Jít do staršího forestera?
Re: Jít do staršího forestera?
to all: tak je doma novej "mazel". Sice tam hnedka něco začalo drnčet okolo 3000 ot, ale snad to bude jen nějaká hloupost ala uvolněnej plech na spodku.... Teda doufám :655:
O víkendu se na to podívám důkladněji, umeju, prolezu možná najdu i zdroj drnčení.
Akorát teda ta spojka mi teď při delší projížďce přijde buď na výměnu nebo seřízení - chce to hodně citlivou nohu, jinak škubne. Dělá vám to taky? Né že by šla nějak těžko, ale spíš má dva stavy - vypnuto / sepnuto. Prokluz je dost nečitelněj.
Taky mám pocit, že je v autě zbytek smradu po cigaretách - máte tip na nějakej sprej, co by ten interiér "refreshnul"?. Klasickej "stromeček" nechci - to je jen přebití jednoho smradu smradem jiným...
O víkendu se na to podívám důkladněji, umeju, prolezu možná najdu i zdroj drnčení.
Akorát teda ta spojka mi teď při delší projížďce přijde buď na výměnu nebo seřízení - chce to hodně citlivou nohu, jinak škubne. Dělá vám to taky? Né že by šla nějak těžko, ale spíš má dva stavy - vypnuto / sepnuto. Prokluz je dost nečitelněj.
Taky mám pocit, že je v autě zbytek smradu po cigaretách - máte tip na nějakej sprej, co by ten interiér "refreshnul"?. Klasickej "stromeček" nechci - to je jen přebití jednoho smradu smradem jiným...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Jít do staršího forestera?
Tak gratulace a dodej foto. Jinak k tomu smradu - nejlepší je nechat to vytepovat, jinak je to jen překrývání smradu. Skoro všude to už dělají za 1000-1500,- i se stropnicí a auto fakt prokoukne. Stojí to za to.
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: Jít do staršího forestera?
Jojo zítra nějakej obrázek dodám. Na smrad jsem koupil sprej, tak vyzkouším, ale jinak bych to opravdu nechal vytepovat.
Ještě vymyslet nějakej opti-tuning pro manželku :657:
Ještě vymyslet nějakej opti-tuning pro manželku :657:
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Jít do staršího forestera?
Pár obrázků:
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Jít do staršího forestera?
Včera jsem ho trošku prolezl, vysmradil a tak. Pominu-li pár kosmetických drobností, který jsem si dřív nevšiml, tak myslím, že docela v pohodě. Přece jen chápu, že je to postarší vůz. Světla svítí, stěrače stírají, ostřikovače ostřikují.... v interiéru všechno funguje...takže pohoda. Pominu, že nějakej dement tunil, vyříznul v plastu u kliček (ten perforovanej plast) u předních dveří díry na malý repráky, který tam potom buď nedal, nebo si je vytáhnul a jsou tam díry (to jsem věděl), pominu, že nějakej jinej nebo stejnej blb asi nechal odbržděný auto s otevřenýma dveřma od řidiče, auto se rozjelo a asi se zastavilo o ty dvěře, takže jsou trošku vmáčklý a nezavírají se úplně hladce (to by snad šlo spravit), ale co mě teda vadí dost je ten PAZVUK, kterýho jsem si holt při zkušební jízdě nevšiml, nebo to tam nebylo. Je fakt že to má sporotovní výfuk a brumlání je uvnitř dost zvýrazněný, takže jsem si toho všimnout nemusel :655:
Každpádně na plechy, jak jsem si myslel původně, to nevypadá. Rezonuje to mezi 2-3tis a to jen někdy - při záběru ani moc ne, ale dost je to slyšet při uvolnění plynu, nebo držení stabilních otáček. Měl jsem otevřenou kastli a měl jsem pocit, že to jde z pravé strany motoru.... Dost mě zaráží, že si toho "nevšiml" ani prodejce, ani mechanik, když jsem to auto nechával před prodejem kontrolovat. STK byla dělaná bazarem den před převzetím a emise se dělaly přesně v tom rozsahu otáček, kdy to rezonuje jak kráva.... Tak nevím. Zatím jsem trošku smutnej :686: , zítra jedu zpátky, tak jsem zvědavej jak se k tomu postaví a co to teda bude.
Taky se mi taky zdá, že když jedu piánko, držím stabilní otáčky (na 4 cca 80kmh), tak auto tak lehounce pocukává - podobně jako při nastaveným tempomatu. To bych tipl na zanesenou klapku, nebo nějaký čidlo... Snad řešitelný nenákladně.
a kdyby někoho zajímal ten zvuk....http://ulozto.cz/xmLV2pKw/wp-20140803-001-mp4 budu rád za názory.
Každpádně na plechy, jak jsem si myslel původně, to nevypadá. Rezonuje to mezi 2-3tis a to jen někdy - při záběru ani moc ne, ale dost je to slyšet při uvolnění plynu, nebo držení stabilních otáček. Měl jsem otevřenou kastli a měl jsem pocit, že to jde z pravé strany motoru.... Dost mě zaráží, že si toho "nevšiml" ani prodejce, ani mechanik, když jsem to auto nechával před prodejem kontrolovat. STK byla dělaná bazarem den před převzetím a emise se dělaly přesně v tom rozsahu otáček, kdy to rezonuje jak kráva.... Tak nevím. Zatím jsem trošku smutnej :686: , zítra jedu zpátky, tak jsem zvědavej jak se k tomu postaví a co to teda bude.
