Naše dílenská technika a nářadí..
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Co jsem viděl videa, tak s plnou baterkou prvních 10-20 matek povolí >900 Nm a utáhne na cca 800 Nm. Pokud s tím budu dělat kola, tak na osobáku a tam je to pohoda a pokud s tím budu chtít povolit nějakou věc třeba na podvozku, tak to zase je jednorázová záležitost. Samozřejmě nepočítám, že by to dalo nějaký tisíce. Možná teoreticky někde přímo uvnitř (něco jako při měření výkonu na motoru auta bez příslušenství), ale viděl jsem, co to dokáže a na věci kolem osobáku to bude bohatě stačit. Ještě teda by jí mohli už dovalit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
U toho brushless by to mělo bejt v cajku od nova, ale u kartáčových motorů je prej důležitý to nějdřív pořádně zaběhnout, aby to ten výkon mělo. Jsem viděl nějaký YT video tak jsem chytrej.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2168
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Ahoj, dnes mi ji přivezli, ale asi budu vracet, na můj vkus už moc těžká a neobratná. I bez baterky. Je to fakt kus, asi potenciál mít aspoň polovinu těch momentů to má.HonzaCZ píše:Zdar, jak je to s tou bouchačkou Parkside Performance? Mají už jí znovu dostupnou. Stojí to za to nebo jsou to vyhozený peníze? Není úplně levná na to, aby to bylo úplně k hovnu. Ale laká mě, že bych konečně využil ty kompatibilní akumulátory.
A taky koukám, že je to nějaká nová inkarnace A1 x A2.
https://www.lidl.cz/p/parkside-performa ... p100339792
EDIT: Samozřejmě použití na autě, ne na stavebních strojích nebo lokomotivách.
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak to jsi mě vůbec nepotěšil. Proto jsem to chtěl najít v tom krámě, když to měli mít. No uvidíme.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tyhle obrovský utahováky jsou dobrý tak na traktor. Měl jsem to pučený z místního JZD.
Koupil jsem si makitu normální velikosti s 330 nm a ještě jsem nenašel nic, co bych s tím nepovolil.
VDC: až zkusíš ten bowden, tak už nebudeš chtít jinak. Je to fakt rozdíl držet zápěstím jen tu váhu bowdenu, nebo celou brusku.
Koupil jsem si makitu normální velikosti s 330 nm a ještě jsem nenašel nic, co bych s tím nepovolil.
VDC: až zkusíš ten bowden, tak už nebudeš chtít jinak. Je to fakt rozdíl držet zápěstím jen tu váhu bowdenu, nebo celou brusku.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2706
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
parabolD: Měl jsi už příležitost vyzkoušet tu rotační ráčnu?
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 340
- Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
- Jméno a příjmení: Petr Janošík
- Bydliště: Kašperské Hory
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Zrovna tento parkside performance není dobrý právě ani na ten traktor i vzhledem ke svojí velikosti která opravdu klame a je to skutečně macek, ale síla tomu neodpovídá a jak už tu zaznělo, ty momenty to chce opravdu dělit minimálně 2. Je třeba zvážit co od toho každý očekává, taky bych šel raději cestou "profi" utahováku (např. zmiňovaná Makita je fajn) i přes vyšší cenu, ale s polovičním tělem a váhou a možná i srovnatelným výkonem. Každopádně je to věc názoru, jen třeba na auto je to zbytečně velký a těžký a na na větší stroje zas nedostatečně silný. Jediným argumentem je stále cena, která je oproti značkové konkurenci stále minimálně 2x nižžší, ale ne vždy je to pádný argument když je tam spoustu "ale".
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Naše dílenská technika a nářadí..
Tak dneska dorazil. Dam mu sanci.
Musim odlestit nasledek diry v poli u Loun. Na jare komoplet novy lak a takhle ho znectim
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
No z vás ty zkušenosti ohledně tý bouchačky lezou jak z chlupatý deky.
Ale díky za ně! Jste mě celkem znejistili. Možná to nakonec ani nepotřebuju.
Ale díky za ně! Jste mě celkem znejistili. Možná to nakonec ani nepotřebuju.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Já mám vzduchový pero, tak celkem tuším, co od toho čekat. Na ty mikronástroje je to pecka. To je bez diskuse.dracekvo píše:
VDC: až zkusíš ten bowden, tak už nebudeš chtít jinak. Je to fakt rozdíl držet zápěstím jen tu váhu bowdenu, nebo celou brusku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak nakonec asi ustoupím od nutnosti mít Performance a pořídím tohle - https://www.lidl.cz/p/parkside-aku-razo ... p100335169
Cena o dost nižší, hmotnost taky, je to na stejnou baterku, na auto by to mělo stačit, hodnocení to má výborný.
Cena o dost nižší, hmotnost taky, je to na stejnou baterku, na auto by to mělo stačit, hodnocení to má výborný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Ten mám 2 roky a mám s ním jen ty nejlepší zkušenosti. Nic silnějšího bych nechtěl.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22544
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Ale nutno rict, ze tomas neni linej jako my a ty matice na kole napred povoli rucne
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1512
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Už jsem to někde dával. Mě tenhle povolil max 100 Nm. Když jsem čerstvě utahl matici na 110Nm, už to nepovolil. Takže ani kola u auta to nedávalo, tak jsem ho vrátil... Asi špatný kus.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Já to dělám hlavně proto, že si nechci cíleně kurvit matice. Takže si je utrhnu ručně. Ale kdybych je neutrhl, tak to ve valné většině případů ten utahovák povolí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97