Koncert pro čtyři kola
Re: Koncert pro čtyři kola
No Pardubice rozhodne napsano nemam vlastne ani nevim co to mam ::-DD:
Zde je mail ktery jsem dostal.....
Dobrý den,
děkujeme za Vaši přízeň značce SUBARU a gratulujeme Vám k výhře! V soutěži ROZJEĎ SVŮJ KONCERT PRO 4 KOLA jste vyhrál(a) volnou vstupenku na Pražský Rallysprint, který proběhne 30. 11. 2013 v areálu závodiště Velká Chuchle.
Vstupenka bude připravena na Vaše jméno v den konání akce u pokladny závodiště označené samolepkou Subaru, vpravo od turniketů, v čase od 9:00 do 10:00. Při vyzvednutí Vás pokladní pro kontrolu požádá o předložení občanského průkazu.
Svou účast na Pražském Rallysprintu prosím závazně potvrďte
na e-mail soutez@koncertpro4kola.cz. Děkujeme.
Zažijte Koncert pro 4 kola na plný plyn a přijďte fandit SUBARU.
Přejeme Vám skvělý motoristický zážitek a připomínáme, že pro fanoušky značky SUBARU
jsme na podzim připravili lákavou nabídku: vybrané modely XV, Forester a Outback nyní
můžete získat s cenovým zvýhodněním - 10 % z katalogových cen.
Těšíme se na viděnou s Vámi ve Velké Chuchli.
Vaše Subaru ČR
Zde je mail ktery jsem dostal.....
Dobrý den,
děkujeme za Vaši přízeň značce SUBARU a gratulujeme Vám k výhře! V soutěži ROZJEĎ SVŮJ KONCERT PRO 4 KOLA jste vyhrál(a) volnou vstupenku na Pražský Rallysprint, který proběhne 30. 11. 2013 v areálu závodiště Velká Chuchle.
Vstupenka bude připravena na Vaše jméno v den konání akce u pokladny závodiště označené samolepkou Subaru, vpravo od turniketů, v čase od 9:00 do 10:00. Při vyzvednutí Vás pokladní pro kontrolu požádá o předložení občanského průkazu.
Svou účast na Pražském Rallysprintu prosím závazně potvrďte
na e-mail soutez@koncertpro4kola.cz. Děkujeme.
Zažijte Koncert pro 4 kola na plný plyn a přijďte fandit SUBARU.
Přejeme Vám skvělý motoristický zážitek a připomínáme, že pro fanoušky značky SUBARU
jsme na podzim připravili lákavou nabídku: vybrané modely XV, Forester a Outback nyní
můžete získat s cenovým zvýhodněním - 10 % z katalogových cen.
Těšíme se na viděnou s Vámi ve Velké Chuchli.
Vaše Subaru ČR
Subaru Outback 5MT MY2005 - prodanej
Ssangyong Korando MY2022
Ssangyong Korando MY2022
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16151
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koncert pro čtyři kola
Luci, bylo myšleno, že jsi z Pardubic :850: . Z Pardubic je to cca 1:25 na Chuchli.Luci píše:No Pardubice rozhodne napsano nemam vlastne ani nevim co to mam ::-DD:
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19169
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Koncert pro čtyři kola
jojo, presne tak jsem to myslel, ze to mas kousek - ze to mas fajn
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Koncert pro čtyři kola
Jo takhle ..... ale I tak si myslim ze projet se hodku a pul a pak zjistit ze je to na co jsem pozvan nezajimave mi prijde jako skoda casu.