Taky se mi taky zdá, že když jedu piánko, držím stabilní otáčky (na 4 cca 80kmh), tak auto tak lehounce pocukává - podobně jako při nastaveným tempomatu. To bych tipl na zanesenou klapku, nebo nějaký čidlo... Snad řešitelný nenákladně.
a kdyby někoho zajímal ten zvuk....http://ulozto.cz/xmLV2pKw/wp-20140803-001-mp4 budu rád za názory.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Jít do staršího forestera?
yeti> klid, tohle presne rozmezi, kdy rezonujou plechy na vejfuku a i ten smer odpovida. Vlez pod auto za PP kolo a nech nekoho, at slape na plyn. Uvidis to na prvni poslech.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Jít do staršího forestera?
Tak dobrá zpráva - byly to plechy na výfukových svodech. Hoši to v servise na místě zapravili, takže už se s tím dá normálně jet. :diky:
A ještě dotaz na majitele foresterů - jak jsem prvně psal o té spojce, že má jen dva stavy (vypnuto-sepnuto), tak ono to není tak úplně přesný - na rozjezdy se chová víceméně normálně, ale v provozu, když za jízdy řadím, tak mi to skoro vždycky cukne - prostě sešlápnu- zařadím - pustím - cuk. Dělá vám to taky, chce to fakt tak citlivou nohu, nebo by to mohla být známka opotřebení? (na kolik tak vyjde výměna?)
A ještě dotaz na majitele foresterů - jak jsem prvně psal o té spojce, že má jen dva stavy (vypnuto-sepnuto), tak ono to není tak úplně přesný - na rozjezdy se chová víceméně normálně, ale v provozu, když za jízdy řadím, tak mi to skoro vždycky cukne - prostě sešlápnu- zařadím - pustím - cuk. Dělá vám to taky, chce to fakt tak citlivou nohu, nebo by to mohla být známka opotřebení? (na kolik tak vyjde výměna?)
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Jít do staršího forestera?
Laicky si myslím, že by to mohly být klidně i nějaké roztržené silentbloky - převodovky či motoru.
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Jít do staršího forestera?
No mne u obou Forestru taky pripadalo, ze pri rozjezdu vse OK a pri razeni nasleduje po prudkem pusteni spojky takovy tupy "raz". Zene to dela dost casto a porad ji proto rikam, ze musi spojkovat s citem.
Tak nejak to chovani povazuju za AWD Forester standard.
Na autech mi delali vzdy zkuseni mechanici (momentalne Ladis) a nikdy mi nehlasili toto jako zavadu. Ale je pravda, ze kdyz ode mne auto koupil Tiger, tak rikal ze mu kvuli toho spojku nejak serizovali v AWD a pry se to pak zlepsilo.
Tak nejak to chovani povazuju za AWD Forester standard.
Na autech mi delali vzdy zkuseni mechanici (momentalne Ladis) a nikdy mi nehlasili toto jako zavadu. Ale je pravda, ze kdyz ode mne auto koupil Tiger, tak rikal ze mu kvuli toho spojku nejak serizovali v AWD a pry se to pak zlepsilo.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Jít do staršího forestera?
Dík za info kluci. Trošku jste mě uklidnili. Je fakt, že i lego, když prudčeji pustím spojku při řazení, tak to cukne. Ale není to tak moc. Holt to asi bude foresteří specifikum.
A ještě jedna věc - když už jsem se uklidnil s pazvukama, tak bych rád koupil nový gumy. Jaký byste mi doporučili rozměr? V TP mám zapsaný jen standard 215/60 R16, ale přiznám se, že bych rád něco co by alespoň papírově mělo pozitivní vliv na spotřebu :o)) (teda asi co nejužší pneu). Mám k dispozici originál plechový ráfky R16 J6,5 z Lega, takže bych chtěl na Forestera dát 16". Nejužší co mi vychází dle http://subarufanclub.cz/wiki/techdata/a ... fky_a_pneu je 205/55 (60). Máte v alternativách v TP 195/55 R16? Faktem je, že se Forejs do "terénu" moc nepodívá, většinou s ním bude drandit manželka v rámci předpisových rychlostí po asfaltu... Co byste doporučili?
A ještě jedna věc - když už jsem se uklidnil s pazvukama, tak bych rád koupil nový gumy. Jaký byste mi doporučili rozměr? V TP mám zapsaný jen standard 215/60 R16, ale přiznám se, že bych rád něco co by alespoň papírově mělo pozitivní vliv na spotřebu :o)) (teda asi co nejužší pneu). Mám k dispozici originál plechový ráfky R16 J6,5 z Lega, takže bych chtěl na Forestera dát 16". Nejužší co mi vychází dle http://subarufanclub.cz/wiki/techdata/a ... fky_a_pneu je 205/55 (60). Máte v alternativách v TP 195/55 R16? Faktem je, že se Forejs do "terénu" moc nepodívá, většinou s ním bude drandit manželka v rámci předpisových rychlostí po asfaltu... Co byste doporučili?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- telatko
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 901
- Registrován: sob zář 12, 2009 1:25 pm
- Bydliště: Zábřeh na Mor.
