Koncert pro čtyři kola
Koncert pro čtyři kola
Asi jste už zaregistrovali, že Subaru má momentálně progagační akci na podporu prodeje svých aut. Říkají tomu koncert pro 4 kola.
http://www.koncertpro4kola.cz/
Myslím, že by se toto vlákno dalo využít pro postřehy z předváděcích jízd, které si můžete v rámci této akce nasmlouvat. Sám jsem toho využil a tak krátce napíšu jaké to bylo.
Objednal jsem se přes internet a ke známému prodejci na Praze 5 jsem dorazil těsně po 16 hodině. Podepsali jsme potřebné papíry a za chvíli jsem už pádil po dálnici na Plzeň do Loděnice, kde jsem odbočil na okresky Křivoklátska. Pokud Vás zajímá, co jsem si půjčil tak to byl Forester 2.0 Turbo. Takže pěkně popořadě.
Auto je vevnitř parádně prostorné, vzdušné a hodně prosklené. Proti Outbacku jsem si připadal jako ve vitríně, máte vynikající výhled ven. Všechno padne pěkně do ruky, jak je u Subaru zvykem, volant, řadící páka, ovladače ... vše je na svém místě.
Vyjel jsem na "I" a motor nádherně táhnul, je tichý, při sešlápnuté plynu více k podlaze má docela hezký zvuk. Na chvíli jsem to musel nechat zahřát, "#S" vás to nenechá dát při studeným motoru. Lineartronic řadí naprosto pohodově, nic mně nerušilo. Pripadalo mi, že to jede stejně jako automat v mé 3,6. Jenom ten zvuk turba tam byl jaksi navíc, moooc příjemný to poslouchat.
Na dálnici jsem dal režim "S", který je jenom o něco ostřejší než inteligent, no jede to opravdu líp, ale pořád řadí jako automat. Teprve ostrý sportovní režim řadí po předvolených stupních, které taky zobrazuje na displeji. Je sranda, jak jedete klidně 160 na 8 (osmičku), pak dáte full gas a ono si to podřadí na 4 (čtyřku). Mimochodem ty nové budíky ukazují i tlak turba , nemám s tím zkušenosti tak nevím, jestli 0.9, -0,6 nebo 1,1 jsou ty správné hodnoty.
Dlouho mně někdo zdržoval, ale nakonec mi uhnuli do pravýho tak jsem se konečně mohl trochu rozjet. Na 200 km/h to trvalo opravdu jenom chvilku, motoru to nedělá žádné problémy. V Loděnici jsem byl za chvíli a jelo se do zatáček. Tady musím dodat, že nejsem žádný rallyový jezdec a případná spoluúčast 10.000 kč na havárce mně odrazovala od nějakého bláznění.
:3gears:
Tam se ukázaly dvě zajímavé věci. Za prvé, auto moc pěkně tlumí nerovnosti na silnici a i projetí výmolu proběhne v klidu a tiše.
Za druhé se mi přestaly líbit do té doby úžasné sedačky, ze kterých jsem v zatáčkách prostě skouzával dolů. Hlavně opora pro stehna je malá. Zase, kdo s tím takhle pojede že? Jedinou nevýhodu co jsem objevil kromě sedaček je to, že když jedete hodně pod plynem a pak zabrzdíte například před zatáčkou, auto zpomalí (jak se brzdí) a pak si ještě podřadí. Čímž se auto zase skokem zpomalí a docela to škubne. Nemohl jsem si zvyknout a docela mi to vadilo. Prodejce pak říkal, že je to holt sportovní režim a s manuálem byste to udělali asi stejně (to podřazení). Tady je rozdíl v tom, že vás auto překvapí samo kdy chce.
