LPG
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte pro 14, 2021 5:32 pm
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
Re: LPG
Ahoj, jdu s dotazem. Začátkem zimy se mi začalo rozsvěcet kuře s chybou p0328 knock senzor high input. Na benzín to nedělá. Auto jakoby trochu ztratí výkon cca od 2 do 3 tis otáček, necuka to jen je znát nižší výkon a taky se zvedla spotřeba cca o 1,5L. Co jsem dělal. Nové Svíčky NGK BKR6E-11 nyní , rok staré zapalovací kabely NGK, prosinec 2022 čištění vstřikovacu systém magic 4. Koukal jsem na knock senzor, jen menší prasklina shora snímače, měřen odpor cca 560kohmu a to by mělo být v pořádku.
Děkuji za rady.
Děkuji za rady.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: LPG
Podle servisního manuálu je tato chyba opravdu jen v souvislosti s čídlem klepání a jeho připojením.
Nechápu, že to nehlásí i na benzín.
Nechápu, že to nehlásí i na benzín.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte pro 14, 2021 5:32 pm
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
Re: LPG
Čidlo mám nové origo, tak ho zkusím vyměnit a uvidím. Je možné, že to čidlo klepání má za následek zvýšení spotřeby, nebo se mohlo samo rozhodit nastavení lpg?
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: LPG
Zkušenost s čidlem klepání popsal kolega zde: viewtopic.php?p=603972#p603972
Píšeš, že tam máš Magic, tak na nastavení plynu bych se Ti mohl kouknout. Kamenice n. L je od nás cca 25 km.
Píšeš, že tam máš Magic, tak na nastavení plynu bych se Ti mohl kouknout. Kamenice n. L je od nás cca 25 km.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: LPG
u mě se ten špatný knock sensor přesně takhle projevoval , nechtělo to jet od cca 2000 do 3000 otáček , po výměně vše ok , dokonce mi kvůli tomu svítila kontrolka VDC off jestli si dobře vzpomínám , už je to dávno
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte pro 14, 2021 5:32 pm
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
Re: LPG
Přiřazení odporu místo čidla je zajímavý levný postřehmnov píše: ↑ned úno 19, 2023 9:02 am Zkušenost s čidlem klepání popsal kolega zde: viewtopic.php?p=603972#p603972
Píšeš, že tam máš Magic, tak na nastavení plynu bych se Ti mohl kouknout. Kamenice n. L je od nás cca 25 km.
Jinak pokud bys byl ochotný, mi zkouknout nastavení lpg byl bych rád, abych měl jistotu, že to chodí správně a neodelal ventily. Jinak lpg mi dělal před rokem Vaněk z Prahy.
Re: LPG
U mě to samé ohledně klepání. Vadný vstřikovač. Taky magic4. Ty vstřikovače jsou velmi citlivé na bordel v plynu. Taky se to projevovalo u volnoběhu při rozjezdech. Někdy to zdechlo.Karlforester píše: ↑pát úno 17, 2023 2:48 pm Ahoj, jdu s dotazem. Začátkem zimy se mi začalo rozsvěcet kuře s chybou p0328 knock senzor high input. Na benzín to nedělá. Auto jakoby trochu ztratí výkon cca od 2 do 3 tis otáček, necuka to jen je znát nižší výkon a taky se zvedla spotřeba cca o 1,5L. Co jsem dělal. Nové Svíčky NGK BKR6E-11 nyní , rok staré zapalovací kabely NGK, prosinec 2022 čištění vstřikovacu systém magic 4. Koukal jsem na knock senzor, jen menší prasklina shora snímače, měřen odpor cca 560kohmu a to by mělo být v pořádku.
Děkuji za rady.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: LPG
Nejsem zastánce čištění vstřiků, podle mě je to jen dočasné oddálení problému a stejně není jistota, že po vyčištění je vstřik OK. Proto jsem si místo BRC nechal dát vstřikovače magic fx, abych je mohl v případě problému za pár korun vyměnit. Vstřik stojí tak 6 stovek. Na kolik vyjde čistění? Dle mě zbytečná investice, když k tomu člověk přičte dobu bez auta, čas a cestu do a ze servisu.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Já jsem teda míval problém se vstřiky Jet FX v prvních letech po instalaci plynu. Postupně jsem jich vyměnil asi 5. Kvůli prvnímu jsem jel k Matyášovi Vaňkovi, který mi dělal přestavbu, druhý mi měnil plynař tady u Plzně. Pak jsem si pořídil kabel a dva vstřiky do foroty a už jsem měnil sám. Ale posledních možná 5 let jsem nebyl nucen vyměnit ani jeden. Někde jsem zaslechl, že snad udělali nějakou drobnou konstrukční úpravu, aby se ty vstřiky tolik nezanášely. Docela bych tomu i věřil.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte pro 14, 2021 5:32 pm
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
Re: LPG
Vstřiky jsem cistil už 2x, ale to se projevoval výrazným úbytek výkonu a hlavně cukani. Teď je to jiné.
Re: LPG
Jedu na revizi, asi budu muset vyměnit reduktor. V mrazech to trvá a plný plyn občas přepne na benzín.. teď v teple OK. Jinak 300 000 km, 15 let a vstřikovače lpg stále původní..
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Tak to je dobře, že nemám ojedinělou zkušenost.mnov píše: Já jsem vyměnil všechny vstřikovače po třech letech a nyní jsou tam 7 let bez problému.
Já se letos chystám znovu na výměnu všech vstřikovačů. Už je to víc než rok, co jsem si wapkou zničil řídící jednotku a když mi Matyáš Vaněk nastavoval jinou, tak říkal, že už by to bylo vhodné, ty vstřikovače vyměnit, že už nejdou tak dobře nastavit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: úte pro 14, 2021 5:32 pm
- Bydliště: Kamenice nad Lipou
Re: LPG
Jak často seřizujes ventilové vůle? A je třeba s nimi každou kontrolu hýbat? Máš přímaz?
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: LPG
ten reduktor umí dělat problémy , měl jsem ho rozdělaný, měnil jsem tam membránu a čistil nějaké kanálky z druhé strany , bylo to totálně zanesené , membrána byla ko , od té doby lpg šlape jak hodinky , taky jsem myslel , že jsou v háji lpg vstřiky nakonec jsou nejspíš v pohodě když to tak šlape, plynař říkal , že BRC vstřiky vydrží víc než auto , klidně prý 500000km, je třeba měnit filtry i v plynu je prý někdy dost sajrajtu , viděl jsem když jsem ty filtry zkusil kuchat
ventily je třeba dělat co 30tkm, při pohodovém režimu možná 40tkm a potřeba s něma hýbat je
ale možná je ko to čidlo klepání když je prasklina , taky jsem ho měl prasklé a měnili mi ho , že je špatné a pomohlo to
ventily je třeba dělat co 30tkm, při pohodovém režimu možná 40tkm a potřeba s něma hýbat je
ale možná je ko to čidlo klepání když je prasklina , taky jsem ho měl prasklé a měnili mi ho , že je špatné a pomohlo to