Stránka 1 z 2

Motor 180KW

Napsal: čtv led 02, 2014 7:57 pm
od xall
Dobrý den sháním celý motor H6 3.0 180 KW poradíte??? Díky. :811:

Re: Motor 180KW

Napsal: čtv led 02, 2014 8:14 pm
od Zdeny
Zkus allegro Poland, kdysi jsem tam něco viděl, ale je to už asi půl roku.

Pokud to není tajné, co se přihodilo?

Re: Motor 180KW

Napsal: čtv led 02, 2014 8:46 pm
od cerv
Subarumb.cz
Bim tam měl legacy 3,0 bourany,tak ještě mozna je nebo subaruparts.sk ten taky mívá spoustu aut i 3,0!

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek

Re: Motor 180KW

Napsal: pát led 03, 2014 1:12 am
od j3rry
Zkus se taky kdyžtak poptat tady, jestli je motor ještě na prodej, případně v jakém je stavu: http://www.subaruclub.cz/inzerat/rozpre ... -tis-24556

Re: Motor 180KW

Napsal: sob led 04, 2014 8:58 am
od xall
:supeer: Díky za rady!!!

Re: Motor 180KW

Napsal: sob led 04, 2014 9:41 am
od xall
Mám možnost koupi auta bez motoru,tedy jedna nejmenovaná firma na Zlínsku provedla opravu zajímavým stylem a došlo k poškození motoru.U boxera udělala jen půlku a druhá to nevydržela,a to tam bylo auto dáno proto,že se hřeje..a do nynějška nepřiznávají chybu,ale auto je zachovalé,jen motor klečí...tak bych ho chtěl dát do kupy,mám Legacku asi 5 let a prostě neznám lepší ve střední třídě.Někteří rádoby servisy jsou :6066: packalové..

Re: Motor 180KW

Napsal: pát říj 21, 2022 4:40 pm
od tamasg
Zdravím,
dneska mi v servisu, kde mi sundávali hlavy kvůli ventilům oznámili, že bych pro mě bylo lepší sehnat jiný motor.

Mám Outback 3.0R 180 kW rok výroby 2006.

Nemáte někdo nějaký typ na vrakáč. Když si to zadám do vyhledávače, tak mi samozřejmě nějaké vyjedou, ale spíš jsem myslel nějaký prověřený.

Díky Tomáš

Re: Motor 180KW

Napsal: pát říj 21, 2022 5:01 pm
od Tapan
Subatech míval nějaké motory, Vrťas (Subaru Kladno) by taky stál za dotaz. Ale za 15 nebude :⁠-⁠)

Re: Motor 180KW

Napsal: pát říj 21, 2022 6:01 pm
od JakubHQV
Já mám zrovna na prodej funkční EZ30 z BL Legacy =)

V případě zájmu napiš SZ a třeba se domluvíme (*_^) |,,,,

Re: Motor 180KW

Napsal: pát říj 21, 2022 7:29 pm
od podvlada
Taky záleží, v jakym stavu bude "novej" motor, a za jak dlouho se může podělat něco na něm. A jestli třeba případně nemá smysl, když je motor venku, než se tam dá, preventivně udělat těsnění, srovnat hlavy, nebo ho rovnou rozpůlit ... asi bude hodně záležet na tom, jak dlouho máš v plánu ještě povoz provozovat.
Řekli něco blíž k tomu, proč by bylo lepší sehnat jinej motor než opravovat současnej? Většinu času zde panuje názor, že - pokud samozřejmě neni motor na vyhození rovnou - je lepší opravit ten, co znáš, než tam dát jinej, o kterym nevíš nic.

Re: Motor 180KW

Napsal: pát říj 21, 2022 7:44 pm
od tamasg
Měl jsem špatné tlaky a motor jel na 5 válců. Vhledem k tomu, že mám LPG to vypadalo na podpálené ventily, takže jsem se tady v Subaru dohodnul, že vyndají motor, sundají hlavy a já si je odvezu opravit k člověku co to dělá.
Bohužel jsem tam dneska byl a tohle mi řekli(a také ukázali):
Vačkové hřídele obrousily uložení v hlavách a jsou také poškozené. To znamená nové hlavy, nové vačky.

Re: Motor 180KW

Napsal: pát led 13, 2023 10:54 pm
od tamasg
Zdravím všechny,
tak mám update. Motor vyměněný, tady od JakubHQV a stav? Misfire na prvním válci (ne pořád). V subaru mi řekli, že tlaky změřili a byly v pořádku, že to vypadá na zalepené/špatné vstřiky. Tak jsem je tam dal ze svého původního motoru, chvíli to běželo, pak zase na 5 válců. Počítač hlásí první válec, ale pro jistotu postupně odpojujeme vstřiky jeden po druhým a zjišťujeme, který válec to dělá. Potvrdilo se, že první. Svíčka jiskru hází. Proměřili jsme kabely až k řídící jednotce, jak k zapalovací cívce, tak k vstřikovači byly v pořádku. Vstřik na prvním stále válci neotvíral.