Re: Jít do staršího forestera?
ted se nebudu bavit o Foresteru, ale na octávce jsem jezdil 195/65R15 a potom obul 205/60 R15 konkrétně Bridgestone Turanza. Rozdíl je to natolik markatní, co se do přilnavosti, brzdné dráhy atd.. týče, že bych ani neuvažoval nad takovou variantou u auta velikosti Forestera. Schválně nepíšu obzvlášť pro manželku, protože to je individuální ::-DDD: . Dále pojišťovna v případě nehody atd.... Navíc u 4x4 sou takový pasivní odpory, že ty gumy zas až tak moc neudělaj...
Osobně bych koupil tovární rozměr, pokud chceš vysloveně EKO gumu, bral bych Michelinku. Vydrží dlouho, valivý odpory minimální.. drahý sou otom žádná... :725:
Osobně bych koupil tovární rozměr, pokud chceš vysloveně EKO gumu, bral bych Michelinku. Vydrží dlouho, valivý odpory minimální.. drahý sou otom žádná... :725:
Nissan X-trail MY2016 4x4
Cagiva Raptor 650
ex. Nissan X-trail 2.2Di 84Kw
ex. Legacy 2.5 GX MT MY2000 sedan
ex. Impreza 1.5R SW, 5MT, MY2006
ex. Peugeot 406 1.8i
ex. Aprilia Leonardo 125ccm,
Cagiva Raptor 650
ex. Nissan X-trail 2.2Di 84Kw
ex. Legacy 2.5 GX MT MY2000 sedan
ex. Impreza 1.5R SW, 5MT, MY2006
ex. Peugeot 406 1.8i
ex. Aprilia Leonardo 125ccm,
Re: Jít do staršího forestera?
telatko: Asi máš pravdu. Nebudu to řešit a půjdu asi do 205/60 R16. Prostě mě to jen napadlo, ale asi je 195 fakt blbost.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: Jít do staršího forestera?
Zdrávím,
můj příspěvek není vůbec do minulé diskuze, jen si myslím, že kvůli němu nemusí být nové téma.
Doufám, že tím nikoho nepobouřím, chtěl bych se zeptat na vaše názory. Mám možnost koupit Forestera GG rok výroby 2006, atmosferický 2,5l 129 kW motor, nájezd cca 190 000 mil (nepletu-li se cca 300 tis. km), manuální převodovka, původem z USA. Auto mám teďka na týden na zkoušku. V minulosti mělo prý přestavbu na plyn, používal se cca 3 roky a nastřídačku (jedna nádrž plynu, jedna benzínu). Má měněnou spojku, bohužel nevím v jakém nájezdu. Majitel mi říkal, že pravděpodobně kvůli tomu plynu, který nedělal motoru úplně dobře auto teďka bere cca 0,5l oleje na cca 1600 km. Chtěl bych se zeptat jak moc byste mu věřili? Myšleno tak jaká životnost se dá ještě očekávat a nějaké neduhy, které se můžou v blízké budoucnosti vyskytnout?
Na cokoliv víc se klidně ptejte a předem děkuji.
můj příspěvek není vůbec do minulé diskuze, jen si myslím, že kvůli němu nemusí být nové téma.
Doufám, že tím nikoho nepobouřím, chtěl bych se zeptat na vaše názory. Mám možnost koupit Forestera GG rok výroby 2006, atmosferický 2,5l 129 kW motor, nájezd cca 190 000 mil (nepletu-li se cca 300 tis. km), manuální převodovka, původem z USA. Auto mám teďka na týden na zkoušku. V minulosti mělo prý přestavbu na plyn, používal se cca 3 roky a nastřídačku (jedna nádrž plynu, jedna benzínu). Má měněnou spojku, bohužel nevím v jakém nájezdu. Majitel mi říkal, že pravděpodobně kvůli tomu plynu, který nedělal motoru úplně dobře auto teďka bere cca 0,5l oleje na cca 1600 km. Chtěl bych se zeptat jak moc byste mu věřili? Myšleno tak jaká životnost se dá ještě očekávat a nějaké neduhy, které se můžou v blízké budoucnosti vyskytnout?
Na cokoliv víc se klidně ptejte a předem děkuji.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16139
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jít do staršího forestera?
Jimmy077: vítej u nás, je potřeba ještě napsat další 2 příspěvky, potom budeš psát bez schvalování
Ta spotřeba oleje vychází na nějakých skoro 5 l oleje na 15.000 km, což není úplně normální. Kluci, co lépe znají SG se určitě ozvou.
Ta spotřeba oleje vychází na nějakých skoro 5 l oleje na 15.000 km, což není úplně normální. Kluci, co lépe znají SG se určitě ozvou.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm