Stránka 236 z 253

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř pro 19, 2018 9:53 am
od Skulile
je na to dost stránek, např:
http://cz.vindecoder.pl/

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pát pro 21, 2018 3:22 pm
od jkotek
Díky. Ale zrovna tenhle VIN decoder je poněkud stručný. Ale modelový rok to u mne určilo správně. Ale tím to taky skončilo.
"Standardní vybavení Neuvedeno", "Nadstandardní vybavení Neuvedeno"
Jo a ještě že jde o značku Subaru ze země Japonsko ;-)

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: sob pro 22, 2018 9:53 am
od Skulile

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte led 15, 2019 7:40 pm
od jkotek
Dotaz k aktuálnímu počasí: po několikadenním (např po€pá) stání s nočními teplotami lehce pod nulou se mému kuřátku nechce startovat. Točí 3+ vteřiny než chytne (6+ protočení).
Baterie je nová a když vyjedu, tak je to přes 50 km - tedy dost času na dobití.
Nějaké nápady?
MY 2015, nafta bez bio.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte led 15, 2019 7:56 pm
od outback
Přesně tohle mi dělala naftová oktávka, když byly v háji všechny žhavící svíčky. Předpokládám, že je má i Boxer Diesel.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte led 15, 2019 7:57 pm
od MKo
Ja som po 4 rokoch menil bateriu, presne pre taketo symptomy

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: úte led 15, 2019 9:04 pm
od romull
Pokud jsou dobrý tlaky a vstřiky, tak při teplotách okolo nuly by problémy se starty být neměly. Nafta bez biosraček je fajn, ale bylo by dobrý přidávat občas i VIF, když už ne pořád. Žhavení při těchto teplotách sotva problikne, nafta snad nepadá a přepady drží, ale určitě bych pro jistotu na diagnostiku zajel =) .

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 16, 2019 8:15 am
od Skulile
oproti jiným dieselům je u boxer dieselu Subaru start malinko delší, ale rozhodně by neměl být problém nebo větší rozdíl při teplotách kolem 0.

zkus nechat déle žhavit, počkej na zhasnutí kontrolky žhavení a pak ještě chvíli a zkus nastartovat až pak, pokud to bude lepší, tak by to mohly být žhavící svíčky
ono si to dožhavuje ještě i po nastartování, aby to mělo lepší chod při studeném motoru, ale to dělají i jiná auta

další varianta: horší baterka sice může pokaždé nastartovat, ale tím, že bude mít startér nižší otáčky, tak to hůř chytá

každopádně na diagnostice by se tohle všechno mělo objevit, ale u "nového" auta by se tohle vyskytovat nemělo
já měnil baterku když jí bylo cca 7let

BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 16, 2019 9:14 am
od jkotek
Baterka je téměř nová, z února 2018. Předchozí chcípla - stojím venku, u potoka (mimo záplavovou zónu).
Na diagnostice jsem byl v říjnu v AWD a přes upozornění nic nenašli.
Startuji až po zhasnutí žhavení, VIF jsem zatím nepřidával.
A ještě jedna věc - zdá se mi, že je to horší, pokud parkuji čumákem z kopce. Ale to nastává na chalupě, kde bývá větší zima (tam stávám jen 1-2 dny).

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 16, 2019 9:23 am
od námořník
Máš už start stop? Možná i bez něj, pokud máš nějaký inteligentní dobíjení, tak mezi ujetou vzdáleností a stavem dobití baterky není přímá úměra. A samozřejmě může bejt zasranej palivovej filtr.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 16, 2019 9:42 am
od Subaru70
Mě diesel MY 13 startoval i v mrazech -20 na jedno cvrnknutí. Dávala jsem uplně čistou naftu (EuroOil). Nechal bych případně zrevidovat tlaky, vstřiky a žhavící svíčky (stačí jedna žhavička aby špatně žhavila a už je potíž). Baterkou to asi nebude pokud ti nekdě neutíká proud..Podle nafty co tankuješ bych ještě radši prověřil i ten naftový filtr..Osobně si myslím, že to je tím delším stáním. Delší stání nemá nafta moc ráda protože v tomhle počasí a s naftama co se tu prodává se při stání ta nafta stává prapodivným koktejlem kterej by bylo třeba nejdřív protřepat a pak teprve použít :-D

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 16, 2019 10:17 am
od romull
Já nevím chlapi, ale na to delší stání bych moc nesázel, sice nemám dechta od Subaru ale od BMW, ale nejel jsem s ním od Vánoc, vlastně až dneska a jde na první otočení =) ......a v těchto teplotách co teď jsou se musím sakra soustředit abych kontrolku žhavení vůbec zahlídl, jen problikne ..... VIF přidávám pravidelně i přesto, že tankuji z 95% jen Vervu, myslím že tím nic nepokazím. Ten postřeh s parkováním na chalupě mě ale pořád víc a víc vede k tomu, že fakt "padá nafta" a ve vedení od čerpadla ke vstřikovačům je poloprázdno a tak chvilku trvá než tam čerpadlo palivo dodá......takže protékající přepady, nebo netěsnost ve vedení paliva, to by se ale mělo ukázat úniky a bylo by dobře poznat. :-/

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 16, 2019 1:57 pm
od jkotek
2námořník: Start-stop v dechtu není. Zda nějaké yntelignetní dobíjení, to nevím.
2Subaru70: Také tam liji pouze státní naftu z EuroOil-u. Dříve jsem měl koncernového turbodechta a podobné problémy se startování se u něj projevily před odchodem baterie do křemíkového (nebo spíš olověného) nebe. V to jsem doufal i u současného vozu, ale problémy se projevily i po jarní výměně baterie. Podívám se do faktur, jestli se v říjnu neměnil ten palivový filtr.
2romull: Loužička na parkovacím místě nění, ale byla by tam?

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 16, 2019 2:37 pm
od námořník
Určitě tam někde bude na vedení z5nej ventil a klidně je možný že bude trochu propouště a tak musí pak víc točit aby se nejdřív systém natlakoval.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: stř led 16, 2019 2:48 pm
od romull
jkotek píše:2romull: Loužička na parkovacím místě nění, ale byla by tam?
Nejspíš by byla, ale je možný že je to tak malá netěsnost, ale nafta je sviňa, ta je cítit hned......