Naše dílenská technika a nářadí..

Odpovědět
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4932
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Makovica »

Mam v plane teraz v zlave kupit nejaky jednoduchy razovy utahovak.
Otazka je, ci toto:
https://www.lidl.sk/p/parkside-aku-razo ... p100344729
Co je priamo na "auto", s 1/2'' uchytenim.
alebo toto:
https://www.lidl.sk/p/parkside-aku-razo ... p100351835
Skor na domace pouzitie, s 1/4''.

Pouzitie skor na doma ako na auto, ale chcel by som nieco, co zvladne obe veci.
Ten "auto" velky ma prilis vysoke momenty (5 predvoliteľných stupňov krútiaceho momentu: 100/150/200/300/400 Nm).
Na auto myslim je predpisanych 120Nm (mom.kluc mam).
Na druhu stranu pri tom "domacom" utahovaku - je to vobec nastavitelne ? Uvadzaju len 180Nm.

Nemate to niekto ? Je to vobec pouzitelne ?
EDIT: Idem kuknut asi YT.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od námořník »

Rázovým utahovakem se kola neutahuji ale povoluji
Takže utahujes na málo a pak utahuješ momentovým klíčem.
Ten druhej neni na kola, ale na šrouby do dřeva apd. Takže určitě ten horní, ale vem raději řadu performance.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Tapan »

Zrovna asi budu posílat do světa svůj. Je to Lidl, řada Performance, se šestihranem (ten, co není na kola), ale s redukcí na čtyřhran s ním kola normálně dělám. Je necelý dva roky starej, funguje dobře, použitej asi 10x, ale práci udělal, to se musí nechat - na některých zatuhlých šroubech (a teď nemyslím kola) bych byl bez rázáku v prdeli. Důvod prodeje - unifikuju aku nářadí na DeWalt :⁠-⁠)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3177
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od dracekvo »

Momentálně je v lídlu tepovač na prodejně v akci za 3 tis. Máte někdo zkušenosti?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4932
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Makovica »

námořník píše: čtv lis 24, 2022 11:59 pm Rázovým utahovakem se kola neutahuji ale povoluji
Takže utahujes na málo a pak utahuješ momentovým klíčem.
Ten druhej neni na kola, ale na šrouby do dřeva apd. Takže určitě ten horní, ale vem raději řadu performance.
To mas pravdu s tymi kolesami. Som to idiotsky napisal :)
Este si premyslim, ci to vobec potrebujem :)
Na yt su k tomu pekne testy od chlapika z SK.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3177
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od dracekvo »

No, když jsem neměl utahovák, tak jsem si pomáhal obyč vrtačkou s adaptérem na golu.
Určitě to bylo rychlejší jak klíčem, ale člověk si to nejdříve musel povolit.
Výhoda utahováku je ta, že kolo sundáš rovnou bez nutnosti předem něco povolovat.
Při nasazování mezi vrtačkou a utahovákem není rozdíl, co se týče rychlosti práce. Jen s tím utahovákem je to takové příjemnější, protože je na to prostě dělaný.

A tepovač už je doma. Zejtra vyzkouším, když to bude křáp, tak to vrátím.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Akuvrtačku jsem používal na kola úplně stejně, než jsem si pořídil utahovák.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Tapan »

Tak ještě jednou - nepotřebuje to někdo? :⁠-⁠) Razák z řady Performance na šestihran, k tomu redukce na 4hrany, nastavení momentu ve 3 úrovních 120/180/226 Nm, jaký momenty to skutečně umí nevím, ale kola povoluju na prostřední stupeň. Povolil jsem tím i šrouby držáku brzdového třmenu na svém Outbacku, a že teda vypadaly... takže nějakou sílu to má. Použito tak 20x, ale pokaždý jsem byl rád, že ho mám :⁠-⁠) Baterka 4 Ah, 1 ks. Je k tomu celkem šikovnej kufr, ale vždycky ho otvírám blbě a celý se to na mě vysype, protože navzdory mé intuici je černá strana vrchní a červená spodní. Je to necelý dva roky starý, původní cenu nevím, zkusím dohledat. Kdo by po tom toužil, něco nabídněte.
Přílohy
20221126_105147.jpg
20221126_105203.jpg
20221126_105224.jpg
Naposledy upravil(a) Tapan dne sob lis 26, 2022 2:56 pm, celkem upraveno 1 x.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od sima »

Já bych měl nejsou zájem, už delší dobu o něčem takovém stejně uvažuji, později napíšu SZ, určitě se domluvíme🙂
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od sima »

