastavení svépomocí

Příspěvek od mnov »

Podle časů co tam máš na volnoběh by měl pomalejší Magic JET vstřik stačit. Já bych dal radši ten novější, není to zas takový cenový rozdíl. Tady máš odkaz na Magic FX. Ještě je potřeba vybrat kalibrační trysky dle výkonu motoru.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3147
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: LPG nastavení svépomocí

Příspěvek od dracekvo »

A jednotce nebude vadit, že to nemá v nastavení? Co jsem koukal, tak je tam odpor 1.6 ohm oproti 2 u magic jet.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: LPG nastavení svépomocí

Příspěvek od mnov »

Jestli má jednotka možnost nastavit Magic JET, tak kup ty. Já mám kratší časy vstřikování, tak proto upřednostňuji rychlejší.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
KARBURAToR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: pon zář 21, 2020 5:51 pm
Jméno a příjmení: Jakub Bitomský

Re: LPG nastavení svépomocí

Příspěvek od KARBURAToR »

Ahoj,
protože jsem nikde na internetu nenašel lepší diskuzi o nastavení LPG, tak jsem se zaregistroval tady (snad to nevadí).
Potřeboval bych poradit, jestli to mám dobře nastavené. Nebo jestli něco upravit.
Jedná se o LPG Magic 2 v autě Opel Vectra C 3.2 V6.
Membrána v reduktoru byla po smrti a auto už nechtělo startovat ani na benzín. Tak jsem vyměnil filtry a udělal repas reduktoru.
Pak jsem několikrát provedl autokalibraci bez zátěže a po najetí map jsem kliknul na Adjust. Body LPG zmizely a upravilo se naklonění z -26% na -8%.
Na volnoběh motor houpal, tak jsem udělal další autokalibraci bez zátěže. Teď se to zdá být OK, ale nerad bych si podpálil ventily.
Přílohy
konfigurace.png
mapa.png
modelovani.png
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: LPG nastavení svépomocí

Příspěvek od mnov »

Autokalibrace proběhla, načtení mapy také, tak by nastavení mělo být OK. Pokud je tam nějaký problém, tak se neudělá ani ta autokalibrace.
Já bych snížil tlak plynu na reduktoru na 1 bar. Pak to znovu nastavit a mělo by se to dostat do plusového náklonu. Ale to je jen můj osobní názor, protože jsem si někde přečetl, že vstřikovače s menším tlakem lépe fungují.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
KARBURAToR
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: pon zář 21, 2020 5:51 pm
Jméno a příjmení: Jakub Bitomský

Re: LPG nastavení svépomocí

Příspěvek od KARBURAToR »

Díky za odpověď... když snížím tlak, budu muset najet i novou benzínovou mapu nebo jen LPG mapu?
Cestou do práce jsem to ještě pořádně protáhl a při 5000ot auto začne cukat. Potřeboval bych při těch otáčkách přidat více plynu.
To se dělá tak, že se přidá nový bod a zvedne nahoru?
Taky se mi stává, že při podřazení z vysokých otáček se auto přepne na benzín (začne blikat modrá LEDka na přepínači) a po chvilce zpět na plyn.
Dá se to nějak nastavit, aby to nedělalo? Mám tam nastavené, že se to má přepnout na benzín, pokud tlak klesne o 0,3bar po dobu 0,5s. Když to zvednu na třeba 2s, tak to pomůže? Nerad bych tím něco zničil.

Jinak s nakloněním jsem se dostal na -4%. Ideální by mělo být 0%, že?

Jsem rád, že se dá najít někdo, kdo se v tom taky radši hrabe sám. Nevěřím tomu, že by si s tím v servisu dali tolik práce.
Přílohy
mapa new.png
model new.png
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7813
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: LPG nastavení svépomocí

Příspěvek od mnov »

KARBURAToR píše: Cestou do práce jsem to ještě pořádně protáhl a při 5000ot auto začne cukat. Potřeboval bych při těch otáčkách přidat více plynu.
To se dělá tak, že se přidá nový bod a zvedne nahoru?
Tak v tom případě tlak nesnižuj. To by to bylo ještě horší. Než budeš hýbat ručně modelem, tak bych zjistil jaký je čas vstřiku LPG při tom cukání. Aby už nedocházelo k trvalému otevření.
KARBURAToR píše: Taky se mi stává, že při podřazení z vysokých otáček se auto přepne na benzín (začne blikat modrá LEDka na přepínači) a po chvilce zpět na plyn.
Dá se to nějak nastavit, aby to nedělalo? Mám tam nastavené, že se to má přepnout na benzín, pokud tlak klesne o 0,3bar po dobu 0,5s. Když to zvednu na třeba 2s, tak to pomůže? Nerad bych tím něco zničil.
Jsi si jistý, že to přepíná z důvodu poklesu tlaku? To by mělo být zaznamenáno v chybových kódech. Za normálního stavu dojde k poklesu tlaku jenom při prázdné nádrži.
KARBURAToR píše: Jinak s nakloněním jsem se dostal na -4%. Ideální by mělo být 0%, že?
Ty -4% jsou v pohodě.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Odpovědět

Zpět na „Palivo“