Naše dílenská technika a nářadí..
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Včera jsme to s Láďou řešili po telefonu. Ale s tou fotkou je to mnohem vtipnější.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To určitě, ještě že má ty kleště a mohl odstřihnout ten drát
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jirko máš pravdu, bez Weldinger MIG MAG Kleští™ bych byl úplně nahranej. S nimi jsem byl ovšem úplně nahranej taky, tak jsem se radši věnoval stavebním úpravám, to bylo stejně užitečnější než trápení se svářečkou.
Podruhé bych si to tak už rozhodně nekoupil, teda kleště jo, ale svářečku v sadě ne a Sherman už bych taky nebral. Účelem nákupu sady kde je všechno bylo hlavně abych nemusel řešit, co je s čím kompatibilní.
Takže napřed nepřišla hadička na plyn, a když ji poslali, pasuje jen na reduktor ale ne na svářečku. Jsou tam jiná připojení na různé průměry. WTF? Proto to je sada, aby to všechno k sobě sedělo. Tak jsem holt hadičku nahřál horkovzduškou, narval na svářečku a po vystydnutí odstranil netěsnost ovázáním drátem.
Návody: reduktor pouze s polským návodem, svářečka s návodem údajně českým, ale je to tak přeložené, že tomu místy nejde rozumět: používá odborné termity jako "moc sítě má být stabilní" (myšleno asi napětí), mám také funkci "rychlého palcového drátu".
Návod na 2T svařování raději ocituju doslovně: "V režimu 2 dějství stiskněte spínač na rukojeti rukojeť zapne ionizátor a zapálí oblouk. Svařování se provádí vtlačením přepínač."
V tabulce doporučených parametrů jsou špeky jako"Opírat se hořák" - udává se ve stupních. Že když je "elektřina svařování" udávaná v A, bude to asi proud, to je jasný. Ale jedna tabulka nemá vůbec hlavičku, takže parametry pro vodorovný koutový svár zůstávají v mlze.
Kdyby tam aspoň byl slušný německý nebo anglický návod, ale tohle vypadá jako čínskopolský kvalitní výrobek...
Jako ve finále až se to vychytá to asi svařovat bude, tabulky si podle zkušeností udělám vlastní, návodem se probojuju, hadičku předělám na rychlospojky atd. Ale naštvali mne, takové firmy si moje peníze nezaslouží a příště už budu nakupovat jinde.
Podruhé bych si to tak už rozhodně nekoupil, teda kleště jo, ale svářečku v sadě ne a Sherman už bych taky nebral. Účelem nákupu sady kde je všechno bylo hlavně abych nemusel řešit, co je s čím kompatibilní.
Takže napřed nepřišla hadička na plyn, a když ji poslali, pasuje jen na reduktor ale ne na svářečku. Jsou tam jiná připojení na různé průměry. WTF? Proto to je sada, aby to všechno k sobě sedělo. Tak jsem holt hadičku nahřál horkovzduškou, narval na svářečku a po vystydnutí odstranil netěsnost ovázáním drátem.
Návody: reduktor pouze s polským návodem, svářečka s návodem údajně českým, ale je to tak přeložené, že tomu místy nejde rozumět: používá odborné termity jako "moc sítě má být stabilní" (myšleno asi napětí), mám také funkci "rychlého palcového drátu".
Návod na 2T svařování raději ocituju doslovně: "V režimu 2 dějství stiskněte spínač na rukojeti rukojeť zapne ionizátor a zapálí oblouk. Svařování se provádí vtlačením přepínač."
V tabulce doporučených parametrů jsou špeky jako"Opírat se hořák" - udává se ve stupních. Že když je "elektřina svařování" udávaná v A, bude to asi proud, to je jasný. Ale jedna tabulka nemá vůbec hlavičku, takže parametry pro vodorovný koutový svár zůstávají v mlze.
Kdyby tam aspoň byl slušný německý nebo anglický návod, ale tohle vypadá jako čínskopolský kvalitní výrobek...
Jako ve finále až se to vychytá to asi svařovat bude, tabulky si podle zkušeností udělám vlastní, návodem se probojuju, hadičku předělám na rychlospojky atd. Ale naštvali mne, takové firmy si moje peníze nezaslouží a příště už budu nakupovat jinde.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Z tohohle jsem měl Láďo taky strach, tak jsem zašel do svářečskýho obchodu a nechal si to nakonfigurovat. Tak ať máš brzy vyřešeno a můžeš opírat hořák .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Hm, a já s tím Sherman TIGem neměl jedinej problém. Sada normálně pasovala.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Takže nová verze a pilotním hořákem. Bo sem chcel testnúť předchozí hořák, sem nový nechal schovaný a řezal s tým předchozím, ať sa to naučím s horším vybavením - s novým, prý lepším, to potem pude už samo .
