Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jako, že by se mi chtělo vždycky před technickou jezdit do Brna
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
To mi nedělej, jsem se takhle po ránu málem potrhal.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jj, ono jsem na ty světla koukal a přišly mi hlavně zaprasený. Asi jsem někde něčím projel. Tak jsem to dostal možná za trest, že jim to tam dávám ocáknutý.dethroned píše: ↑čtv pro 02, 2021 8:42 am Super, no ty světla jak říkáš, vždy je třeba před stk vzít trochu leštěnkou.
Co emise? Z těch mám teď vždy největší strach, kór když to musím dělat 2x (BA +LPG)... mám na to takovou recepturu - vždy před stk nový filtr vzduchu a protáhnout to před měřením pořádně do kopce po dálnici - typicky Brno - Kývalka plný plyn, a přijet tam s kompletně zahřátým motorem...
Co se týče emisí, tak já to taky jdu nejdřív projet a pak to tam teprve dávám. A ani ne tak kvůli tomu, aby se to třeba po delším stání nějak srovnalo a stabilizovalo (to teda taky), ale hlavně aby to netůrovali studený. Ono to mají i rychleji hotový, protože jinak se musí čekat, než se to ohřeje aspoň na 80 °C, jestli si dobře pamatuju. A jak to ohřívání asi tak urychlí, když tam furt pospíchaj...?
Naměřené hodnoty viz níže.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Nevím, proč bych to před měřením emisí projížděl, když tam pak stejně hodinu čekám a vychladne to.
Je pravda, že jsem ty emise měl horší:
Je pravda, že jsem ty emise měl horší:
Naposledy upravil(a) mnov dne čtv pro 02, 2021 11:00 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16147
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Když jezdím do HK na STK+emise, tak se rezervuji dopředu a na emise jdu bez čekání. Poslední 2 roky se technik vždy zeptá, zda je auto projeté (=zahřáté).
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
No fuj, takových nespálených uhlovodíků.
Já jdu na emise obvykle do 10 minut. A ono to nevychladne ani za hodinu, když se to před tím pořádně prohřeje.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7830
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Já s tím dojel normálně 15 km a po hodině to asi moc nevychladlo.
To samé Impreza, ale od té jsem si asi nestáhl protokoly.
To samé Impreza, ale od té jsem si asi nestáhl protokoly.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Jak stahuješ protokoly? To je nějaká fíčura dané STK nebo se to někde dá najít obecně?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
... to je "z Brna", takže v pohodě
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Normálně se objednám a nikde hodinu nečekám..
Jednou, ještě s černým legem, jsem na CO málem neprolezl. Z dva roky to bylo uplně cajk. Od té doby jsem tam začal jezdit s komplet ohřátým motorem.
Jinak ty hodnoty máte stejně luxusní, jsme v podstatě banda ekologů... žádá kouřivost, žádné NOx, miminum HC a CO2 je jen neškodný produkt dokonalého spalování...
Jednou, ještě s černým legem, jsem na CO málem neprolezl. Z dva roky to bylo uplně cajk. Od té doby jsem tam začal jezdit s komplet ohřátým motorem.
Jinak ty hodnoty máte stejně luxusní, jsme v podstatě banda ekologů... žádá kouřivost, žádné NOx, miminum HC a CO2 je jen neškodný produkt dokonalého spalování...
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Tak jsem včera dohnal jeden restík. Totiž výměna oleje. Bylo to víc než 2 roky od poslední výměny, ovšem najeto na něj jenom 11 500 km. No byl v podstatě čistej, ale mohly z něj utýct všechny ty inhibitory oxidace a stékání a pěnění a já nevím jaký další aditiva a stejně se běžně snažím ho měnit po 10 000, tak jsem ho teda vyměnil.
Samozřejmě, jak se stalo pravidlem, tak Mobil 1 FS x1 5W-50. Nalil jsem tam přesně vyzkoušených 5,5 L a bylo to přesně tolik, kolik bylo potřeba. Filtr - taky stálice MANN W811/80. Dokonce jsem tentokrát nezapomněl a měl jsem s sebou nový těsnění výpušťáku, přesto, že ho vždycky používám opakovaně a ještě nikdy to nebylo okolo ani orosený. Koupil jsem si jich pro jistotu víc, abych měl zásobu.
Musím uznat, že už se mi trochu vytratil ten cit pro dotahování těhlech deformačních těsnění, páč jsem se teda docela bál. Kór posílen story předsedy se stržením závitu ve vaně a jeho několikeré připomenutí Jendou, kterej se strachoval, aby si tu vanu taky nestrhnul. No jako na 44 Nm na malym (20-110) momenťáku musí člověk už docela zabrat. A jak se deformuje to těsnění, tak to je přesně takovej ten pocit, jako když se strhává závit. Pro srábky mám zlepšovák - svítit si a koukat z boku na to těsnění a ono je vidět, dokud se deformuje a kdy už hlava šroubu dosedne. No po třicátýpátý kontrole, jestli tam mám nastaveno fakt 44 Nm, jsem prostě zabral a nechal ho cvaknout. A bylo. Ale stejně to je nepříjemnej pocit.
Teď takovej malej kvíz. Jak se pozná na autě japonskej díl?
