Nová subarata XV
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
První zimu jsem měl to samé u řidiče ve výhledu. Opraveno v servisu a pokud to neřeknu tak si toho nikdo nevšimne. Do teď se to nezměnilo a vypadá to stejně. Doporučuji přelepil izolepou aby do toho nešla špína. Nechat opravit na počkání tím UV lepidlem ve skloserise za cca 1000,-. Vyměnit na pojistku až to bude horší. I tato oprava je uznávaná pojišťovnou a lze ji platit z pojistky.
- špelda
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte úno 16, 2021 3:50 pm
- Jméno a příjmení: Jirka Špelina
- Bydliště: Kadaň
Re: Nová subarata XV
díky za rychlou odpověď, Lefie
- jiko01
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 133
- Registrován: stř pro 05, 2018 1:25 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
..pravděpodobně nejlepší vysvětlení unikátního technického řešení principu převodovky Subaru Crosstrek Plug-In Hybrid....
Subaru XV1.6i-S CVT Comfort - MY2019
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
Re: Nová subarata XV
Nedokupoval jste někdo kryt šroubu předního stěrače (konkrétně na XV2018) ? Asi ho někdy ukradla myčka. Některé ceny na netu jsou překvapující.
Subaru XV 1.6i AE MY2018
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
Hele já tedy ne, určitě bude k sehnání ale jen u dealera
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
Pánové a dámy,
nemá už někdo za sebou výměnu brzdového obložení na pření nápravě na dvoulitru 4/2017 a novější?
Čeká mě výměna a hodilo by se mě ověření výrobních čísel z origo faktury.
Jinak cena dílu u Sbaru je 4100,-.
Děkuji za info.
nemá už někdo za sebou výměnu brzdového obložení na pření nápravě na dvoulitru 4/2017 a novější?
Čeká mě výměna a hodilo by se mě ověření výrobních čísel z origo faktury.
Jinak cena dílu u Sbaru je 4100,-.
Děkuji za info.
- jiko01
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 133
- Registrován: stř pro 05, 2018 1:25 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
..u 2 litru by to mělo to být tohle,
Brzdové destičky přední - Subaru (26296FL031)
Jedná se o 100% originální Subaru díl,
já dělal u 1.6 na faktuře mám (26296FL040) a byly bez plechové krytky, ..na krabici je 26296FL01*
kotouče byly taky na spodní hranici po 50000km
Brzdové destičky přední - Subaru (26296FL031)
Jedná se o 100% originální Subaru díl,
já dělal u 1.6 na faktuře mám (26296FL040) a byly bez plechové krytky, ..na krabici je 26296FL01*
kotouče byly taky na spodní hranici po 50000km
Subaru XV1.6i-S CVT Comfort - MY2019
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
jiko01 dík za odpověď
to z tvé faktury dohledám v pohodě to na ten dvoulitr bohužel ne
to z tvé faktury dohledám v pohodě to na ten dvoulitr bohužel ne
- jiko01
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 133
- Registrován: stř pro 05, 2018 1:25 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
Subaru XV1.6i-S CVT Comfort - MY2019
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
Ale šlo by 26296FL030 to už dohledám
https://parts.theautobarnsubaru.com/p/S ... FL031.html
Jinak ty stránky https://parts.theautobarnsubaru.com jsou celkem v pohodě
https://parts.theautobarnsubaru.com/p/S ... FL031.html
Jinak ty stránky https://parts.theautobarnsubaru.com jsou celkem v pohodě
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
Takže pokračujeme na téma přední brzdy.
Stav tachometru 88 500.
Přední brzdové destičky jsou takřka sjeté k akustické signalizaci 1,5 mm na každé straně. Fotka není.
Přední kotouče mají lehce nad 22 mm
Výrobce a čísla. Ten výrobce mě trochu překvapil.
Takže přidávám odkaz: https://www.jurid.com/catalogue.html#fi ... egory_id=1
A to je k předním brzdám zatím vše
Pokračujeme ale dál.
Při demontáži kola se utrhnul jeden šteft a to tak že tak lehce až jsem se podezříval že jsem pěkné jelito. Kola jsem přezouval sám před měsícem a od té doby na ně nikdo jiný nesahal. Tudíž na 100 % vím že byla dotažena na moment 120 Nm.
Matka se normálně povolila a udělala tak dvě otáčky když se zasekla a nešla dál otáčet ani jedním směrem. Vzal jsem na to tedy klíč na kola, křup a bylo to, jakoby to byl M6 z bláta a né šteft co drží kolo.
OK, takže dneska do servisu na výměnu a sypat si popel na hlavu jakej jsu vůl.
Jak mě ale překvapil servisní technik v Subaru se slovy, to je běžné i u nás na servisu se to stává tak 15 - 20 x za rok. Normálně by jsme vám to vyměnili na počkání, ale teď končíme sezonu přezouvání a máme toho moc. Nechte auto tady v kolem 10 to bude hotové.
Takže konstatuji že za 32 let se mně to nestalo a ani nikomu v mém okolí. Takže toto je opravdu poprvé co jsem se s tím setkal a navíc ještě s tvrzením že u Subaru je to běžné
Cena materiálu + výměny v Subaru: 309,- Kč
Šteft kola ORIGINÁL číslo dílu SUB 28365FE001
Matice kola ORIGINÁL číslo dílu SUB 28171AJ001
Cena práce v servisu 36,30 Kč s DPH, ostatní je za materiál
Doplním později
Tvrdost utrženého šroubu:
Stav tachometru 88 500.
Přední brzdové destičky jsou takřka sjeté k akustické signalizaci 1,5 mm na každé straně. Fotka není.
Přední kotouče mají lehce nad 22 mm
Výrobce a čísla. Ten výrobce mě trochu překvapil.
