Naše dílenská technika a nářadí..
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Láďo a copa že tuto je ?
Já jsem dneska ráno dal dohromady wapku po opravě koleček a revizi vnitřku, protože měla jedno kolečko ulomený a měla by umět přimíchávat šampon, ale nevěděl jsem, jak to má fungovat. Tak jsem to potřeboval rozebrat, abych se podíval dovnitř.
Na tom by nebylo celkem nic zajímavýho ke sdílení, kdyby se s tou wapkou nepojil takovej hezkej příběh, "Jak předseda k wapce přišel"
Tu wapku, asi tak před 7 lety, vyhrál synovec Honza v nějaké divácké soutěži na hokeji. Byla to první cena a byla to pěkná cena, protože to byla wapka v ceně přes 5000. Synovcova radost z výhry byla veliká, ale netrvala příliš dlouho, protože slušná wapka nebývá malá a lehce přenosná.
Takže jí zkusili použít jen párkrát a definitivně jí odložili poté, co se jim nějak podařilo ulomit kolečko. A používají takový ty plastový přenosný tlakovky za dvojku.
Mě to ulomený kolečko ve starý dílně zase tolik nevadilo, já jsem si jí ty dva metry před bývalou dílnu snadno vyndal, třeba když jsem na mokro pískoval díly při opravě Kredence před 5 lety.
A když jsem se odstěhoval, tak mi jí Honzík oficiálně věnoval.
No a v tu chvíli mi to ulomený kolečko vadit začalo.
Především ale proto, že mám tlakovku zaparkovanou v komoře vedle dílny a vynášet jí ven je o poznání větší vopruz. Nemluvě o tom, že měla tendenci padat. Ale přece jen to není úplná priorita, tak jsem se k opravě dostal až teď. Venku je zima jako v prdeli, tak jsem ještě zalezlej vevnitř a čekám, až se oteplí. A řeším drobné resty.
Použitá kolečka na tu tlakovku sedla jako prdel na hrnec. Kdyby vám přišla povědomá, tak jsou to kolečka z popelnice.
Ale ani z naší, ani sousedovo.
Pojí se s nimi taky jeden příběh. Bratru před 5 lety, jsem ráno šel k autu, že pojedu do dílny a vedle vjezdu do dvora, kde jsem obvykle parkoval, byla taková ohrada a často tam socky z okolí vyhazovaly různej bordel. Jednou se tam válel gauč, podruhý sporák, potřetí starý gumy.
Ale občas se tam objevilo něco, na čem se zájmem spočinulo mé oko. Jednou kovový rám postele, jehož části jsem nedávno použil při výrobě rámu stolu do dílny a jednou taky, asi patery kolečka z popelnic. Celý to dvoukolí i s osou.
Do dneška sice nechápu, proč někdo mohl mít důvod sundavat kolečka z popelnic a o důvodech mohu spekulovat navěky, nicméně nechat jsem je tam nemohl, hodil jsem je do kufru a odvezl do skladu v garáži.
A jak tý tlakovce sluší, ne ?
Já jsem dneska ráno dal dohromady wapku po opravě koleček a revizi vnitřku, protože měla jedno kolečko ulomený a měla by umět přimíchávat šampon, ale nevěděl jsem, jak to má fungovat. Tak jsem to potřeboval rozebrat, abych se podíval dovnitř.
Na tom by nebylo celkem nic zajímavýho ke sdílení, kdyby se s tou wapkou nepojil takovej hezkej příběh, "Jak předseda k wapce přišel"
Tu wapku, asi tak před 7 lety, vyhrál synovec Honza v nějaké divácké soutěži na hokeji. Byla to první cena a byla to pěkná cena, protože to byla wapka v ceně přes 5000. Synovcova radost z výhry byla veliká, ale netrvala příliš dlouho, protože slušná wapka nebývá malá a lehce přenosná.
Takže jí zkusili použít jen párkrát a definitivně jí odložili poté, co se jim nějak podařilo ulomit kolečko. A používají takový ty plastový přenosný tlakovky za dvojku.
Mě to ulomený kolečko ve starý dílně zase tolik nevadilo, já jsem si jí ty dva metry před bývalou dílnu snadno vyndal, třeba když jsem na mokro pískoval díly při opravě Kredence před 5 lety.
A když jsem se odstěhoval, tak mi jí Honzík oficiálně věnoval.
No a v tu chvíli mi to ulomený kolečko vadit začalo.
Především ale proto, že mám tlakovku zaparkovanou v komoře vedle dílny a vynášet jí ven je o poznání větší vopruz. Nemluvě o tom, že měla tendenci padat. Ale přece jen to není úplná priorita, tak jsem se k opravě dostal až teď. Venku je zima jako v prdeli, tak jsem ještě zalezlej vevnitř a čekám, až se oteplí. A řeším drobné resty.
Použitá kolečka na tu tlakovku sedla jako prdel na hrnec. Kdyby vám přišla povědomá, tak jsou to kolečka z popelnice.