Zatým sem udělal edem cca 25 cm řezu, než to chcíplo, tož sem čekal, co bude včilej ........ výsledek, řežeto a jistič to už nevyhazuje. Štyrku plech to při cca 25 A (možná o ždíbánek věc) řeže jak máslo. Spokojenosť vysoká.
Zatým sem udělal edem cca 25 cm řezu, než to chcíplo, tož sem čekal, co bude včilej ........ výsledek, řežeto a jistič to už nevyhazuje. Štyrku plech to při cca 25 A (možná o ždíbánek věc) řeže jak máslo. Spokojenosť vysoká.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Marku a jakej rozdíl v tom hořáku je ? Zjistil jsi to ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Zatým sem to nezkúšal, ale testnu to a dám info, bo si myslím, že teď už to zvládnu porovnať celkem snadno, edem zatým není času a spěchajú zas iné věci, co sú plánované. A též, že za ideálních podmínek (hladký plech bez rzi a nátěru, pěkně při ruce a bez prachu) to mosí jíť řezať pěkně čistě a bez záškubů. Ten plech asik 4 mm šel řezať cca 25-30 mm/sec., takže jednoznačně rychlejš než rozbrušků nebo pásovů pilů. Řez cca 1 až 1,5 mm (hodně záleží na rychlosti posuvu a opotřebení elektrody).
Ale těším sa, až budu řezať obloučky a křivky, bo až pak to získá na využití, bo totok je přesně hlavní důvod, proč si to pořídiť. Taky na autě - nepude povoliť třeba kosť, neva, vemu hořák a uvalím to za pár sekund a nemosím řešiť přístup, bo hořák sa tam vleze, rozbruška ne nebo hodně problematicky.
Ale těším sa, až budu řezať obloučky a křivky, bo až pak to získá na využití, bo totok je přesně hlavní důvod, proč si to pořídiť. Taky na autě - nepude povoliť třeba kosť, neva, vemu hořák a uvalím to za pár sekund a nemosím řešiť přístup, bo hořák sa tam vleze, rozbruška ne nebo hodně problematicky.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Přesně proto, jsem si to pořídil.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Funguje teda parádně a jak moje žena poznamenala, konečně nemusí na mě čekat, odvolávat mě.
Řeže parádně a rychle, 20V varianta je zas o kus dále, dokoupil jsem zároveň druhou baterku 4A, mám přeci jen těch parkside verků už víc a na to opravdu občasné použití je to ideál, zbytečně bych vyhazoval ix peněz za lepší značky.
Jen mě u toho chybí taky nádržka na olej, to jsem byl překvapen, že tam žádná není, ale tak ona to přežije i tak, mázne se a hotovo.
Samozřejmě na videu jen jen co to vše dokáže, na něco bych přeci jen bral už raději motorovku, i když zase na takové přířezy je to opět bomba, jednou rukou člověk chytí dřevo, to s motorovkou nelze... je to jen ukázka...
Řeže parádně a rychle, 20V varianta je zas o kus dále, dokoupil jsem zároveň druhou baterku 4A, mám přeci jen těch parkside verků už víc a na to opravdu občasné použití je to ideál, zbytečně bych vyhazoval ix peněz za lepší značky.
Jen mě u toho chybí taky nádržka na olej, to jsem byl překvapen, že tam žádná není, ale tak ona to přežije i tak, mázne se a hotovo.
Samozřejmě na videu jen jen co to vše dokáže, na něco bych přeci jen bral už raději motorovku, i když zase na takové přířezy je to opět bomba, jednou rukou člověk chytí dřevo, to s motorovkou nelze... je to jen ukázka...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak to je dobře, že jsi spokojenej !!
Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak jsem včera urval dva torx bity TX20 a jsem z toho docela rozpačitej. Šroub totiž zůstal zcela nepoškozený, jeden bit (Proxxon) jsem vzal přes brutální páku 20cm mojí brutálně silnou rukou IT specialisty...lup a hotovo. Ten druhý bit (Bosch) jsem pak utrhl v akušroubováku Gewalt...teda pardon...Dewalt. Vždycky jsem si myslel, že snad má první povolit hlava šroubu, jinak že to je nekvalitní nářadí? Že rupnul levný čínský Bosch, no budiž, ale od Proxxonu jsem čekal víc.
Takže jsem to celé odvlekl do práce na dílnu, decentně nahřál horkovzduškou, a nepoškozený šroub poměrně snadno vytočil ven. Stavěcí šroub M8 (!), to už není červík, ale pořádný červ.
Takže jsem to celé odvlekl do práce na dílnu, decentně nahřál horkovzduškou, a nepoškozený šroub poměrně snadno vytočil ven. Stavěcí šroub M8 (!), to už není červík, ale pořádný červ.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Ty jo tx 20 na M8 je celkem malej ne ? Z čeho to byl stavěcí šroub ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97