Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2173
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Ani já na power nemám problém
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22743
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Samej závodník Jako nevim, když vyjíždim z obce a chci to rozjet zase na kilo, tak to nemusí být nutně pod 2 sekundy
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Ale může!spm píše:Samej závodník Jako nevim, když vyjíždim z obce a chci to rozjet zase na kilo, tak to nemusí být nutně pod 2 sekundy
Jinak diky Honzo za popis. Právě si nedovedu představit jak přenáší sílu přes kapalinu. Já jsem spíš manualní a automat mám jen kvůli tomu že se manuál do OTB s H6 nedával (a to spec.B nepočítám protoze je to nizší a sportovní takze to není ten správný OTB a navíc nemá redukci).
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Tak obecnou funkci měniče určitě EE už dělal
Prostě jedno kolo míchá olejem a druhý se od toho rozmíchanýho oleje roztáčí. To je asi nejjednodušší vysvětlení.
EDIT:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QIobzoSGhy4[/youtube]
Prostě jedno kolo míchá olejem a druhý se od toho rozmíchanýho oleje roztáčí. To je asi nejjednodušší vysvětlení.
EDIT:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QIobzoSGhy4[/youtube]
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49202
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
No on žádnej OTB v podstatě nemá redukci. Protože redukční poměr 1:1,197 není žádnej redukční poměr. To je jenom taková legrace.Cliffer píše:
Jinak diky Honzo za popis. Právě si nedovedu představit jak přenáší sílu přes kapalinu. Já jsem spíš manualní a automat mám jen kvůli tomu že se manuál do OTB s H6 nedával (a to spec.B nepočítám protoze je to nizší a sportovní takze to není ten správný OTB a navíc nemá redukci).
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
To je ještě mlaďoch aha no i tak si říkám že je divný že olej rozhejbe auto...
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Tak ono hydrodynamický měniče točivýho momentu jsou třeba i u některých lokomotiv
A obecně hydraulika v různých formách pohání spoustu strojů.
A obecně hydraulika v různých formách pohání spoustu strojů.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Jo, to ten měnič ve výsledku dokáže zredukovat lípVDC píše:
No on žádnej OTB v podstatě nemá redukci. Protože redukční poměr 1:1,197 není žádnej redukční poměr. To je jenom taková legrace.
A teda dvoulitrový Legacy kombi (MY2007) může mít 1.447. To je už docela dobrý.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
4AT má díry mezi všemi rychlostmi, to jen na americký styl jízdy. Když máš štěstí, tak si při kickdownu vylosuješ zrychlení, ale jistý to není. Ale pořád to není nic proti dvoustupňové převodovce mopedu Stadion s poměrem 1:2 - jednička vytočená do mrtva a stejně se dvojka nechce moc sbírat...
4AT s tempomatem mi odmítá podřazovat i 3-2, musí se jak říká předseda šlápnot do kickdownu, pak podřadí a tu dvojku v osmdesáti drží dokud je potřeba...
4AT s tempomatem mi odmítá podřazovat i 3-2, musí se jak říká předseda šlápnot do kickdownu, pak podřadí a tu dvojku v osmdesáti drží dokud je potřeba...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Jo, to je úplně přesná definice pocitů z BH9 s 4EAT.outback píše:Když máš štěstí, tak si při kickdownu vylosuješ zrychlení, ale jistý to není.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22743
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Přesně, u H6 je problém jenom ta dvojka, jinak to jezdí vždycky slušně
Jinak nechci úplně kecat, ale ty automaty s HDM se jako první začaly hodně používat u náklaďáků/autobusů. Měly to snad už první routemastery (ten klasickej anglickej double decker), který vyjely někdy v 50. letech. City busy co dodneška ještě po Praze jezdí maj taky 3 kvalty s HDM (a je to super, když člověk bydlí naproti zastávce do kopce ).
Jinak nechci úplně kecat, ale ty automaty s HDM se jako první začaly hodně používat u náklaďáků/autobusů. Měly to snad už první routemastery (ten klasickej anglickej double decker), který vyjely někdy v 50. letech. City busy co dodneška ještě po Praze jezdí maj taky 3 kvalty s HDM (a je to super, když člověk bydlí naproti zastávce do kopce ).
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14862
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Ono na stejném principu s hydrospojkou pracují naše čerpadla systému normálního doplňování primárního okruhu v práci Taky jsem na to zprvu koukal jak z jara...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
- Bydliště: Bojkovice-Luhačovice
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Jak si tak čtu, tak si uvědomuji, že poslední dobou jsem na svým STurbu 4EAT začal ve městě jezdit na 3, tzn. ne na D. Dělám to tak kvůli tomu, že jsem tady četl, že pro naše motory celkově je lepší když jsou spíše v otáčkách, než hrubě podtočené. Mě je to schopné i v těch 50 zamknout 4 a točím tak 1300, možná i míň, a to se fakt nedá. Zkoušel jsem i režim Power, podle toho jak tady psal Přeceda, ale nijak se mi to neoplatilo.
U šestihrnků to třeba taková průda být nemusí, ale s tím Forestrem je tenhle způsob o mnoho příjemnější.
S tím se taky vine to, že už od začátku mně otravuje ta 4 jako taková, prostě když jedu plynule 50-70 se zařazeným D - 4, a šlápnu necitlivě na plyn, tak se celý vůz roztřese tak na 2 vteřiny hrozným třesem. pokud plyn přidávám citlivě, tak se neroztřese, je to hroznej opruz. Vlastně i tohle chování při nižších rychlostech mě poslední dobou vede k tomu, že jezdím za 3.
Děje se vám někomu tak tenhle příznak nevím čeho?
Chtěl bych se pustit do řešení, ať je ten vůz co k čemu, ale kluk co k němu jezdím, tak nebude vědět, je mladej a zajímají ho tak WRXka.)
U šestihrnků to třeba taková průda být nemusí, ale s tím Forestrem je tenhle způsob o mnoho příjemnější.
S tím se taky vine to, že už od začátku mně otravuje ta 4 jako taková, prostě když jedu plynule 50-70 se zařazeným D - 4, a šlápnu necitlivě na plyn, tak se celý vůz roztřese tak na 2 vteřiny hrozným třesem. pokud plyn přidávám citlivě, tak se neroztřese, je to hroznej opruz. Vlastně i tohle chování při nižších rychlostech mě poslední dobou vede k tomu, že jezdím za 3.
Děje se vám někomu tak tenhle příznak nevím čeho?
Chtěl bych se pustit do řešení, ať je ten vůz co k čemu, ale kluk co k němu jezdím, tak nebude vědět, je mladej a zajímají ho tak WRXka.)
Forester STurbo 01
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Opotřebená spojka přemostění hydrodynamického měniče, oprava přes Dobřany a jakési moravské prevodovkové specialisty těsně pod 20000,-. Koukali na mne jako na vola když jsem řekl co mám za problém a chtěl repasi měniče, ale bylo to ono.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Jak správně zacházet s automatickou převodovkou
Já s BH9 jezdil po městě taky na 3. A POWER. A pak jsem si koupil radši H6.
EDIT: Tím chci jenom potvrdit, že na ježdění na 3 po městě neshledávám nic divnýho.
EDIT: Tím chci jenom potvrdit, že na ježdění na 3 po městě neshledávám nic divnýho.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno