BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
- samvaculik
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 869
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ok, díky. A funkční převodovka MT z dieselu by se dala prodat? Měla by být funkční.
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16151
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ahoj, já měl dehet SH 2008 a vypalování jsem poznal občas jen podle sníženého výkonu, proto jsem si pořídil BT ELM 327 ve verzi 1.51 (verze 2.* není pro ActiveOBD vhodná) a k tomu nejčastěji teď používám na Androidu ActiveOBD, který umí i ředění oleje. Vypalování uměl i Torque PRO.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Díky za radu, mám Iphone, ActiveOBD jsem našel i v Applestore, tak předpokládám, že na Iphone ELM327 existuje také, zatím jsem našel jen tento:quickly píše: ↑úte srp 29, 2023 2:40 pm Ahoj, já měl dehet SH 2008 a vypalování jsem poznal občas jen podle sníženého výkonu, proto jsem si pořídil BT ELM 327 ve verzi 1.51 (verze 2.* není pro ActiveOBD vhodná) a k tomu nejčastěji teď používám na Androidu ActiveOBD, který umí i ředění oleje. Vypalování uměl i Torque PRO.
https://www.innocentstore.cz/wifi-car-d ... gUQAvD_BwE
Ale nevím zda vyhovuje té verzi 1.51
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16151
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Jabka potřebují jen Wifi, určitě se tady někdo z uživatelů ozve
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Prevodovka z dieslu je nepredajná, ludia zhánajú motory, prevodoviek a iných komponentov z dieslov je na predaj tri prdele.samvaculik píše: ↑úte srp 29, 2023 2:34 pm Ok, díky. A funkční převodovka MT z dieselu by se dala prodat? Měla by být funkční.
Predať sa to dá, ale za smiešnu cenu
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
pufko nemáš pravdu... převodovka je bez hodnoty ale za čtyřku se dá prodat mezináprvový diferenciál a ten pasuje na benzíny i zadní dif je stejný jako 2.5 benzím poměr 3.9
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
ahoj není to hodně??? už tady na bazoši byly kompletní co najede na vlek za 15000K vždyt na tom už nic není když si vezme kola.. nejcenější je na to předek a ten tam nenísamvaculik píše: ↑úte srp 29, 2023 1:26 pm Ahojte, jen update k příběhu. Majitel auta se MáSlovi už neozval, takže to padlo. Ale naskytla se jiná příležitost, máme možnost koupit za 15k bouraného diesela bez motoru, odhlášen z evidence. Chci se vás všech zeptat na rozdíly mezi Outbackem BP fl 2.0D a 2,5i? Jde mi o např. o brzdy, kardan, differenciál.. to se dle motorizace liší, nebo ne? Rádi bychom některé díly použili pro naše auta s Máslem a zbylé díly prodali.
Inzerát: https://auto.bazos.cz/inzerat/172676328 ... motoru.php
jinak brzdy,tlumiče kardan na benzína pasuje i interiér ale když počkáte tak koupite za dvacku kompletní na origo ALU zy mají většinou ty sedmnástky
Naposledy upravil(a) macasubaru dne úte srp 29, 2023 6:09 pm, celkem upraveno 2 x.
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
- samvaculik
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 869
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Máš pravdu, relevantní je cena třeba 12k?macasubaru píše: ↑úte srp 29, 2023 6:05 pm ahoj není to hodně??? už tady na sazoši byly kompletní co najede na vlek za 15000K vždyt na tom už nic není když si vezme kola.. nejcenější je na to předek a ten tam není
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
- macasubaru
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 921
- Registrován: ned dub 08, 2012 9:48 pm
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Jablonecko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
15 nebo 12 to už pak je přeci jedno záleží jak moc to chceš ale vím že když počkáš ta koupíš kompletní a tam už ty díly mají cenu když máš otase v benolu... já bych nedal ani 5. jedině že bych nutně něco z toho potřeboval třeba kdybych dostal tečku na zadek tak samozřejmě pak to je jiná. je to lepší brát z něčeho co je kompletní ale jen tak kvůli dílům se vyplatí
í počkat
í počkat
Outback 2009 LPG 127 KW AUT černá met. EX..
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
FORESTR 2008 LPG 110 KW manual (bohužel: ) stříbrná metal
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ahoj, doporučil bych ti ActiveOBD a Torque, kde si nastavíš custom PIDs pro Subaru Diesel
OBD stick stačí nějaká čína, která bude podporovat WiFi nebo BTle dle tvé preference
takto se ti pak bude zobrazovat jak zaplnění, tak i teploty a případná regenerace
bez disgnostiky to časem taky na autě poznáš, ale špatně se odhaduje, kdy regenerace bezpečně skončila a je možné případně chcípnout motor
na druhou stranu jsem si několikrát s diagnostikou udělal neplánovaný výlet po okolí, když se mi spustila regenerace pár metrů od baráku - otázka, zda je toto potřeba
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Ahoj, tak už to mám rozchozené a mám několik zajímavých poznatků . Aktuálně mi to ukazuje cca 1300km od poslední regenerace, příčemž jsem měl 2x cestu do Prahy a zpět za poslední týden a Auto při každé cestě na dálnici začne regenerovat, nevím jestli je to správně ale SOOT mi nespadne pod 34%, regenruje to cca 20 min. možná déle. ASH mám na 1%. Připadá mi to, jako že se se pokaždé snaží ten SOOT spálit do 0%, ale nedokáže to, tak to zkouší častěji. Každopádně ta hodnota ujetých KM od poslední regeneraci se nemění, takže auto ji považuje stále za nedokončenou. Setkal jste se s tím někdo?