Ale ani z naší, ani sousedovo.
Pojí se s nimi taky jeden příběh. Bratru před 5 lety, jsem ráno šel k autu, že pojedu do dílny a vedle vjezdu do dvora, kde jsem obvykle parkoval, byla taková ohrada a často tam socky z okolí vyhazovaly různej bordel. Jednou se tam válel gauč, podruhý sporák, potřetí starý gumy.
Ale občas se tam objevilo něco, na čem se zájmem spočinulo mé oko. Jednou kovový rám postele, jehož části jsem nedávno použil při výrobě rámu stolu do dílny a jednou taky, asi patery kolečka z popelnic. Celý to dvoukolí i s osou.
Do dneška sice nechápu, proč někdo mohl mít důvod sundavat kolečka z popelnic a o důvodech mohu spekulovat navěky, nicméně nechat jsem je tam nemohl, hodil jsem je do kufru a odvezl do skladu v garáži.
A jak tý tlakovce sluší, ne ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18911
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Pěkná ty máš na tohle vyloženě štěstí a talent a dokonalé vidění souvislostí do budoucna
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Nojo, já jsem trošku jako Abrhám ve Vrchní prchni. Jak vidím nějakou veteš, hned si představuju, co by se s ní dalo dělat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tome to jsou MIG MAG kleště, mají čtyři funkce (jestlipak je uhodneš?) a vůbec nechápu, jak bez nich můžeš svařovat...
Edit: Už není třeba řešit tloušťku drátu, zkoušet něco trénovat a tak. Když mám tyhle MIG MAG kleště, tak už to půjde samo, hned a bez učení.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To mi teda musíš ty funkce vysvětlit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To vypadá, že to má jen zaštipovat elektrodu/drát...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Já znám jen tyto kleště. Ale zatím jsem si vystačil jen s kombinačkama
- Přílohy
-
- index.jpg (5.53 KiB) Zobrazeno 419 x
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jak říkám, když s tímhle ustřihnu drát, tak to pak bude svářet samo!
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jasně, to samý jako daval dracekvo.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Aha, tak to jo, už chápu všechny funkce těch kleští. Hubici nasazuju rukou, špičku utahuju rukou, čištění plynové trysky, to nevím, co si pod tím mám představit a na uštípnutí drátu tam mám malý přímý štípačky asi za pade. Tak je nepotřebuju. Ale naprosto rozumím tomu, že jsi je potřeboval. Taky často potřebuju různý takovýhle vyfikundace, když se učím něco novýho.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tome pro lidi, co si to neumí představit, zaplatila firma Weldinger Manfrédovi, aby natočil reklamní video, takže chudák Manfréd si zde sedm minut musí plácat játra:
Čištění trysky od třetí minuty.
Jinak není Manfréd vůbec špatnej, večery trávím sledováním toho, jak sváří všechno možné vším možným, abych se pak mohl vztekat, že mi to nejde jako jemu. Manfréd je německý svářečský top influencer, 558 videí a 40 mega shlédnutí, další je Igor, který má přes 900 videí a taky 40 mega kliků. Ale protože Igor videa zbytečně protahuje a pořád jen mele kraviny okolo, tak mám radši Manfréda.
Čištění trysky od třetí minuty.
Jinak není Manfréd vůbec špatnej, večery trávím sledováním toho, jak sváří všechno možné vším možným, abych se pak mohl vztekat, že mi to nejde jako jemu. Manfréd je německý svářečský top influencer, 558 videí a 40 mega shlédnutí, další je Igor, který má přes 900 videí a taky 40 mega kliků. Ale protože Igor videa zbytečně protahuje a pořád jen mele kraviny okolo, tak mám radši Manfréda.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48972
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Pěkný
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak mám za sebou první pokus o svařování:
Našel jsem kus železa, připravil svářečku, nastavil plyn a proud (veselé historky "Pat a Mat montují reduktor" vás ušetřím) a že si teda zkusmo navařím pár housenek. Tak jsem to zmáčknul, blesk, cvak, tma.
Všude v okolních garážích vždycky chlapi svařovali vším možným, jenom u mne předchozí majitel šetřílek nechal vyměnit 25A jistič za 10A. Jediný ze všech, ostatní mají pořád 25A. Takže mne čeká jednak čestné kolo na ČEZ a pak výměna zásuvkového jističe uvnitř garáže.
Našel jsem kus železa, připravil svářečku, nastavil plyn a proud (veselé historky "Pat a Mat montují reduktor" vás ušetřím) a že si teda zkusmo navařím pár housenek. Tak jsem to zmáčknul, blesk, cvak, tma.
Všude v okolních garážích vždycky chlapi svařovali vším možným, jenom u mne předchozí majitel šetřílek nechal vyměnit 25A jistič za 10A. Jediný ze všech, ostatní mají pořád 25A. Takže mne čeká jednak čestné kolo na ČEZ a pak výměna zásuvkového jističe uvnitř garáže.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)