Skoda ze nikdo jiny nema zkusenost s tutou akci aby mohl o tom neco napsat co ocekavat :655:
Skoda ze nikdo jiny nema zkusenost s tutou akci aby mohl o tom neco napsat co ocekavat :655:
Subaru Outback 5MT MY2005 - prodanej
Ssangyong Korando MY2022
Ssangyong Korando MY2022
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19169
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Koncert pro čtyři kola
staci se podivat na webu ... podle me to vypada ok
.. ja pojedu (s deckama) tak 4h .. ... bude to prvni akce tohohle druhu, kam jedem tak se tesime
http://www.rallylife.cz/tipcars-prazsky ... eries-2013
.. ja pojedu (s deckama) tak 4h .. ... bude to prvni akce tohohle druhu, kam jedem tak se tesime
http://www.rallylife.cz/tipcars-prazsky ... eries-2013
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2918
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Koncert pro čtyři kola
Pražský rallysprint v Chuchli jsem absolvoval s malým Toníkem loni i předloni. Pokud tě aspoň trochu zajímá rally, pak je to prima akce. Dostaneš se do servisní zóny, která je vedle tribuny, z otevřené tribuny pak vidíš na celou trať, případně se dá přejít i na trávu a sledovat to rovnou z tratě (zamlíkované, bezpečné zóny, velké odstupy, neměl jsem problém tam vzít mladého). Jseš celý den venku. A když je ti zima, tak uvnitř tribuny je občerstvení a jsou tam i teplé fukary na ohřátí. Kdyby Tonda letos nemarodil, tak jdu znova.
Na ploše: V servisní zóně:
Na ploše: V servisní zóně:
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Koncert pro čtyři kola
Tak jsme se s taťkou byli svézt XTčkovým Forinem. Vysvědčení:
Motor 1- (silný, pružný, skvělý; mínus za "dieslové" nýtování v nízkých otáčkách za studena (inu přímý vstřik)
Převodovka 1* (prostě bezva, pohodlná, pohotová)
Podvozek 1*** (to nejlepší na autě = nulové náklony a přitom žehlí jak pytel se vzduchem) (plusové body jistě nahnala i pohodlná zimní kola 225/60/R17)
Řízení 1- (na to, že je elektrické, je moc povedené; ale nulová odezva od kol)
Výhled ven a přehlednost karoserie 1 (bezva)
Kvalita, obslužnost a pohodlí přední poloviny kabiny 1* (skvělé zpracování, dokonalé rozmístění ovládačů, vše důležité na očích)
Kvalita, pohodlí a promyšlenost zadní lavice a kufru 3- (krátké a nízké sedáky, nízká opěradla, schod v kufru)
Přední sedačky 5- (to je to nejhorší na celém autě: když z nich vypadávám při přejíždění pruhu na dálnici, jak mě asi podrží v zatáčkách na okresce? Totálně bídně. Takže se člověk musí křečovitě držet volantu, což je pro kvalitu a bezpečnost svižnější jízdy to nejhorší možné). Ta sedadla mají ještě horší boční vedení, než sedačky v Yetim, která pro mě až do dneška znamenala vrchol zoufalosti. Taťka trefně podotknul "ty sedačky jsou dobré tak akorát to, dát si na nich svačinu". Navíc výškově nenastavitelné sedadlo spolujezdce je tak vysoko, že se na něm člověk bojí, že vypadne z auta.
Spotřeba 3: Na to, že jsme s autem nejeli moc pilu, a víc než půl cesty na "i", je počítačových 12,6 hodně :655:
Sečteno podtrženo špičkové auto, které krom vyšší spotřeby a sedadel k pláči je naprosto úžasné :supeer:
EDIT: ještě dvě zajímavá zjištění:
a) aerodynamický hluk už kolem 120 km/h začíná být velký a nepříjemný, ... jenže ve 170ti je úplně stejný, aniž by se po celou dobu zvýšil :670:
b) dynamika až do 130 je reálně i pocitově fenomenální, od 130 výš už je fenomenální jen reálně, jelikož ji naprosto přemaže vjem obrovského čelního odporu (stodola v trysku)
Motor 1- (silný, pružný, skvělý; mínus za "dieslové" nýtování v nízkých otáčkách za studena (inu přímý vstřik)
Převodovka 1* (prostě bezva, pohodlná, pohotová)
Podvozek 1*** (to nejlepší na autě = nulové náklony a přitom žehlí jak pytel se vzduchem) (plusové body jistě nahnala i pohodlná zimní kola 225/60/R17)
Řízení 1- (na to, že je elektrické, je moc povedené; ale nulová odezva od kol)
Výhled ven a přehlednost karoserie 1 (bezva)
Kvalita, obslužnost a pohodlí přední poloviny kabiny 1* (skvělé zpracování, dokonalé rozmístění ovládačů, vše důležité na očích)
Kvalita, pohodlí a promyšlenost zadní lavice a kufru 3- (krátké a nízké sedáky, nízká opěradla, schod v kufru)
Přední sedačky 5- (to je to nejhorší na celém autě: když z nich vypadávám při přejíždění pruhu na dálnici, jak mě asi podrží v zatáčkách na okresce? Totálně bídně. Takže se člověk musí křečovitě držet volantu, což je pro kvalitu a bezpečnost svižnější jízdy to nejhorší možné). Ta sedadla mají ještě horší boční vedení, než sedačky v Yetim, která pro mě až do dneška znamenala vrchol zoufalosti. Taťka trefně podotknul "ty sedačky jsou dobré tak akorát to, dát si na nich svačinu". Navíc výškově nenastavitelné sedadlo spolujezdce je tak vysoko, že se na něm člověk bojí, že vypadne z auta.
Spotřeba 3: Na to, že jsme s autem nejeli moc pilu, a víc než půl cesty na "i", je počítačových 12,6 hodně :655:
Sečteno podtrženo špičkové auto, které krom vyšší spotřeby a sedadel k pláči je naprosto úžasné :supeer:
EDIT: ještě dvě zajímavá zjištění:
a) aerodynamický hluk už kolem 120 km/h začíná být velký a nepříjemný, ... jenže ve 170ti je úplně stejný, aniž by se po celou dobu zvýšil :670:
b) dynamika až do 130 je reálně i pocitově fenomenální, od 130 výš už je fenomenální jen reálně, jelikož ji naprosto přemaže vjem obrovského čelního odporu (stodola v trysku)
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Koncert pro čtyři kola
Jelikož nejsme u VW ani Audi, tak předpokládám, že ne :4690: . V příslušenství na subaru.cz nic takového nenabízí.
Paní "obchodní zástupkyně" sice zavtipkovala, že to tedy bude chtít dokoupit Recara, ... ale netuším, jak taková Recara budou pasovat do Forestra. Tj. zdali budou mít identické možnosti nastavení, vyhřívání a identicky dimenzované a nasměrované airbagy :655:
Čekal bych, že sedačky z STi tam budou pasovat, ale asi nebudou mít elektrické ovládání, a když tak bez separátního nastavení výšky zadku a podpěry stehen. A navíc boční airbag do Imprezy a do Forestra asi taky bude dost jiný.
Paní "obchodní zástupkyně" sice zavtipkovala, že to tedy bude chtít dokoupit Recara, ... ale netuším, jak taková Recara budou pasovat do Forestra. Tj. zdali budou mít identické možnosti nastavení, vyhřívání a identicky dimenzované a nasměrované airbagy :655:
Čekal bych, že sedačky z STi tam budou pasovat, ale asi nebudou mít elektrické ovládání, a když tak bez separátního nastavení výšky zadku a podpěry stehen. A navíc boční airbag do Imprezy a do Forestra asi taky bude dost jiný.
