Přispěji svou troškou, Forester XT 130KW na LPG od Matyáše, lpg bylo vestavěno při 180 000km , dnes má motor 330 000km na plyn při plný zátěži (vleky do 3000kg,dálnice 200km/h , těžké vleky plné dřeva v lése v průdkých kopcích kde se i motor přehříval,prostě nejhorší možné podmínky pro LPG), ventilové vůle ->první seřízení po 50 000km, druhé po 60 000km v obou případech byly v podstatě 0 (motor už blbě běžel).
Po cca 150 000km na LPG jsem ušetřil minimálně 150 000kč 2x seřízení je cca 30 000kč takže úspora bude kolem 120 000kč.
Momentálně mám v plánu přestavbu H6 180kw s přímazem a nastavení pouze do 3500ot/min , tak snad na tom bude o něco lépe
Přestavby na LPG - LPG-Vaněk.cz
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Přestavby na LPG - LPG-Vaněk.cz
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přestavby na LPG - LPG-Vaněk.cz
Když to tu čtu, tak zase uvažuji nainstalovat plyn na Imprezu, protože tím nejjednodušším výpočtem mi vychází návratnost na cca 10 kkm.
Zatím odolám, protože jedno plynové máme.
Zatím odolám, protože jedno plynové máme.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Přestavby na LPG - LPG-Vaněk.cz
Podle mě do mínusu se nikdy nedostaneš, maximálně se koupí nový motor za ušetřené peníze...
Ted jsem kamaradovi koupil SH 2,5XT 2010 s "novým"motorem, původní měl na LPG 130tkm a nikdo vůle ani neměřil (největší problém LPG je že téměř žádný plynař to zákazníkovi neřekne !). Pro sebe jsem řešil 3,0R 180kw s motorem po GO , na LPG ujel 108 000km převážně dálnice 160km/h a zaklepal, taktéž o seřizování vůli neměl páru. Každopádně oba případy najeli tolik km že se to dávno zaplatilo...
Ted jsem kamaradovi koupil SH 2,5XT 2010 s "novým"motorem, původní měl na LPG 130tkm a nikdo vůle ani neměřil (největší problém LPG je že téměř žádný plynař to zákazníkovi neřekne !). Pro sebe jsem řešil 3,0R 180kw s motorem po GO , na LPG ujel 108 000km převážně dálnice 160km/h a zaklepal, taktéž o seřizování vůli neměl páru. Každopádně oba případy najeli tolik km že se to dávno zaplatilo...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Přestavby na LPG - LPG-Vaněk.cz
Udělal jsem si na návratnost tabulku, kde počítám se spotřebou na LPG +15%, nájezd 90% na plyn a 10% na benzín a i tak vychází úspora 1,5kč/km... A návratnost po 14tis km .
Re: Přestavby na LPG - LPG-Vaněk.cz
jako pocitat do nakladu i klekly motor mi prijde jako ulet. Pokud se motor na LPG nehodi, tak je to nesmysl. Prestavba cca 25 a jiny motor? novy kilo a nejaky srot za 30? kravina, mozna auto na dojezdeni a vyhodit. Ale ja nechci LPG v aute, ktere klekne nekde v Chorvatsku u more, to za tu usporu nestoji.
V jinem vlaknu resim auto snu, ale na LPG asi nic lepsiho nez 3litrovy R6 s hydrostely neni. A kdyz to u subaru pojali stylem serizovani vuli a motor ven, tak proste LPG ne, ale sere mne to
V jinem vlaknu resim auto snu, ale na LPG asi nic lepsiho nez 3litrovy R6 s hydrostely neni. A kdyz to u subaru pojali stylem serizovani vuli a motor ven, tak proste LPG ne, ale sere mne to
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přestavby na LPG - LPG-Vaněk.cz
Ze Subaru motorů je lepší např. ten můj EJ201. Ten nemá ani ty hydroštely.vrgada píše:.. ale na LPG asi nic lepsiho nez 3litrovy R6 s hydrostely neni.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Přestavby na LPG - LPG-Vaněk.cz
Co to znamená "nový" motor ? Padly motor uvádím jako nejhorší možnou variantu , jako že když se všechno posere, budu na nule. Motor se dá dát do kupy do 2000eur kupovat starý klump s nejasnou historii je asi nejhorší možnost... Nikde to jen tak neklekne, prostě se jen musí pravidelně měřit a serizovat ventilove vůle, myslím že jednou za 40 -80tkm vyndat motor a setřídit není zas takový průser je to cca 12-20tisic ... Jak jsem psal H6 zakukala bez primazu po 108 000km protože nikdo nenechal nastavit ventily ... 2,5XT po 130tkm to samé...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P