Stránka 5 z 124

Re: Kvalita PHM

Napsal: sob pro 12, 2009 11:38 am
od Harry
Komu ta kvalita PH leží v hlavě, :655: může se zařídit podle http://www.dobrapumpa.cz/
což jsou stránky Ústavu paliv a maziv. Zde http://www.dobrapumpa.cz/cs/obsah/jak-s ... bre-palivo jsou obecné informace, tady http://www.amazonek.cz/dobrapumpa/mapa.php si může vybrat doporučenou pumpu.....
Moc jich není, není tam nejen ONO, ale ani na př. Aral, Agip, BP, PAP OIL (128 čerpaček), a další známé..... :845: O nějakém Tescu, Makru, či Globusu nemluvě..... :wink: ::-DD:

BTW, v naší obci jsou 4 pumpy, (nejstarší) Benzina je na BA 95 o celou 1,40 Kč (včera 27,90) dražší, než nová soukromá, prodávající oleje Sunoco + veškerou drogerii a parfumerii..... :) Všechny jsou v jedné řadě, na hlavní silnici.... :845:

Re: Kvalita PHM

Napsal: čtv úno 04, 2010 12:09 am
od romik
Zajímavý článek, hlavně pro diesly: http://www.petrol.cz/magazin/pm012008/produkty1_08.pdf

Re: Kvalita PHM

Napsal: pát bře 19, 2010 12:03 pm
od RunningRunner

Re: Kvalita PHM

Napsal: pát bře 19, 2010 1:23 pm
od nzg
Hruza. A kdyz se k tomu jeste prida jiz probihajici povinne pridavani bio-slozky do benzinu a nafty, tak motorum nastava tezke obdobi.

Re: Kvalita PHM

Napsal: pát bře 19, 2010 3:10 pm
od CoZmo
nejlepší lék na strach z kvality benzínu je starej poctivej nafták - to jezdí na cokoliv, nejvíc extrem je v tomhle asi praga v3s, co snad jezdí uplně na jakoukoliv aspon trochu hořlavou věc.

Re: Kvalita PHM

Napsal: pát bře 19, 2010 3:18 pm
od shore
Harry píše:Komu ta kvalita PH leží v hlavě, :655: může se zařídit podle http://www.dobrapumpa.cz/
což jsou stránky Ústavu paliv a maziv. Zde http://www.dobrapumpa.cz/cs/obsah/jak-s ... bre-palivo jsou obecné informace, tady http://www.amazonek.cz/dobrapumpa/mapa.php si může vybrat doporučenou pumpu.....
Moc jich není, není tam nejen ONO, ale ani na př. Aral, Agip, BP, PAP OIL (128 čerpaček), a další známé..... :845: O nějakém Tescu, Makru, či Globusu nemluvě..... :wink: ::-DD:

BTW, v naší obci jsou 4 pumpy, (nejstarší) Benzina je na BA 95 o celou 1,40 Kč (včera 27,90) dražší, než nová soukromá, prodávající oleje Sunoco + veškerou drogerii a parfumerii..... :) Všechny jsou v jedné řadě, na hlavní silnici.... :845:
zaujimave kto tie pumpy hodnoti, pretoze v PCE ked som tankoval globus tak kontrolka motora nezhasla tyzdne a to globus v tom zozname v ramci miest je, ale AGIP tam neni a zatial nemozem povedat krive slovo na AGIP

Re: Kvalita PHM

Napsal: pát bře 19, 2010 7:16 pm
od Harry
CoZmo píše:nejlepší lék na strach z kvality benzínu je starej poctivej nafták - to jezdí na cokoliv, nejvíc extrem je v tomhle asi praga v3s, co snad jezdí uplně na jakoukoliv aspon trochu hořlavou věc.
No, Pragu V3S sice uznávám jako špičku všestrannosti, :supeer: ale kdyby jsi si díky pumpařům do ní nalil naftu, která je určená do -5*C, přesto, že už měla být v tanku dávno nafta do -20*C, :baseball: a druhý den ráno bylo -10*C, tak by to asi žádný rychlý start nebyl..... :1774:
Takhle jsem to párkát prožil na Mercedesech, a jenom kvůli tomu jsem se od dieselů distancoval. :!:
Ono to ani tak není o autech, jako o kvalitě PH. :850: Bohu žel! :686:

Re: Kvalita PHM

Napsal: pát bře 19, 2010 9:18 pm
od tango
Když si člověk vzpomeno na tuhle zimu a čte ty palcový titulky o humus naftě tak jsem snad docela rád, že nemám nafťáka :850: Je pravda, že bych ho musel stejně pomalu prodat, protože jestli bude v červnu přísady kolem 6,8% tak už to motor zřejmě neskousne, páč mi bylo řečený od Peugotu Praha, že zaručují funkci do 5% biohumusu :850: Tak to by mně zajímalo co se bude dít v motoru až tam začnou lejt ten blivajz :670: :655:

