auto jsem koupil loni, nic jsem s tím nedělal, má najeto cca 320kPokud to na benzín jede OK, bude to v plynu. Jak dlouho tam vstřikovače jsou?
plynař říkal, že svíčky zkontroloval a že jsou OK, filtry vyměnilSvíčky jsou OK? Filtr LPG někdo měnil v minulosti?
máš nějaký tip, která diagnostika by to měla být a zrovna ten BRC kabel? vůbec se v tom neorientuju, tak ať nekoupím něco, co nepůjde použít...Je otázka jak dlouho tam ty poruchy jsou. Nějlepší bude si koupit nějakou základní diagnostiku (stojí stovku), chyby vymazat a pak si to sám kontrolovat, co tam vyskáče.
...
Pokud by jsi si sehnal BRC kabel, tak lze v diagnostice pouštět samostatně válce na B/LPG a tím detektovat kterej válec ti to zlobí a připadně třeba zkusit prohodit vstřik a opakovat postup, jestli se problém projeví na jiném válci, nebo zůstane na tom samém.
Protože BRC vstřiky jsou dost drané na to, aby je člověk měnil jen tak preventivně.
Dále pokud by byla k dispozici diagnostika, tak by bylo vhodné se podívat na to, jaký je v plynu tlak.
to netuším... zhoršilo se to řekl bych objektivněJestli to plynař nastavil správně, když měnil reduktor a pocitově se to zhoršilo.
ne, to jsem vypozoroval, než se motor dostal na provozní teplotu tak to neškubalo... v zimě jsem s tím jezdil, protože to škublo tak málo asto, že mě to nenutilo řešit... ale může se to zhoršovat z jiných příčinTo s těmi vedry, to říkal plynař? Toto jsou obvykle výmluvi taky plynařů, kteří si s tím neví rady. Auto musí jen na plyn stejně dobře jako na benzín za všech teplot.
Myslíš, že je v pohodě s tím jezdit na benzín, nebo že tam můžu něco odvařit?