Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Synovec pokukuje po autě a padla mu do oka Impreza. Moje otázka zní - nechá se reálně sehnat nějaký slušný kus s motorem 2.0 do cca 150 tisíc?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2233
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Atmosféru myslím že jo. Já ji za tuhle cenu koupil a s jasnou hystorii tady od klubáka. Kdybys na nějakou narazil nech si ji určitě prověřit. Kupte jen ten dvoulitr jede pěkné. Já přešel z GC 2.0l na GH 2.0l a divil jsem se.
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14942
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Předpokládám, že chceš generací 2008+? V týhle ceně se už dá vybírat, motory asi nijak problematický nebyly, sežraný by to taky ještě snad nemělo být, lehnout pod to není takovej problém, vejfuk už má nárok, jinak by měla být jen povrchovka, jak budou díry, ruce pryč Taky jsme po ní pokukovali, nakonec jsme vzali starší od klubáka za padíka a jezdí to taky Má to tu v té "tvé" generaci právě tady martinant a asi Vojcek? Toho snad tuším trochu trápila, ale nic neřešitelnýho, aspoň co si pamatuju.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Já právě co zatím viděl na netu tak nic moc k výběru není.
Nejdřív jsem se chtěl jet podívat na tuhle:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /158338006
Ale po přečtení recenzí na prodejce to považuju za zbytečný. Tak se mi nic kupovat nechce.
Druhá varianta byla tahle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/148332146 ... za-20r.php
Na tu mi prodejce poslal fotky a do toho se mi taky nechce. Mladej potřebuje sednout a jezdit. Maximálně tak udělat základní servis. Ale ne řešit shnilý spodek dveří, výfuk a lak napatlaný nějakou "ochranou" štětcem.
V nabídce je ještě tahle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/147911384 ... za-20r.php
U ní se děsím nájezdu ke 300 tisícům a přiznaný koroze. Haubna tam je z nafty proč? Tuning nebo oprava po havárii... Zkrátka dost otázek a nějak mě to auto nevzalo na první pohled.
Zbývá už jen Brno:
https://auto.bazos.cz/inzerat/146116958 ... typ-g3.php
Na tu se zkusím ozvat jen moc nevěřím těm kilometrům.
Nejdřív jsem se chtěl jet podívat na tuhle:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... /158338006
Ale po přečtení recenzí na prodejce to považuju za zbytečný. Tak se mi nic kupovat nechce.
Druhá varianta byla tahle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/148332146 ... za-20r.php
Na tu mi prodejce poslal fotky a do toho se mi taky nechce. Mladej potřebuje sednout a jezdit. Maximálně tak udělat základní servis. Ale ne řešit shnilý spodek dveří, výfuk a lak napatlaný nějakou "ochranou" štětcem.
V nabídce je ještě tahle:
https://auto.bazos.cz/inzerat/147911384 ... za-20r.php
U ní se děsím nájezdu ke 300 tisícům a přiznaný koroze. Haubna tam je z nafty proč? Tuning nebo oprava po havárii... Zkrátka dost otázek a nějak mě to auto nevzalo na první pohled.
Zbývá už jen Brno:
https://auto.bazos.cz/inzerat/146116958 ... typ-g3.php
Na tu se zkusím ozvat jen moc nevěřím těm kilometrům.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
modrá a stříbrná nemají tempomat a ovládání radia na volantu
kapota a sedačky z dehta se dávaj většinou jako tuning aby to vypadalo jako WRX
nájezdu kolem 300tisícům bych se nebál, stejně tam píše že motor byl měněn, já se pomalu k té 300 taky blížím ,
mě to rezne na patých dveřích u osvětlení RZ, předek střechy hned nad předním oknem jak je osekanej od kamínků, spodek mám tak nějak normálně okvetlej, dveře a blatníky mám v pohodě, výfuk polská druhovýroba moc nevydrží a je dost těžká, většina jsme to řešili přes Málka nerezem
kapota a sedačky z dehta se dávaj většinou jako tuning aby to vypadalo jako WRX
nájezdu kolem 300tisícům bych se nebál, stejně tam píše že motor byl měněn, já se pomalu k té 300 taky blížím ,
mě to rezne na patých dveřích u osvětlení RZ, předek střechy hned nad předním oknem jak je osekanej od kamínků, spodek mám tak nějak normálně okvetlej, dveře a blatníky mám v pohodě, výfuk polská druhovýroba moc nevydrží a je dost těžká, většina jsme to řešili přes Málka nerezem
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
- Jméno a příjmení: Michal
- Bydliště: Hradec Králové
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Nájezd k 300 s vyměněným motorem asi ok, jen nejspíš budeš muset řešit podvozek.