Závěr: vadná řídící jednotka. Tak jsem popsal závadu firmě Glaubiz v Žitavě, která opravuje řídící jednotky a ti mi odepsali, že jednotka schválně vstřik vypnula, aby ochránila katalyzátor a že to bude mechanická závada motoru. Po mém naléhání s tím, že je tam jiný motor a závada je stále stejná, si jednotku převzali ke kontrole. Dneska mi přišla zpět s tím, že je v pořádku a že žádnou závadu neobjevili.
Už jsem v koncích nemáte někdo nějaký nápad, čím by to mohlo být?

Díky za každý nápad.

Re: Motor 180KW

Napsal: pát led 13, 2023 11:17 pm
od mnov
Něco podobného se tu řešilo: viewtopic.php?t=9981

Re: Motor 180KW

Napsal: sob led 14, 2023 8:32 am
od dracekvo
U PSA diagnostiky můžu u auta nechat cvakat jednotlivé vstřiky.
Nejde něco podobného u subaru, když by se sehnala diagnostika?

Re: Motor 180KW

Napsal: sob led 14, 2023 9:23 am
od Cliffer
tamasg píše: pát led 13, 2023 10:54 pm Zdravím všechny,
tak mám update. Motor vyměněný, tady od JakubHQV a stav? Misfire na prvním válci (ne pořád). V subaru mi řekli, že tlaky změřili a byly v pořádku, že to vypadá na zalepené/špatné vstřiky. Tak jsem je tam dal ze svého původního motoru, chvíli to běželo, pak zase na 5 válců. Počítač hlásí první válec, ale pro jistotu postupně odpojujeme vstřiky jeden po druhým a zjišťujeme, který válec to dělá. Potvrdilo se, že první. Svíčka jiskru hází. Proměřili jsme kabely až k řídící jednotce, jak k zapalovací cívce, tak k vstřikovači byly v pořádku. Vstřik na prvním stále válci neotvíral.

Závěr: vadná řídící jednotka. Tak jsem popsal závadu firmě Glaubiz v Žitavě, která opravuje řídící jednotky a ti mi odepsali, že jednotka schválně vstřik vypnula, aby ochránila katalyzátor a že to bude mechanická závada motoru. Po mém naléhání s tím, že je tam jiný motor a závada je stále stejná, si jednotku převzali ke kontrole. Dneska mi přišla zpět s tím, že je v pořádku a že žádnou závadu neobjevili.
Už jsem v koncích nemáte někdo nějaký nápad, čím by to mohlo být?

Díky za každý nápad.
Jak psal mnov. Sám jsem si přesně tímhle a přesně na prvním válci prošel rok zpátky - BP MY08 tedy poFL. Nevím teda do jakýho Subaru servisu jezdíš, že tě donutili měnit motor, atd., myslím si o tom své... Já po vlastním vyměnění cívky, svíčky a vstřiku to odvezl do Boxeru, kde Klíma už tušil, vše prověřil a potvrdil ŘJ. Jelikož to opravit nedokázali a nová ŘJ z Japanu stojí 41 000 Kč dozvěděl jsem se, že tohle umí opravovat Dobřany. Mají s tím zkušenost (v četně mojí opraveno už asi 10 ŘJ Impreza, Forester, Outback) bo mají šikovnýho autoelektrikáře, který jednotku manuálně otevře. Dělá to prý nějaký udělátor (švábonátor/kondenzátor/katalizátor/rezonátor/transformátor... nevím, prostě udělátor), který vymění - Cena 7000 Kč. Nabízeli i jen, ať pošlu poštou jednotku, oni opraví a pošlou zpátky. Bylo to ale bez záruky, tak jsem si sám sehnal odtah Praha->Plzeň. Po opravě to pak v Dobřanech znovu proměřili a projeli. Jezdím už rok a auto šlape jak hodinky, bez jakýchkoliv jiných zásahů.

Ještě edit: Snažil jsem se přes 3 zdroje sehnat jetou "bazarovou", ale nešlo to. Resp mám MY08 tedy poFL a ty nejsou. Za "solidní" peníze (cca 14 000 Kč) jsem našel předFL. Před a po FL nejsou zaměnit, protože předFL nemá SI-Drive, poFL SI má. Ale je tu stále problém s tím, že nevíš v jaký je kondici. A jelikož tento problém je prostě výrobní chyba všech 3.0R 180 kw tak snad lepší opravit.