LPG
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: LPG
U přímého vstřikování zapomeň na LPG. Tam se LPG jen přistřikuje k benzínu a na tři benzínové nádrže se spotřebuje jedna plynová. To nemá žádnou cenu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: LPG
tak tak , LPG nebrat , smrdí , bouchá , hoří, ničí motor , patří to do trouby a né do auta , kazí se to , nikdo to nechce opravovat , musí nás být co nejmíň co na ty pšouky jezdíme, aby to lpg tu naši vrchnost nenapadlo zdanit , když nás bude málo tak jim to za to nebude stát a nechají to být protože by z toho moc nekáplo
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Míro LPG je z ropy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: LPG
CNG už nějakou dobu je za slušné ceny , nesleduju to ale z asi 25 to skočilo na víc než 55kč, ti co si nechali přestavět auto na CNG mají bohužel pech , doufám , že se to LPG vyhne, protože pro nás obyčejné pracující socky je to tak trochu záchrana
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: LPG
Tj jen otázka další zvýšené poptávky a její míry, v momentální situaci...když by nastal extra boom, půjde to rychle, jak nejde nic rychle, tak zdanění jim jde, tj hned...
Jj CNG už není za kačku...
Jj CNG už není za kačku...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: LPG
LPG je vázaný na ceny ropy, ne zemního plynu.. i tak je to dnes za dvacku za litr záchrana...
Re: LPG
Já si myslím, že to dlouho nevydrží. LPG s větším, či menším spožděním kopíruje cenu benzínu. A ten se teď hrne k 50 Kč, tak čekám plyn za 25.
Já už mám v autě jen čtvrt nádrže. Asi budu muset začít startovat jen na plyn
Já už mám v autě jen čtvrt nádrže. Asi budu muset začít startovat jen na plyn
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- vyvar
- Nováček
- Příspěvky: 25
- Registrován: pát čer 25, 2021 9:02 pm
- Jméno a příjmení: Jiří Fejfar
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
Re: LPG
Ahoj, snad píšu do správné rubriky.
Už nějakou dobu mi při jízdě na plyn (mám BRC) motor poškubával při nízkých otáčkách (kolem 2000ot/min) a zároveň jen lehce sešlápnutém plynu. Na benzín se to neprojevovalo. Za studena se to neprojevovalo.
Dal jsem to plynařovi na opravu a ten zjistil, že je špatný reduktor a vyměnil ho. Závada se ale nezlepšila, spíše naopak (může to být vedry, které teď jsou). Další podezření je na zapalovací cívky, případně vstřikování plynu. Na benzín auto stále jede OK. Na plyn se mi zdá, že jede na 3 válce (nízký výkon, vibrace).
Byl jsem na diagnostice a našli jsme vypsaný problém na 3. válci (viz příloha). Chci se zeptat: který válec to je? (mám Forester 2006 SG, 2l, 106kW)
Budu dále vděčný za jakékoli dobré nápady, co vyzkoušet, čím by to mohlo být.
Díky, J.
Už nějakou dobu mi při jízdě na plyn (mám BRC) motor poškubával při nízkých otáčkách (kolem 2000ot/min) a zároveň jen lehce sešlápnutém plynu. Na benzín se to neprojevovalo. Za studena se to neprojevovalo.
Dal jsem to plynařovi na opravu a ten zjistil, že je špatný reduktor a vyměnil ho. Závada se ale nezlepšila, spíše naopak (může to být vedry, které teď jsou). Další podezření je na zapalovací cívky, případně vstřikování plynu. Na benzín auto stále jede OK. Na plyn se mi zdá, že jede na 3 válce (nízký výkon, vibrace).
Byl jsem na diagnostice a našli jsme vypsaný problém na 3. válci (viz příloha). Chci se zeptat: který válec to je? (mám Forester 2006 SG, 2l, 106kW)
Budu dále vděčný za jakékoli dobré nápady, co vyzkoušet, čím by to mohlo být.
Díky, J.
Forester 2.0 SG 116kW, 2006, LPG
ex Š.Felicia combi 1.6, LPG
ex Š.Felicia combi 1.6, LPG
Re: LPG
Ahoj,
Je otázka jak dlouho tam ty poruchy jsou. Nějlepší bude si koupit nějakou základní diagnostiku (stojí stovku), chyby vymazat a pak si to sám kontrolovat, co tam vyskáče.
Pokud to na benzín jede OK, bude to v plynu. Jak dlouho tam vstřikovače jsou? Svíčky jsou OK? Filtr LPG někdo měnil v minulosti?
Pokud by jsi si sehnal BRC kabel, tak lze v diagnostice pouštět samostatně válce na B/LPG a tím detektovat kterej válec ti to zlobí a připadně třeba zkusit prohodit vstřik a opakovat postup, jestli se problém projeví na jiném válci, nebo zůstane na tom samém.
Protože BRC vstřiky jsou dost drané na to, aby je člověk měnil jen tak preventivně.
Dále pokud by byla k dispozici diagnostika, tak by bylo vhodné se podívat na to, jaký je v plynu tlak. Jestli to plynař nastavil správně, když měnil reduktor a pocitově se to zhoršilo.
To s těmi vedry, to říkal plynař? Toto jsou obvykle výmluvi taky plynařů, kteří si s tím neví rady. Auto musí jen na plyn stejně dobře jako na benzín za všech teplot.
Je otázka jak dlouho tam ty poruchy jsou. Nějlepší bude si koupit nějakou základní diagnostiku (stojí stovku), chyby vymazat a pak si to sám kontrolovat, co tam vyskáče.
Pokud to na benzín jede OK, bude to v plynu. Jak dlouho tam vstřikovače jsou? Svíčky jsou OK? Filtr LPG někdo měnil v minulosti?
Pokud by jsi si sehnal BRC kabel, tak lze v diagnostice pouštět samostatně válce na B/LPG a tím detektovat kterej válec ti to zlobí a připadně třeba zkusit prohodit vstřik a opakovat postup, jestli se problém projeví na jiném válci, nebo zůstane na tom samém.
Protože BRC vstřiky jsou dost drané na to, aby je člověk měnil jen tak preventivně.
Dále pokud by byla k dispozici diagnostika, tak by bylo vhodné se podívat na to, jaký je v plynu tlak. Jestli to plynař nastavil správně, když měnil reduktor a pocitově se to zhoršilo.
To s těmi vedry, to říkal plynař? Toto jsou obvykle výmluvi taky plynařů, kteří si s tím neví rady. Auto musí jen na plyn stejně dobře jako na benzín za všech teplot.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)