Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
- gerda
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2247
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
- Jméno a příjmení: Michal Gerych
- Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
No, někdy jsou chlapi horší jak ženské v ukecanosti
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23006
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Gumy se mi prave furt nedari ojet, vsechny jak novy. Jenom se mi na vsem nevim proc serou brzdyHonzaCZ píše:Jo, takže podobně, jako já. Víme, víme. Hrany gum otrhaný, brzdy fialový...
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1773
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jestli Jendo nejezdíš takový klobouk, že máš nohu na brzdě i když přidáváš plyn
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak auto s turbem už má a tam to není nic, co by v některých situacích nedávalo smysl.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak dneska jsem zahlídnul supa alá Hamoun a měl vzadu na okně stěrač. Ultra hnusný.
A Japonci je měli i na STI. tu jeden příklad https://www.sportovnivozy.cz/171175-sub ... rasna-2003
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Japonci je měli i na BL. Taky dost hnusný.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23006
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Evidentne vi, ze to je potreba...
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- gerda
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2247
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
- Jméno a příjmení: Michal Gerych
- Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Nebo aby se zákazníci necítili ošizeni
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak abych tu zase trochu rozvířil stojaté vody, tak vám tady napíšu o tom, jak jsem přešel z E5 na E5.
Začalo to tím, že jsme s Jendou někdy koncem roku diskutovali o těch E5 vs. E10 benzínech. A já si chválil, jak na mojí oblíbený Makro pumpě, kde tankuju Natural 95 Premium, je stále E5. Ono obecně našim motorům u subaru cca od r.v. 90 výš (a možná i starších) vyrobených pro evropský trh by to nemělo vadit vůbec. Zdroj článek SUBARU ČR (mimochodem duplikoval jsem do naší wiki).
Jenže začátkem roku Jenda posílá fotku a hlásí, že si mám hledat novou pumpu. Prémiovka u Makra je E10. Vadit by to nemělo, ale jak víme, tak by mohl být problém s tím srážením vody z lihu u stojícího auta. Což je tak trochu můj případ. A vůbec, prostě jsem chtěl bejt trochu rebel. Takže když jsem dneska šel tankovat (ano poprvé tenhle rok, poprvé od 22.11.2023, kdy ještě u Makra bylo E5 ), jsem si vzpomněl, že posílen testem Martina Vaculíka a faktem, kolik toho najedu, jsem se už dříve rozhodl, že tam budu lejt MOL EVO100 PLUS.
Už po těch 500 m od pumpy do Hornbachu jsem věděl, že jsem udělal dobře. Úplně jsem cítil, jak se celá palivová soustava čistí a motor jde hladce, vyrovnalo se veškeré opotřebení válců a motor je ve stavu zánovní až téměř nejetý. A na 1,5 km z Hornbachu domů jsem na světlech ozávodil octovku (byl jsem rozjetej a on stál na červenou). Navíc v mojí oblíbený zatáčce to i líp sedělo, jak to palivo má menší hustotu a větší měrnou tepelnou kapacitu, tak se ještě snížilo i tak nízké těžiště Lega a bylo zpečetěno! Třetí hřebíček do rakve Makro Natural Premium. A to všechno za 43 korun! Takový radosti!
Začalo to tím, že jsme s Jendou někdy koncem roku diskutovali o těch E5 vs. E10 benzínech. A já si chválil, jak na mojí oblíbený Makro pumpě, kde tankuju Natural 95 Premium, je stále E5. Ono obecně našim motorům u subaru cca od r.v. 90 výš (a možná i starších) vyrobených pro evropský trh by to nemělo vadit vůbec. Zdroj článek SUBARU ČR (mimochodem duplikoval jsem do naší wiki).
