BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Až se dozvím dám.
Bmw vůbec nehodnotím, já se o něj vůbec nezajímám, jen z doslechu- jedno se vydařilo a drží, druhé už tolik ne a ceny servisu, dílů to už je na každém co je pro něj už hodně...pro mě co jsem slyšel ty cifry, tak láce to teda není, ale já neříkal, že to auto chci...
Edit: beru zpět, dám sem link jak bude majitel chtít, já mám pocit, že se to tu stejně napůl zase strhá, minimálně napůl.
Bmw vůbec nehodnotím, já se o něj vůbec nezajímám, jen z doslechu- jedno se vydařilo a drží, druhé už tolik ne a ceny servisu, dílů to už je na každém co je pro něj už hodně...pro mě co jsem slyšel ty cifry, tak láce to teda není, ale já neříkal, že to auto chci...
Edit: beru zpět, dám sem link jak bude majitel chtít, já mám pocit, že se to tu stejně napůl zase strhá, minimálně napůl.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
No a nemuze to byt majiteli jedno, tenhle pristup nejak nechapu, kdyz to stejne nekde ma inzerovane
Ad lace - boxerdiesel neni taky vubec zadna lace ))
Ad lace - boxerdiesel neni taky vubec zadna lace ))
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Našel jsem, je to 3 E91 120KW .
Může, mělo mu by to být jedno. Stejně to dopátráte sami.
Může, mělo mu by to být jedno. Stejně to dopátráte sami.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22762
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
No u tech starejch 1.9 TDI s tou usporou nevim nevim. To co usetri na phm pak vyhazi na uplatcich na emisich, aby to dostalo razitko
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
To je fakt newli, ale jak u kterých. BMW jsem kdysi hodně vozil a tak jsem se o něj před koupí i zajímal a jak v BMW, tak v neznačkových servisech co je dělají jsem se dozvěděl prakticky to samé, co tady od těch novinářů https://www.auto.cz/ojete-bmw-rady-3-e9 ... ivna-94981 , https://www.auto.cz/ojete-bmw-rady-3-to ... tizi-88999 a https://www.autorevue.cz/test-ojetiny-b ... ce-nebudou a doufám, že to tak i je a taky se omlouvám za plevelení fóra odkazy na úplně jiná auta, i když dobrá.newli píše:Link na bmw v nafte sem klidne dej, kdyz je majitel puntickar.
Nicmene uz jsem si prosel pomerne hodne temat na bmw forech a trochu bych zmirnil nadseni romulla. BMW umi taky hodne potrapit, zejmena rozvodovy retez prave u sestivalcu (problem je nejen, ale hlavne u tezsich aut jako x5, apod). Xdrive taky neni zadna vyhra a dokaze dost potrapit. Zbytek je asi OK, resp. sem tam neco (tj. standard).
EDIT: Zapomnel sjem na automat, ZF je super, ale kdyz se nevymeni vcas olej (a filtry?), tak je to pak pekelna kasicka podobna jako praskly rozvodak, co znici motor.
Já stejně skončím jako dědek zase u Subaru, mám teď namísto XT v merku Forestra 2,5, sice amerika, ale to je jedno
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1372
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Kamarad ma Outbecka, kupoval ho 12/2009, MY 2010, najeto cca 155000km a bez problemu. Je to typickej uzivatel, auta ho nezajimaji, o nejakej regeneraci filtru v zivote neslysel, co tam leje za naftu nevim a nemel zadnej problem. Akorat ho stvu, kdyz mu rikam, ze to auto hoooodne presluhuje.
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
155 může být, ale kolem 200 bývá konečná i pro ty šťastnější uživatele. Na druhou stranu dobře mu to říkáš, až to lehne, řekne si, že měl vlastně docela kliku.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1372
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Asi za 14 dni si ma jit pro Toyotu RAV 4 a kdyz vybiral novy auto, tak ho nejvic stvalo, ze naftovyho Outbacka nechteli na protiucet. Nebo za smesnou cenu. Tak ho necha dceri a az padne, tak padne
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
já byl taky při 155k ještě bez problémů a při 170k to začalo klepat a servis místo toho, aby to začal řešit, mi dokola opakoval, že při tomhle nájezdu se to už neobjevuje, že to bude něco jiného než ojniční ložisko, tak jsem jezdil a prudil je, až nakonec přišli s tím, že to je ložisko a že mi to celou dobu říkali...marzi píše:Kamarad ma Outbecka, kupoval ho 12/2009, MY 2010, najeto cca 155000km a bez problemu. Je to typickej uzivatel, auta ho nezajimaji, o nejakej regeneraci filtru v zivote neslysel, co tam leje za naftu nevim a nemel zadnej problem. Akorat ho stvu, kdyz mu rikam, ze to auto hoooodne presluhuje.
jinak s BMW mám zkušenosti od E39, přes E46, E9x a X5 F a jak již bylo zmíněno, ono to taky není tak růžové.