:3gears:
Auto se ochotně zakusovalo do zatáček a na rovinkách zrychlovalo skoro až divoce. Někoho předjet je dílem okamžiku, za chvíli zmizí z dohledu. Testovací jízda se nachýlila ke svému závěru a tak jsem se vydal opět ku Praze. Takže zatáčky zpět dolú z kopce, šup na dálnici, přepnout na intelligent (auto i řidiče) a v klidu dojet. No nedalo mi to. Říkal jsem si, že na sport sharp pojede každej, vyzkouším taky pořádně ten nejblbější intelignetní režim. Byl jsem hodně zvědavý na to, jak pojede Lineartronic ve srovnání s tím mým automatem. Nemá to chybu. Žádnej trolejbus, kvílení atp. co se dočtene občas na internetu. Auto si pěkně jde do otáček, motor je nádherně slyšet, a zase tam máte za chvíli 180 ani nevíte jak. Touto pohodovou jízdou jsem se dopravil zpět do saloonu a vrátil auto s průměrnou spotřebou za test jízdu kolem 13,8. Pan prodejce říkal, že v běžným provozu to lidem jezdí za 9-9,5. Srabi
Tož tak, zajděte si taky vyzkoušet něco novýho a vyberte si podle svého gusta.
Pěkný den Pavel
:subaru:
http://www.koncertpro4kola.cz/
Myslím, že by se toto vlákno dalo využít pro postřehy z předváděcích jízd, které si můžete v rámci této akce nasmlouvat. Sám jsem toho využil a tak krátce napíšu jaké to bylo.
Objednal jsem se přes internet a ke známému prodejci na Praze 5 jsem dorazil těsně po 16 hodině. Podepsali jsme potřebné papíry a za chvíli jsem už pádil po dálnici na Plzeň do Loděnice, kde jsem odbočil na okresky Křivoklátska. Pokud Vás zajímá, co jsem si půjčil tak to byl Forester 2.0 Turbo. Takže pěkně popořadě.
Auto je vevnitř parádně prostorné, vzdušné a hodně prosklené. Proti Outbacku jsem si připadal jako ve vitríně, máte vynikající výhled ven. Všechno padne pěkně do ruky, jak je u Subaru zvykem, volant, řadící páka, ovladače ... vše je na svém místě.
Vyjel jsem na "I" a motor nádherně táhnul, je tichý, při sešlápnuté plynu více k podlaze má docela hezký zvuk. Na chvíli jsem to musel nechat zahřát, "#S" vás to nenechá dát při studeným motoru. Lineartronic řadí naprosto pohodově, nic mně nerušilo. Pripadalo mi, že to jede stejně jako automat v mé 3,6. Jenom ten zvuk turba tam byl jaksi navíc, moooc příjemný to poslouchat.
Na dálnici jsem dal režim "S", který je jenom o něco ostřejší než inteligent, no jede to opravdu líp, ale pořád řadí jako automat. Teprve ostrý sportovní režim řadí po předvolených stupních, které taky zobrazuje na displeji. Je sranda, jak jedete klidně 160 na 8 (osmičku), pak dáte full gas a ono si to podřadí na 4 (čtyřku). Mimochodem ty nové budíky ukazují i tlak turba , nemám s tím zkušenosti tak nevím, jestli 0.9, -0,6 nebo 1,1 jsou ty správné hodnoty.
Dlouho mně někdo zdržoval, ale nakonec mi uhnuli do pravýho tak jsem se konečně mohl trochu rozjet. Na 200 km/h to trvalo opravdu jenom chvilku, motoru to nedělá žádné problémy. V Loděnici jsem byl za chvíli a jelo se do zatáček. Tady musím dodat, že nejsem žádný rallyový jezdec a případná spoluúčast 10.000 kč na havárce mně odrazovala od nějakého bláznění.
:3gears:
Tam se ukázaly dvě zajímavé věci. Za prvé, auto moc pěkně tlumí nerovnosti na silnici a i projetí výmolu proběhne v klidu a tiše.
Za druhé se mi přestaly líbit do té doby úžasné sedačky, ze kterých jsem v zatáčkách prostě skouzával dolů. Hlavně opora pro stehna je malá. Zase, kdo s tím takhle pojede že? Jedinou nevýhodu co jsem objevil kromě sedaček je to, že když jedete hodně pod plynem a pak zabrzdíte například před zatáčkou, auto zpomalí (jak se brzdí) a pak si ještě podřadí. Čímž se auto zase skokem zpomalí a docela to škubne. Nemohl jsem si zvyknout a docela mi to vadilo. Prodejce pak říkal, že je to holt sportovní režim a s manuálem byste to udělali asi stejně (to podřazení). Tady je rozdíl v tom, že vás auto překvapí samo kdy chce.