Re: Kvalita PHM

Napsal: pát bře 19, 2010 9:41 pm
od Harry
Ondro, on CoZmo má velký kus pravdy, ta dnešní auta jsou příliš choulostivá. :666: Vyžadují mnohem čistší a kvalitnější naftu, než je v této zemi zvykem.... :845: ::-DDD:
Auta s klasickými starými čerpadly mazanými ještě olejem a klasickými starými vstřikovacími tryskami, (kterou jsi opravil za 120 Kčs,) zkousla prakticky opravdu všechno. :850:
Na Mercedesech a na Nissanu jsem se najezdil na bionaftu, až hanba, :845: až běda, nebo až až.... ::-DDD: Měl jsem ji totiž skoro zadarmo a byla zaručeně mrazuvzdorná. :wink: :!:
Když zdroj náhle "vyschnul" a musel jsem naftu kupovat, s každou zimou přišly problémy. :6066: :839: Proto jsem diesely odmrštil. :!:

Re: Kvalita PHM

Napsal: pát bře 19, 2010 10:05 pm
od tango
Jasný to chápu, prostě kvalita není košer kor tady u nás :850:

Re: Kvalita PHM

Napsal: sob bře 20, 2010 10:05 pm
od HonzaCZ
Tak ono když si představíte dneska ty titěrný trysky, 2000 bar u moderních Common Railů, tak se není čemu divit, že bordel v naftě vadí.
Myslím, že si pomalu můžou začít "čerpadláři" mnout ruce.

Re: Kvalita PHM

Napsal: sob bře 20, 2010 11:10 pm
od Harry
HonzaCZ píše:Tak ono když si představíte dneska ty titěrný trysky, 2000 bar u moderních Common Railů, tak se není čemu divit, že bordel v naftě vadí.
To je právě teď hlavní problém.
Před tím to bylo mazání vstřikovacích čerpadel samotnou naftou na místo oleje. :666:
HonzaCZ píše: Myslím, že si pomalu můžou začít "čerpadláři" mnout ruce.
Já bych řekl, že ruce si budou mnout nejen "čerpadláři", ale vůbec všichni opraváři dieselů a výrobci trysek a naftových filtrů. ::-DDD:

Re: Kvalita PHM

Napsal: ned bře 21, 2010 9:57 am
od Vladimir_xh
A zase to odsere spotřebitel. Honba za výkony a spotřebou, které se provádí na nejnovějších dieselových motorech, kde parametry jsou vyladěny na maximum holt ubere na životnosti a spolehlivosti.
Už z principu mě štve koupit si nové auto, bát se do něj natankovat, že kvůli nějakým způsobem nekvalitní naftě nedojedu za roh a po 100 tisících km do něj nacpat batoh peněz za repas mě opět vrací k benzínu, a nebo starejm klapákum které natočí 1Mio a sežerou i LTO s fritovacím olejem.

Re: Kvalita PHM

Napsal: ned bře 21, 2010 4:17 pm
od Harry
Důvod, proč nemám diesela, není nějaká sportovní vácheň, ::-DD: či opovržení k naftovým motorům, je to právě jenom v kvalitě naší nafty. Můj názor je, že diesela si rozumný člověk v dnešní době pořídí pouze tehdy, když může jezdit tankovat do Německa.... :850:
Jinak je to velké risiko, nebo to lze řešit mohutnými předřazenými filtry (hrubý + jemný) s vyměnitelnými vložkami, nejlépe z náklaďáku. Otázka je klasická, jak název Nerudovy povídky: "Kam s ním?" :655: :666: ::-DDD:

Re: Kvalita PHM

Napsal: pát dub 02, 2010 6:49 pm
od Harry
Česká policie stíhá trojici obchodníků s pohonnými hmotami.
O podezřelé podnikatele se detektivové z útvaru odhalování korupce a finanční kriminality začali zajímat už v roce 2006. Tehdy zjistili, že prostřednictvím několika firem prodali během dvou let v ČR obrovské objemy benzínu dovezeného z Německa a z Rakouska, aniž by státu zaplatili stovky miliónů korun na spotřební dani a DPH. http://www.novinky.cz/krimi/196550-podl ... lionu.html
Nezajímá mi daňový únik, nejsem "financ",
ale zajímalo by mne, co sem ti dobráci dovezli. :!:

Podřadný technický benzin, elerix (benzin do proudových letadel - lehký petrolej mísitelný s BA), nebo staré zvětralé prošlé vojenské reservy..... :?: :!:

Řada lidí má problémy se svými motory, právě díky PH (ať je to benzin, nebo nafta....). :655:

Tady je jedna z příčin. :!: :gunhim:

Jenže honit je budou pouze a jenom za daňový únik. :!: :839: