Stránka 5 z 113

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: čtv zář 05, 2013 10:02 pm
od imagiag
ja jezdim 99% na icko (i presto horko-tezko pod 12 :) ), na normalni jezdeni po meste i mimo tam fakt nevidim problem, naopak je to takovy prijemne "gumovy", coz je privetivy ke spolucestujicim... a kdyz chci predjet tak prehodim na s# a jedu (varovani pipnutim pro zbytek osadky vozu taky celkem uzitecny :) ).

Normalni Sport jsem za 2 roky pouzil tak na 10km, postradam tam smysl - bud chci plny vykon, a nebo nespecham (ono to ani na Icko neni zadny slimak)

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 11:12 am
od HonzaCZ
Tak včera cca 100 km okresky a dálnice na a celkem fajn. Akorát tedy kromě toho, že se to běžně chová příjemně, mám 2 poznatky kdy mi to tolik nevyhovuje:
1) nedá to ani při plném sešlápnutí plynu plný výkon - je to možné? chová se to tak i třeba i 3.6?
2) stále to tahá motorem, co může, to mi vyhovuje, ale když je potřeba trochu zrychlit, tak je nutné zmáčknout plyn hodně a to podřadí třeba i o 2 stupně a zbytečně se to točí, což je podle mě zbytečné, protože by stačilo podřadit o jeden, ale třeba to je chyba obsluhy, což nevylučuju, spíš předpokládám :845:

No a druhá věc... dneska přišly brzdy :657: (omluvte sníženou kvalitu fotky z mobilu - zase potřebuje rozleštit průhled objektivu...).

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 11:41 am
od imagiag
na 3.6 se to chova stejne, na to proste plny vykon nedava, alespon podle zvuku a kam se necha tocit...

s tim podrazovanim to bude mozna mirne jiny - chce to nacvicit, podrazuje podle miry proslapnuti plynu - pridam trochu - nepodrazuje, jen jde do otacek, pridam nekam za pul plynu- podradi o stupen, proslapnu na zem - podradi o dva... a vsim jsem si ze reaguje na dobu toho pridavani - kdyz budu mit delsi dobu plyn na pulku, tak po chvili podradi jeste o dalsi stupen.. nekdy ;)

ale jak jsem psal, kdyz vidim ze potrebuju jet, tak davan S#, klidne i behem akcelerace, reakce je alespon u 3.6 okamzita...

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 12:50 pm
od HonzaCZ
Jo reakce na S# je u mě taky okamžitá. Dobrý je tlačítko na volantu, který dá S# a po druhém zmáčknutí vrátí původní režim :826:

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 1:50 pm
od imagiag
tlacitko na volantu nam sebrali :_( aspon ze za nej dali ten pullitr navic ;)

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 2:09 pm
od HonzaCZ
Jo? To jsou šmejdi, to jsem netušil :-/

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 3:28 pm
od romull
HonzaCZ píše:stále to tahá motorem, co může, to mi vyhovuje, ale když je potřeba trochu zrychlit, tak je nutné zmáčknout plyn hodně a to podřadí třeba i o 2 stupně a zbytečně se to točí, což je podle mě zbytečné, protože by stačilo podřadit o jeden, ale třeba to je chyba obsluhy, což nevylučuju, spíš předpokládám :845:
Tak u mě je to úplně to samý a pokud na I nejedu vyloženě čumendovou tak si řadím sám. Na S# to zase drží motor v dost vysokých otáčkách, někdy je to potřeba ale někdy je to zase zbytečný, takže taky pádla. Na S se to chová asi tak jak člověk očekává :850:

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 6:57 pm
od Levap
HonzaCZ píše:Tak včera cca 100 km okresky a dálnice na a celkem fajn. Akorát tedy kromě toho, že se to běžně chová příjemně, mám 2 poznatky kdy mi to tolik nevyhovuje:
1) nedá to ani při plném sešlápnutí plynu plný výkon - je to možné? chová se to tak i třeba i 3.6?



To zjistíme leda tak, že se někde sejdeme a projedeš se v 3,6. Podle mně to jede dobře i na I pri kick downu. Plnej výkon neposoudím.

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 9:15 pm
od HonzaCZ
Levap píše:To zjistíme leda tak, že se někde sejdeme a projedeš se v 3,6. Podle mně to jede dobře i na I pri kick downu. Plnej výkon neposoudím.
No já to posoudil tak, že jsem potřeboval rychle předjet do kopce a měl jsem tam a tak nějak ne, že by to nestačilo na bezpečné předjetí, ale rozhodně se ani při plném plynu nedělo takové to henhéééén... I když si to podřadilo, tak to nebylo úplně ono. Odhaduji tak 3/4 výkonu.

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 9:27 pm
od lukygoofy
podle mě je tam výkon na jedničku omezen asi nějak jako jiný automobilky maj zkrácený převody na jedničku

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 9:30 pm
od lukygoofy
každopádně to podřazování a zbytečný vytáčení lze eliminovat pouze tím, že si budeš řadit sám, pokud nejedu kochačku, tak si to přepnu na S a řadím si sám a je tam přesně ten stupeň co potřebuje, nejvíc mě dokáže vytočit, když mi tempoat přesně před horizontem kam nevidím, hodí stupeň níž a zrychluje :-)

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 9:46 pm
od HonzaCZ
lukygoofy píše:podle mě je tam výkon na jedničku omezen asi nějak jako jiný automobilky maj zkrácený převody na jedničku
Tos' špatně pochopil - myslím režim Intelligent v SI-drive :-)

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 9:52 pm
od lukygoofy
promiň :-)

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: pon zář 09, 2013 10:48 pm
od HonzaCZ
No, to neřeš :-)

Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6

Napsal: čtv zář 12, 2013 11:46 pm
od HonzaCZ
Tak kotouče a desky mohou na auto :826: