no právě...dělal to předtím a ještě se diví (sám sobě)
LPG
Re: LPG
Hele, z toho si nic nedělej. V těch servisech často bývají hovada. Osobní zkušenost z poslední doby - během měsíce 3x ve stejným servise, co mi dělal loni přestavbu na LPG. Nepamatoval si ani ň, dycky na mně hleděl jak tele na nový vrata. Výměna kabelů, svíček a diagnostika 3tis.... Myslel jsem, že to fakt napojil, načetl kuře a změřil kabely... No ani hovno. Kabelama to zjevně nebylo, přestože tvrsil, že probíjely. Nakonec mi tady kluci potvrdili, že můj problém může být cívka, tak jsem ji vyměnil a zatím je klid. Odborníci v servise... Kurva.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: LPG
Tak tip cívky byl dobrý, tj super, nezaznamenal jsem tvou odpověď...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: LPG
Tak hlavně když se zkouší něco systémem pokus omyl, tak si nechávejte starý díly vracet. Třeba ty zapalovací kabely nejsou za hubičku a i když starší, tak mít dobrý náhradí se vždy hodí.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- paulus
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 126
- Registrován: pon srp 16, 2010 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Sumava
Re: LPG
Ano to je pravda. Tak třeba autorizovaný a jediný super originál CZ servis SUBARU vám díly nevrátí, pokud si o ně neřeknete předem! Opakuji předem, protože v průběhu opravy to nestačí. A to můžu doložit. Bohužel jsem jejich smluvní podmínky taky předem nestudoval.
Re: LPG
Psal jsem "zatím". Na konečný závěr je brzy. To ale nic nemění na tom, že servis, co jsem považoval za seriózní a kvalitní - dle přístupu v minulých letech, ojebal. 3x po sobě.
Dracekevo: jasan, starý kabely mám. Ani jsem to napoprvé nijak neřešil, nekontroloval. Zkrátka se to chovalo standardně blbě a ukazovalo to na kabely/svíčky tak jsem koupil náhradu. Ale protože byla fakt zima a musí se rozebrat půlka auta+to kuře co nemám jak zhasnout, tak to šlo k odboríkům.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: LPG
Abych jen nenadával - autorizovanýmu servisu bych to úplně nezazlíval. Nechci se moc rozepisovat, ale do AS jezdí jiná cílovka, než jsme my. Tahle cílovka přiveze auto, odjede půjčeným, zaplatí co si servis řekne a neptá se. Už vidím, jak by se paní s dlouhýma nehtama na vysokých jehlách a s růžovou čivavou v kabelce dívala na technika, kterej jí v kufru ukazuje vyměněný čepy nebo brzdy... Stejně tak pán v saku a drahých botách. Takže to zkrátka hážou na hromadu a na faktuře se objeví položka "ekologická likvidace ND". Pak se mechanik nebo nějakej kámoš dostane k "zánovním" dílům. Nemyslím si ale , že by jakýkoli AS použil pro zákazníka tyhle "recyklovaný" díly, aniž by bylo předem řečeno, že jsou starší, nebo to bylo vyfakturovaný jako nový. Tomu nevěřím. Dneska ty AS mají všechno přes ISO, práce se vykazuje elektronicky a musí to sedět proti objednávkám ND. Pokud by mechoš měl dělat např. spojku, objednal se ND, on si novou nechal a buď se na to vysral, nebo tam dal něco jinýho, tak se na to přijde a letí na minutu. Oleje a náplně obecně bych takto ale nevylučoval...paulus píše: ↑pon úno 27, 2023 7:37 am Ano to je pravda. Tak třeba autorizovaný a jediný super originál CZ servis SUBARU vám díly nevrátí, pokud si o ně neřeknete předem! Opakuji předem, protože v průběhu opravy to nestačí. A to můžu doložit. Bohužel jsem jejich smluvní podmínky taky předem nestudoval.
U menších servisů je to jinak - tam jsou ND většinou v kufru, nebo se mechoš zeptá, jestli to chceš, nebo to má vyhodit.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: LPG
Vždť jo, já to tak i beru, to chce čas, jen jsem v tomto tvém řešení optimista, že to bude fungovat, uvidí se.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: LPG
Radil bych Ti sundat si růžový brejle... Je to bohužel naprosto běžná praxe. Aspoň v Plzni...
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Re: LPG
To si v AS popravdě nedovedu představit. V servise, kam občas jezdím neudělají krom předem domluveného lautr nic. Důvodem je (prý) plánování času mechanika po minutách. Kokoti. Potom po nich chtěj, aby s něčím laborovali a hledali nějakou nezjevnou závadu.
Ale že by takhle podváděli na dílech...?
Ale že by takhle podváděli na dílech...?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Nováček
- Příspěvky: 14
- Registrován: pon pro 05, 2022 8:56 pm
- Jméno a příjmení: Ladislav Hemer
- Bydliště: Táborsko / Sedlčansko
Re: LPG
Zdravim, jaké jezdíte svíce v autě na LPG? Pořídil jsem si Legacy 2.0R 121 kW a chci si povyměňovat tyhle drobné věci, na které si troufnu :D Je to moje první Subo, takže se vůbec neorientuji. Koukal jsem, že tady někdo jezdí klasické benzínové a jen častěji mění. Jaké doporučujete? Dík za odpověď
Legacy BP 2.0R, 2007
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
macarony : vítej u nás na SFC, musíš napsat ještě 2 příspěvky, které Ti někdo z Adminů schválí a potom budeš psát bez omezení i posílat interku.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: LPG
Na mého lesníka iridia nejsou k mání, aspoň ne NGK, možná v nějaké jiné značce jsou.
Taky jsem tam chtěl dát svíce, co ideálně teoreticky vydrží větší podstatně větší proběh. Klidně bych za ně dal tu "raketu" jak říkáš, za mě by se to vyplatilo z vícero důvodů. I kdyby stály jednou, dvakrát tolik, víc to asi nebude.
Nicméně když jsem tam měl svíce 40 000 km tak byly ještě v normě, jen už nebyly logicky ve 100% stavu. Beru to tak, že když bych je měnil i po 50 000 km tak se vůbec nic nestane, když bych na to třeba zapomněl...záměr je měnit je po 30 000km, jako jsem to udělal prvně. A to tehdy vypadaly ještě zcela v kondici.
Edit: když jsem měl auto na lpg, měnil jsem svíce častěji, taky jsem laboroval, nakonec jsem raději častěji měnil, za normální, klasické co tam mají být dle výrobce.
Taky jsem tam chtěl dát svíce, co ideálně teoreticky vydrží větší podstatně větší proběh. Klidně bych za ně dal tu "raketu" jak říkáš, za mě by se to vyplatilo z vícero důvodů. I kdyby stály jednou, dvakrát tolik, víc to asi nebude.
Nicméně když jsem tam měl svíce 40 000 km tak byly ještě v normě, jen už nebyly logicky ve 100% stavu. Beru to tak, že když bych je měnil i po 50 000 km tak se vůbec nic nestane, když bych na to třeba zapomněl...záměr je měnit je po 30 000km, jako jsem to udělal prvně. A to tehdy vypadaly ještě zcela v kondici.
Edit: když jsem měl auto na lpg, měnil jsem svíce častěji, taky jsem laboroval, nakonec jsem raději častěji měnil, za normální, klasické co tam mají být dle výrobce.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98