Naše dílenská technika a nářadí..

Odpovědět
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od podvlada »

Pěkný, a je to i hezky zorganizovaný. V tom starým látkovým to je jen tak naházený...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
zdenek675
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 261
Registrován: sob říj 27, 2018 8:14 pm
Jméno a příjmení: zdenek kozák
Bydliště: zeleneč

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od zdenek675 »

[SUBARU] Pěkné ale první dojem je že polovina s Power bankou je tak těsná že jsem nemohl vyndat tak musím vymyslet popruh za který půjde lepe vyndat. Jinak zatím dobyt telefon a pohoda. Když to vydrží tak za tu cenu dobrý.
dzavel
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 144
Registrován: sob zář 05, 2020 2:18 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Ostrava

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od dzavel »

Jaké jsou prosím ty kabely, je tam více mědí než izolace? Zkoušeli jste někdo teploty při používání, resp jak moc se to zahřívá? Díky
Subaru Outback 2,5i AT 2007
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od podvlada »

dzavel: Jakože u tý startovací powerbanky, jaký jsou kabely? Asi dostatečný, to nejsou startovací kabely, kde to vyrovnává dvě baterky, obvykle jednu mrtvou a druhou zdravou ještě s nastartovanym motorem... Tady tam teče sice dost velkej proud, ale jen při startu, krátce. Nejhorší, co jsem s tim startoval, bylo Mondeo 1,8l benzín s mrtvou baterkou (neměla ani 1 V) a nepostřehl jsem, že by kabely byly nějak teplý... Za tu chvilku to nic nestihne :-)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3147
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od dracekvo »

Já startoval 1.9TDI přes 16V (4S) baterku a napojené jsem to měl přes konektor TX60 (TJ 60A) 2.5mm silikonovejma kablíkama a ani se to nezahřálo. Ono nejde jen o průžez, ale taky o délku. Mám je cca 20cm. U té startovací powerbanky co má kolega mi příjde, že je tam něco okolo 4mm.
Startovalo to lépe jak přes novou 62Ah baterku :-D
Takže kabely bych neřešil.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
dzavel
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 144
Registrován: sob zář 05, 2020 2:18 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Ostrava

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od dzavel »

Max tím budu startovat 3.0 nafťáka.... no a kdyby mě popadla blbá, tak něco většího, ale to teď nehrozí.
Beru to i jako měřítko kvality, pokud někdo dá tlustý kabel jen aby to vypadalo. Viděl jsem podobnou krabičku v autokelly (i za podobné peníze), takže zvažuji kterou... asi to moc hrotím <:-< :-)
Subaru Outback 2,5i AT 2007
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3147
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od dracekvo »

Někdo dá tlustý kabely aby to vypadalo tak, že tam prostě nabalí více izolace :-D To už jsem taky viděl. Nejslabší článek spoje stejně budou ty krokosvorky.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3126
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Albi »

Taky mám tu z Lidlu, a právě jsem ji opět (bohužel) vyzkoušel a fakt pecka! (*_^) |,,,,
Už jen svítily kontrolky ... a s powerbankou to točilo asi jako s plnou baterkou.

(ale jinak mě to už fakt nebaví [FUCK PC])
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od sima »

zdenek675 píše: čtv pro 02, 2021 4:02 pm [SUBARU] Pěkné ale první dojem je že polovina s Power bankou je tak těsná že jsem nemohl vyndat tak musím vymyslet popruh za který půjde lepe vyndat. Jinak zatím dobyt telefon a pohoda. Když to vydrží tak za tu cenu dobrý.
Jo vyndat to jde fakt docela ztěžka, já to nechám tak, hlavně, že je to tak pěkně uložené a taky jsem nabíjel už i všelijaké prkotinky- nabit iqos a baterka na jeden zátah, jen jsem předtím po dodání nabil power banku na full. Na start auta jsem zatím neměl tu čest, ale kupoval jsem dle zdejších recenzí, tak tomu věřím, jak říkáš, za tu cenu dobré.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
masha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1583
Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
Jméno a příjmení: Václav Mašek

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od masha »

Tyjo super napíšu ježíškovi :-)… V autě to normálně vozíte? Asi už se to tady řešilo, ale nejsem si jistý.. Myslím co se teplot týče atd…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3126
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Albi »

Já to vozím v kufru, ale ještě nemám zkušenost, když mrzne. Na to jsem taky zvědav...
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od sima »

Jo v autě to myslím podvlada a i jiní vozí celoročně, baterie je na to už víc odolná, jak hic, tak mrazy.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18904
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od hamoun »

Přesně. Funguje opakovaně i při celoročním skladování v autě ..

Jen pak v mrazu nestartuje tak rychle, ale asi jako promrzlá baterka ... :)
Když se nedobije, ale nechá jen doma aklimatizovat, startuje pak zas rychle...
Prostě jak normální baterka .. :)

Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk


škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
masha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1583
Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
Jméno a příjmení: Václav Mašek

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od masha »

Tak to je dvakrát super :-) teď ještě co ježíšek na to ObrázekObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3147
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od dracekvo »

Lionkám mráz nevadí. Pokud se zmrzlé nedobíjí. To spíš teplo jim zkracuje životnost.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Odpovědět

Zpět na „Dům, dílna, zahrada“