Takže přidávám odkaz: https://www.jurid.com/catalogue.html#fi ... egory_id=1
A to je k předním brzdám zatím vše
Pokračujeme ale dál.
Při demontáži kola se utrhnul jeden šteft a to tak že tak lehce až jsem se podezříval že jsem pěkné jelito. Kola jsem přezouval sám před měsícem a od té doby na ně nikdo jiný nesahal. Tudíž na 100 % vím že byla dotažena na moment 120 Nm.
Matka se normálně povolila a udělala tak dvě otáčky když se zasekla a nešla dál otáčet ani jedním směrem. Vzal jsem na to tedy klíč na kola, křup a bylo to, jakoby to byl M6 z bláta a né šteft co drží kolo.
OK, takže dneska do servisu na výměnu a sypat si popel na hlavu jakej jsu vůl.
Jak mě ale překvapil servisní technik v Subaru se slovy, to je běžné i u nás na servisu se to stává tak 15 - 20 x za rok. Normálně by jsme vám to vyměnili na počkání, ale teď končíme sezonu přezouvání a máme toho moc. Nechte auto tady v kolem 10 to bude hotové.
Takže konstatuji že za 32 let se mně to nestalo a ani nikomu v mém okolí. Takže toto je opravdu poprvé co jsem se s tím setkal a navíc ještě s tvrzením že u Subaru je to běžné
Cena materiálu + výměny v Subaru: 309,- Kč
Šteft kola ORIGINÁL číslo dílu SUB 28365FE001
Matice kola ORIGINÁL číslo dílu SUB 28171AJ001
Cena práce v servisu 36,30 Kč s DPH, ostatní je za materiál
Doplním později
Tvrdost utrženého šroubu:
Naposledy upravil(a) Lefie dne pát lis 25, 2022 12:12 pm, celkem upraveno 5 x.
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
Používáte někdo něco podobného?
1/2" prodlužovací nástavec s omezeným kroutícím momentem, hodnota momentu barevně odlišená. Pomáhá eliminovat nadměrné dotažení šroubů na kolech.
Jak používat prodlužovací nástavec s omezeným kroutícím momentem
1. Nepoužívejte s ručním nářadím!!!
2. Používejte jen ve spojení s 1/2 " rázovým utahovákem.
3. Nastavte tlak vzduchu na 5 – 6 barů a na rázovém utahováku hodnotu točivého momentu asi 190 Nm až 210 Nm.
4. Nikdy nepoužívejte plný výkon.
5. Nasaďte na prodlužovací nástavec průmyslovou hlavicí a pak nasaďte nástavec na rázový utahovák.
Nástavec přenáší točivý moment, který je na něm uváděn.
6. Při dotažení nepokračujte s utahováním déle jak 3 sekundy.
7. Neslouží k povolování !!!
1/2" prodlužovací nástavec s omezeným kroutícím momentem, hodnota momentu barevně odlišená. Pomáhá eliminovat nadměrné dotažení šroubů na kolech.
Jak používat prodlužovací nástavec s omezeným kroutícím momentem
1. Nepoužívejte s ručním nářadím!!!
2. Používejte jen ve spojení s 1/2 " rázovým utahovákem.
3. Nastavte tlak vzduchu na 5 – 6 barů a na rázovém utahováku hodnotu točivého momentu asi 190 Nm až 210 Nm.
4. Nikdy nepoužívejte plný výkon.
5. Nasaďte na prodlužovací nástavec průmyslovou hlavicí a pak nasaďte nástavec na rázový utahovák.
Nástavec přenáší točivý moment, který je na něm uváděn.
6. Při dotažení nepokračujte s utahováním déle jak 3 sekundy.
7. Neslouží k povolování !!!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nová subarata XV
Nepoužívám, ale viděl jsem na YT test těchhle věcí. S rázákem to funguje, protože to díky/kvůli zkrutu v ose omezí ten přenášenej moment. Ale jen z toho rázu, představ si to, jako bys chtěl kladivem ohnout plocháč ve svěráku. Pokaždý co do toho bouchneš se to prohne a vrátí zpět. Ale kdyby ses na to pověsil tak to ohneš až k zemi - proto píšou "nepoužívat s ručním nářadím", protože "trvalým" působením síly (prostě pořád utahuješ) to nakonec taky přetáhneš.
Za mě to je zbytečný. Dobrý leda někam, kde maj rázák jen velký vzduchový hovado bez regulace. Já našroubuju a utahuju kole nejdřív (lidl) rázákem, ale nastavenym na "150" Nm, dokud párkrát necvakne. Pak vezmu momenťák a dotáhnu na 110 Nm. Těch "150" předtim to nepřetáhne, to mam vyzkoušený. Nevim, kam bych měl tuhle blbost dávat
Za mě to je zbytečný. Dobrý leda někam, kde maj rázák jen velký vzduchový hovado bez regulace. Já našroubuju a utahuju kole nejdřív (lidl) rázákem, ale nastavenym na "150" Nm, dokud párkrát necvakne. Pak vezmu momenťák a dotáhnu na 110 Nm. Těch "150" předtim to nepřetáhne, to mam vyzkoušený. Nevim, kam bych měl tuhle blbost dávat
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
Nějak tak jsem si myslel že to funguje a hodí se zejména pro rázové utahováky bez regulace.
Můj maličký Hazed 9012M-1 dá na 1 a na 2-3 příklepy něco kolem 100-105 Nm. Pak vezmu momenťákem na 120 a pohne se to o čtvrt až půl otáčky.
Můj maličký Hazed 9012M-1 dá na 1 a na 2-3 příklepy něco kolem 100-105 Nm. Pak vezmu momenťákem na 120 a pohne se to o čtvrt až půl otáčky.