:3gears:
Auto se ochotně zakusovalo do zatáček a na rovinkách zrychlovalo skoro až divoce. Někoho předjet je dílem okamžiku, za chvíli zmizí z dohledu. Testovací jízda se nachýlila ke svému závěru a tak jsem se vydal opět ku Praze. Takže zatáčky zpět dolú z kopce, šup na dálnici, přepnout na intelligent (auto i řidiče) a v klidu dojet. No nedalo mi to. Říkal jsem si, že na sport sharp pojede každej, vyzkouším taky pořádně ten nejblbější intelignetní režim. Byl jsem hodně zvědavý na to, jak pojede Lineartronic ve srovnání s tím mým automatem. Nemá to chybu. Žádnej trolejbus, kvílení atp. co se dočtene občas na internetu. Auto si pěkně jde do otáček, motor je nádherně slyšet, a zase tam máte za chvíli 180 ani nevíte jak. Touto pohodovou jízdou jsem se dopravil zpět do saloonu a vrátil auto s průměrnou spotřebou za test jízdu kolem 13,8. Pan prodejce říkal, že v běžným provozu to lidem jezdí za 9-9,5. Srabi
Tož tak, zajděte si taky vyzkoušet něco novýho a vyberte si podle svého gusta.
Pěkný den Pavel
:subaru:
Naposledy upravil(a) Levap dne čtv říj 31, 2013 8:43 am, celkem upraveno 3 x.
- alky
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
- Bydliště: býv. voj. výcvk. p. Ralsko
Re: Koncert pro čtyři kola
Krása.
Já byl objednán na dnešek, a nikdo mě nekontaktoval....
Já byl objednán na dnešek, a nikdo mě nekontaktoval....
- Tomáš1002
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2649
- Registrován: čtv říj 01, 2009 5:14 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Raška
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koncert pro čtyři kola
Já bych tohle vlákno okamžitě zrušil. Po přečtení prvního příspěvku mě začínají svrbět ruce a začínám vymýšlet racionální důvody, proč své 2 roky staré XT musím bezpodmínečně nutně vyměnit :845: .
Pryč s tím!!!!!! :ironie:
Pryč s tím!!!!!! :ironie:
Subaru Forester 2,5XT 2011
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Koncert pro čtyři kola
Sedacky u subaru, aspon u tech ne sposrtovnich stoji za uplny h....o!!!! Sedak je kratkej jako prase, takze po delsi dobe pekne bolej stehna, ktery se nameji o co oprit a operadlo pro zada mi konci nekde tesne pod lopatkama. Pak asi 20cm tycky k hlavovy operce. Takze pecka. Delaj si sedacky pro Japonce..... To je vec, ktera me osobne na tom aute hodne stve.Levap píše: do té doby úžasné sedačky
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Koncert pro čtyři kola
Přesně tak :850: ....sedačky jsou dimenzovaný na trochu jiné figury než pro průměrného evropana :845: a když si to toho sedne brácha se svými 190 cm a 135 kg tak vypadá jako by seděl v dětský sedačce.Kolben píše: Sedacky u subaru, aspon u tech ne sposrtovnich stoji za uplny h....o!!!! Sedak je kratkej jako prase, takze po delsi dobe pekne bolej stehna, ktery se nameji o co oprit a operadlo pro zada mi konci nekde tesne pod lopatkama. Pak asi 20cm tycky k hlavovy operce. Takze pecka. Delaj si sedacky pro Japonce..... To je vec, ktera me osobne na tom aute hodne stve.
Tomýš1002: jen si ho zajeď klidně zkusit a důvod na změnu se uršitě najde . XT je fakt moc fajn a na rozdíl od OTB 2,5 jsem mu odpustil i to CVT, které tam má úplně jiný projev :826:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Srongort
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: úte dub 09, 2013 6:27 pm
- Jméno a příjmení: Jan Stahl
- Bydliště: Buš, Praha západ
Re: Koncert pro čtyři kola
Kámoš má v sobotu dopoledne u freye zamluveného ferejse XT, tak jsem zvědav na jeho reference. Subárko ještě neřídil ::-DDD:
Subaru Forester SG 2.0X Comfort MY07
Škoda Felicia r.v.1960
Nedovol, aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!