tyhle auta mají problémy s podvozkem a taky s fíčurama ohledně "ekologie" motoru
ale většinou bylo dost dostupných dílů za celkem rozumný peníz narozdíl od boxer dieselu
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
O problémech s podvozkem jsem u BMW ještě neslyšel, od 2010 jsou už podvozky celkem trvanlivý. Nemyslíš problémy s pohonem 4x4? Tak jo, ale většinou si je uživatelé způsobili sami buďto idiotským zacházením, nebo montáží nesmyslných dvojrozměrů pneu, které nebyly povoleny výrobcem. No a taky zanedbaným servisem, ono je potřeba ty oleje měnit jako u Sůba, nebo jen o trochu později, nejlépe po 80 - 100 kkm - AT, diferáky, VTG, kdo myslí že je to na doživotí, tak se problémů sakra brzy dočká.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
pořád bývají občas problémy se zavěšení, už je to sice lepší, ale pořád to u aut, která jezdí převážně po městě (kostky, kanály, výmoly apod.) začne klepat
není už potřeba většinou investice do komplet výměny, ale pořád to není úplně levné (u F je to zase lepší, ale to asi ještě není případ probírané koupě, protože stojí pořád raketu)
a pak jak píšeš, hodně dostává záhul podvozek a transmise kvůli širokým gumám a kolikrát i jiným rozměrům předních a zadních kol
toto se pozná, že ve vyjetých kolejích pak auto nedrží směr...
není už potřeba většinou investice do komplet výměny, ale pořád to není úplně levné (u F je to zase lepší, ale to asi ještě není případ probírané koupě, protože stojí pořád raketu)
a pak jak píšeš, hodně dostává záhul podvozek a transmise kvůli širokým gumám a kolikrát i jiným rozměrům předních a zadních kol
toto se pozná, že ve vyjetých kolejích pak auto nedrží směr...
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
ale u xd jsou podvozky myslím ještě "zesílené" takže tebe se to týkat nebude
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Zdravím,
Měnil teď někdo 2.0d motor na outbacku 2010?
Zajimalo by mě kolik to v současné době cca přijde.
Případně jestli je nějaký ověřený způsob jak se bránit výměně celého motoru?
Preventivní výměna kliky atd?
Měnil teď někdo 2.0d motor na outbacku 2010?
Zajimalo by mě kolik to v současné době cca přijde.
Případně jestli je nějaký ověřený způsob jak se bránit výměně celého motoru?
Preventivní výměna kliky atd?
- Skulile
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 190
- Registrován: úte lis 01, 2016 2:52 pm
- Jméno a příjmení: Roman Patzelt
- Bydliště: Libouchec, okr. Ústí nad Labem
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
motor MR2013+ teoreticky seženeš od cca 70tis.s nájezdem okolo 170+tis km plus práce, tě to vyjde min na 100tis., ale je jich málo a je to podle mě dost risk a finančně to moc smysl nedává, byla to jedna z variant, kterou jsem zvažoval
dají se vyměnit ojniční ložiska a případně i ojnice, k tomu bude potřeba originál těsnění a práce a jsi na cca 70tis, to mám za sebou a auto jsem pak prodal za 150tis. s nájezdem 183tis.km,
axiální ložisko a klikovka se IMHO ani vyměnit pořádně nedá, minimálně to nemá smysl finančně
dají se vyměnit ojniční ložiska a případně i ojnice, k tomu bude potřeba originál těsnění a práce a jsi na cca 70tis, to mám za sebou a auto jsem pak prodal za 150tis. s nájezdem 183tis.km,
axiální ložisko a klikovka se IMHO ani vyměnit pořádně nedá, minimálně to nemá smysl finančně
Re: BOXER DIESEL - zkušenosti s provozem
Cawko..Mam Forestra 2.0D r.2012..Nabehane 200234 Km.Doteraz vymenené akurat brzdy a zadne loziska.Presne pri 200100Km mi odisla spojka.Cize teraz je komplet nova ale nie original ale SACHS..Ja len pre zaujímavosť: Jazdil som aj kratke ale aj dlhe trate..tj..1600km dialnica na supu.Jazdil som Nemecko s plynom na podlahe(210km/h)som z neho dostal.Tankoval som aj na roznych pumpach.Premiova nafta v nom bola len asi 2x a nikdy som mu nedaval ziadne prisady do nafty.Pravidelne ked bolo v zaruke som ho servisoval v autorizovanom servise.Po zaruke si robim servis sam.Kazdych 15000 menim oleje.Kazdych 60 olej v prevodovke+filtre atd.Nikdy som nemal problem s DPF pretože viem kedy sa regeneruje.Spravna jazda pri regenerácii mu pomôže.
Na zaver len tolko: Ako si ustelies tak budeš spať.Je jedno ake auto kupite.Zaklad je dať mu co mu patrí a hlavne si zistiť co a prečo idete kupovať.
Prajem vela šťastných KM v roku 2022..
Na zaver len tolko: Ako si ustelies tak budeš spať.Je jedno ake auto kupite.Zaklad je dať mu co mu patrí a hlavne si zistiť co a prečo idete kupovať.
Prajem vela šťastných KM v roku 2022..