První koupě Imprezy

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Tiger
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1206
Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Tomáš V
Bydliště: Praha

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od Tiger »

Kámoš chce rozšířit řady Subaru postiženejch :-) Má zatim nějaký trable s registrací tady. Tak se ptám za něj.
Teď má ve výběru Subaru Impreza 2.0i XV AT MY11, maj tyhle auta nějaký mouchy, jaká je zhruba spotřeba?
Jak u těhle aut s AT funguje AWD, taky standartně 90/10 + VDC?
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49227
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od VDC »

Co má za potíže s registrací ?

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Tiger
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1206
Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Tomáš V
Bydliště: Praha

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od Tiger »

VDC píše:Co má za potíže s registrací ?
Nic, jen je jouda a nečte, že se musí zaregistrovat 2x :-), takže se zaregistroval jen na webu.

No ale k tomu autu potřebuju nějaký info. Jo a ještě existuje servis někde v Brně a okolí, kde Subaru rozuměj a dá se to auto zkontrolavat?
AWD a Nowak jsou trochu z ruky.
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Nugged
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: stř led 13, 2016 10:36 pm
Jméno a příjmení: Jan Lazorik

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od Nugged »

Zdravím všetkych majiteľov subaru.

Pred nedávnom som kúpil Subaru Impreza WRX 2.0 165kw 2005r.v (pridavam inzerat predavaneho auta)

http://otomoto.pl/oferta/subaru-impreza ... yfrQH.html

Auto som kupil po poľakovy ktorý ho mal na víkendove jazdenie. Bol majiteľom asi rok, a kupil ho od svojho kamarata ktorý ho mal 2 roky. Auto bolo v dobrom stave, aj napriek tomu že bolo vidieť že prava strana bola opravovana. Vidno že boli striekane dvere, nedokonalosti na kridle, zadny naraznik, a mala hrdza vznika pod lakom na kapote o veľkosti asi 50 centu. Interier veľmi zachovalý, a hlavne pekny, ten ktorý sa daval už do novších imprez, a nevyzera uplne lacno a škaredo. V aute je taktiež plyn. Robeny vyfuk, a downpipe, HKS blow off a tato kombinácia robí naozaj super zvuk, no pre cestujucich v zadu, to bude asi niečo čo im vytrepe z hlavy aj to čo tam nemajú :)

Po kúpe sme cestou domov zistili, že imprreza ma nieaky roblem, na ťahu začala naberať až pri 5000 otáčkach, auto sa pravalo ako klasická atmosfera. Servis ukazal, že nieake "decko" upravovalo mapy riadiacej jednotky, a napr. turbo bolo nastavene na tlak max 0.3 baru. Po oprave, už ide ako má, lenže samozrejme nikdy nekupite auto v 100% stave. Tymto prispevkom by som chcel požiadať taktiež o pár rád a usmernení, lebo na imprezu prechadzam z GOLF 4 TdI 4motion, a subaru som nieako drobno neštudoval, aj napriek tomu že na našom dvore už boli 3 forestry, libero a impreza presne taka ako tato :)

Moje otázky:
1. v čom všetkom je rozdiel medzi WRX a STi verziou tohto modelu? čo všetko treba meniť, aby som sa dostal na tovarensky vykon STi?
2. Jeden rozdiel viem a to je prevodovka, ta je 6 stupnova. Keby som našiel nieaku buračku STi, nebol by problem prevodovky prehodiť? alebo skúšal to už niekto ? čo všetko to obnáša, alebo vôbec dá sa to?
3. Nieaka eshop, či už zahraničný na ktorom sa daju zohnať za dobru/ nedobru cenu nieake STi vecičky? ten predok auta vyzera dosť decko a chcel by som vymeniť nasavač za STI ale s plnou dierou bez tych "stlpikov" v nasavači, a na predny naraznik dať tie maličke podnarazniky po oboch stranách a možno lízatko.
4. tym, že tentokrát nam v servise nahrali originalne mapy do riadiacej jednotky, a je tam ten downpipe s vyfukom, je veľmi nutné prisposobiť mapy tomu, alebo sa s tym RJ vysporiada nieako sama?
5. Lambda sonda - je potrebne riešiť kôli downpipe ochranu lambda sondy s podložkou? čital som o tom na forach, tak či je to potrebne. ono pred servisom, stale vyhadzovalo kontrolku motora, tak som myslel, že niečo bude aj stýmto, ale po servise zatiaľ nič nevyskakuje, tak neviem či to niečo robiť aby som predišiel odpaleniu senzora?
6. čítal som na forach, že vraj subaru, maju problemy s nedotačavostou, čo som o tom ani nevedel, a vraj sa to da viacmenej vyriešiť pomocou stabilizatorov. o čo sa jedna? aky typ, a aky rozmer by som potreboval na moj model?
7. jedna teoreticko prakticka otazka , ktorá je z ľava a z prava že, písal som, že 3 roky tuto imprezu vlastnili resp. 2ja kamarati, ktorý to auto dotiahli z nemecka, no a predajca mi povedal, po tom, ako som dal auto do servisu, žre vraj jemu ten vykon stačil, že sa on s tym dalším predchadzajucim majiteľom stale vozili a že takýto vykon mala impreza od začiatku, z čoho možno predpokladať, že imprezu už takto nastavenu doniesli z nemecka. oni na aute nachodili cca 40tis. km, za tie 3 roky. a 3 roky to turbo netlačilo, ale skor len pofukavalo. Je možne, že tym padom, motor bol o dosť menej opotrebovany za tie 3 roky, a može byť v dobrom stave? neviem čo mam hľadať ako indikator toho, či ten motor je naozaj v dobrom ba až vybornom stave, okrem toho indikatora, že vraj za posledny rok, do motora nalial max pol deco oleja, a tu fľašku ktoru na to kupil, mi dal, a bola skoro plná. samozrejme predajca musí vravieť pravdu, a ke'd vraví, je moja uvaha spravna? :D :D dakujem .



to je zatiaľ asi všetko na čo si spomeniem teraz, píšem možno dosť chaoticky, lebo sa snažim pozbierať myšlienky za posledny tyžden, a nedarí sa mi to. samozrejme, možte čakať odomňa viac otazok časom, a budem veľmi rád za vaše napomocné odpovede.
Tak prajem pekny deň
Uživatelský avatar
Juras
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 766
Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od Juras »

Takže ti zkusím nějak odpovědět, ale asi tě to většinou moc nepotěší.
1. Rozdíly nejsou na první pohled až tak patrné, ale je jich tam dost na to, aby jsi se cenově tím pokusem o přestavbu na STI, dostal podstatně výš, než kdyby jsi koupil STI rovnou.
2. Převodovka vyměnit jde, ale musíš s tím vyměnit i spojku, kardan a diferenciál a nevím jistě, jestli i poloosy.
3. Zkus třeba tohle http://www.scoobyparts.com/ nebo najdeš dost přes google, ale nepočítej s tím, že ty věci budou levné.
4. Jenom s otevřeným výfukem se jednotka vypořádá sama vcelku dobře.
5. Lambda vydrží hodně vysoký teploty, takže to je v pohodě, ublížit jí může až jízda třeba na chudou směs, ale to už by vejfuk svítil a odneslo by to víc věcí než jen lambda.
6. Nedotáčivé to je, ale výměnou stabilizátoru to určitě neopravíš. Prodávají se různé sady uložení nápravy, který trochu změní geometrii nápravy, ale nemám s tím zkušenost. Podle mě to chce jen si na to auto zvyknout. Mě to připadalo nedotáčivé ze začátku, ale teď už ten pocit nemám a naopak to spíš to dostanu do přetáčivýho smyku.
7. K tomu není co říct, neumím si představit, že si někdo koupi WRX a nechá tam nahrát mapu na snížení výkonu.
Olej si hlídej, tyhle motory si umí vzít dost, zvlášť když tomu šlapeš.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Nugged
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: stř led 13, 2016 10:36 pm
Jméno a příjmení: Jan Lazorik

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od Nugged »

1. ako nemam namysli vzhľadove upravy, ale či je tam napr vačšie turbo, ine vstreky, cooler a takto, ono kupiť nieaku buračku, alebo len diely s nej, napr s anglicka tak by to mohlo vysť za dobru cenu.
2. ou jeje tak toto som si až nemyslel že s tymto všetkym musí ísť to všetko. na STi som nemal sa možnosť previesť, tak sa chcem opytať či tam ten šiesty qvalt tak poznať napr na spotrebe, a na jazde, či bohate stačí 5? doteraz čo sme mali subaru tak všetko 5 qvalt, až na novy forester s automatom, a problem to nebol.
4. ot voreny vyfuk je od turba až po koncovku hola rula? ja mam downpipe, stredovy tlmič, a vzadu rezonator, vačšia rula. ono si neviem predstaviť čo za bordel to može robiť ešte bez toho stredoveho tlmiča keď už teraz to je celkom na ohluchnutie, čo sa tyka sedenia na zadnych sedačkach :D
6. Aha, tak viem že to nebude dokonale, len či to znateľne pomôže.. auto si chcem nechať veľmi dlho, a hneď so zvýšovaním vykonu nechcem zčínať, ale ako som čítal, že toto celkom pomože, potom nieaky antilift system, samozrejme časom asi aj vačšie brzdy, až tak nieaky chip.
7. No pravdepodobne experimenty nieakeho začínajuceho chipera, inak si to neviem predstaviť, len, otazka, je že ke=d bolo takto auto nastavene, je možne že to menej opotrebovalo motor, a može to byť v naozaj dobrom stave ? .dakujem :)
Uživatelský avatar
Juras
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 766
Registrován: čtv bře 04, 2010 7:42 am