Polská druhovýroba koncovýho dílu je sice těžká, ale má hezký zvuk a několik let vydrží (já to kupoval už s ní, na pohled tam už nějakou dobu byla a měnil jsem po dalších 4 letech, když to uhnilo. A stála 1 500 Kč). Často bývá shnilý středový díl, a to proto, že se to dřív nikomu nechtělo měnit - originál 13k, naštěstí Málek teď už vyrábí nerezový a je to kolem 7k.
Jinak mně se koroze objevila tam, kde jsem neřešil odštípnutý lak od kamínků a klasicky podvozek a práh vzadu pod tou krátkou zástěrkou, protože se tam drží bordel. Dveře mám všechny úplně v pohodě, i ty páté. Tam ten problém byl myslím jen během prvního roku výroby, pak to odstranili.
Co mi vadilo, tak bylo různé povrzávání plastů, které jsem se snažil odstranit a z větší části se mi to povedlo (podlepoval jsem to sucháčem, případně neprofilovanou těsnící páskou na dveře), měl bych to mít popsané u sebe v tématu auta (v podpisu). Ale také to může být umocněno stavem podvozku, teď na 208k to chci víc řešit - výměna tlumičů a jetých silentbloků.
Jo a abych nezapomněl, tak průběžně řeším brzdy. Kupoval jsem to s kompletně zatuhlými zadními brzdami a jestli si to dobře pamatuju, opravnou sadu včetně pístků jsem už dával na všechny brzdy. Teď při přezouvání prostřikuju silikonovým sprejem a konečně se už brzdy nezadrhávají (vazelíny dodáváné s opravným kitem vždycky zatuhly).
Polská druhovýroba koncovýho dílu je sice těžká, ale má hezký zvuk a několik let vydrží (já to kupoval už s ní, na pohled tam už nějakou dobu byla a měnil jsem po dalších 4 letech, když to uhnilo. A stála 1 500 Kč). Často bývá shnilý středový díl, a to proto, že se to dřív nikomu nechtělo měnit - originál 13k, naštěstí Málek teď už vyrábí nerezový a je to kolem 7k.
Jinak mně se koroze objevila tam, kde jsem neřešil odštípnutý lak od kamínků a klasicky podvozek a práh vzadu pod tou krátkou zástěrkou, protože se tam drží bordel. Dveře mám všechny úplně v pohodě, i ty páté. Tam ten problém byl myslím jen během prvního roku výroby, pak to odstranili.
Co mi vadilo, tak bylo různé povrzávání plastů, které jsem se snažil odstranit a z větší části se mi to povedlo (podlepoval jsem to sucháčem, případně neprofilovanou těsnící páskou na dveře), měl bych to mít popsané u sebe v tématu auta (v podpisu). Ale také to může být umocněno stavem podvozku, teď na 208k to chci víc řešit - výměna tlumičů a jetých silentbloků.
Jo a abych nezapomněl, tak průběžně řeším brzdy. Kupoval jsem to s kompletně zatuhlými zadními brzdami a jestli si to dobře pamatuju, opravnou sadu včetně pístků jsem už dával na všechny brzdy. Teď při přezouvání prostřikuju silikonovým sprejem a konečně se už brzdy nezadrhávají (vazelíny dodáváné s opravným kitem vždycky zatuhly).
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2233
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Takže jen ty filtry by to mohli dělat.
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
jak jste nakonec dopadli s tím výběrem tlumičů?
já zatím posháněl pár drobností tlumiče jsou právě další na seznamu
já zatím posháněl pár drobností tlumiče jsou právě další na seznamu
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
tak to tu zas trošku zaplevelím
servis 268tisíc (papírově 270tisíc), spojka vyměněná, zimáky zahozený a udělal jsem si ještě radost předníma WRX sedačkama
servis 268tisíc (papírově 270tisíc), spojka vyměněná, zimáky zahozený a udělal jsem si ještě radost předníma WRX sedačkama
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49365
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Hezky Láďo !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1200
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
tak jsem zase o víkendu trošku prznil Hatche
nejdřív brzdy, výdrž destiček cca rok jednu to sežralo skoro na plech schováno pro případ nouze (letos jsem čekal na doručení skoro měsíc)
pak jsem zprnil přední mlhovky, když už sem to měl na heveru a následně jsem obnovil nástřik zadních světel
ještě mě čakaj přední světla a Subarumorka na bůčku
nejdřív brzdy, výdrž destiček cca rok jednu to sežralo skoro na plech schováno pro případ nouze (letos jsem čekal na doručení skoro měsíc)
pak jsem zprnil přední mlhovky, když už sem to měl na heveru a následně jsem obnovil nástřik zadních světel
ještě mě čakaj přední světla a Subarumorka na bůčku
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3693
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
No ta spodni je hezky ohoblovana.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49365
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Subarumorka pobavila
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2233
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Impreza 2.0 MY08 - zkušenosti s provozem
Tak první problém. Mechanik mi zdědil ze je v háji kat… Výměna prý za 15 táců
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.