A nestálo by za to se na kroužky ve předu vykašlat a opravdu pořádně dotáhnout kolo jen na šteftech? Hezky postupně a pravidelně, aby si to mohlo správně sednout?alf3003 píše:udělám to poslední, že dám na předek staré kroužky ...
Automat Outback 3,0R
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2923
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Automat Outback 3,0R
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10655
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Automat Outback 3,0R
Kola i matky jsou origo? Vím o případu, kdy byly nevhodně použity špatný matice na alu kola. Pak ať to dotáhnete sebevíc to prostě není nafest vystředěný a dělá to problém jak při blbě vyváženejch kolech. A ty plastový kroužky to nezachráněj. Takže já v sevisu upozorňuji montéry, že musí použít tzv. letní matky, ne origo, protože mám jiný kola. V jednom servisu si toho dokonce všimli, že tam ty origo matky nepatří, u jinýho jim to bylo šumák.
Re: Automat Outback 3,0R
souhlasím s Mírou, to by mohl být taky důvod.
- alf3003
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: čtv srp 18, 2011 6:15 pm
- Jméno a příjmení: Bruno Bobčák
- Bydliště: Troppau
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat Outback 3,0R
to mi je jasné, uvedená alu jsou neorig. a k nim koupené neorigo matky v kompletu, vždy si dávám majzla, abych je nepomíchal, protože zimní jsou origo a každý komplet 20ks matic mám popsaný v extra krabičce, navíc tahle alu byla na Outbacku 2,5 a jediný rozdíl byl v tom, že loni jsem ještě neměl nové vymezovací kroužky, dle mne už zbývá vrátit alespoň na předek 2 staré zachovalejší, na zadních nechat nové, zadní kola snad na vibrace vliv nemají, alespoň tohle tvrdí v pneuservise a pokud vibrace nezmizí, zbývá kardan
výměnu předních kroužků dělám jen proto, že loni byla podobná situace u 2,5 a jak už zde zmiňuji, vibrace pominuly, když na přední kola dali zachovalejší a na zadek víc odrbané kroužky, byla ale výhoda, že se do toho nepřidal kardan
výměnu předních kroužků dělám jen proto, že loni byla podobná situace u 2,5 a jak už zde zmiňuji, vibrace pominuly, když na přední kola dali zachovalejší a na zadek víc odrbané kroužky, byla ale výhoda, že se do toho nepřidal kardan
Forester 2.5XT AT 2008
ex Forester 2,0X 2007
ex Impreza 2,0R sport kombi 2007
ex Outback 3,0R 2007
ex Forester 2,0 GL 1999
ex Forester 2,0 GL 1998
ex Outback 2,5 2007
ex Forester 2,0X 2005
ex Outback 3,0 H6 2000
ex Outback 2,5 2003
ex Forester 2,0X 2007
ex Impreza 2,0R sport kombi 2007
ex Outback 3,0R 2007
ex Forester 2,0 GL 1999
ex Forester 2,0 GL 1998
ex Outback 2,5 2007
ex Forester 2,0X 2005
ex Outback 3,0 H6 2000
ex Outback 2,5 2003
- alf3003
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: čtv srp 18, 2011 6:15 pm
- Jméno a příjmení: Bruno Bobčák
- Bydliště: Troppau
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat Outback 3,0R
výměna nových kroužků na předku za původní nepomohla,ale vibrace se posunuly pod 100km/hod. tak to vypadá na pneu, zítra dám jinou sadu 17" a pokud vibrace nezmizí, bude na vině kardan ve čtvrtek jedu do servisu.