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od Juras »

Ano, jiné je tam všechno co píšeš plus motor (uvnitř) podvozek, brzdy atd. Taky jsem nemyslel zrovna vzhledové rozdíly, však píšu že na pohled ty rozdíly moc vidět nejsou.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od PetrC »

Pri vymene prevodovky se musi menit i zadni poloosy, predni nemusi ale z 6q jsou silnejsi, idealne vymenit i s nabojema pro vetsi brzdy a prevodovka se vymenuje proto, ze ta 5q nic nevydrzi, coz je pri zvysovani vykonu nezadouci. Cena 70 az 90k kc. V STi je jiny turbo, vstriky, ic, a vnitrek bloku. Na nedotacivost je anti-lift kit, do wrx dobry do sti s dccd zbytecny.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Nugged
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: stř led 13, 2016 10:36 pm
Jméno a příjmení: Jan Lazorik

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od Nugged »

fuha dobre palky :) takže hneď už viem lepšie čo robiť a čo nie :D a čo sa tyka toho anti lift kitu, viete poradiť niečo dobre na moj model?
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5786
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od davidherda »


Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
eq2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: pát led 29, 2016 11:26 pm

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od eq2 »

Dobrý den,
zaregistroval jsem se u Vás, protože jsem si prošel vaše forum, ale nenalezl jsem ty správné odpovědi na mé otázky.

Přiblížím Vám můj pohled ve kterém se nacházím :

Jako živnostník je pro mě auto bohužel nepostradatelné. Jezdím po stavbách po celé jižní moravě i vysočině. Leckdy to jsou nové lokality i bohem zapomenuté místa se silnicemi 5tého stupně třídy. Ale ano jezdím i po dálnici. Nejraději se cítím při rychlostí 160kmh. Problém je ale v tom, že jsem si bohužel koupil RD v kopci a už jsem s tím domem natolik spojen, že jej prostě nemohu a ani nechci prodat. Nezbývá než se přizpůsobit. Co s tím? Auto 2WD má problém přijet/odjet k/od domu, protože kopec je příkrý, a jakmile je auto naloženo, dvě kola nestačí. Několikrát zde byli kamarádi s auty s náhonem 4x4 a bezproblémů.

Nyní vlastním vozdilo vyrobené v roce 2007 a nechtěl bych jít výrazně s rokem výroby dolů, protože sice chápu, že stav vozidla je důležitější, ale on ten rok výroby značí i tak trošku jistou vyspělost vozidla a nechci si kupovat za tolik peněz starej vrak. (Nechci urazit majitele starších vozidel, ale leckdy to jsou spíše už auta se sběratelskou hodnotou a já spíše potřebuji pracovní auto než hračku, pod kterou budu trávit víkendy jen aby vydrželo "ještě" dva roky).

Z výše popsaných důvodů a s rozpočtem okolo 200.000,- jsem se jal hledat dobré a spolehlivé auto. Dvorním automechanikem mi byl doporučen VW Passat B5.5 4motion 1,9TDi s pětistupnovou převodovkou. Těch je setsakramensky málo a když už se nějakej najde tak v otřesném stavu.

Proběhla tedy diskuze co zvládne dvorní automechanik dále servisovat. Chápejte, jezdit 80kmh jako děda vážně nechci, ale silniční pirát v pravém slova smyslu taky nejsem. Koncern tak z nabídky vypadl a mě nezbylo v ruce žádné rozumné vozidlo s pohonem všech kol. V případě jízdy s SUV typu Honda CR-V 2.0i kdy zadní kola v zatáčkách uskakovala, jsem usoudil, že SUV/teréňák pro mě se svým vysokým těžištěm není. (tím pádem vypadl i Forester)

Ano zůstala tak ve výběru Impreza. Z vašeho fora jsem se dočetl, že nejčastější problém těchto auto jsou brzdy, "viskozní spojka"(asi mezinápravová?) a spotřeba.
Vesměs to jsou ale díly, které po opravě budou sloužit x-tisíc dalších km při slušném zacházení.
A jsem schopen tyto problémy akceptovat i v případě ojetého automobilu.

Od Vás bych ale potřeboval informaci, nebo spíše srovnání z Vašich zkušeností.
Uvažuji o vozidle:
Impreza 2.0D 4x4 2009
Problém je v tom jaká je skutečná spotřeba nafty? A jak problémový je filtr DPF? Podobné auto je k mání i u vámi preferováného AWD.cz kde ale narovinu přiznávají problém s DPF.
A má vůbec cenu kupovat takové auto v naftě? Co zaváním problémem když cena trojkové imprezy je téměř shodná s dvojkovou?
Protože původní myšlenka byla koupit:
Impreza 2.0i 118kW PRO SPORT LINE
a nechat domontovat CNG (ano opravdu myslím CNG).
Ale to se nelíbí ani Vám ani dvornímu automechanikovi. Prý jsou ventily po najetí sta tisíc km zabouchané do hlavy a subaru prý trpí hodně na motory. Prakticky jsem to chtěl provzovat na okreskách nižší kvality na benzín a pouze na dálnici a ve městě na plyn. Bohužel mám nohu odkojenou dieslovým autem a mám těžkou nohu, takže spotřebu bych viděl ve vámi uváděných horních 14-16l/100km, než někde níž. Se současným autem, atmosférickou 1.4 mi nedělá problém dosáhnout spotřeby 11l ale je to víc utrpení než svezení a z tohoto důvodu jsem se právě rozhodl pro sportovnější auto. Ovšem cenová relace trojkové řady imprezy (i když se mi hatchback taky nelíbí) je zajímavá a člověk si říká, kde je zakopanej pes? proč se tady 7 let starý auto prodává za relativně nízkou cenu? Děkuji za rozhřešení mého rébusu a omlouvám se za délku, snažil jsem se být stručný.

Mockrát děkuji
Uživatelský avatar
PetrC
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 510
Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
Jméno a příjmení: Petr Celnar
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od PetrC »

Ahoj, pokud chceš diesel, tak si dávej pozor jestli tam byl vyměněn polomotor, tuším do roku 2009 (včetně), byl problém při výrobě a motor se zadřel. Ale k tomu ti řeknou víc zkušenější, já jsem spíš na ty naše starý vergle, který jsou kvalitou někde jinde :657: . Každopádně toho Forestra bych tak rychle nezavrhoval, podvozkově je úplně někde jinde než CR-V, jednak má boxer, takže nízký těžiště a druhak Honda má zadní nápravu přiřaditelnou, něco na způsob haldexu u koncernu (proto jakoby plave).
Co se týče těch závad, jó brzdy jsou kapitola sama pro sebe, zatuhnou vodící čepy a desky se sjíždí nerovnoměrně (měl stím problém snad každý kdo má brzdy s vodítkama). Visco se zapíká spíš u těch starších ročníků a není to zas tak obvyklé. Spotřeba je vyšší kvůli stálému pohonu AWD ale někteří tu dosahují, u SUBARU utopicky, nízkou spotřebu ale to mají určitě rozbitý ::-DD: (ber jako vtip).
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD :-(
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od cerv »

Nedoporucuji ti kupovat subaru při tom co pises,kup si jinou standardnejsi značku v naftě.Nafta subaru starsich ročníku případně ty prestavby...zapomeň na to! :-)
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od newli »

Zdravim,

jako majitel Subaru Legacy Diesel, ktery ma v 70.000 novy motor Ti v zadnem priapade diesel nedoporucuji. Asi jsem extrem, vetsinou motor zaklepe nekde mezi 100 a 200 tisici, pri opacnem extremu az nekde po 200 tisici. Ale muzes si byt jisty, ze se tak stane.

Hodne stesti pri vyberu!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: První koupě Imprezy

Příspěvek od SCOOTER »

Jak píše Červ a Newli... BoxerDiesel neznámého původu a s Xset km.NEKUPOVAT!!!!... je to časovaná bomba s velkými problémy do budoucna.Proč myslíš že jich jsou plný bazary... nikdo to nechce??.Určitě zvaž jestli by nebyla lepší volba benzínový motor,nebo diesel od jineho výrobce.
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Zamčeno

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“