Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Radime u mě byl velice podobný zvuk právě tenhle krycí plech. Případně by to mohla být částečně utržená příčka v tlumiči výfuku. I s tím už jsem se setkal. Krycí plechy prohlédni a tlumič proklepej.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Nemeli jste nahodou ty obrazky jeste k dispozici? Bohuzel jsou jiz nedostupne, ted se chystam pridat VDC off tlacitko z pofaceliftu na moji H6. Dik predem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Musíš specifikovat, jaký obrázky máš na mysli.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Pravda. Na zacatku vlakna mel HonzaCZ dokumentovano zapojeni. Mechanik ktery mi delal ted podvozek mi rikal, ze by to bylo potreba napojit na ECU prevodovky - tady na foru jsem videl ze je treba vyvest ty 2 draty z pojistni skrinky v motorovem prostoru a zapojit na tlacitko uvnitr. Tlacitko z pofaceliftu jsem sehnal, ale nemyslim si ze by ECU prevodovky z predfaceliftu podporovalo jiz tuhle funkci, kdyz byla zavedena az v dalsi verzi po facelifte.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Ale funguje, na predfaceliftu tim vlozenim nebo odstranenim pojistky lze vdc vypnout, takze vazne staci to tlacitko jenom natahnout k pojistkove skrince
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Přesně jak píše SPM. Převodovka se mezi facelifty nijak neměnila. VDC lze vypnout vložením pojistky do pojistkové skříně v motorovém prostoru. A když místo pojistky do kontaktů vložíš konektory, do auta natáhneš dráty a na jejich konec umístíš tlačítko, tak máš zapojeno.
Na to nepotřebuješ ani žádný fotky, to je jedna z absolutně nejjednodušších úprav, co se v tom autě dají vymyslet.
Na to nepotřebuješ ani žádný fotky, to je jedna z absolutně nejjednodušších úprav, co se v tom autě dají vymyslet.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
- Bydliště: Paskov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Takže malý update... Ten zvuk byl nakonec z převodovky. Vnitřní a zadní ložiska byly v háji. Sehnali jsme převodovku ze Subatechu (tedy kluci ze servisu to zařídili) a po výměně je klid. Teda...až na to že přestal držet volnoběh. Jak na benzín tak i na LPG. A takové poruchy po opravě něčeho jiného nemám vúbec rád, protože pak nevím jestli je to něco nového, anebo jestli to má souvislost s předešlou opravou. Motor za studena chytne krásně, ale po zahřáti spadne volnoběh na 500 otáček a při dojezdu ke křižovatce zhasne. Zahřátý motor nejde nastartovat. Moje diagnostika OBD2 na mobilu hlásila špatné MAP čidlo. Tak jsem začal opravovat. Ze Subatechu "nové" MAP čidlo a závada zůstala. Vzduchová klapa ven, vyčistit a nic. Výměna starých LPG hadic do sání a nic. Vyšištění všech konektorů v motorovém prostoru a nic. Výměna svíček...nic.Přikoupil jsem čistič EGR ventilů, ale zjistil jsem že se k němu v podmínkách oprav na ulici nedostanu. Měl jsem tedy podezření že na nové převodovce bude špatný měnič, ale kluci ze servisu říkali že by se to chovalo jinak, že by to chcípalo až při zařazení rychlosti, anebo tak nějak jsem to pochopil. Tak jsem jel tedy k nim, ať se mrknou. Dojel jsem tam, je to asi 15km, otevřu kapotu, nastartuju a auto v pohodě...drželo volnoběh jak na sviňu. Tak jsme chvíli laborovali no a nakonec jsem zase odjel. V půli cesty domů zase. Na každé křižovatce a při každém přibrždění mi to chcíplo. Tak jsem to otočil a mazal zpět do servisu do Fryčovic. Kluci tam jsou šikovní a trpěliví (se mnou), auto jsem tam nechal a doufal že na něco přijdou, abych stihl plánovanou dovolenou v létě. Nejvíc jsem se obával špatných ventilů nebo té převodovky... Po týdnu kluci ze servisu volali že už na to přišli, ale až po mnoha jiných opravách které však závadu neodstranily. Změřili tlaky a vyloučili ventily...naštěstí. Opravili jeden vadný kontak na zapalovací cívce. Vyměnili některé staré vakuové hadice a já už ani nepamatuju co všechno mi ještě řekli že udělali no a nakonec to byl.....ZASEKNUTÝ EGR VENTIL!!! Do prdele práce. Řekli že jej zablindovali a auto si zase přede jako kočka. Takže až se za dva týdny vrátím z práce domů tak jsem zvědav. Snad to bylo fakt ono. Najezdili s tím nějaké kilometry a říkali že drží, Takže dovolená asi bude.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Radime snad to tedy bude ono! Kluci jsou tam šikovní, jezdil jsem tam, když tam ještě působil Waltr Embert, jednou mě tam něco řešil jeho kolega a přístup opravdu mimořádně trpělivý a precizní.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Radime to je dobře, že se to podařilo opravit !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
- Bydliště: Paskov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Jo snad jo. Někdy je fakt problém najít skutečnou příčinu...a nakonec takova blbost...
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
- Bydliště: Paskov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Klucííí, tak jsem si udělal radost a rozšířil svůj vozový park...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Krásnej modýlek
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 468
- Registrován: pát dub 15, 2016 9:56 pm
- Jméno a příjmení: Radim Vinklárek
- Bydliště: Paskov
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
To ano. A přesně moje barva.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše Outbacky H6 154kW MY99-03
Pěkný
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97