Škoda Felicia r.v.1960
Nedovol, aby tě strach z prohry vyřadil ze hry!
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Koncert pro čtyři kola
Srongort> tak to ho ma bud predemnou nebo po mne Zacinam v 10 a tesim se moc :657:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- bubo
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:17 pm
- Jméno a příjmení: Dušan
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koncert pro čtyři kola
Ono jde taky o to jestli jsou ty sedačky kožený nebo obyč. Oboje jsou sice relativně na prd, ale v kožených se sedí víc jak na kozlíku. Prostě tě nenechají moc zabořit zadek, a kloužou. Pocitově se mě víc líbí obyč.hadráky, líp a pevněji se v nich sedí. Tada alespoň mě. Více-méně taky proto jsem si objednal XT :3gears: :657: :657: ve verzi comfort s kombinovaným potahem. Střed látka, kraje kůže. No ještě musím počkat do dubna :655: ::-DD:romull píše: Přesně tak :850: ....sedačky jsou dimenzovaný na trochu jiné figury než pro průměrného evropana :845: a když si to toho sedne brácha se svými 190 cm a 135 kg tak vypadá jako by seděl v dětský sedačce.
Tomýš1002: jen si ho zajeď klidně zkusit a důvod na změnu se uršitě najde . XT je fakt moc fajn a na rozdíl od OTB 2,5 jsem mu odpustil i to CVT, které tam má úplně jiný projev :826:
Subaru Forester 2022
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Koncert pro čtyři kola
Ja mam kozeny. Je pravda, ze nepodrzi hnedle vubec. Pokud chci podrzet, tak ufouknu bederni operku. Pak je to dobry, se krapet zaborim a podrzej. Ale to ze mi operadlo konci v pulce zad to nevylepsi A to nejsem zadnej obr. 185cm..
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- bubo
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: úte zář 08, 2009 10:17 pm
- Jméno a příjmení: Dušan
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koncert pro čtyři kola
No to jo. Ale u Forestera si můžu ufouknou max. kola ::-DD: . Bohužel. :655:Kolben píše:Ja mam kozeny. Je pravda, ze nepodrzi hnedle vubec. Pokud chci podrzet, tak ufouknu bederni operku. Pak je to dobry, se krapet zaborim a podrzej. Ale to ze mi operadlo konci v pulce zad to nevylepsi A to nejsem zadnej obr. 185cm..
Subaru Forester 2022
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
Subaru Outback 2019
Subaru Legacy 2,5 sedan 1999 prodáno
Subaru Outback 2,5 sport 2014 prodáno
Subaru Forester XT 2009 , prodáno
Subaru Impreza 2,0 2008, prodáno
Re: Koncert pro čtyři kola
taky jsem si jedno pujcil. spotreba 28,4/100 stooktanoveho benzinu me ale prilis nenadchla
ex Reza WRX 2,5 combi
- jaqub
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 212
- Registrován: úte říj 01, 2013 10:28 pm
- Jméno a příjmení: Jakub K.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koncert pro čtyři kola
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DMMira píše:taky jsem si jedno pujcil. spotreba 28,4/100 stooktanoveho benzinu me ale prilis nenadchla
Odeslano z mého SGS4
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Koncert pro čtyři kola
Napadlo me, jestli na zapujcku potrebuju nejakou financni zalohu nebo staci karta... :655:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Koncert pro čtyři kola
Občanku, řidičák. Jinak nic. Dali mi podepsat nějakou smlouvu.
Jinak je docela rozdíl mezi přístupem prodejců, mně nechali jezdit samotného a více méně jak dlouhop jsem chtěl, kolega jde jinam a pojede 30 minut a s ním pracovník saloonu jako spolujezdec. Vybral si BRZ.
Jinak je docela rozdíl mezi přístupem prodejců, mně nechali jezdit samotného a více méně jak dlouhop jsem chtěl, kolega jde jinam a pojede 30 minut a s ním pracovník saloonu jako spolujezdec. Vybral si BRZ.