Jenže začátkem roku Jenda posílá fotku a hlásí, že si mám hledat novou pumpu. Prémiovka u Makra je E10. Vadit by to nemělo, ale jak víme, tak by mohl být problém s tím srážením vody z lihu u stojícího auta. Což je tak trochu můj případ. A vůbec, prostě jsem chtěl bejt trochu rebel. Takže když jsem dneska šel tankovat (ano poprvé tenhle rok, poprvé od 22.11.2023, kdy ještě u Makra bylo E5 ), jsem si vzpomněl, že posílen testem Martina Vaculíka a faktem, kolik toho najedu, jsem se už dříve rozhodl, že tam budu lejt MOL EVO100 PLUS.
Už po těch 500 m od pumpy do Hornbachu jsem věděl, že jsem udělal dobře. Úplně jsem cítil, jak se celá palivová soustava čistí a motor jde hladce, vyrovnalo se veškeré opotřebení válců a motor je ve stavu zánovní až téměř nejetý. A na 1,5 km z Hornbachu domů jsem na světlech ozávodil octovku (byl jsem rozjetej a on stál na červenou). Navíc v mojí oblíbený zatáčce to i líp sedělo, jak to palivo má menší hustotu a větší měrnou tepelnou kapacitu, tak se ještě snížilo i tak nízké těžiště Lega a bylo zpečetěno! Třetí hřebíček do rakve Makro Natural Premium. A to všechno za 43 korun! Takový radosti!
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23006
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Vozavodit octovku neni zadny umeni, ja ji dneska vozavodil s T4 a to tam mam 4 mesice starou zvetralou naftu
Jinak ja teda do H6 holt E10 nalil... s ETBE
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Jinak ja teda do H6 holt E10 nalil... s ETBE
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19571
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
@HonzaCZ parada .. jsem rad, ze mas podobne pocity, jako ja ... ty, co s popsal v posledním odstavci ..
mam to stejne a porad tankuju E5 na shell .. asi to maji podobne jako u te MOLky .. mi to teda zase lip brzdi .. zatáčky jeste idelani nejsou, .. mozna zkusim jeste tu MOL ... treba to bude v tech zatáčkách lepsi ...
mam to stejne a porad tankuju E5 na shell .. asi to maji podobne jako u te MOLky .. mi to teda zase lip brzdi .. zatáčky jeste idelani nejsou, .. mozna zkusim jeste tu MOL ... treba to bude v tech zatáčkách lepsi ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Hele, v hmotnosti je všechno.
Brzdy jsem ještě nezkoušel, protože "kdo brzdí prohrává"
Brzdy jsem ještě nezkoušel, protože "kdo brzdí prohrává"
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19571
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
jo .. tu hlasku jsem jako subarista pouzival taky .. bo jak se clovek na ty subaru brzdy jen krive podiva, hned se něco posere
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Náhodou musím říct, že od dob, co používám EBC, tak jsou v pohodě. Takže IMHO prostě lidi používají akorát shity. A nebo se k ním blbě chovají. Musí je člověk hezky po jízdě pochválit, dávat jim dárky, posílat vánoční přáníčka a tak.
Jinak za dnešní projížďku několikrát paní vyvěšená v pásech by nesouhlasila, že subaru nebrzdí.
Jinak za dnešní projížďku několikrát paní vyvěšená v pásech by nesouhlasila, že subaru nebrzdí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19571
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
ok, mas pravdu ... uznavam, ze kdyz jsem jezdil na EBC, byl jsem naprosto spokojeny ...
(ale pak nemeli ty spravne kombinace velikosti kotoucu a vrtani, tak jsem musel jinam ... )
s temi pasy je to "zabava" .. clovek párkrát zabrzdi .. ony se utahnou a pak se clovek nemůže ani rozhlidnout do křižovatky
(ale pak nemeli ty spravne kombinace velikosti kotoucu a vrtani, tak jsem musel jinam ... )
s temi pasy je to "zabava" .. clovek párkrát zabrzdi .. ony se utahnou a pak se clovek nemůže ani rozhlidnout do křižovatky
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008