Tak u nás to vypadalo na zanesený filtr. Nakonec nám to Chalupa v PCE nechal vyčistit a po ujetí cca 1000km od vyčištění už to začíná regenerovat cca po 300 - 400km. Předpokládám, že na delší trasy to bude i více km. Hadice nám kontrolovali a všecny jsou ok.frst píše: ↑pon říj 30, 2023 11:58 am Jak často se ti spouští regenerace, resp. po kolika kilometrech? Dokud jsem měl ještě na naftě dpf, tak se to snažilo regenerovat celkem často. V létě klidně po 300km a taky to nedokončilo regeneraci pod cca 25% SOOT ratio. Bylo způsobeno načnutou hadicí z intercooleru do sání ( dírka cca 1,5cm ze spodní strany ), zrovna tahle hadice a potom ještě koleno hnedka za turbem jsou snad nejčastější závady na vedení, které tohle dělaj
BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Kolega shání čtvrté nebo páté auto do rodiny, čtyřkolku na tahání obytného přívěsu, s manuální převodovkou a dieselem. Pouze na dlouhé cesty s přívěsem a nic jiného. Zakoukal se do Foresterů, cenový strop 20000€.
Z mobile.de vypadávají Forestery 2.0D kolem roku 2017 nebo 2018, je to už ta generace motorů, co je v pořádku?
Z mobile.de vypadávají Forestery 2.0D kolem roku 2017 nebo 2018, je to už ta generace motorů, co je v pořádku?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Bych mozna doporucil, at se v tom hlavne sveze... mozna ho pak takovy napad prejde dobrovolne, az zjisti, ze bude muset chodit 3x tydne do posilky, aby prepral tu ultra tvrdou spojku a kulisu razeni
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk