Stránka 212 z 253

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 1:52 pm
od martas
Subaru70 píše:..možná u těch prvních dieslů bylo aditivování vhodnější než u novějších MY13+. Tam byly ještě starý DPF a ty aditiva tomu mohly skutečně pomoct i s ohledem na naftu co se tu tankuje..
mozna,ze mas pravdu,ja se bavim o modelu jako jsi mel ty a o mojem MY 2010.Ty uz mas ten motor v pohode,toho bych se vazne nebal =)

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 2:20 pm
od Majer
Na co dávat aditiva a naftu bez biosracky když to stejně umře na kliku...:-D

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 2:32 pm
od Subaru70
..ty nový modely už maj jinou kliku, ale u těch starších to byla standardní příčina. Nehledě na to že tomu často pomohla dvouhmota..

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 2:56 pm
od martas
Subaru70 píše:..ty nový modely už maj jinou kliku, ale u těch starších to byla standardní příčina. Nehledě na to že tomu často pomohla dvouhmota..
presne jak pises,Dane :-/

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 2:59 pm
od martas
Majer píše:Na co dávat aditiva a naftu bez biosracky když to stejně umře na kliku...
tak kdyz je to takhle na pikacu,tak by melo hlavne resit subaru a ne my tady na foru :-/

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 5:17 pm
od Majer
Jo s tím nezbývá než souhlasit ale praxe je jiná a nestastniku mnoho... A když umře auto při volnoběhu tak to už je prostě na palici... Ale to píšene jen furt to samé dokola...

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 5:44 pm
od npeter
Moje zkušenost je taková, že u original komponentů MY09 kolem 100kkm začaly klepat vstřiky. Tankoval jsem tehdy z 90% vervu od benziny.

Kolem 125tkm jsem vyměnil vstřiky, blok i komplet spojku (aniž by klika klekla).

Po 30tkm s novými komponenty (napřed 20tkm verva, pak 10tkm EO bez bio) vstřiky zase začínaly být slyšet a docela často jela jejich kalibrace. Tedy potvrzuje se podle mě, že biosložka má na vstřiky pozitivní vliv, jak tu psal emve, protože předtím na vervu vydržely vstřiky mnohem víc.

Teď to je necelý rok, co jsem začal dávat do EU bez bio MO aditiva (+na začátku Diesel Inj Cleaner), nic neklepe a kalibrace vstřiků probíhá velmi zřídka.

Jiné vysvětlení než ta MO aditiva pro pozitivní změnu nemám. Jezdím furt stejně, tankuju u stejné (jedné) pumpy...

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 6:02 pm
od eviz
Vím,že je dražší,ale tankuju jenom Vervu-nic jiného.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 6:08 pm
od martas
npeter píše:Moje zkušenost je taková, že u original komponentů MY09 kolem 100kkm začaly klepat vstřiky. Tankoval jsem tehdy z 90% vervu od benziny.

Kolem 125tkm jsem vyměnil vstřiky, blok i komplet spojku (aniž by klika klekla).

Po 30tkm s novými komponenty (napřed 20tkm verva, pak 10tkm EO bez bio) vstřiky zase začínaly být slyšet a docela často jela jejich kalibrace. Tedy potvrzuje se podle mě, že biosložka má na vstřiky pozitivní vliv, jak tu psal emve, protože předtím na vervu vydržely vstřiky mnohem víc.

Teď to je necelý rok, co jsem začal dávat do EU bez bio MO aditiva (+na začátku …
Kolik te ta taskarice stala :-/ jestli to neni tajny a myslis,ze to pomohlo?

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 6:25 pm
od Majer
Cena je okolo 150 tis.... A to se vyplatí... Zlatý benzín...

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 6:31 pm
od quickly
Majer píše:Cena je okolo 150 tis.... A to se vyplatí... Zlatý benzín...
Byl jsem velký zastánce dehtu, do forestíka jsem od 100 tkm lil aditiva od MO (cvakaly vstřiky, potom vše ok), hlídal jsem regenerace a hlídal jsem si tankování (tam, kde se točí - Tesco ). Po 150 tkm s plečkou bych naftu už vůbec nechtěl - diagnostiku jsem měl zapnutou jednou, abych zkontroloval, že jede, tankuji Tesco (Ultra 95 s aditivy) a EO , aditiva od MO už nepřidávám. Sice benzín nemá krouťák, ale v terénu je CVT na mé požadavky lepší . U benzínu pozitiva pro mne převládají.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 6:49 pm
od martas
hosi,to je hezke co tu pisete o benolu,ja mam taky dva a zadny problem nemam.Ale co mame delat mi co mame ropu,aby se nam to nevysralo :-/ Kdyz jsme si ji uz koupili.Ze je ropa u techto roku na hovno to vime vsichni,to nam nemusite nikdo psat :-D Ja kdyz jsem to kupoval nove,tak takove problemy s tim jeste nebyly :-/
Tech 150 t. je trosku moc,ale dobry.Vim o clovickovi co to dela za 80 t.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 6:57 pm
od quickly
martas píše:Ale co mame delat mi co mame ropu,aby se nam to nevysralo
martas: já s MY09 najel bez problémů 218 tkm, potom to po asi 25 tkm kleknul u dalšího majitele, ale netuším, jak se staral. U MY09 myslím pomohla aditiva, nafta od Teska a hlídání regenerací. Kolegovi dehtový forestík kleknul při dálničním provozu v zátěži ve 160 tkm.

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 7:18 pm
od Fitipaldi
V USA akce dieselgate. A jde to. My v ČR , Evropě si nechápe sr*t na hlavu ? Neměli by jsme s tím něco udělat ?
Domnívám se , že vozidlo by mělo najet minimálně 200 tis. km. Pokud najede méně, z důvodu konstrukční závady, tak logicky vzato by to měl řešit výrobce ! >:-@

Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem

Napsal: pon led 23, 2017 7:23 pm
od npeter
martas: platila pojišťovna (vstřiky) a Subaru (motor), já spojku a spoluúčast a pár dalších relativně drobností, dohromady kolem 40tisíc; lepší to je určitě, protože blok verze 2014 je lepší než blok 2008 a možná i vstřiky víc doladili

Naftu jsem už další nechtěl, ale pokud bude příští auto na operák, tak se jí zas tak nebráním, protože atmo benzín pod tři litry prostě není univerzálně použitelné auto.


Sent from my iPad using Tapatalk