Naše dílenská technika a nářadí..

Odpovědět
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4943
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Makovica »

dracekvo píše: úte úno 06, 2024 11:50 am Jo tak ušetříš pár tisícovek.
A pak ti to zdechne v ten nejméně vhodný okamžik... Pošleš to do reklamace a měsíc čekáš. Takže si buď můžeš koupit to nářadí nové a až ti příjde druhé z reklamace tak to pak nechat do foroty, nebo prodat na bazoši... A nebo ten měsíc prostě čekat. Fakt bych na takové nářadí neměl náladu.
Já jsem rád, že tenkrát ještě lidil nedělal aku motorovku a defakto mě to donutilo rozjet značkovej aku program. Jinak bych se možná taky nechal zlákat na cenovku a teď brečel.
Jo a mimochodem, co jsem začal s prvním nářadím, tak lidl už mezi tím stačil změnit baterky. Takže bych musel kupovat baterky a nabíječky znovu.

Lidl se zdá levnější, ale ve výsledku může být dražší.
Ja to mam naopak.co mam Makitu vrtacku, skoro nepouzivanu, rel.novu, tak akurat ta seria ma nejaku kratkodobo pouzivanu bateriu. Preto som presiel na Lidl, hoci som zvazoval aj ine. Aj ta Makita, za 2nas.cenu je este komutatorova.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22764
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od spm »

podvlada píše: úte úno 06, 2024 4:18 pm Jendo, tyhlety "smart" varianty baterek od Lidlu maj přes BT appku nějaký nastavení právě omezení max proudu. Jak to funguje netušim, ale to nastavení tam je.
A nářadí musí taky být smart nebo ne? :-D Pač jestli se to nebaví s nářadím, tak to moc možností vyjma tvrdého cut offu nemá... teda asi jo, asi by to mohlo ještě snižovat napětí tak dlouho, dokud se to proudem nevejde do limitu. Jenom si nejsem úplně jistej, jestli taková sofistikovanost tam neudělá víc škody než užitku :-D

Těch 70A a 100A mi teda taky přijde jako dost scifi... na koloběžce mám na 14Ah baterii limit 28A a i tak se mi elektromobilisti v práci smějí, že ze mě bude Jan Hus :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10660
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od podvlada »

Vůbec nevim právě.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5168
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od petr »

lidl má aplikaci ve které se ty chytré baterky dají nastavit , normálně se to propojí s mobilem a dá se tam nastavit nějaký režim baterky a tam maximální odběr proudu , maximální napětí pro nabíjení a minimální napětí pro vybíjení , ja jsem prostě ty maximální hodnoty vždycky lehce snížil abych ji nemordoval uplně na max. ale asi stejně k hovnu , byl to trochu boj to propojit s tím mobilem , nějak mi to nešlo ale synek to zvládl a to nastavení jsem zvládl i já :-D
no budu doufat že mi aspoň ten razák zvládne umlít to kafe :-D
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4943
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Makovica »

spm píše: úte úno 06, 2024 5:05 pm A nářadí musí taky být smart nebo ne? :-D Pač jestli se to nebaví s nářadím, tak to moc možností vyjma tvrdého cut offu nemá... teda asi jo, asi by to mohlo ještě snižovat napětí tak dlouho, dokud se to proudem nevejde do limitu. Jenom si nejsem úplně jistej, jestli taková sofistikovanost tam neudělá víc škody než užitku :-D

Těch 70A a 100A mi teda taky přijde jako dost scifi... na koloběžce mám na 14Ah baterii limit 28A a i tak se mi elektromobilisti v práci smějí, že ze mě bude Jan Hus :-DDD
Ano, na perf. flexe je taky symbol, ked tam das smart bat., tak sa rozsvieti. Je to vidno aj vovideu vyssie. Na priamociarej performance toto nemam.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5168
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od petr »

tak naštěstí reklamace uznána, udajně posílají nový akumulátor , snad bude lepší, ten původní zkusím opravit , dávají se tam nějaké bužírky aby to víc tlačilo na kontakty a nehřály se tolik. Kokoti udělali tenké plíšky na konektorech <:-< no aspoň budu mít dostatek baterek už asi nacokoliv :-D
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5168
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od petr »


Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4943
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Makovica »

Makovica píše: pát úno 02, 2024 11:35 pm Tak nejako. Neda sa vobec povolit, takze aby bola aspon nejaka sanca na hypoteticku reklamaciu (5r zaruka), dal som tie 3 spat.
Skusim zajtra v obchode najst rovnaky, ak by som ho predsa len nejako dostal von, tak ho vymenim.
Stavim sa, ze keby som skusil vsetky ostatne, tak by isiel kazdy jeden v pohode :)
M4x12 cierny s gulovou hlavou , krizovy som nenasiel ani v Obi ani v specializovanych sopoch, kde inak maju vsetko, takze som nekoniec objednal od cinana, aby som mal v pripade rekplamacie. Inak tam zatial dam nerezove imbusy.
Ale prdel este bude odtial dostat ten povodny srob. Do hlavice som uz aj narezal novu drazku pre plochy skrutkovac, ale je to ako blato. Akonahle to nie je uplne presne hlboke a siroke, okamzite sa deformuje a samotny srob nepovoli. A to som striekal na noc okolo aj WD40.
Takze hlava je uz v prdeli, nastastie som si (az teraz) vsimol, ze ten vrchny kryt prevodovky nema v dierach zavit, takze tie sroby nim len prechadzaju. Takze odbrusim opatrne celu hlavu srobu a potom to snad uz kliestami vytocim von ten zvysok, ked ten kryt zlozim.

Inak je to ale paradna salamova metoda na znicenie noveho naradia :-DDD
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4943
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Makovica »

Nie je tam toho uplne malo, ale ked uz som sa s tym tolko trtkal, tak to vymenim za kvalitnejsie.
IMG_20240210_141710700.jpg
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4943
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Makovica »

@petr : Vdaka za toho chlapika https://www.youtube.com/@to220 . Ma tam aj ine paradne veci.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4943
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Makovica »

Tak som to zapatlal LIQUI MOLY LM 47 + MOS2
plus ozubeny protikus.
https://www.liqui.sk/liqui-moly-lm-47-m ... -tuk-400g/
IMG_20240211_172449777~2.jpg
IMG_20240211_174808687~2.jpg
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
Nemmo
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: pon lis 10, 2014 2:32 pm
Jméno a příjmení: Daniel Stehnej
Bydliště: Praha

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Nemmo »

...cca 2 roky přestavuji chatu, nakoupil jsem dost nářadí v Lidlu - Parkside ...třeba velká příklepovka/ kladivo, šlape jak hodinky pořád, nicméně jsem se mi líbil malý aku mafl ...tak jsem ho koupil... první kus, zcela nepoužitelný - vyosený laser a hlavně zkrze kluznou plochu lišty trčel šroub...tak jsem ho vyměnil za druhý....vyosený laser...třetí...vyosený laser ...proběhlo hodně telefonátů, nic nevyřešeno...u mafla číslo 9 (slovy DEVĚT), jsem ztratil trpělivost...>:(
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5168
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od petr »

:-D máš teda nervy a až bude laser ok tak shoří baterka :-DDD
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14883
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Tapan »

Ono obecně u hobby nářadí jsou ty lasery leda na ozdobu a i vodítka se stupnicemi hodně orientační. To je jedna z věcí, která dělá špičkové nářadí tak drahé.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3182
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od dracekvo »

No, pokud se člověku nechce kupovat další aku a nabíječka a chtěl by některé lepší nářadí jak lidl.
Tak furt je tu možnost si kupit tu redukci např. dewalt / parkside.
Pak máte fajnový nářadí a používáte baterky co už jsou doma.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Odpovědět

Zpět na „Dům, dílna, zahrada“