Naše dílenská technika a nářadí..

Odpovědět
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18906
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od hamoun »

:-DDD

tak at to mas brzy vyrizeno :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od námořník »

😂😂😂😂😂
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Včera jsme to s Láďou řešili po telefonu. Ale s tou fotkou je to mnohem vtipnější.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od námořník »

To určitě, ještě že má ty kleště a mohl odstřihnout ten drát 😂👍
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3072
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od outback »

Jirko máš pravdu, bez Weldinger MIG MAG Kleští™ bych byl úplně nahranej. S nimi jsem byl ovšem úplně nahranej taky, tak jsem se radši věnoval stavebním úpravám, to bylo stejně užitečnější než trápení se svářečkou.

Podruhé bych si to tak už rozhodně nekoupil, teda kleště jo, ale svářečku v sadě ne a Sherman už bych taky nebral. Účelem nákupu sady kde je všechno bylo hlavně abych nemusel řešit, co je s čím kompatibilní.

Takže napřed nepřišla hadička na plyn, a když ji poslali, pasuje jen na reduktor ale ne na svářečku. Jsou tam jiná připojení na různé průměry. WTF? Proto to je sada, aby to všechno k sobě sedělo. Tak jsem holt hadičku nahřál horkovzduškou, narval na svářečku a po vystydnutí odstranil netěsnost ovázáním drátem.

Návody: reduktor pouze s polským návodem, svářečka s návodem údajně českým, ale je to tak přeložené, že tomu místy nejde rozumět: používá odborné termity jako "moc sítě má být stabilní" (myšleno asi napětí), mám také funkci "rychlého palcového drátu".

Návod na 2T svařování raději ocituju doslovně: "V režimu 2 dějství stiskněte spínač na rukojeti rukojeť zapne ionizátor a zapálí oblouk. Svařování se provádí vtlačením přepínač."

V tabulce doporučených parametrů jsou špeky jako"Opírat se hořák" - udává se ve stupních. Že když je "elektřina svařování" udávaná v A, bude to asi proud, to je jasný. Ale jedna tabulka nemá vůbec hlavičku, takže parametry pro vodorovný koutový svár zůstávají v mlze.

Kdyby tam aspoň byl slušný německý nebo anglický návod, ale tohle vypadá jako čínskopolský kvalitní výrobek...

Jako ve finále až se to vychytá to asi svařovat bude, tabulky si podle zkušeností udělám vlastní, návodem se probojuju, hadičku předělám na rychlospojky atd. Ale naštvali mne, takové firmy si moje peníze nezaslouží a příště už budu nakupovat jinde.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od námořník »

Z tohohle jsem měl Láďo taky strach, tak jsem zašel do svářečskýho obchodu a nechal si to nakonfigurovat. Tak ať máš brzy vyřešeno a můžeš opírat hořák 😁.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od podvlada »

Hm, a já s tím Sherman TIGem neměl jedinej problém. Sada normálně pasovala.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Doro »

Takže nová verze a pilotním hořákem. Bo sem chcel testnúť předchozí hořák, sem nový nechal schovaný a řezal s tým předchozím, ať sa to naučím s horším vybavením - s novým, prý lepším, to potem pude už samo =) .
Zatým sem udělal edem cca 25 cm řezu, než to chcíplo, tož sem čekal, co bude včilej ;-D ........ výsledek, řežeto a jistič to už nevyhazuje. Štyrku plech to při cca 25 A (možná o ždíbánek věc) řeže jak máslo. Spokojenosť vysoká.
Přílohy
DSC02978.JPG
DSC02986.JPG
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Marku a jakej rozdíl v tom hořáku je ? Zjistil jsi to ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Doro »

Zatým sem to nezkúšal, ale testnu to a dám info, bo si myslím, že teď už to zvládnu porovnať celkem snadno, edem zatým není času a spěchajú zas iné věci, co sú plánované. A též, že za ideálních podmínek (hladký plech bez rzi a nátěru, pěkně při ruce a bez prachu) to mosí jíť řezať pěkně čistě a bez záškubů. Ten plech asik 4 mm šel řezať cca 25-30 mm/sec., takže jednoznačně rychlejš než rozbrušků nebo pásovů pilů. Řez cca 1 až 1,5 mm (hodně záleží na rychlosti posuvu a opotřebení elektrody).
Ale těším sa, až budu řezať obloučky a křivky, bo až pak to získá na využití, bo totok je přesně hlavní důvod, proč si to pořídiť. Taky na autě - nepude povoliť třeba kosť, neva, vemu hořák a uvalím to za pár sekund a nemosím řešiť přístup, bo hořák sa tam vleze, rozbruška ne nebo hodně problematicky.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Přesně proto, jsem si to pořídil.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od sima »

Funguje teda parádně a jak moje žena poznamenala, konečně nemusí na mě čekat, odvolávat mě.
Řeže parádně a rychle, 20V varianta je zas o kus dále, dokoupil jsem zároveň druhou baterku 4A, mám přeci jen těch parkside verků už víc a na to opravdu občasné použití je to ideál, zbytečně bych vyhazoval ix peněz za lepší značky.
Jen mě u toho chybí taky nádržka na olej, to jsem byl překvapen, že tam žádná není, ale tak ona to přežije i tak, mázne se a hotovo.
Samozřejmě na videu jen jen co to vše dokáže, na něco bych přeci jen bral už raději motorovku, i když zase na takové přířezy je to opět bomba, jednou rukou člověk chytí dřevo, to s motorovkou nelze... je to jen ukázka...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Tak to je dobře, že jsi spokojenej !!

Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk

http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3072
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od outback »

Tak jsem včera urval dva torx bity TX20 a jsem z toho docela rozpačitej. Šroub totiž zůstal zcela nepoškozený, jeden bit (Proxxon) jsem vzal přes brutální páku 20cm mojí brutálně silnou rukou IT specialisty...lup a hotovo. Ten druhý bit (Bosch) jsem pak utrhl v akušroubováku Gewalt...teda pardon...Dewalt. Vždycky jsem si myslel, že snad má první povolit hlava šroubu, jinak že to je nekvalitní nářadí? Že rupnul levný čínský Bosch, no budiž, ale od Proxxonu jsem čekal víc.

Takže jsem to celé odvlekl do práce na dílnu, decentně nahřál horkovzduškou, a nepoškozený šroub poměrně snadno vytočil ven. Stavěcí šroub M8 (!), to už není červík, ale pořádný červ.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Ty jo tx 20 na M8 je celkem malej ne ? Z čeho to byl stavěcí šroub ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Dům, dílna, zahrada“