Ještě jsem si vzpomněl na možná důležitou věc. Loni jsem dával uvedená alu na zmiňovaný Outback 2,5 a protože jsem tehda měl i předešlá kola neorigo, matky jsem neměnil. Teď jsem však použil matice, které jsem dostal přímo ke kolům jako komplet. V pneuservisu mi zaměstnanec řekl, že se mu zdá při dotahování momentovým klíčem jakoby matice pružily/pérovaly. Přitom zrovna tyhle matice mi předešlý majitel prodal jako příslušenství k alu. Dnes mám poslední pokus a nejprve nechám vyměnit matice za ty, které byly na alu loni. pokud se náhodou vibrace neodstraní, beru s sebou i druhou sadu letních alu. Ale něco mi říká, že by mohl být zakopaný pes v maticích. Držte palce.
Ještě jsem si vzpomněl na možná důležitou věc. Loni jsem dával uvedená alu na zmiňovaný Outback 2,5 a protože jsem tehda měl i předešlá kola neorigo, matky jsem neměnil. Teď jsem však použil matice, které jsem dostal přímo ke kolům jako komplet. V pneuservisu mi zaměstnanec řekl, že se mu zdá při dotahování momentovým klíčem jakoby matice pružily/pérovaly. Přitom zrovna tyhle matice mi předešlý majitel prodal jako příslušenství k alu. Dnes mám poslední pokus a nejprve nechám vyměnit matice za ty, které byly na alu loni. pokud se náhodou vibrace neodstraní, beru s sebou i druhou sadu letních alu. Ale něco mi říká, že by mohl být zakopaný pes v maticích. Držte palce.
Forester 2.5XT AT 2008
ex Forester 2,0X 2007
ex Impreza 2,0R sport kombi 2007
ex Outback 3,0R 2007
ex Forester 2,0 GL 1999
ex Forester 2,0 GL 1998
ex Outback 2,5 2007
ex Forester 2,0X 2005
ex Outback 3,0 H6 2000
ex Outback 2,5 2003
ex Forester 2,0X 2007
ex Impreza 2,0R sport kombi 2007
ex Outback 3,0R 2007
ex Forester 2,0 GL 1999
ex Forester 2,0 GL 1998
ex Outback 2,5 2007
ex Forester 2,0X 2005
ex Outback 3,0 H6 2000
ex Outback 2,5 2003
- alf3003
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: čtv srp 18, 2011 6:15 pm
- Jméno a příjmení: Bruno Bobčák
- Bydliště: Troppau
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat Outback 3,0R
Dnes už mám spoustu kamarádů v pneuservisu , tak jsem za něma opět zajel. Vyměnili matice, vrátili na předek nové kroužky a já vyjel na zkušební jízdu. Od 120km/hod. opět vibrace do volantu. Ale už jsem měl signály, že kardan je ok, protože, když jsem dal včera staré kroužky na předek, volant vibroval již od 100km/hod. a s novými až od 120km/hod. Měl jsem už s sebou další sadu kol s pneu 215/55/17,kola přehodili a je klid. Na krátkém úsek, kde dělali nový koberec a byla tam 50, jsem mazal 140 a volant jak přibitý. Pro úplnost uvádím, že kola, která způsobovala vibraci měla pneu 225/55/17. Možná byl problém v rozměru,který není ani v alternativním rozšíření, které mi poslali na mou žádost ze Suabru ČR a nechám zapsat do TP, možná je kontrukce nápravy jiná u 2,5i a 3,0R? Nevím, ale jsem rád, že nemusím řešit kardan a mohu se začít věnovat množení peněz a jiným zábavám.