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Koncert pro čtyři kola
Chapu sice ze u auta za tyhle penize by mely byt sedacky fajn,ale na druhou stranu nejsme uz trochu zhejckany?Driv byla jen skoda 120 zelena nebo hneda a dost.Kdo chce super sedacky at si koupi Bmw,to je bez diskuze.Subaru na to proste jebe!Nebo mam doma jeste sedacky z Leona,jsou myslim sedy s cervenym karovanim,takze najs:-)Nechal bych ti je Adame levne, a ridicova ma i bederni operku resenou proslulym dratem,co te loupne do zad:-)Takze az dovalite forina domu,dej vedet a vo vikend to prebastlime:-)
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Koncert pro čtyři kola
Potíž je v tom, že prostě 240 koní a 350 Nm potřebuje boční vedení, jenže nějaký škrtič nákladů řekl "ne Evropanům budou stačit placaté sedačky pro tlusté Američany"
Foryn nás doufám nečeká ... spíš jsme byli zkusit, jak zhruba by mohl jezdit Outback MY2015 s 2,0 DIT :845:
Musím tě ale pokárat za ten tvůj nápad!: To bych tak krásným sedačkám s historickou hodnotou nikdy neudělal, namontovat je do bakelitového produktu komerční spotřební doby
Stejně ale můj nejlepší zážitek z jízdy XTčkem byla prohlídka toho Štajfova Coupéčka GFTS :845:
Foryn nás doufám nečeká ... spíš jsme byli zkusit, jak zhruba by mohl jezdit Outback MY2015 s 2,0 DIT :845:
Musím tě ale pokárat za ten tvůj nápad!: To bych tak krásným sedačkám s historickou hodnotou nikdy neudělal, namontovat je do bakelitového produktu komerční spotřební doby
Stejně ale můj nejlepší zážitek z jízdy XTčkem byla prohlídka toho Štajfova Coupéčka GFTS :845:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Koncert pro čtyři kola
Sedim na prostredni tribune s detma uplne nahore. Mame bily mavatka Suvaru XV.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Koncert pro čtyři kola
Tak jsem dnes vyhral od Subaru na rallysprintu par hezkych reklamnich praktickych predmetu a to stacilo jen rict: Plejady :D
Sent from iPhone
Sent from iPhone
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- jaqub
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 212
- Registrován: úte říj 01, 2013 10:28 pm
- Jméno a příjmení: Jakub K.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koncert pro čtyři kola
Byl jsem tam taky, mrknul na 3 RZ, pak prosel depo a zmrzlej rad odjel do tepla domova
Sent from my Nokia Lumia using Tapatalk
Sent from my Nokia Lumia using Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19169
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Koncert pro čtyři kola
Marty: gratuluju
ve vysledku za me (a decka) povedena akce ... kluci byli hodne nadseni ...
zvlaste okruhove RZ byly skvele ... a kdyz u 4.RZ jezdily auta s pichlyma gumama (vetsina leve predni) a pak 2 auta odjely nejake to kolo po disku bez gumy ... obdivoval jsem,z e se to auto da jeste ridit .. a rychle ridit ...
servisni zona - jen jsme na chvili nahlidli byla perfektni ...
jednu RZ jsme byli uprostred - tam byla kosa jak prase ..
ve "VIP" (to bylo asi skoro vetsina lidi) casti byly fajn simulatory ... kluci si zajezdili ... na ten nejvetsi s 3D pohybem jsme se necpali, tam byla fronta furt a trvalo to
ve vysledku za me (a decka) povedena akce ... kluci byli hodne nadseni ...
zvlaste okruhove RZ byly skvele ... a kdyz u 4.RZ jezdily auta s pichlyma gumama (vetsina leve predni) a pak 2 auta odjely nejake to kolo po disku bez gumy ... obdivoval jsem,z e se to auto da jeste ridit .. a rychle ridit ...
servisni zona - jen jsme na chvili nahlidli byla perfektni ...
jednu RZ jsme byli uprostred - tam byla kosa jak prase ..
ve "VIP" (to bylo asi skoro vetsina lidi) casti byly fajn simulatory ... kluci si zajezdili ... na ten nejvetsi s 3D pohybem jsme se necpali, tam byla fronta furt a trvalo to
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008