Čím kontrovejznější téma, tím zajímavější diskuze
Šímo, rozjížďka neskončila s koncem videa, jen to odmávali (přerušili), zkontrolovali, jestli mám stále hlavu na krku, nechali mě vylézt z vraku a pokračovalo se, dokud nebyl pojízdný jen jediný. Do finále postoupila bleděmodrá Astra, která nakonec vyhrála celkově. Je to jezdec, který se účastní asi pokaždé, a vzhledem k tomu, že ani po finále neměl výrazně změněnou geometrii zadní části vozu, asi měl vypilovanou nejen taktiku, ale i stroj. No ale z videa je patrné, že ví co a jak, jezdil tam z nás nejlépe.
Předsedo v poho, to jen na vysvětlenou, že nejde jen o to rozmrdat auta, ale rozmrdat je ostatním a sám zůstat pojízdný. Beru tvé výhrady a do jisté míry souhlasím, ale jsem rád, že se tu tahle akce koná, přestože si dovedu představit lepší. Protože tu lepší prostě nikdo nepořádá. A přestože je to prasárna snad ve všech směrech, na mé odlétnuvší křídlo v 1:56 nebo na růžovou fontánku z expanzky jisté Astry z minulého derby se prostě vydržím dívat pořád dokola
Míro, ano, prohlášení v tom smyslu jsme podepisovali
Riziková aktivita to samozřejmě je, ale s tím jsem do toho šel. Když klucí s STIčkama blbnou na okruhu, je to riziková aktivita taky (neřešme, že jejich blbnutí je podstatně náročnější na skill, zatímco do derby se může přihlásit kdejaká lopata a musí umět jenom držet se volantu, zařadit kvalt a najít plyn).
K druhé větě asi tolik - auto bez šance na další STK, vzadu nesvítilo a začalo ztrácet olej, jakákoliv investice do servisu neperspektivní a sám si to bohužel vyvařit neumím. Kdybych snad uměl, zcela jistě bych plýtval talentem 100x raději na zajímavější model nebo aspoň zajímavější motorizaci. Takže ano, dobře mi posloužilo, ale teď mám dvě možnosti - buď ho odvézt známému před dílnu a za 3 dny dostat papír o ekologický likvidaci, nebo mu dopřát jeho dvě a půl minuty slávy a za 3 dny dostat papír o ekologický likvidaci. Tak jak tak by se začátkem tohoto týdne houpalo na magnetu.