Naše dílenská technika a nářadí..

Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od HonzaCZ »

No jako pokud bych je měl utrhávat ručně, tak to to můžu dotočit velkou akuvrtačkou. To se mi zase moc nelíbí. 😁

Tak já si snad najdu nějakej od jiný značky a zase nebudu mít kompatibilní baterky. 😆

Vladimir_xh píše: stř led 05, 2022 8:43 am Už jsem to někde dával. Mě tenhle povolil max 100 Nm. Když jsem čerstvě utahl matici na 110Nm, už to nepovolil. Takže ani kola u auta to nedávalo, tak jsem ho vrátil... Asi špatný kus.
Zkoušel jsi to s 4Ah baterkou?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Většinu kolových matic ten utahovák povolí. Když měním kola na autě, kde je mi to jedno, tak to udělám s ním. Jen na svých autech to utrhnu nejdřív klíčem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
janos666
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 340
Registrován: úte pro 17, 2019 1:11 pm
Jméno a příjmení: Petr Janošík
Bydliště: Kašperské Hory

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od janos666 »

Jak už jsem tu psal, myslím, že na auto je to fakt zbytečně velký a těžký (s baterkou snad cca 3kg) a možná to je jen z lenosti :-D , ale nedokážu si představit třeba před zimou kdy přezouvám auta v celé rodině , řekněme vždy 10-12 sad kol, tak zbytečně tahat, takhle velký utahovák, na to opravdu stačí jakýkoliv z nějaký kompaktní řady. Další věc je i celková délka kde např. při práci na podvozku je dobrý každý centimetr, ale jasné vše je to volba priorit a četnosti použití.
Před víkendem jsem objednal nový kousek do výbavy, tak pak podám recenzi (brzo budu přezouvat na hřeby >B-) ), bude to první nářadí od milwaukee, tak jsem opravdu zvědav. 12V baterie, cca 12,5cm na délku (včetně unašeče) a váha 1,1kg včetně baterie, dle testů s tím povolili matice utažený i na 350Nm, takže na auto až dost. a jako třešnička na dortu, přijde to v sadě společně s aku ráčnou, po které už koukám pár let. Na pohled je to malá hračka, ale očekávám hodně, snad nebudu zklamaný.
fiwf12-422x.jpg
Subaru Impreza GT 200kw - víkendovka
Mercedes Benz E400 - 285kw
VW Touareg 3.0TDI - 165kw - pracant
Opel Manta B GT/E r.v.1980 - trocha "historie"
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od HonzaCZ »

VDC píše: ned led 09, 2022 8:43 am Většinu kolových matic ten utahovák povolí. Když měním kola na autě, kde je mi to jedno, tak to udělám s ním. Jen na svých autech to utrhnu nejdřív klíčem.
Aniž bych to jakkoliv rozporoval, co myslíš, že se ničí nebo děje při povolování rázákem od plného utažení?
janos666 píše: ned led 09, 2022 8:46 am Jak už jsem tu psal, myslím, že na auto je to fakt zbytečně velký a těžký (s baterkou snad cca 3kg)...
A jo, od toho velkého jsem už upustil definitivně. Teď zvažuji viz
HonzaCZ píše: stř led 05, 2022 1:13 am Tak nakonec asi ustoupím od nutnosti mít Performance :-D a pořídím tohle - https://www.lidl.cz/p/parkside-aku-razo ... p100335169

Cena o dost nižší, hmotnost taky, je to na stejnou baterku, na auto by to mělo stačit, hodnocení to má výborný. 🤷🏻‍♂️
Jinak k Milwaukee gratuluji a dej vědět. I ohledně té ráčny. 👌🏻👍🏻🙂
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14833
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Tapan »

Taky si rád přečtu o zkušenosti s Milwaukee. I když cenově se mě tohle nářadí asi nikdy týkat nebude...
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
OndraH
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 612
Registrován: stř zář 09, 2009 4:39 pm
Bydliště: Střimelice

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od OndraH »

janos666 píše: ned led 09, 2022 8:46 am Jak už jsem tu psal, myslím, že na auto je to fakt zbytečně velký a těžký (s baterkou snad cca 3kg) a možná to je jen z lenosti :-D , ale nedokážu si představit třeba před zimou kdy přezouvám auta v celé rodině , řekněme vždy 10-12 sad kol, tak zbytečně tahat, takhle velký utahovák, na to opravdu stačí jakýkoliv z nějaký kompaktní řady. Další věc je i celková délka kde např. při práci na podvozku je dobrý každý centimetr, ale jasné vše je to volba priorit a četnosti použití.
Před víkendem jsem objednal nový kousek do výbavy, tak pak podám recenzi (brzo budu přezouvat na hřeby >B-) ), bude to první nářadí od milwaukee, tak jsem opravdu zvědav. 12V baterie, cca 12,5cm na délku (včetně unašeče) a váha 1,1kg včetně baterie, dle testů s tím povolili matice utažený i na 350Nm, takže na auto až dost. a jako třešnička na dortu, přijde to v sadě společně s aku ráčnou, po které už koukám pár let. Na pohled je to malá hračka, ale očekávám hodně, snad nebudu zklamaný.fiwf12-422x.jpg
Troufnu si tipnout že zklamaný nebudeš. V práci máme M12 vrtačku a rázák a jsou super. Doma mám M18 vrtačku ( před časem jsem ji tady taky ukazoval) a co ta zvládne, je pro mě skoro nepochopitelný :-) jediné, co mi na M12 řadě "vadí" je část akumulátoru v rukojeti a tím pádem je rukojeť mohutnější, než u M18. A milwaukee má obecně takový "osvalený" design, někomu to nemusí být po chuti.
Ja přemýšlím taky nad rázákem, konkrétně M18 ONEID2 - mně by stačil 1/4" Hex a 226Nm
https://www.instagram.com/acwoodworkz/
BMW 325xi 2006
Škoda Octavia 1.4TSI PHEV
Bylo:Volvo S70 T5 B5234T3 1997, Outback 2.5 MT MY2000 - R.I.P
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2171
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od parabolD »

No já jsem právě chtěl dodržovat rozpočtovou kázeň a chvilku tu červenou nekupovat, měl jsem pocit že 12V řada co mám bude málo, ale asi to je schudné řešení, jestli je teď ještě navíc v sadě s ráčnou a je to fuel...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14833
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Tapan »

Co znamená u Milwaukee fuel?
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od HonzaCZ »

Tapan píše: ned led 09, 2022 4:15 pm Co znamená u Milwaukee fuel?
https://bfy.tw/SKOi 😁
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2171
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od parabolD »

Vpodatatě bezuhlikovy motor a nějaký způsob power managementu. Tady marketingově

https://www.milwaukee-eshop.cz/milwauke ... gKmbvD_BwE
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49130
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »


HonzaCZ píše: Aniž bych to jakkoliv rozporoval, co myslíš, že se ničí nebo děje při povolování rázákem od plného utažení?
Myslím si, že rachtání ořechu po chromovém povrchu matic mu rozhodně nemůže prospívat. Nic jinýho.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22699
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od spm »

Ono taky záleží na discích a maticích... já ty matice mám celkem olezlé (nevím teda jestli jsem je tím utahovákem zničil já nebo jestli byly už předtím), ale tím, že na těch origo discích jsou ty matky zalezlé v disku, tak ten bok není prakticky vůbec vidět... takže mě to nějak netrápí, mám tam mnohem horší kosmetické vady (třeba zrušené oba dva nárazníky :-DDD)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od HonzaCZ »

VDC píše: ned led 09, 2022 4:46 pm Myslím si, že rachtání ořechu po chromovém povrchu matic mu rozhodně nemůže prospívat. Nic jinýho.
Jasný, tak to jo. Já myslel třeba na dosedací plochy v ráfku nebo samotný štefty. Jako dobře to těm maticím dělat asi nebude, to je pravda. :-)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Vladimir_xh
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1515
Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Vladimir_xh »

HonzaCZ píše: sob led 08, 2022 11:25 pm No jako pokud bych je měl utrhávat ručně, tak to to můžu dotočit velkou akuvrtačkou. To se mi zase moc nelíbí. 😁

Tak já si snad najdu nějakej od jiný značky a zase nebudu mít kompatibilní baterky. 😆



Zkoušel jsi to s 4Ah baterkou?
Ne, s 2 Ah. 4ku jsem v té době ještě neměl.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21950
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od HonzaCZ »

Aha, tak v tom bude zřejmě zakopaný pes. Ať už komentáři/hodnoceními v Lidl shopu nebo různými videi na youtube se line zásadní informace, že s 2Ah to zdaleka nemá takový výkon jako s 4Ah. Otázka, jestli do toho nevstupují další faktory. Ale typicky v těch hodnoceních se to dělí na lidi, co jim to nepovolí ani matku na autě a na ty, co s tím udělají v pohodě 2 auta na jedno nabití. Takže to bude asi ten rozdíl. 🤔
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Dům, dílna, zahrada“