Jsem moc zvědav co bude s malyšem, posral se, všechny vnitřnosti vyměněny- membrány, zpětný ventil, hřídel, silentblok...a přesto čerpadlo sotva čurkalo, tlak tak na 20%, rozebráno, znovu složeno a tlak na 50%, rozebráno ááá tlak nula, jak když čůrá hodně starý děda :-)
Tak jsem dal za díly 600 i s poštou, malyš dám na repas, tu přes jeden obchod, posílá je do olmiku pravidelně. Tam by měli zjistit co s tím je a jestli se to vyplatí opravit- vyměňují i komplet vrch-tedy elektriku. Cena za repas 1500kč. Fakt by mě zajímalo co s tím může ještě být, když čerpadlo chodí, jen divně tiše, jakoby membrána nechodila jak má, že by nějaký forový materiál membrány, nevím. Nebo nějaká cívka v elektrice, ale to by snad buď šlo, nebo nešlo vůbec...najít schéma leda a to stejně nemá smysl, protože je tam vše zalité a rozumně nerozebiratelné, tedy ne zpět použitelné do vody.
Pořídil jsem teda nový malyš, protože toto čerpadlo potřebuji na zalévání a i stále teď, když stále nemám vodu samospádem do chalupy. Ať mám vodu aspoň na splachování, užitkovou... tlačí krásně, čili těch mých třicet metrů hadice v pohodě, výtlak až 60metrů, vytáhne vodu i z 40 metrů, je to po kýblu :-) nejjednodušší čerpadlo elektrické, mám ho moc oblíbené, pro tu jeho jednoduchost, výdrž, schopnosti a jeho velice nízkou cenu. Je to prý stále dovoz z ruska, sotva to sem importér (z Olomouce) dopraví ihned vyměňuje elektriku, prý by ta originální nevydržela nic.
Jsem zvědav na výdrž toho nového, prodavač říkal, že nějaký ten rok vydrží, ale ne moc. To mé staré jsem našel po předchozích majitelích, čili staré nevím kolik, ale bylo používané a jen mě vydrželo sedm let. Při pravidelném zalévání zahrady a při dalším používání, na WC, na stavbě apod.
https://www.alfapumpy.cz/cerpadla/ponor ... -p-10.html
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Po dlouhé době jsem si pořídil pár kousků nářadí. Nějakou dobu jsem měl v Lidl shopu v hledáčku přímou brusku. Tu jsem měl dlouho v plánu pořídit. Obrázek

Při brouzdání Lidl shopem mi padnul do oka tenhle aku šroubovák. Vyzkoušel jsem ho zatím při zapojování zásuvek a dělá se s ním hezky.
Obrázek

A včera mi kurýr přivezl sadu trysek a stavitelný úhlový nástavec na wapku.
Když jsem nedávno myl Outbacka po víkendu od bláta, říkal jsem si, že by se mi něco takovýho hodilo. A u číňanů jsem našel tohle.
Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od podvlada »

Ty trysky jsou super, nedávno jsem v hobbymarketu viděl přímo k Nilfisku origo úhlovej nástavec (samozřejmě za nesmysl), to mi přesně napadlo, že by se hodilo na vymejvání bláta :-D Musim mrknout, jestli maj i na ten můj Nilfisk, to je průšvih, jak každej výrobce má jinej bajonet nebo rychlospojku :-) Hoď odkaz, jestli třeba nenajdu u stejnýho prodejce, dík =)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Vláďo číňani mají i různý redukce. Ta moje wapka je Hercules a pistole má připojení nástavců na bajonet. Ale byla k tomu tryska, která měla na bajonetu trubku a na konci na závit G 1/4 nějakou stavitelnou trysku. Tu jsem sundal a dal tam rychlospojku na tyhle jednotlivý trysky.
Ty samotný trysky už jsem měl, ale postupně jsem je spotřeboval na nástavce na stříkání aut z těch tlakovejch bandasek. Už mi zbyla jenom jedna. Proto jsem koupil ten nástavec i s dalšími tryskami.
Takže když koukneš u číňanů na redukci, tak tam najdeš to co potřebuješ.

Třeba takový https://www.ebay.com/itm/234629600180?h ... R-atmc-ZYQ
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od podvlada »

Že maj čínani různý redukce, to vim. :-) Chvíli zpět jsem pořizoval nádobu/trysku na pěnu, původně na bateriovou Parkside, ale pak jsem pořídil velkou dospělou Nilfisk, tak jsem dokupoval jen tu první část flašky na pěnu (ani nebudu řikat redukci) pro Nilfisk. Ale když jsem koukal na to, cos poslal ty, tak vidim rovnou rychlospojky a vsuvky, tak jsem mylně předpokládal, že tvoje vapka má právě tyhle rychlospojky a doufal, že najdu podobnej set s "trny" pro mou vapku. Ale evidentně teda tohle je univerzál a potřebuju sehnat redukci z bajonetu vapky na tyhle rychlospojky. Teď to dává smysl, potřeboval jsem se zorientovat. Dík :-)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Rádo stalo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Dům, dílna, zahrada“