.... chvilka napětí ....
Přesně tak, je celej vorezlej!
Takže 1, slovy "jeden" rok namontovaný díly zavěšení 555 JAPAN, jsou tou nejorezlejší věcí na celym podvozku, možná celym autě.
Tady koupený a tady čerstvě na autě. Oni věděj, proč to maj v oleji. By jim to jinak zrezlo ještě ve skladu.
No a protože jsem jel zvedat subaru, tak jsem samozřejmě měl s sebou výbavu každého správného subaristy. Plechovku Alkytonu, štětku a voskovky ve spreji. Takže jsem ty spojovačky a čepy řízení napatlal Alkytonem. No a když jsem byl v tom, tak jsem pokračoval se vším ostatním. Natřel jsem i celou vanu převodovky. Ta, zřejmě jak není schovaná pod deklem jako ta motorová, tak víc trpí. No a abych byl cool&trendy™, tak jsem si natřel kardan.
Následně jsem všude možně nacákal vosk ve formě Teroson Cavity Spray (nově pod označením WX 215 CC) a na vhodných místech doplnil Teroson Multi Wax (nově pod označením WX 210).
Ty označení změnili zřejmě proto, protože Cavity spray (vzlínavý vosk) a Multi Wax (víceúčelový voskový sprej) byly příliš komplikované a nejisté názvy. WX 215 a WX 210 je přeci mnohem výstižnější a je úplně jasný, co je co. No ne?
Konec hlášení.
Samozřejmě, jak se stalo pravidlem, tak Mobil 1 FS x1 5W-50. Nalil jsem tam přesně vyzkoušených 5,5 L a bylo to přesně tolik, kolik bylo potřeba. Filtr - taky stálice MANN W811/80. Dokonce jsem tentokrát nezapomněl a měl jsem s sebou nový těsnění výpušťáku, přesto, že ho vždycky používám opakovaně a ještě nikdy to nebylo okolo ani orosený. Koupil jsem si jich pro jistotu víc, abych měl zásobu.
Musím uznat, že už se mi trochu vytratil ten cit pro dotahování těhlech deformačních těsnění, páč jsem se teda docela bál. Kór posílen story předsedy se stržením závitu ve vaně a jeho několikeré připomenutí Jendou, kterej se strachoval, aby si tu vanu taky nestrhnul. No jako na 44 Nm na malym (20-110) momenťáku musí člověk už docela zabrat. A jak se deformuje to těsnění, tak to je přesně takovej ten pocit, jako když se strhává závit. Pro srábky mám zlepšovák - svítit si a koukat z boku na to těsnění a ono je vidět, dokud se deformuje a kdy už hlava šroubu dosedne. No po třicátýpátý kontrole, jestli tam mám nastaveno fakt 44 Nm, jsem prostě zabral a nechal ho cvaknout. A bylo. Ale stejně to je nepříjemnej pocit.
Teď takovej malej kvíz. Jak se pozná na autě japonskej díl?
.... chvilka napětí ....
Přesně tak, je celej vorezlej!
Takže 1, slovy "jeden" rok namontovaný díly zavěšení 555 JAPAN, jsou tou nejorezlejší věcí na celym podvozku, možná celym autě.
Tady koupený a tady čerstvě na autě. Oni věděj, proč to maj v oleji. By jim to jinak zrezlo ještě ve skladu.
No a protože jsem jel zvedat subaru, tak jsem samozřejmě měl s sebou výbavu každého správného subaristy. Plechovku Alkytonu, štětku a voskovky ve spreji. Takže jsem ty spojovačky a čepy řízení napatlal Alkytonem. No a když jsem byl v tom, tak jsem pokračoval se vším ostatním. Natřel jsem i celou vanu převodovky. Ta, zřejmě jak není schovaná pod deklem jako ta motorová, tak víc trpí. No a abych byl cool&trendy™, tak jsem si natřel kardan.
Následně jsem všude možně nacákal vosk ve formě Teroson Cavity Spray (nově pod označením WX 215 CC) a na vhodných místech doplnil Teroson Multi Wax (nově pod označením WX 210).
Ty označení změnili zřejmě proto, protože Cavity spray (vzlínavý vosk) a Multi Wax (víceúčelový voskový sprej) byly příliš komplikované a nejisté názvy. WX 215 a WX 210 je přeci mnohem výstižnější a je úplně jasný, co je co. No ne?
Konec hlášení.
- Přílohy
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Mne tech 44Nm prave prijde jako celkem mala sila, o to vetsi strach mam to dotahovat Ale jeste blbejs jsem se citil pri dotahovani sroubu na ATF, kde je identickej sroub co na olejove vane, ale predepsano 25Nm. To se priznam, ze jsem pretahl, protoze mi to prislo jak kdybych to dotahl rukou
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Mně 44 přijde dost. Tolik bych to bez momenťáku asi nedotahoval.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Pěkná údržbička a hezky popsáno !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Honzíkova cesta... ehm, tedy H6
Galvanickej zinek máš Honzo vždy rovnou zafoukat voskem po namontování, když to neuděláš hnije hned po první zimě a je úplně jedno jestli to je galvanika z USA, Číny nebo japonska.....to je povrchová úprava jen pro parádu:D