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
tohle vypadá na stav, kdy to nedokáže do určeného časového intervalu všechno spálit a když už to nějakou dobu neklesá, tak to regeneraci ukončí jako "neúspěšnou"
koukáš jaké to má teploty na DPF a katu? vstupní a výstupní?
všeobecně to na dálnici má teploty na 400°C a přirozeně se to trochu spaluje
přerušení regenerace by mohlo nastat také při potřebě vyššího výkonu, tak by možná stálo za to během regenerace zkusit jet plynule bez velkých výkyvů...
diesel už nemám 3 roky, tak jenom tahám zbytky v paměti...
koukáš jaké to má teploty na DPF a katu? vstupní a výstupní?
všeobecně to na dálnici má teploty na 400°C a přirozeně se to trochu spaluje
přerušení regenerace by mohlo nastat také při potřebě vyššího výkonu, tak by možná stálo za to během regenerace zkusit jet plynule bez velkých výkyvů...
diesel už nemám 3 roky, tak jenom tahám zbytky v paměti...
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
ale co si pamatuju, tak regenerace mi běžela každých cca 600-700km a při cestách po dálnici to bylo někdy i více jak 1500km, takže by to nemusel bát vůbec problém, ale "chtěné chování"
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
No zatim sleduju SOOT, ASH, stav regenerace, ujete km od regenerace a teplotu DPF. Tech cidel na katalyzator je tam pomerne hodne, vlastne nevim jaka vybrat. Ale kdyz jsem absolovoval ty cesty po dalnici tak pri kazde to zkouselo a nikdy nedotahlo do konce na mene nez 35%. Teplota DPF se pohybovala kolem 640 stupnu a jinak mam teplotu DPF i pri jizde na dalnici do 300 stupnu. No tak uvidim co to bude delat dal a jestli se mu vubec nekdy podari ten SOOT spalit . Jinak kdyz regeneruje tak jsem se snazil jet stabilne na dalnici do 130, pak prislo zuzeni tak jsem jel 90 a po zuzeni jsem zrychlil a vsiml jsem si v zadnim okenku jak se z vyfuku vyvalil oblak sazi patrne a pak nic a pak skoncila "nedokoncena regenerace".Skulile píše: ↑stř zář 13, 2023 11:52 am tohle vypadá na stav, kdy to nedokáže do určeného časového intervalu všechno spálit a když už to nějakou dobu neklesá, tak to regeneraci ukončí jako "neúspěšnou"
koukáš jaké to má teploty na DPF a katu? vstupní a výstupní?
všeobecně to na dálnici má teploty na 400°C a přirozeně se to trochu spaluje
přerušení regenerace by mohlo nastat také při potřebě vyššího výkonu, tak by možná stálo za to během regenerace zkusit jet plynule bez velkých výkyvů...
diesel už nemám 3 roky, tak jenom tahám zbytky v paměti...
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon říj 30, 2023 11:52 am
- Jméno a příjmení: Dominik Bracek
- Bydliště: Doma
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Jak často se ti spouští regenerace, resp. po kolika kilometrech? Dokud jsem měl ještě na naftě dpf, tak se to snažilo regenerovat celkem často. V létě klidně po 300km a taky to nedokončilo regeneraci pod cca 25% SOOT ratio. Bylo způsobeno načnutou hadicí z intercooleru do sání ( dírka cca 1,5cm ze spodní strany ), zrovna tahle hadice a potom ještě koleno hnedka za turbem jsou snad nejčastější závady na vedení, které tohle dělajAdam33 píše: ↑stř zář 13, 2023 8:40 pm No zatim sleduju SOOT, ASH, stav regenerace, ujete km od regenerace a teplotu DPF. Tech cidel na katalyzator je tam pomerne hodne, vlastne nevim jaka vybrat. Ale kdyz jsem absolovoval ty cesty po dalnici tak pri kazde to zkouselo a nikdy nedotahlo do konce na mene nez 35%. Teplota DPF se pohybovala kolem 640 stupnu a jinak mam teplotu DPF i pri jizde na dalnici do 300 stupnu. No tak uvidim co to bude delat dal a jestli se mu vubec nekdy podari ten SOOT spalit . Jinak kdyz regeneruje tak jsem se snazil jet stabilne na dalnici do 130, pak prislo zuzeni tak jsem jel 90 a po zuzeni jsem zrychlil a vsiml jsem si v zadnim okenku jak se z vyfuku vyvalil oblak sazi patrne a pak nic a pak skoncila "nedokoncena regenerace".