Forester 2.5XT AT 2008
ex Forester 2,0X 2007
ex Impreza 2,0R sport kombi 2007
ex Outback 3,0R 2007
ex Forester 2,0 GL 1999
ex Forester 2,0 GL 1998
ex Outback 2,5 2007
ex Forester 2,0X 2005
ex Outback 3,0 H6 2000
ex Outback 2,5 2003
ex Forester 2,0X 2007
ex Impreza 2,0R sport kombi 2007
ex Outback 3,0R 2007
ex Forester 2,0 GL 1999
ex Forester 2,0 GL 1998
ex Outback 2,5 2007
ex Forester 2,0X 2005
ex Outback 3,0 H6 2000
ex Outback 2,5 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49279
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat Outback 3,0R
My jsme ti to říkali, že to je kolama... :supeer:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- alf3003
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 685
- Registrován: čtv srp 18, 2011 6:15 pm
- Jméno a příjmení: Bruno Bobčák
- Bydliště: Troppau
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automat Outback 3,0R
I když už je to egál,celkem by mne zajímalo proč na 2,5 kola fungovala OK a na 3,0R se projevily vibrace? Ale hlavně, že mám klid a nemusím už tohle řešit. Kola dám na Forestra I, snad tam 225/55/17 vlezou? Podle Subaru ČR je alternativa i 215/55/17, ale 225/55/17 mezi možnými rozměry není.
Forester 2.5XT AT 2008
ex Forester 2,0X 2007
ex Impreza 2,0R sport kombi 2007
ex Outback 3,0R 2007
ex Forester 2,0 GL 1999
ex Forester 2,0 GL 1998
ex Outback 2,5 2007
ex Forester 2,0X 2005
ex Outback 3,0 H6 2000
ex Outback 2,5 2003
ex Forester 2,0X 2007
ex Impreza 2,0R sport kombi 2007
ex Outback 3,0R 2007
ex Forester 2,0 GL 1999
ex Forester 2,0 GL 1998
ex Outback 2,5 2007
ex Forester 2,0X 2005
ex Outback 3,0 H6 2000
ex Outback 2,5 2003
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Automat Outback 3,0R
Tak já mám věčnou starost s hladinou oleje v AT. Nalito za studena cca 1mm pod horní ryskou. Dnes jsem kouknul za tepla - po 40km dálnice - cca 2cm nad horní ryskou!!!! Po schladnutí zase pod horní ryskou. Olej orig Subaru, takže roztažnost by měla být dělaná přesně na tento olej. Teď raďte. Ale asi odsaju.
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: Automat Outback 3,0R
Zapomněl jsi zmínit, o kterých ryskách mluvíš... Za studena se měří na spodních ryskách, resp. dirkách a za tepla na horních. Měření na spodních je jen orientační, víceméně, zda tam je nějaký olej, měření za tepla je přesné. Proto se doporučuje měřit za tepla. Pokud máš za tepla málo (opravdu dobře prohřáté - 30 km jízdy - a jseš si jistý, že správně postupuješ při měření - rovina, dobře čteš měrku atd), tak dolej nějaké množství, např. 1 dcl. Pak znovu změř a dle toho měření odhadneš, kolik asi tak musíš dolít. A počítej, že když doléváš, tak tam leješ studenou náplň, která se zase malinko roztáhne. Takže spíš méně než více. Rozhodně nedoporučuju dolévat za studena víc, než tak do půlky mezi spodními ryskami. http://subarufanclub.cz/wiki/navody/4ea ... prevodovky To je pořád dokola
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Automat Outback 3,0R
alf3003: tak budes o 1 cm sirsi a vys 5,5mm, takze pri plnym rejdu treba budes skrtat, a nebo treba ne ::-DD:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Automat Outback 3,0R
Honzo, mám tam moc, ale jen za tepla. Měřím dobře, rysky chápu. Prostě jako by ten olej měl větší roztažnost.
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: Automat Outback 3,0R
filippek: Jako, že za studena máš na horní rysce spodní stupnice a za tepla 2 cm nad horní ryskou horní stupnice?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Automat Outback 3,0R
Už to vidím - napsal jsem to blbě. Za studena jsem na horní rysce spodní/studené stupnice. Za tepla nad horní ryskou horní/teplé stupnice. Odsaju a pro jistotu vezmu vodováhu na zem :845:
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Re: Automat Outback 3,0R
No pokud máš takto velký rozdíl, tak odhaduji, že jsi při měření špatně zasunoval měrku a máš přelito. Jinak mě teď nic z fleku nenapadá.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno