Nechci moc odvádět pozornost jinam, ale mam taky dotaz.
Jak je chladnějš, častějš se stává, že čerstvě po přepnutí na plyn to ještě neni (celý) tak ohřatý jako to bejvalo v létě (byť reduktor už má teplou vodu), a má to trochu nepravidelnej volnoběh. Jen na plyn. Na benzín v pohodě. Na plyn je i o něco níž než by bylo zdrávo, to pak i za tepla, ale už běží rovnoměrně. Je to buď čerstvě po přepnutí, nebo když třeba s autem popojedeme 500 m, tam po chvíli stání nastartujeme, ta teplá voda mezitim reduktor ohřeje takže přepne, ale motor je studenější než by byl, kdyby se celou dobu jelo a přeplo se "za jízdy". A v tuhle chvíli je ten volnoběh nižší. Zas jako nechcípá to, myslim že ani missfire, ale je to takový nepravidelný.
Půjčil jsem si od Toma kabel na diagnostiku, tak jsem čučel na co se dá, chyby žádný (resp. jen starý když nám jednou došel plyn, nic aktuálního) a zkoušel i test vstřikovačů, kterej řekl, že vstřiky jsou v normě, byť nějaký drobný čísla to vyprodukovalo. Ale k mému překvapení jsem nenašel tlačítko "uložit", který zmiňuje návod. Jak kdybych třeba neměl licenci, nebo co.
Koukal jsem, že nastavený to je na přepnutí už od 35 °C.
Filtry se chystam měnit, ale s výkonem problém neni, jezdí to jak fík, jen ten volnoběh je takovej nedůstojnej...
Forester, Magic G4.
(Kdyby někdo rovnou z hlavy věděl kde a jak měnit filtr, nebo měl odkaz na návod, byl bych rád, než to budu hledat sám
)
Dík!